+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 28 av 28

Tråd: Mossas -gesjonsdagbok (pro- eller re-). Helst pro-.

Kliss nytt medlem Mossa is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26

Talking Mossas -gesjonsdagbok (pro- eller re-). Helst pro-.

Her skal jeg skrive inn treninger, og hva jeg spiser. Kanskje kommer det noen bilder etterhvert også.

Jeg er 163 cm høy og veier ca 61-60kg. Jeg ønsker å gå ned noen kg FETT og bli mer markert. Gleder meg til å komme igang!

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Utifra vekt og høyde ser det ut som du har et bra utgangspunkt, også at du har trent litt også.
    Når du kommer igang med mer rutinert trening/kosthold kommer nok både motivasjon(ser ut som du er bra motivert aerede!) og resultater!
    www.mthereseo.blogg.no

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det er berre å begynne å trene litt meir og spise meir protein og litt mindre karbo. Så går det greit. Lykke til.
    'Feo, Fuerte y Formal'

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    hvordan ser du for deg trening og kost framover? har du noen bestemte planer/ideer, eller blir det å ta det som det kommer??
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    hvordan ser du for deg trening og kost framover? har du noen bestemte planer/ideer, eller blir det å ta det som det kommer??
    Akkurat nå tror jeg at jeg skal kjøre morgencardio 6 dager i uka for å få litt fart på forbrenningen. Har lyst til å ha 2-3 styrkeøkter i uka med cardio etterpå. Pleier dessuten å gå 2-3 fjellturer i uken.

Har lyst til å bygge muskler, men er mest motivert til å gå litt ned i vekt først, er ikke helt komfortabel med den vekten jeg har nå..veide 53kg for 2 mnd siden, så disse kg kom litt fort... hihi. Jaja. :P

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    23. mars, mandag

Morgentur:
    45 min rask gange

Frokost:
    1 kyllingfilèt
    2 store tomater
    4 tran kapsler

Lunch:
    1 liten biff
    en neve sukkererter
    2 poteter

Trening:
    Jogget 1 km på tredemølle
    Kort styrkeøkt
    Jogget 30 min tredemølle, 8km/t (puls ca. 71-75%)

Middag:
    1 kyllinfilèt
    wokede grønnsaker

Kveld:
    1 proteinshake

Kommentar:
    Har drukket masse grønn te i dag.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    hørtes ut som ein grei plan det, bare ikke begynne for hardt. veldig vanlig er det at en blir overivrig i begynnelsen og tar hardt i og går fort lei. i tilleg må kroppen få litt tid til å venne seg til treningen, så la det bli en gradvis overgang =)
    har du styrkeprogram å følge ?

husk også at matvalg har en god del å si for resultatene. det sies at trening og hvile utgjør 30% og kosthold 70%

ikke fokuser kun på vekten heller. følg litt med på kroppsmål, og på hvordan klærene sitter osv.. =) dette klarer du! lykke til!

The blogg =)

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg ville ikke fulgt med på vekta i det hele tatt. Så lenge du legger inn litt innsats vil resultatet bli positivt over tid

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    det er gode råd som kommer her Ikke tenk på vekta, kjøp deg et målebånd og bruk speilet! Med styrketrening er sjansen for at du går opp i vekt veldig stor samtidig som formen blir bedre! Lykke til

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    Hun er jo ganske slank fra før av i følge profilen. Så er vel ikke så mye som skal til.

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Disse rådene høres veldig fornuftige ut! Skal skaffe meg målebånd!!

Har et styrkeprogram som jeg fikk på laget av instruktørene på nautilus! Er lagt opp slik at det er to ulike økter pr. uke. Har ikke vært så veldig flink til å følge det, men nå skal det følges! Må si farvel til lyst-prinsippet mitt!

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg ville egentlig ikke brydd meg med målebånd heller. Du blir nok større her og der når musklene vokser, og så blir du forvirra og ender opp med å spise for mye og for lite om hverandre i en evigvarierende syklus av smerte.

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    jau speil og kamera er nok den beste indikasjonen. Men kan ta tid før du ser noe forskjell på bilder. Men greit å ha historikk.

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Skal legge inn bilder ca annen hver uke. Vil se forandring, he he.

24. mars 09

Morgentur:
    45 min

Resten av dagen ble ganske misslykke sånn matmessig. Var i besøk og endte opp med å spise litt av hvert (eller heller mye av hvert) Men jaja.

25. mars 09

Frokost:
    Mett etter i går, så ble bare litt te og en kaffe.

