+ Svar på tråd
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 277

Tråd: MissSnowPlow - logg

Medlem MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23

MissSnowPlow - logg

Kommer til å føre opp min utrolige interessante trening og kosthold her.

For de som ikke har lest presentasjonstråden skriver jeg litt kort info først!

Jente på 21 år som la om kostholdet i slutten av november 2009, og begynte å trene i desember.
    I starten var det bare litt jogging, men temperaturen sørget for at en spinningsykkel kom i hus også. Etterhvert har jeg lest masse masse og jeg tror også at jeg har lært mye de siste månedene. Jeg har gjort en STOR jobb med å legge om maten, og tenke over hva jeg spiser Samtidig er jeg ikke fanatisk. Men jeg spiser hvertfall bra nok til å ikke få spisekick eller sprekke.

Jeg satt meg et mål om å sykle/jogge to ganger i uken.
    Må vel si at dette målet er nådd, og nå må jeg finne meg et nytt. For nå gjør jeg det tre ganger i uken, pluss styrketrening hjemme, pluss gåturer 2-3 ganger i uken med en overvektig venn av meg.
    Har også blitt bitchslappet i presentasjonstråden min om å begynne på gym, så vi får se!

Oktober 2008 var jeg nok på grensa til overvektig. Kan legge inn et bilde senere for å se progresjonen. Veldig dårlig periode i livet! Grøsser når jeg tenker på det, og jeg vil aldri tilbake dit. Aner ikke vekta fra den periode, men over 70 kg var det nok.

Jeg er 1,67 høy.
    68,5 kg da jeg startet i november.
    64 kg idag, vekten har holdt seg stabil et par mnd nå og kommer nok ikke til å røre seg særlig mer. Forøvrig er min tankegang at vekten er ikke mitt hovedfokus, men hvordan vekten ser ut på kroppen.

Uhm ja, vet ikke helt hva mer jeg skal legge inn i denne førsteposten egentlig.
    Søndag: Sykling
    Mandag: Tur 45 min (morgenvekt 63,9)
    Tirsdag: Enkle styrkeøvelser + 1,5 time vasking (alle monner drar, har jeg hørt!) (morgenvekt 64,1)
    Onsdag: Sykling + styrketrening (morgenvekt 63,9)
    Torsdag: Tur 45 min i snøføyka (morgenvekt 63,6 kg)
    Det er det som har vært hittil denne uken

Har også testet ut et par nye middager, ikke alle med suksess men..hehehe..

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Lykke til! Og husk; keep it real!
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Medlem MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Spist: Skyr, iskaffe (denne synder jeg med når jeg er på forelesning!) 2 grove brødskiver med 3 egg, 1 glass melk, middag (se bunnen), samt noe til kvelds jeg ikke har bestemt meg helt for enda (havregrøt kanskje).

Gjort: Måkt snø 1,5 time.. planen var egentlig å gjøre ingenting, men det gikk i dass.

Ellers: Jeg må bare fortelle, jeg dro faktisk til gymmet for å skaffe meg medlemskort. Sjekket åpningstidene og dro avgårde i god tro om at IDAG var dagen! Men...da jeg kom dit var døra stengt, og engelskmannen jeg "kommuniserte" med (dvs. vi stod på hver vår side av glassdøra og ropte) på innsiden kunne fortelle at eierne var borte og ikke kommer tilbake før mandag. Så da må jeg samle mot igjen, det var skummelt altså. Men jeg var der.
    Dagsformen er bra, til å være min kropp

Uhm siden jeg ikke har så mye annet spennende å meddele, her er noen middagsbilder:

Mandag: 200g kylligkjøttdeig, tacokrydder, fullkornsris, 100g cherrytomater, plus en mos av brokkoli/blomkål

Torsdag: 200g tunfisk, tacokrydder, agurk, minimais, en boks hakkede tomater, to spiseskjeer tomatpurè, 3 fedd hvitløk, en slump creme fraiche

Fredag: 200g kyllingkjøttdeig, tacokrydder, agurk, minimais, to gafler creme fraiche, brokkolitopper

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Si fra når du har lagt inn bilde av deg da
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Er ikke middagen interessant nok da...

