Jeg lurer på en ting, og det er : Hva er katt/hund?
Jeg lurer på en ting, og det er : Hva er katt/hund?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Aha. Jeg hadde noen skitne tanker med en gang jeg så ordet og jeg hadde rett! Men hva bruker du den til, utøying?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Riktig. Synes det er en fin rehab/prehab-øvelse.
Jeg hater når damene står i "katt" når de blir tatt bakfra.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Ok.
Haha, samme her!![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Damene går jo bare opp i katt hvis redskapen som brukes er for stor, så dere får heller ta det som et "kompliment", og trykke ned korsryggen igjen![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Gårsdagens trening.
Min medløfter i -84 løftet 600 kg i helgen, så her er det ikke tid til å ligge på latsiden
Ryggen kommer seg, sakte men sikkert. Bøy er fortsatt ikke helt behagelig, så det ble litt beinpress for å forsøke å forhindre at alle musklene forsvinner. Rehab og diversz i mellomtiden.
Rehab
Plankevarianter - rygghev - bøy på bosu - glute bridge - tøying
Beinpress
100 kg x 5 x 5
Benkpress -> skråbenk
40 kg x 6 -> 30 kg x 6
45 kg x 6 -> 35 kg x 6
45 kg x 6 -> 35 kg x 6
45 kg x 6 -> 35 kg x 6
45 kg x 6 -> 35 kg x 6
Biceps
8 kg x 20 + 15 + 8
Triceps pushdown
18 kg x 20 + 18 + 10
Den bredden hun kjører i benkpress, er det vanlig bredde? Lenge siden jeg har kjørt mye benkpress men jeg kjører jo smalbenk iforhold til det der, hehe.
Hvor mye har du i de 3 store MHG?
Er så bredt du har lov å holde, vil jeg tro.
Jeg har 100-65-120 utstyrsfritt (har ikke prøvd skikkelig maksing i mark) og 140-75-147,5 godkjent på stevne med drakter![]()
Siden sist: Benking og masse rehab. Å så flink.
Takk bror! Jeg ga 113% i redcorden!
Hvordan går det med ryggen?
Fortsatt vondt, med stråling både på bakside lår og på forsiden av leggen, av og på hele dagen. Positiv trend, likevel (håper jeg). Benking går fint, alt annet er glemmesak. Får bare være tålmodig, skulle bare visst hvordan jeg burde sitte/ligge for å avlaste ryggen mest mulig :< .
Så lenge det ikke varer over 3 måneder så er det håp. :P
Den mest behagelige stillingen ved mekaniske (som jeg antar du har) ryggsmerter vil ofte være intuitivt ved at man prøver seg frem til den minst smertefulle stillingen. Ved vaskulær/visceral smerte har man stort sett like vondt uansett stilling.
Gårsdagens trening:
Benkpress -> skråbenk
40 kg x 6 -> 30 kg x 6
50 kg x 5 -> 35 kg x 5
50 kg x 5 -> 35 kg x 5
50 kg x 5 -> 35 kg x 5
50 kg x 5 -> 35 kg x 5
Biceps og triceps med restpause-trening. Tøying, rehab, blablabla
Dagens bilde:
![]()
Valentine er forbi - - -
I Just Love The Way You Talk About Me
Ja.
Benkpress smalt til lav kloss
40 kg x 8
45 kg x 6
50 kg x 5 x 4
Roing i redcord - restpause
pushups - restpause
I tillegg massakrerte jeg alle triggerpunkter jeg fant med en baseball, og coret litt.
Fortsatt spesialbenker.
Det har sluttet å stråle, har ikke vondt i ryggen når jeg våkner om morgenen, og i går klarte jeg å bøye med en trepinne uten at det virket som noen poket meg med en kniv i ryggen! Til og med sterk i benken!
![]()
Hehe, er så jævli bra den kidden der. Gratulerer med forbedret skadesituasjon![]()
Fortsatt ikke helt bra, og fortsatt litt demotivert siden ryggen ikke blir bra så fort jeg vil, men 62,5x3 i benken i dagkommer seg!
Dagens
Rehab
Hoftestabilisering i redcord
Glutebridge i redcord
Planke
Sideplanke
Benkpress med stopp til lav kloss
30 x 8
40 x 6
45 x 5
50 x 5
55 x 3
60 x 2 x 2
Nedtrekk, biceps og annet disco.
Trente også sammen med en jeg coacher på jobben. Coachen er stolt, for hun begynner å bli veldig sterk.![]()
Coach Kristin!
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Coach™
.......................................R.I.P..........................................
"Those who can't do teach."
Aldri har det stemt bedre enn de siste månedene![]()
Men det var da voldsomt så lenge det skulle vare! Hvordan ser prognosen ut?
You ran a marathon? That's cute
Vel det går litt fremover, litt bakover og litt fremover igjen. Jeg har fått en second og third opinion, og ingen av dem mener at det er noe farlig, og begge mener at det kommer til å gå over, jeg må bare være tålmodig. Men det blir nok et bilde etter hvert om det ikke blir noe større bedring enn dette, litt også pga jeg er litt bekymret for at noen av disse plagene kommer på grunn av trøkken jeg fikk i ryggen i juli i fjor :/
Jeg prøver å være positiv (jeg kan i hvertfall fortsatt benke), flink med rehab og ikke å utfordre sjebnen for mye. Så får det bare ta den tiden det tar.