Tur:
    Gikk på fjellet, 1.5t. Jogget en del. Forbrente 550kcal ifølge pulsklokka.

Lunch:
    2 skiver grovbrød
    2 egg

Middag:
    2 soyapølser
    gulerot
    2 poteter

mm:
    1 eple
    1 banan

Kveld:
    1 nutrilettbar

Kommentar:
    Har ikke akkurat fått en pangstart, men det skal bli bedre!:

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mossa Vis post
    .

Kommentar:
    Har ikke akkurat fått en pangstart, men det skal bli bedre!:
    tar litt tid å endre på vaner, så ta det gradvis. kan ikke forvente å endre på både aktivitetsnivå og helt perfekt kosthold på en gang.. ta det gradvis, slik du får tid til å tilpasse deg (psykisk og fysisk)

The blogg =)

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    tar litt tid å endre på vaner, så ta det gradvis. kan ikke forvente å endre på både aktivitetsnivå og helt perfekt kosthold på en gang.. ta det gradvis, slik du får tid til å tilpasse deg (psykisk og fysisk)
    Det har du jammen rett i, hehe. Skal prøve å være tålmodig, men er så vanskelig!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det å gå forsiktig ut øker bare sannsynligheten for at du vil klare å holde det ved like. Når folk går for Det Perfekte Kostholdet(tm) og kjempemasse trening fra dag 1 er det lett å miste motivasjonen etter rimelig kort tid.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Det å gå forsiktig ut øker bare sannsynligheten for at du vil klare å holde det ved like. Når folk går for Det Perfekte Kostholdet(tm) og kjempemasse trening fra dag 1 er det lett å miste motivasjonen etter rimelig kort tid.
    Er jo ganske lenge til sommeren også, så jeg har da litt god tid på meg!

26. mars 09

Morgentur:
    30 min (ble ikke så veldig lang i dag, men men, jeg kom meg da ut.

Frokost:
    1 polarbrød
    2 egg

Lunch
    smoothie av 2dl sk. melk, 2 scoop soyaprotein, 1 liten mango, i kiwi, 1ts HUSK fiber, 1ss kokosfett

Før trening:
    1 nutrilett bar

Trening:
    Jogget 5km på tredemølle
    en runde vekttrening på apparater.

Middag
    1 kyllingfilet, wokede grønnsaker, 50g eggnudler

OG SÅ SKJEDDE DET NOE:
    Jeg fikk et utrolig matkick og måtte spise alt jeg fant i huset. Ikke var jeg særlig sulten heller. Er nok en vanesak tror jeg; har vært altfor lite flink til å være streng med meg selv når jeg får lyst til å kose meg. Litt kos er OK, men jeg vil jo se resultater og da nytter det ikke slik jeg holder på! Skal begynne å spise snop bare en gang i uken; på lørdagen. Starter neste uke. Resten av denne uken har jeg ikke fortjent noe mer snop. Grrrr.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

ditto

Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    d var akkurat d jeg prøvde å si.. men ikke fult så bra formulert som dg =P

The blogg =)

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    27. mars 09

Morgentur:
    1t, mest oppoverbakke

Frokost:
    1 protein shake (var fortsatt ganske stinn etter i går, så orket ikke mer mat)

Lunch:
    2 polarbrød
    tofu
    4 skiver agurk og 2 ringer paprika

"Trening":
    Var på treningssenteret og fikk nytt styrkeprogram med frivekter Dette skal bli bra!

Middag:
    200g kyllingkjøttdeig
    50g eggnudler
    1 løk (elsker løk)
    140g tomtpurrè

Kveld:
    150g mager kesam med fun light

Kommentar: Bra dag. Er fornøyd. Har sett litt på diettene på olympispirit.no. Har lyst til å begynne på nybegynner-dietten neste uke

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Helgen:
    Har kost meg litt i helgen. Men gikk en lang tur på lørdagen. Selv om maten ikke er helt OK enda, så er jeg i alle fall godt igang med treningen!