Det er liksom ikke så mye å vise frem enda, annet enn at jeg har gått ned i vekt og blitt litt mer brun (hvorfor heter denne smileyen Torstein?? ^^ )
    Men skal bilder i disse trådene, eller må man ha egen tråd i Profiler-emnet?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Send dem på PM til meg du så ordner jeg det
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Haha
    (og hvis det ikke var sleazy ment, så beklager jeg at jeg ler, hehe)

Kan legge ut et bilde fra da jeg var svær, så kan du prøve å se for deg dagens form!
    Har bilder av resten også, men det er laptopbilder så vet ikke om kvaliteten er noe særlig.
    http://img708.imageshack.us/img708/6411/omgawful.jpg
    Det der er hvertfall en kropp jeg aldri skal tilbake til! Det er gøy å se forandring da Fornøyd med det, å se at det man gjør virker.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    trykk på den lille gule firkanttingen, nest siste ikon rett over der du skriver og bare lim inn linken til bildet du skal legge ut (adressen finner du ved høyre musklikk og "egenskaper") velkommen til forumet, alltid kjekt å følge med i nye treningslogger! Hvordan ser styrke-planene ut da?
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Takk for det

Jeg vet hvordan jeg legger inn bilder - bare har ikke så lyst til å brette ut det bildet der over folks skjermer
    Men det er kanskje mer gøy med bilder i en tråd når man ikke trenger å trykke på linken selv?

Jeg vet ikke hvordan det blir med styrketreningen, aner ikke hva jeg er i stand til å løfte osv. Null peiling! Eneste jeg har gjort tidligere er jo fotball, hehe. Jeg må få noen til å hjelpe meg med å komme i gang når jeg får kommet meg på gymmet.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av MissSnowPlow Vis post
    Takk for det
    Jeg vet ikke hvordan det blir med styrketreningen, aner ikke hva jeg er i stand til å løfte osv. Null peiling! Eneste jeg har gjort tidligere er jo fotball, hehe. Jeg må få noen til å hjelpe meg med å komme i gang når jeg får kommet meg på gymmet.
    Ja, be om hjelp Sats på å fokuser på frivektsøvelser (ikke bare er det mer effektiv, men du vil også lære mer om styrketrening og hvordan det hele henger sammen - hvilke øvelser som belaster hvilke muskler osv). Jeg er neppe den rette til å gi tips, da jeg ikke har mye styrke å skryte av selv, men merker at jeg hr fått MYE mer framgang når jeg har klare å trene styrke ofte nok.

Les litt rundt på forumet, da finner du MYE nyttig om styrketrening Og tren tungt, ikke vær "jente" med frykt for store muskler

The blogg =)

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    (hvorfor heter denne smileyen Torstein?? ^^ )
    Fordi denne heter Nann Rosita
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Nei, jeg har langt ifra noen frykt for muskler, syns det er kledelig på begge kjønn
    Føler jeg leser til øyet blir stort og vått om dagen, hehe.. det er så mye å lære, og ikke minst tusen millioner forskjellige meninger om alt mulig. Puh! Men det er interessant, og jeg suger til meg som en tørr svamp.

(ler litt av foremumleren i bloggen din)

Okei, skal slenge opp bilder av dagsformen, gi meg et par minutter! Bare ikke forvent noen super kvalitet, er fra webcam alt sammen. Man tager hva man haver (par dager gamle bilder bare).

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    er du ivrig på chat roulette siden du har så mye webcam pics av deg selv?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Ja, men pleier å leke at jeg er 14 der da!

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    n (hvorfor heter denne smileyen Torstein?? ^^ )
    Jeg lo faktisk høyt!
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Etter å ha lest andre tråder har jeg forstått at man tydeligvis kan forhandle med veggiss om bilder da, men... litt seint nå.

Mamma tilgir meg sikkert for slike bilder på nett, det er jo helserelatert og intet verre enn bikini på sommeren.

Så dette er det jeg skal jobbe med! Bilder er kjekt å ha, for det er lett å se forskjell om det går forover eller bakover (satser jo på forover, da).

