+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 36 av 36

Tråd: Mia mot målet høsten 2009

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28

Mia mot målet høsten 2009

Tenkte jeg skulle lage ny logg nå som diett og konkurranse nærmer seg med stormskritt! Ikke vits å henge ved gamle oppturer og nedturer når man skal fokusere og se fremover

Nok filosofi, dette er meg:

Jeg er jente og har de siste årene bodd i Stavanger, men min samoboer og jeg fikk det plutselig for oss å flytte ut på landet..laaaangt ut. Er 25 år og har planer om å debutere i body fitness i Stavanger Open og NM til høsten Jeg har alltid vært glad i å trene, har blant annet danset i 17 år, noe som heldigvis har gitt meg et godt utgangspunkt å bygge på. Begynte å trene konkurranserettet for ca to år siden fast bestemt på å debutere i Stavanger.

Her vil jeg loggføre kosthold og trening, bare kjekt med kommentarer folkens.

Da kjører vi i gang

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Har planer om diettstart 1. mai, men har allerede hevet meg på 100% ren kost...da blir det myye enklere når hardkjøret starter (tror jeg).

Maten i dag:

Frokost: 3 eggehvitter, 1 egg, 3 skiver lettost og 3 skiver magert kyllingpålegg i en fullkornslefse
    Lunsj1: 175 gr karbonadedeig og 150 gram bær
    Lunsj 2: 40 gr proteinshake, 150 gram bær og 20 gram cashewnøtter
    Middag:175 gr karbonadedeig og 150 gram bær
    Middag 2: samme som frokost, bare med 4 eggehvitter

Har ikke spist noe kvelds enda, men kjenner jeg er sulten så blir nok 150 gr mager kesam eller cottage cheese med 20 gr proteinpulver, 150 gram bær, litt eple og pære med maaaasse kanel og kardemomme...snadder søtsugdemper utpå kvelden Ja + 20 gr nøtter

Kjører morgenkardio 3-4 dager i uken i tillegg til styrketrening 5-6 dager i uken. I dag er treningsfri, men jobber i barnehage så litt beveglese blir det jo hver dag uansett

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Din oppfatning av langt på landet er så total skivebom at jeg ikke klarer ta noe av det andre du skriver seriøst heller..

Hvem kommer først i form da? Du eller Grem?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvordan er vekten nå, hva vekt tenker du å ende på. Hvor høy er du (jeg har jo hilst på deg, men er elendig på øyemål hehe).

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Din oppfatning av langt på landet er så total skivebom at jeg ikke klarer ta noe av det andre du skriver seriøst heller..

Hvem kommer først i form da? Du eller Grem?
    Hmm...for meg er det å bo i enden av en blindvei selve definisjonen på å bo langt ute på landet...men det er nå så

Ja, hvem kommer først i form...nei grem og meg får ha et veddemål oss i mellom tror jeg du da, er du i rute til sandefjord eller?

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hvordan er vekten nå, hva vekt tenker du å ende på. Hvor høy er du (jeg har jo hilst på deg, men er elendig på øyemål hehe).
    Vekten har jeg ikke snøring på for øyeblikket...har ikke vekt i hus,heldigvis Sist jeg veide meg var i oktober, på kvelden full av vin...da var jeg 65 kg. Har nok gått en del opp etter dette, beina og ryggen har vokst veldig de siste månedene. Høyden min er 163-164 cm, ligger i grenseland her, kommer an på hvem som måler så det blir spennende å se hvilken klasse jeg havner i

Øvrige stats:

kald bicep:32 cm
    kaldt lår:60,5 cm
    midje: 67 cm

Hadde vært gøy å være i form på 55 kg, men er redd jeg må ned på 53...
    Sist endret av MiaMari; 12-03-09 kl 05:36 Begrunnelse: trykkfeil på midjemål gitt...ikke bra med 10 cm ekstra,hehe

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    bilder! obligatoriske poses!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Jeg er jente og har de siste årene bodd i Stavanger, men min samoboer og jeg fikk det plutselig for oss å flytte ut på landet..laaaangt ut.
    WTF?

