+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Mine morgen rutiner fra dag til dag før s.fjord open 2008

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Post Mine morgen rutiner fra dag til dag før s.fjord open 2008

Påskeferie, deilig, endelig kan man iallefall få 7 timers søvn.

Planen var å komme opp til vanlig tid 05:15, men gjett hva, fra 00:00 til 05:15 er altfor kort å sove dersom man ikke MÅ opp, og teknisk sett må jeg ikke opp idag, for jeg MÅ ikke være i noe forelesning, da vi har fri! Så jeg tok meg den friheten og sove frem til klokka syv.

Stod opp, eller rullet ut av senga og gikk på kjøkkenet, så til valpene, og de hadde det bra, morra så litt oppgitt og lei ut så jeg slapp henne ut av bingen for å henge litt med henne mens jeg fikk i meg det nødvendige koffein inntaket før jeg begynte på kardio turen min, 45 minutter med moderat spinning var dagens morgen kardio, var altfor blåsete ute til at jeg orket gå ut med hundene så tidlig, så tar de med meg på trening etterpå istede.

Nå står kyllingen på plata, koket over som vanlig :/ aff, og håper jeg får i meg frokosten min klokka ni som vanlig, ikke at jeg er noe sulten, men det er jeg sjelden, får bare sånne utrolige fysekick når helga nærmer seg.

10g udos og 250g kylling til frokost det blir godt.

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Hvordan ser dietten din ut? i f&#248;lge frokosten tipper jeg ckd...eller tar jeg feil?

evt hvor ofte karber du opp?
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    Hvordan ser dietten din ut? i følge frokosten tipper jeg ckd...eller tar jeg feil?

Om du ser på tittelen på tråden, så er det LAAAAANGT utafor hva jeg hadde tenkt til å ta for meg her, den dagen jeg føler for å føre fullstendigkostdagbok her og, så kan jeg heller ta den praten da. Men sånn som ting er nå orker jeg ikke skrive her og der osv osv, mer enn nok med å logg føre på ett sted =) sorry.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Okey, s&#229; du logger utelukkende kun morgenrutinene i denne loggen, og resten andre plasser?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Okey, så du logger utelukkende kun morgenrutinene i denne loggen, og resten andre plasser?
    yep, drit sært sikkert, men legger ut link til det andre når jeg føler det er renskrevet og klart til å legges ut =)

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    Hvordan ser dietten din ut? i følge frokosten tipper jeg ckd...eller tar jeg feil?

Neida du tar ikke helt feil =)

og jeg har pleid karbe opp bare lørdager, så fikk jeg det for meg at jeg sku karbe opp fra fredag til lørdagsdagen, uten at det var noen merkbar forskjell egentlig

Men neste gang tror jeg at jeg skal karbe opp etter hver trening, altså engang jeg har litt bedre tid =)

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Okey, så du logger utelukkende kun morgenrutinene i denne loggen, og resten andre plasser?
    endte med at jeg syntes jeg kanskje var litt vel sær, så jeg startet en annen tråd hvor jeg la ut alt =) håper det faller i smak =)

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Gjesp, da har jeg v&#230;rt v&#229;ken i halvannen time, og f&#229;tt utrettet, 45minutter spinning, 20 minutter g&#229; tur med hundene. Hum&#248;ret later til &#229; v&#230;re veldig bra idag og, det er jo en god ting om ikke annet =)

Matteboka venter, og f&#248;rste m&#229;ltid skal ikke konsumeres f&#248;r ni, s&#229; da har jeg egentlig god tid til &#229; f&#229; satt meg ned og gjort noen difflikninger, ikke at det er s&#229; forbanna spennende, men greit og holde seg i "form" fordi om man har ferie, teflonhjerneklubben strikes again, hadde ikke husket noen ting dersom jeg ikke hadde gjort litt over ferier, rart det der, men n&#229;r det er S&#197; kjedelig er det ikke rart at det finner veien ut fort nok.

Har begynt &#229; t&#248;ye skuldre, bryst, rygg og triceps hver morgen, sliti noe innmari med en d&#229;rlig skulder, og later som at denne t&#248;yingen hver morgen er med p&#229; &#229; gj&#248;re det bedre, er inne i uke nummer 3 med dette n&#229;, og er positivt overrasket =)

Ha en fin dag folkens.

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    S&#229; nettopp bildene dine og denne loggen... Ser da bra ut dette du f&#229;r st&#229; p&#229; mot konkurransen! Du har god form (i motsetning til meg som bare er feit, hehe)
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    haha gutten er p&#229; diett ihvertfall.. starter tr&#229;der for hver tid p&#229; d&#248;gnet.. hvordan g&#229;r det a ""trusa"" ? hihi..

ikke mange dagene igjen n&#229;...!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av chezresurrected Vis post
    endte med at jeg syntes jeg kanskje var litt vel sær, så jeg startet en annen tråd hvor jeg la ut alt =) håper det faller i smak =)
    Hehe, det er bra!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av maiie Vis post
    haha gutten er på diett ihvertfall.. starter tråder for hver tid på døgnet.. hvordan går det a ""trusa"" ? hihi..

ikke mange dagene igjen nå...!
    Om du ser jeg starter noen tråder etter 22:00 fremover så må du ringe meg, har det med å sovne sånn ca 21:30 og er jeg våken etter det, da har jeg sovet på dagen :P og det skal man ikke ha noe av

Tror heller det at jeg ikke la ut matprogrammet mitt var mer sånn : "ANDREAS ER PÅ DEFF OG ORKER IKKE FOLK SOM MASER", men så tar jeg det i meg 20 minutter etter på, og bare, ey, det var sært :P

men jeg ser det iallefall

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Yes, 11 dager igjen.

Syklet i 40 minutter, pr&#248;ver meg p&#229; litt intervaller n&#229; og, vekta var helt p&#229; trynet idag 86kg :P rart det der veier lixom 10 kg mer etter jeg har karbet opp i helga, ogs&#229; tar det en uke f&#248;r jeg er nede igjen:P s&#229; kanskje jeg skal la v&#230;re &#229; karbe opp denne helga slik at jeg slipper f&#229; panikk mot innveiing :P hihi, uansett stikker n&#229; ut med hundene, ogs&#229; er det &#229; sette seg ned og lese kjemi resten av dagen, eller iallefall deler av dagen, og litt matte selvf&#248;lgelig *weee* duket for en fest dag! Trene Skuldre og triceps i sekstida, og posere litt etter det.

Og ja, jeg har faktisk f&#229;tt pr&#248;vd den buksa n&#229;, og det var ikke s&#229; ille, vurderer &#229; bli med tricepsmann til Spania ogs&#229; kan vi g&#229; rundt i hver v&#229;r fine poseringsbukse p&#229; stranda der i bulkform og se ut som to pedofile tyskere :P pihi :P

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Angry Walk of shame....

Noen gang følt at hele byen glor på deg etter du har vært ute på fylla....

Jeg føler meg sånn akkurat nå....

BRÅ VÅKNET klokken 2 i natt, frotsett opp 200g sjokolade, 200g makaroni, 300g hamburger og 250g med ost, kan man kalles sinnsyk i gjerningsøyeblikket? Og etter på gikk jeg bare å la meg som ingen ting hadde hendt, våknet til morgen idag, og bare jaja, setter seg på sykkelen, også, der plutselig ser jeg stuebordet, ÅSTEDET sjokoladepapir overalt, og jeg får en kjempe klump i halsen.. FAEN... jaja ..

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Red face 23.03.08

Da er klokka snart ni, snart tid for frokost, be damned =) det skal bli godt.

Har syklet 55 minutter idag på morran, og er igrunn i helt grei form, ikke noe spesielt sliten, ikke noe spesielt fysen. Skal møte med veilederen min idag og se hvordan vi skal gjøre den siste uka, da det viser seg at jeg er litt tung enda :P 85kg var jeg til morgen idag, men klarer vel å skvise ned til 79.9 håper jeg.....

Ønsker alle en kjempe fin dag, og håper dere har hatt en veldig mye mer spennende påske enn meg, som stort sett har bestått av å sitte alene foran dataen og programmere, eller sykle, eller være på trening, eller se på tv

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zenox Vis post
    Så nettopp bildene dine og denne loggen... Ser da bra ut dette du får stå på mot konkurransen! Du har god form (i motsetning til meg som bare er feit, hehe)
    Tror det å være offseason er så deilig akkurat nå jeg, for å være sånn som jeg er nå er bare slitsomt, eller ikke vært de siste dagene faktisk, men den uka som var, var ett levende helvete.....

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Talking ååååååååååå Yes!!!

VEKT: 82.6

Nå begynner det komme seg, jeg og alle tre hundene skal nå ut og gå tur, jeg er evig glad for at det ikke stod over 83 på den vekta idag 6 dager igjen, og kardionivåene skal fortsatt ligge på en rundt tre timer per dag for min del, so i better get starting

have a nice one =)

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Kommer det noen bilder?

Hehe, at du godtar 7 timers søvn

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Kommer det noen bilder?

Hehe, at du godtar 7 timers søvn
    Etter sandefjord kommer det vel bilder =) må jo det

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Yes, kom akkurat hjem fra poseringstrening nu ... målte fettet og det var rundt 5.4% ... weee, og fortsatt 82.6kg, så blir gøy å se når vannet blir tatt, er tørr som fy nå iallefall =D så dette blir stas

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.