Midten av desember:
    http://img12.imageshack.us/img12/2056/picture0230.jpg

Nå:
    Rygg (hvordan klarer man å finne et lys som får ting til å se ut som de er?)
    http://img198.imageshack.us/img198/9246/rygg1.jpg

Arm
    http://img704.imageshack.us/img704/4274/arm1.jpg

Leggene mine er skeive, og det har de vært i maaange år:
    http://img22.imageshack.us/img22/9582/legg.jpg

Fotball-lår som sitter igjen gitt (står ikke og strekker armene i været, har dem foldet over brystet) :
    http://img237.imageshack.us/img237/7155/bein2.jpg

Bein, front
    http://img175.imageshack.us/img175/2209/bein1.jpg
    Og bare for å bevise at jeg ikke ser ut som en firkant, så legger jeg med et labanbilde. Beina mine ser forholdsvis normale ut selv om de ser litt svære ut fra siden, hehehe
    http://img38.imageshack.us/img38/9423/bein3.jpg

Par dager siden, mage:
    http://img522.imageshack.us/img522/6...cture0013n.jpg
    http://img341.imageshack.us/img341/8...cture0018p.jpg

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Talking

Etter å ha lest andre tråder har jeg forstått at man tydeligvis kan forhandle med veggiss om bilder da, men... litt seint nå.

Mamma tilgir meg sikkert for slike bilder på nett, det er jo helserelatert og intet verre enn bikini på sommeren.

Så dette er det jeg skal jobbe med! Bilder er kjekt å ha, for det er lett å se forskjell om det går forover eller bakover (satser jo på forover, da).

Midten av desember:

Nå:
    Rygg (hvordan klarer man å finne et lys som får ting til å se ut som de er?)

Arm

Leggene mine er skeive, og det har de vært i maaange år:

Fotball-lår som sitter igjen gitt (står ikke og strekker armene i været, har dem foldet over brystet) :

sånn

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    og sånn
    Bein, front

Og bare for å bevise at jeg ikke ser ut som en firkant, så legger jeg med et labanbilde. Beina mine ser forholdsvis normale ut selv om de ser litt svære ut fra siden, hehehe

Par dager siden, mage:

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    skulle ikke denne vært i eyecandy btw? hehe

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Haha, faen ta deg

Edit: leeeeer av det siste innlegget der ^^

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Du ser jo riktig flott ut, frøken!
    You ran a marathon? That's cute …

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    er du ivrig på chat roulette siden du har så mye webcam pics av deg selv?
    Er chatroulette greia 4real? Altså er det virkelige folk man ser der eller er det ferdiginnspilte videosnutter?
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    det er virkelige folk ja...dessverre

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    haha...takk for strålende karma Guardian! får ikke gitt deg tilbake rikig enda

MissSnowPlow - logg 19-02-2010 23:31 Guardian Nå får du nok masser av karma fra kåte gutter, men jeg vil egentlig bare si du ser veldig bra ut.

(måtte poste den her, så den rettmessige mottakeren også kunne få lese den)

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    tombody: Takk Føler det er på tide å joine et gym nå, og se om jeg kan ha noen videre progresjon. Føler det begynner å stange litt i veggen nå, jeg gjør alt alene og i stor ensomhet. Sukk.

Angående chatroulette: Mye av det er ferdiginnspilte greier også, har sett på noen som scammet med det. Det kan f. eks være en snutt av en jente som ligger og marker seg, tar litt på seg selv og viser titsa osv, og så vet de jo hva som skjer. Så lurer de fyren i andre enden til å putte skoen på hodet og sånt.
    For ordens skyld, nei, jeg er ikke på der!

Edit: Hvordan gir man sånn karma til folk? Eller spørsmålet er vel mer, hvor mye og ofte kan man gi.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    det finner du ut av, den sier i fra når du har gitt for mye!

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    det er virkelige folk ja...dessverre
    Fy faen. Jeg trykte på knappen 5 ganger og 3 av de var noen feite svin som satt å runka. Mm. Angående karma gir jo vi masse fin karma til hverandre veggiss, og du vet jeg syns du ser bra ut.
    Treningslogg

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    eneste grunnen til at jeg vet det er at jeg hørte det på Banden på P3 her om dagen, og hun snakket med de som satt og nappa i løken.

takk Guardian, nesten like digg som deg

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Okei, har ikke noe å meddele sånn treningsmessig, men!!

Idag ble jeg medlem på Spenst
    Takk til folket som bitchslappet meg i presentasjonstråden min og fikk meg til å innse at det bare var å begynne på et gym, og at alle unnskyldningene mine bare var dritt.
    Skal tilbake i morgen for veiledningstime, og så har jeg et par kamerater som trener der som sikkert kan vise meg i starten. Gruer meg, men bare å hoppe i det!