Gremlings ka er det du har gjort? En ting er å selge sin egen sjel, men du trenger jo ikke å ødelegge livsgleden til pikebarnet heller?

Hvor langt snakker vi om forresten?

Sorry for OT'en, men jeg var nesten programforpliktet til å kommentere dette.

Når det er sagt, så må jeg nesten følge litt med her. Jeg var ikke klar over at det skulle arrangeres Stavanger Open engang, men nå som jeg har "våknet opp" så er jo slike forberedelser spennendes.

Lykke til. Ikke med trening og forberedelsene, det regner jeg med at du har FULL kontroll på. Men heller ditt nye liv i "skyggenes dal"
    Sist endret av Tivoli-kroppen; 12-03-09 kl 08:36

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    bilder! obligatoriske poses!
    det blir nok noen bilder etterhvert...men tror bikiniformen skal på plass først i allefall!

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Så gøy, her skal jeg følge med.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen Vis post
    WTF?

Gremlings ha er det du har gjort? En ting er å selge sin egen sjel, men du trenger jo ikke å ødelegge livsgleden til pikebarnet heller?

Hvor langt snakker vi om forresten?
    Vi snakker om hjørnestenen og verdens navle: HOMMERSÅK! Det er ikke så ille som jeg prøver å få det til...ser jo Stavanger over fjorden hehe...går jo båt over noen ganger i døgnet tross alt

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ciara Vis post
    Så gøy, her skal jeg følge med.
    koselig

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Torsdag 12.03

Mat:
    frokost: 150 g mager kesam, 20 g proteinpulver, 150 g bær, 30 g eple, 30 g pære,30 g banan med masse kanel og kardemomme...røres sammen til en deilig suppe, smaker utrolig godt
    lunsj: 1: 175 g karbonadedeig og 150 g bær
    2 175 g karbonadedeig, kinakål og 250 g potet
    3: 30 g proteinshake, 2 små bananer og 20 g nøtter
    middag: 150 g kylling på en fullkornstortilla med cherrytomater og champignon med litt lettost..på crisp-funskjon i microen...sunn og god pizza

Før lunsj 3 trente jeg bein. Hadde litt liten tid men fikk noen sett på beinpress, opp til 2x130 kg. så hadde jeg 3 sett på leg curls, 4 sett utfall i smith, 3 sett strake mark og litt inn-og utmaskineri..ikke noen nevneverdige løft, følte meg litt "puffet". avsluttet med 45 min kardio

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Dagen i dag!

frokost:
    150 g cottage cheese
    150 g bær
    20 g nøtter
    40 g banan

lunsj1:
    150 g kylling
    20 g nøtter
    150 g bær

lunsj2:
    150 g kylling
    250 g potet
    i tillegg en HAU med kinakål...må ha litt volum på maten

middag:
    fullkornstortilla med kylling, lett-ost og grønnsaker-----> pizza...sugen på noe godt!

blir 30 g shake pluss litt bær før leggings

I dag trente jeg skuldre, biceps og triceps...skal ut en tur i morgen (siste gang før diettstart) så får ikke trent..derfor så mange fluer i en smekk Kjenner skuldrene kommer seg veldig bra styrkemessig, ser også "stripene" når jeg trener nå...GØY! Min favorittøvelse er sidehev med hantler og skulderpress i smith...får så god kontakt og føler jeg vokser mye på det!
    Ha en fantastisk fredag

Medlem Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    28
    Det blir morsomt å følge veien din mot konkurranse
    Gleder meg til å se bilder etter hvert.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tonks Vis post
    Det blir morsomt å følge veien din mot konkurranse
    Gleder meg til å se bilder etter hvert.
    Jeg gleder meg også veldig masse...men det er litt skummelt også! Er så mange flotte jenter som deltar...blir helt skjelven hvis jeg tenker for mye på det. Men en av verdens beste; evi knudsen har sagt at hun kan hjelpe meg med poseringer...det gir i alle fall litt ro i sjelen,hihi