Fikk trent litt i dag også
Benkpress
40 kg x 7
45 kg x 6
Benkpress -> skråbenk
50 kg x 6 - 32,5 kg x 5
52,5 kg x 5 -> 35 kg x 5
55 kg x 4 -> 37,5 x 4
57,5 kg x 3 -> 40 kg x 3
62,5 kg x 2 -> 42,5 kg x 3
Knebøy![]()
![]()
![]()
20 kg x 8
30 kg x 6
40 kg x 5
50 kg x 4
60 kg x 2 <3<3<3<3 nesten uten schmerz
+ rehab.
Jeg husket det Polarman sa i går: Prøv hardere å ikke være herpet. Så det gjorde jeg. Og det funket ganske bra. Om jeg ikke er massakrert i ryggen i morgen, betyr dette et godt skritt i riktig retning![]()
Jeg blir glad hver gang jeg ser det marsvinet
Tok en økt med Tuba på VT i går. Filmet litt bøy, teknikken var drit og jeg er blitt svak. Heldigvis var jeg ok sterk i benk og declinebenk, så da får vi si oss fornøyd.
Velkommen tilbake! Hvor ofte tenker du å trene knebøy fremover?
Tusen takk!
Vi får se. Nå blir det en uke fri i forbindelse med ferien, og deretter så ofte som kroppen tillaterMå bare fortsette å være flink med rehaben selv når kroppen ikke er like vond, noe som gjerne er vanskelig :P
Hvordan er det å trene benpress for å avlaste ryggen?
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
Funker veldig dårlig, med mindre jeg går veldig grunt. Og da kan jeg liksågodt kjøre friidrettsutøver-bøy :P
Trodde jeg skulle trene i dag. Ble sendt til et stengt treningssenter. Kjempemorsomt.
![]()
Kødder du din lille pale? Vi var der rett etter kl 14, såg det var stengt og gjekk inn på Brød og vin for å ete frukost. Då har du gått rett før vi kom.
'Feo, Fuerte y Formal'
Da klokken var 14:10, det fortsatt regnet sidelengs og de utenfor sa at det var påskestengt, ga jeg opp. Fikk meg i det minste litt snøstorms-kardio på veien hjem :P
Det kunne jo vært verre, du kunne tatt Jack3d før du ankom gymmet. DET suger det.
Å måtte sitte ut en dosering jack3d er terror...
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
Jeg går turer på skiRyggen er veldig bra om dagen, og håper det holder for en oppkjøring fra og med neste uke
![]()
Dagens økter ble delt i to. Først 3,5 km i 40 cm løssnø med full oppakning. Det tok nesten en timeFikk omtrent hjerteinfarkt på veien over.
Fortsettelsen
Knebøy
62,5 kg x 7
67,5 kg x 6
72,5 kg x 5 -> 62,5 kg x 5
72,5 kg x 3 -> 62,5 kg x 5
62,5 kg x 5 -> 52,5 kg x 5
Ryggen er bedre, om ikke 10/10. Prøver å ikke utfordre skjebnen for mye, derfor justerte jeg ned vektene litt.
Benkpress
40 kg x 6
50 kg x 5
50 kg x 4
50 kg x 3
52,5 kg x 2
Skråbenk
30 kg x 5
32,5 kg x 5
35 kg x 5
37,5 kg x 5
I morgen må jeg prøve markløft, er vel da utsiktene til en eventuell NM-deltagelse avgjøres. Spent, men ikke spesielt høye forhåpninger![]()
Gøy og trist trening på en gang. Det blir ikke noe NM. Det er litt leit, men ryggen er ikke der den burde være for å starte en oppkjøring, så da er det bare å finne seg i det. Legge ned masse kvalitetsmengdetrening og ta en kjempepers på Sydnorsk i Bergen, tenker jeg.
Frontbøy
50 kg x 6
52,5 kg x 4
55 kg x 3
60 kg x 2
65 x 1
Benkpress
40 kg x 6
50 kg x 5
55 kg x 3
60 kg x 2
65 kg x 1 (myyye lettere enn forrige gang)
Skjorte
75 kg x 1
80 kg x 1 Pers
85 kg x 1 Pers![]()
![]()
![]()
DD
Hipp hurra! Kjempeglad! Prøvde å marke litt også, men når 70 kg er limt fast i gulvet er det ingen vits. Blir vel mye mark fra kloss og strikkmark fremover for å skåne ryggen tenker jeg.
Video!
Det var 1 bra løft. men jeg har en spørsmål. hvorfor holder spotteren i stangen HELE tiden???11?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Spotteren er ikke borti stangenStangen skal alltid være sikret enten ovenfra eller på sidene når man løfter med skjorte. Går det plutselig galt og stangen faller, har man ikke sjans å rekke den hvis ikke.
han er jo borti stangen, han holder jo rundt den som om det var hans eget blodfylte lem!
jeg vil ikke si at det der er godkjent gympers...