Middag:

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Gratulerer med gymmedlemsskap! Det er definitivt ikke noe du vil angre på
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Gladlaks... ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Ser bra ut! syns du sku begynt på Progym, trenger flere jenter der nede!
    Sitat Opprinnelig skrevet av stå på jenta Vis post
    jeg er ikke tykk og jeg trener og spiser sunt

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Idag:
    30 min kardio + gjennomgang av øvelser i nytt styrkeprogram
    Tuuusen takk til MrMuscle for veldig verdifull hjelp

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Bare hyggelig, du kunne ikke gå å surre med det der SPENST opplegget.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Neeh, til og med jeg fikk jo en litt ullen følelse av det ^^

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Mere bilder med mindre klær!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Gladlaks... ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Okei, har ikke noe å meddele sånn treningsmessig, men!!

Idag ble jeg medlem på Spenst
    Takk til folket som bitchslappet meg i presentasjonstråden min og fikk meg til å innse at det bare var å begynne på et gym, og at alle unnskyldningene mine bare var dritt.
    Skal tilbake i morgen for veiledningstime, og så har jeg et par kamerater som trener der som sikkert kan vise meg i starten. Gruer meg, men bare å hoppe i det!

Middag:
    Ser ufattelig godt ut! Hva slags kjøtt er det?
    Sitat Opprinnelig skrevet av stå på jenta Vis post
    jeg er ikke tykk og jeg trener og spiser sunt

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av ophidia Vis post
    Ser ufattelig godt ut! Hva slags kjøtt er det?
    Takk! Prøver meg veldig frem for tiden med å blande sammen alt mulig rart.
    Det er kyllingkjøttdeig med en eller annen sånn krukke fra Uncle Ben's som heter Balti, er jeg ganske sikker på.
    Funker bra med Tikka Masala om man liker det også, eller tacokrydder. Så kan man f. eks slenge med løk eller hvitløk også for litt mer smak.

Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Mere bilder med mindre klær!
    Intet poeng i det før jeg har noe mer å vise frem!

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Detektivarbeid !

----

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Uhm ikke at jeg er sånn superanonym, men hva er poenget med det?

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Har ikke peiling jeg. Skal jeg ta det bort ? (send PM)

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Da har jeg fått sjekket ut del 1 av programmet mitt.
    Målet er teknikk og forhåpentligvis etterhvert klare å øke i styrke (det blir vel ikke noe problem når man ser utgangspunktet, haha..).

Knebøy
    3 x 15 (10kg) - Merket de tre siste litt, men dette var ikke noe problem.

Leg curls
    3 x 15 (20kg) - Tror dette er passe vekt nå, det brant fint bak der hvertfall. Men ikke noe problem å gjennomføre alle sett.

Sidehev
    2 x 10 (4kg) - Skulle veldig gjerne hatt 3 kg men de var borte gitt. 4 ble litt tungt i og med at jeg ikke klarte det jeg egentlig skulle.

Sittende nedtrekk
    1 x 15 (15kg)
    2 x 15 (20kg) 15kg ble veldig lett, så økte litt. 20 føles passe, hadde nok greit klart 3 sett med 20. Det vil vise seg neste gang! Lurer litt på om jeg drar stanga litt for langt ned på denne? Skal jobbes med.

Biceps curl
    3 x 15 begge armer (4kg) Ble tungt på slutten, men gjennomførbart. Kan ikke ha noe mer hvertfall Folk stirrer! Får ikke jenter trene biceps??

Triceps press
    2 x 15 (6,25kg)
    1 x 12 (6,25kg) Hehe, her er kommentaren i boka: HER BRENNER DET JA. Relativt sikker på jeg har riktig teknikk her, for det merkes godt på rett sted.

Skråbenk
    3 x 15 (4kg) Teknikk, teknikk, og pusting. Fikk litt hjelp av en til å se på hvordan jeg gjorde det. Merkbar forandring fra første til andre sett. Vingler, men kommer seg! 4 kg er nok passe for å øve teknikk, det var ikke noe tungt hvertfall.

Situps på ball
    1 x 20
    1 x 15 - Døde litt på slutten gitt! Lurer litt på hvor langt opp jeg skal krølle meg, er uvant med ballen. Finner vel ut av det.

Kommentar: Må huske å puste mer, samt ha høyere intensitet. Det var veldig mye folk (mandag er vel kanskje sånn samvittighetsdag for trening), så ble litt venting her og der. Droppet siste øvelse (stang roing) da det var fullt over alt og jeg var sliten og ikke gadd å vente.

Og kveldsmat:

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Bra jobbet for første økt. Du dro nedtrekken litt langt ned på fredag så er meget mulig at du gjør det fremdeles. Opp med brystet, ut med albuene og dra til haken så er det gull.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    hva i all verden var det til kvelds? Ser en pannekake, men det andre?! :P

The blogg =)

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Du ser strålende ut. For noen ben og hofte
    Du får holde det gående og fortsette å stå på!

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Bra jobbet for første økt. Du dro nedtrekken litt langt ned på fredag så er meget mulig at du gjør det fremdeles. Opp med brystet, ut med albuene og dra til haken så er det gull.
    Hvis jeg gjorde det på fredag så er det nok garantert det jeg gjør fremdeles. Skal ha det i bakhodet.

Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    Proteinpannekaker, banan og syltetøy?

CNS: Takk! Det er planen Må som sagt bare komme meg over den flauheten med å være ny.

Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    Jeg tror det er vafler, svele, en hundebæsj, syltetøy og banan.
    Treningslogg

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Idag:
    40 minutter sykling, 14,5 km unnagjort. Skulle egentlig bare ta sånn ca 25 minutter, men kjørte bare på mens jeg allikevel var der.
    Varmet opp med 5 minutter gåing i raskt tempo.

Memo til meg selv: husk Ipoden neste gang, for det er kjedelig å se på NRK1 uten lyd.

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010

CNS: Takk! Det er planen Må som sagt bare komme meg over den flauheten med å være ny.

Flauheten med å være ny? Her inne?

Jeg er også ny her inne, men jeg har en god del erfaring med diverse treningsformer.. Er vel irrelevant om man er ny eller ei her

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hun mener flauhet med å være ny på gymmet.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Oppvarming: 15 minutter på mølle (ca 8 minutter løping).

Beinpress
    1 x 15 (20kg)
    2 x 15 (30kg) huske å puste og presse gjennom hæl og ikke tær.

Ja, jeg vet det er feil rekkefølge på de neste, men måtte vente litt på han som skulle hjelpe meg og valgte å IKKE kaste meg inn i strake markløft/markløft alene.

Skulderpress
    3 x 12 (4kg) Tenker mye teknikk her også.

Strake markløft
    Her ble det omgjort til markløft, fordi det ble litt diskusjon om hvorvidt en nybegynner skal gjøre strake eller ei. Og jeg føler meg ikke kompetent nok til å si det ene eller det andre Så ble to sett (15kg) vanlig mark og bare teknikkøving på denne.

Brystpress
    10 + 8 + 9 (23,5kg) Kunne nok ha presset meg til 10 på alle om noen hadde brølt litt til meg, hehe. Ga meg på 8 på andre settet fordi teknikken ble ræva og de to siste hadde bare blitt rør uansett.

Franskpress
    3 x 15 (kun ez stang, er det det den heter? for teknikk). Glemte meg og tok et sett for mye, skulle bare ha to. Jeg kjenner jeg er veldig redd for å få vondt i høyre albue/skulder da det noen ganger plutselig gjør veldig vondt, så jeg tør ikke helt å ta i på veien opp igjen. Men det var ingen smerte idag, så det gikk helt greit. Må tenke mer på albuene.

Chins assist
    2 x 15 (bw - 35kg så 29 blir det vel)
    1 x 14 (samme) Glemte meg og tok et sett for mye her også. Hodet er veldig innstilt på 3 kjenner jeg. Gikk greit, tuuungt på siste rep.

15 minutter på mølle gitt
    Måtte vente litt på neste øvelse uansett.

Sittende roing
    1 x 15 (20kg)
    1 x 13 (20kg) Fokus på å starte å jobbe med skuldrene her og slippe dem helt frem. Tror det går greit, men litt usikker på hvor langt opp jeg skal gå med ryggen.

Curls med stang
    1 x 15 (10kg)
    1 x 12 (10kg) Tror jeg har ok teknikk her, klarte å holde albuene okey på plass. Ga meg på tolv istedet for å presse gjennom tre til med kjip teknikk, var sliten.

Hengende beinhev (ribbevegg)
    1 x 15
    1 x 7 - Her var det egentlig mest vondt i henda som gjorde at jeg ga meg tidligere. Fant ikke noe annet å henge i der og da.

Nå er det på tide med en dusj.

Dagens lunsj:

+ Svar på tråd
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.