Ja! Da var det tirsdag og jeg er i gang! Våknet selvfølgelig med tett nese og en hodeverk som ikke kan beskrives med ord. Utover dagen har det forverret seg og blitt til feber og plager ikke en gang maks dosering med paracet og ibux klarer å fikse. Derfor bestemte jeg meg for at første depletion-økt får utsettes til i morgen, men maten har jeg i alle fall holdt.
Jeg har tidligere vært vant med å spise ut i fra antall kalorier, og ikke mengder protein, karb og fett. Har selvfølgelig alltid fått i meg nok av hvert næringsstoff, men har jeg vært hemsk hungrig har jeg alltid kunnet ta meg et eple o.l. så lenge det går opp sånn kalorimessig. Men nå er det andre boller, og jeg veier tilogmed agurken min
Fra nå av består maten min på tirsdager, onsdager og torsdager av dette:
125 gr laks
300 gr cottage cheese
500 gr eggehvite
300 gr kyllingfilet
200 gr kinakål
200 gr agurk
200 gr tomat
300 gr eple
11,35 gr MCT-olje
Dette gir en fordeling på:
protein: 183 gr, karb: 50 gr, fett: 41 gr
Jeg har tilogmed holdt mitt ord om å kjøre IF på de lave dagene. Hadde første måltid ca 13.30. Har egentlig gått greit, men var riiiimelig kvalm i morges. Blir spennende å se hvordan det blir når kroppen er frisk og jeg har ordentlig matlyst. Fikk en times kardio før første måltid og er i det fulle og hele fornøyd med vel gjennomført dag
Håper kroppen spiller litt på lag med meg fra i morgen av og jeg får begynne å tømme glykogenlagrene.

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat