Kommer til å føre opp min utrolige interessante trening og kosthold her.
For de som ikke har lest presentasjonstråden skriver jeg litt kort info først!
Jente på 21 år som la om kostholdet i slutten av november 2009, og begynte å trene i desember.
I starten var det bare litt jogging, men temperaturen sørget for at en spinningsykkel kom i hus også. Etterhvert har jeg lest masse masse og jeg tror også at jeg har lært mye de siste månedene. Jeg har gjort en STOR jobb med å legge om maten, og tenke over hva jeg spiserSamtidig er jeg ikke fanatisk. Men jeg spiser hvertfall bra nok til å ikke få spisekick eller sprekke.
Jeg satt meg et mål om å sykle/jogge to ganger i uken.
Må vel si at dette målet er nådd, og nå må jeg finne meg et nytt. For nå gjør jeg det tre ganger i uken, pluss styrketrening hjemme, pluss gåturer 2-3 ganger i uken med en overvektig venn av meg.
Har også blitt bitchslappet i presentasjonstråden min om å begynne på gym, så vi får se!
Oktober 2008 var jeg nok på grensa til overvektig. Kan legge inn et bilde senere for å se progresjonen. Veldig dårlig periode i livet! Grøsser når jeg tenker på det, og jeg vil aldri tilbake dit. Aner ikke vekta fra den periode, men over 70 kg var det nok.
Jeg er 1,67 høy.
68,5 kg da jeg startet i november.
64 kg idag, vekten har holdt seg stabil et par mnd nå og kommer nok ikke til å røre seg særlig mer. Forøvrig er min tankegang at vekten er ikke mitt hovedfokus, men hvordan vekten ser ut på kroppen.
Uhm ja, vet ikke helt hva mer jeg skal legge inn i denne førsteposten egentlig.
Søndag: Sykling
Mandag: Tur 45 min (morgenvekt 63,9)
Tirsdag: Enkle styrkeøvelser + 1,5 time vasking (alle monner drar, har jeg hørt!) (morgenvekt 64,1)
Onsdag: Sykling + styrketrening (morgenvekt 63,9)
Torsdag: Tur 45 min i snøføyka (morgenvekt 63,6 kg)
Det er det som har vært hittil denne uken
Har også testet ut et par nye middager, ikke alle med suksess men..hehehe..

LinkBack URL
About LinkBacks
Samtidig er jeg ikke fanatisk. Men jeg spiser hvertfall bra nok til å ikke få spisekick eller sprekke.
Svar med sitat

(hvorfor heter denne smileyen Torstein?? ^^ )

heter Nann Rosita