Mandag 30.03.09

Morgentur:
    45min

Måltid 1

40g whey tech
    2 dl melk
    40g havregryn

Måltid 2
    2 grove rundstykker med proteinrikt pålegg

Måltid 3
    100g karbonadedeig
    30g ris

Måltid 4
    Etter trening: 1 banan
    Når jeg kommer hjem: 40g whey tech

Måltid 5
    125g laksefilèt
    100g grønnsaker

Måltid 6
    40g whey tech

Kommentar: Skal følge dietten fra olympiaspirit.no (nybegynner). Vil ikke ha spisedag nå i starten, merker det gjør at jeg bare kommer ut av rutinene mine. Senere vil jeg ha det hver 10. dag (eller noe lignende)

Trening i dag blir 1t step (med styrke på slutten) og 1t spinning. Elsker disse timene

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    ser bra ut, og godt kosthold mandag =)
    keep it up!

ellers må jeg bare spørre:
    27. mars 09
    Morgentur:
    1t, mest oppoverbakke
    hvordan får du det til?? om du går fra et sted (huset ditt) og ender turen samme sted (huset ditt!) så vil du vel totalt sett ha gått like mye opp som ned ??

The blogg =)

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    ser bra ut, og godt kosthold mandag =)

hvordan får du det til?? om du går fra et sted (huset ditt) og ender turen samme sted (huset ditt!) så vil du vel totalt sett ha gått like mye opp som ned ??
    Hm. Det hadde jeg ikke tenkt på. Haha, okei ene veien var det mest oppoverbakke da!

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Helgen:
    Har kost meg litt i helgen. Men gikk en lang tur på lørdagen. Selv om maten ikke er helt OK enda, så er jeg i alle fall godt igang med treningen!

Mandag 30.03.09

Morgentur:
    45min

Måltid 1

40g whey tech
    2 dl melk
    40g havregryn

Måltid 2
    2 grove rundstykker med proteinrikt pålegg

Måltid 3
    100g karbonadedeig
    30g ris

Måltid 4
    Etter trening: 1 banan
    Når jeg kommer hjem: 40g whey tech

Måltid 5
    125g laksefilèt
    100g grønnsaker

Måltid 6
    40g whey tech

Kommentar: Skal følge dietten fra olympiaspirit.no (nybegynner). Vil ikke ha spisedag nå i starten, merker det gjør at jeg bare kommer ut av rutinene mine. Senere vil jeg ha det hver 10. dag (eller noe lignende)

Trening i dag blir 1t step (med styrke på slutten) og 1t spinning. Elsker disse timene
    Kommentar sånn dagen derpå: Veldig fornøyd med dietten! Var ikke sulten i det hele tatt. Sto opp litt seint så droppet måltid nr. 6. Gleder meg til å fortsette med dette kostholdet!

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    Tirsdag 31.03.09

Måltid 1
    2 scoop whey tech
    ca. 50g havregryn
    multivitamin
    3 trankapsler
    c-vitminer

Måltid 2
    2 grove rundstykker
    50g kalkunpålegg
    3 trankapsler

Trening
    Oppvarming: 1km rask gange på tredemølle
    En kort styrkeøkt (skal bli bedre til å føre disse skikkelig )
    5 km jogging/rask gange på tredemølle

Etter trening:
    1 banan
    1.5 scoop whey tech

Måltid 4:
    100g wokede grønnsaker
    100g karbonadedeig
    3 trankapsler

Måltid 5:
    100g wokede grønnsaker
    1 laksefilèt

Måltid 6:
    150g mager kesam med litt fun light

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    01.04.09

Måltid 1
    2 scoop whey tech
    50g havregryn

Måltid 2
    2 grove rundstykker
    50 g kalkunpålegg

Måltid 3
    100g karbonadedeig
    100g wokede grønnsaker

Trening
    1t 45min på tredemølle (570kcal ifølge pulsklokke)

Etter trening:
    2 scoop whey tech
    1 banan

Måltid 5
    100g rent svinekjøtt
    100g wokede grønnsaker

Måltid 6
    1 scoop whey tech

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    02.04.09
    Trening: Sykkeltur 4.5 mil. Kjempe deilig! (1000kcal forbrent!)

03.04.09
    Trening: Fjelltur 2t (800kcal forbrent!)

Har fulgt dietten til punkt og prikke begge dagene! Er litt stolt over meg selv!

Ble medlem
    03-2009
    Alder
    26
    04.04.09
    Fulgte dietten, men ble 1 flaske vin og nattmat. Var i bursdag.
    Trening: Tur på fjellet 1.5t

05.04.09

Typisk dagen-etter-fylla-mat, dvs. usundt. Litt skuffet over meg selv som ikke klarer å holde dietten i helgene. SKAL BLI BEDRE.
    Ingen trening.

06.04.09
    Trening: Tur på fjellet (påskeferie!). Har fått lånt meg en hund noen dager, så blir masse tur!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.