Jeg er lite glad i å bli tatt bilde av assa...men må jo nesten det etterhvert når formen blir bedre

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    må jo ha før og etter bilder for å vise resultater pluss legge press på seg selv
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

pusi she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Yeahh beibi. Har ventet på denne. Får vi litt trenings loggings også eller? Og bilder selvsagt. Trenger sårt litt motivasjon her.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Denne tråden har jeg også ventet på Vært veldig spent på hvordan ting ligger an før konkurranse!

(Signerer forøvrig She-ra, pix plx )
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    ok...treningslogg skal bli Bilder kommer om ikke så altfor lenge. Og darp...tror du ikke det er nok press å bo sammen med grem eller? Hehe

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja tror nok du må ta bilder frøken. Frykt for bilder er noe man må riste av seg visst man skal stille hehe.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    ok...treningslogg skal bli Bilder kommer om ikke så altfor lenge. Og darp...tror du ikke det er nok press å bo sammen med grem eller? Hehe
    tror heller det er du som presser han mtp kosten

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ja tror nok du må ta bilder frøken. Frykt for bilder er noe man må riste av seg visst man skal stille hehe.
    ja, sant nok nei folket har talt...det får vel bli noen bilder skal få tatt noen neste uke!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    tror heller det er du som presser han mtp kosten
    Ja, det er nok noe i det Vi er nok ganske flinke til å presse og motivere hverandre vil jeg tro. Det er jeg som lager maten her i heimen (for det meste i alle fall) så jeg trror kanskje ikke han opplever så mye press akkurat der når jeg tenker meg om Dette er grem når han ser maten jeg har laget til han

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Da har jeg akkurat kommet hjem fra morgenturen min. Er så absolutt ikke et A-menneske så derfor har jeg en fast rute jeg går. denne ruten kunne jeg gått i blinde, det er deilig så slipper man å konsentrere seg om annet enn å bare gå-gå-gå Turen tar ca 45 min, helt perfekt.

Akkurat for tiden er vi uten bil, derfor valgte jeg å ta med meg min store grønne fjellsekk på ryggen og gå innom butikken på veien. kjøleskapet var helt tomt og det er krise i min lille rutinepregede verden. Jeg tror sekken veide et sted mellom 15 og 20 kg d jg var ferdig...gaaad det var tungt å begynne å gå hjem. Vi bor liksom oppe på et fjell sånn for sikkerhetsskyld så det er bare oppoverbakker, i tillegg var det motvind, deilig Men fikk nok brent av noen ekstra kalorier så skal ikke klage!

Nå har jeg veid opp en deilig frokost som skal inntas etter en kald dusj Ha en fantastisk lørdag!

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Da har jeg akkurat kommet hjem fra morgenturen min. Er så absolutt ikke et A-menneske så derfor har jeg en fast rute jeg går. denne ruten kunne jeg gått i blinde, det er deilig så slipper man å konsentrere seg om annet enn å bare gå-gå-gå Turen tar ca 45 min, helt perfekt.

Akkurat for tiden er vi uten bil, derfor valgte jeg å ta med meg min store grønne fjellsekk på ryggen og gå innom butikken på veien. kjøleskapet var helt tomt og det er krise i min lille rutinepregede verden. Jeg tror sekken veide et sted mellom 15 og 20 kg d jg var ferdig...gaaad det var tungt å begynne å gå hjem. Vi bor liksom oppe på et fjell sånn for sikkerhetsskyld så det er bare oppoverbakker, i tillegg var det motvind, deilig Men fikk nok brent av noen ekstra kalorier så skal ikke klage!

