HeiHar lurt en stund på om jeg skulle begynne å logge treningene mine, men har bare aldri tatt steget... Akkurat nå kjeder jeg meg litt i overkant mye, så jeg tenkte at nå skulle jeg jammen få det til
Litt historie:
Alder :24
Bakgrunn: Begynte å danse ballett som 5-åring og holdt på med dette helt til jeg la opp for ca 3-4 år siden. Har innimellom også vært innom håndball, fotball, svømming og friidrett men det var til slutt dansen som krevde alt av min tid. La opp til slutt da jeg fant ut at jeg rett og slett ikke orket å satse fullt ut. Livet som danser er et liv fra hånd til munn for å si det mildt
For halvannet års tid siden begynte jeg å få sansen for styrketrening, og for ca åtte-ni måneder siden ble jeg hektaHar aldri likt tanken på å gå på treningsstudio uten mål og mening, så jeg bestemte meg for å prøve å bli virkelig flink på dette
Har terpet veldig mye på teknikk (av min kjære Gremlings) og har økt godt i styrke![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Har lurt en stund på om jeg skulle begynne å logge treningene mine, men har bare aldri tatt steget... Akkurat nå kjeder jeg meg litt i overkant mye, så jeg tenkte at nå skulle jeg jammen få det til 
Svar med sitat
For ei sinnsyk økt for stakkars beinan. Mektig imponert her jeg sitter.. Klarer aldri å ta meg skikkelig ut i knebøy, og utfall har jeg tenkt aktivt på å begynne med i sånn ca et halvår, men utsetter og utsetter.
å vei ned), dette fordi det er akkurat der muskelen jobber aller mest
Håper jeg klarer å få i meg litt mat snart så jeg kan trene i morgen igjen.
Omgangssyken er fantastisk jævli. God bedring.
Dette fører til at styrken går oppover, mens fettprosenten holder seg sånn nogenlunde konstant, liker jeg å tro i allefall.