+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Min vei til toppen av findusprat!

Kliss nytt medlem dvergin kan bare håpe på å skjerpe seg
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    20

Min vei til toppen av findusprat!

Rekorder:

50,5 kg Benkpress
    40,5 kg markløft
    35,5 kg knebøy
    18 kg smalbenk.

Dette blir min vei mot toppen!
    Det er ikke størrelsen på bilen som teller, men størrelsen på armen som henger ut av vinduet!:gaa:

Kliss nytt medlem RusleBiffen is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2004
    Det var jo rimelig rævva egentlig...

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    neinei, ikke ræva i det hele tatt!
    endelig noen jeg kan måle meg med!! hehe
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Dette er da slett ikke verst , 16år betyr at man ikke har løftet tungt i flere år og da skal man begynne en plass , 50kilo i benkpress er for veldig mange et greit tall , vet om fler som knapt klarer å løfte stangen

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Ruslebiffen kan ta bena fatt og rusle hjemover. Er et helt greit sted å starte som 16-åring det der Lykke til.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hvor lenge har du trent? høyde og vekt?

Kan bli bra det her. Vio her på forumet løftet vel 35 kilo første gang han trente (i benk) og ligger vel nå på ca. 200.

Selv så har jeg gått fra 60 kilo i 7. klasse til 75 i 9. til 110 ved 16 år og 135 når jeg var 17 til ca. 200 i dag. Høres ut som jeg har trent jevnt i mange år, men det stemmer ikke. Trente periodevis lite og bortsett fra de siste 2-3 årene med meget begrenset kunnskap, men alltids trent noe. Med andre ord er det bare å stå på, styrken kommer.

Viktigste er kontinuitet på trening og kost. Ikke ta lange avbrekk etc. Økte vel 40 kilo i benk på et år (pers->pers, ikke trent opp gammel styrke). Dette kom av god innsats. Til sammenligning var det en 3 års periode med laber innsats som kun ga vedlikehold. Tapte 5 kilo i den perioden...innsats er alt.

Grunnen til at jeg skriver dette her er fordi jeg husker godt når jeg trente i den alderen du er i nå. Så har du noe som setter ting i perspektiv og et inntrykk av hvor lang tid ting tar om man skal gjøre det rent med undulerende innsats.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.