Nå har jeg veid opp en deilig frokost som skal inntas etter en kald dusj Ha en fantastisk lørdag!
    nånå! er ikke tyngre med oppover bakker og motvind vet du! for andre veien er det nedover bakker og medvind går opp i opp

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    jeg veide nesten 20 kg mer i oppoverbakken liksom!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    For å kverulere litt …

Det blir påstått av erfarne løpere, at man taper mer på motbakken enn man tjener på nedoverbakken.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    blir ikke motbakken utlignet hvis du løper baklengs?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    lårene får kjørt seg i nedoverbakke da...det utfordrer jo bremsemuskulaturen noe vanvittig! det høres ut som om jeg går ned en bakke også opp igjen,hihi,det stemmer altså ikke!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Æsj, dagen derpå...er jammen glad det er såpass sjeldent jeg tar meg en fest og i går var siste gang før konkurranse, deilig å ha det overstått

Planen var egentlig å få trent litt i dag, men kjenner kroppen er sliten og velger heller å spare opp litt krefter til ny uke Jeg tror kanskje jeg er den eneste jeg kjenner som ikke er hul-sulten og sugen på junk på slike dager, jeg har rett og slett vanskelig for å få i meg mat. Men man må jo prøve så i dag morges laget jeg proteinpannekaker de var ikke gode, prøvde med banan oppi det ble kvalmt! funker nok best med splenda gitt!

I kveld blir det hjemmelaget speltpizza, det gleder jeg meg faktisk til

Nyt siste dag av helga da folkens!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Mandag 16.3
    Startet dagen med 45 min morgenkardio, deilig men litt vått kan man si
    Mat for dagen:
    M1: 150 g bær
    150 g mager kesam
    20 gram whey jordbær shake
    20 g cashews
    alt oppi blender`n----> deilig smoothie
    M2: 2 stk spelt/prottispannekaker (hjemmelagede)
    150 g cottage cheese med kanel
    20 g cashews
    M3: 1 stk spelt/prottispannekake
    150 g kalkun
    20 g nøtter
    M4: 40 g whey protein shake
    2 små bananer
    20 g cashews
    M5: 150 g kalkun
    200 g potet
    20 g nøtter
    Har konkludert med at jeg ALDRI noensinne skal spise kalkun mer...måtte hive halvdelen av siste måltid og heller lage meg en shake! Kalkun smaker fjær!

Trente bryst og triceps i går, glemtee notatboken min så har ikke logget treningen...men det var flat benk, skråbenk i smith og en del kabeløvelser. Forskjellige push-down øvelser for triceps

Dagen i dag:
    Mat-mat-mat:
    M1: 1 fullkornslefse med salat
    40 g proteinshake
    3 skiver vita-ost

M2: 175 g karbonadedeig
    150 g bær

M3: 175 g karbonadedeig
    1 fullkornslefse
    masse kinakål

M4: 40 g proteinshake
    2 små bananer
    20 g nøtter

M5: 150 g kylling
    20 g nøtter
    2 speltlumper

Hvis jeg er sulten senere lager jeg en smoothie

Treningen i dag: rygg og biceps...fikk ikke logget i dag heller, sorry...lover å logge benøkten i morgen

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hehe...hvis kalkunen smaker fjær så bør du ta deg bedre tid når du ribber den
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hehe...hvis kalkunen smaker fjær så bør du ta deg bedre tid når du ribber den
    heh...ja, sant nok hvis det var jeg som hadde ribbet den kjøpte frosne fileter på rema 1000 du gitt

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Maten er ikke bedre enn kokken som tilbereder den!

Har spist bøttevis med kalkunfileter fra rema og syntes det er sykt godt! stek i masse olje sammen med masse paprika og curry! yumyum

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Maten er ikke bedre enn kokken som tilbereder den!

Har spist bøttevis med kalkunfileter fra rema og syntes det er sykt godt! stek i masse olje sammen med masse paprika og curry! yumyum
    hysj nå! at hun ikke spiser den betyr at det blir mer på meg
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.