Nytt år - Ny logg.
Denne gangen skal jeg være commited til å følge et program i mer enn én uke. Jeg skal følge mitt eget program: BERSERKERGANG: Mad Aesthetics Protocol
Programmet vil nok justeres gradvis, basert på erfaringene jeg gjør meg. Det er også meningen at programmet skal være ganske fleksibelt basert på situasjon og målsetninger.
Begynte da med dag 2. Stokket litt om på et par av øvelsene ved et uhell, ettersom jeg ikke tittet så nøye på planen under trening.
NB: Kjørt en deff de siste dagene, og spesielt de siste to dagene. PSMF. Sur som et helvete. Sult ikke så stort problem. Modererer dette fremover av hensyn til de rundt meg. Økten i dag var som konsekvens krevende. Var svak og sped i dag. Tok det litt easy, nytt program også.
Oppvarming: 5 min løping @ 11 km/t
Laktat 1: 45 sek i 15 km/t med 15% stigning. Målte 185 i puls på møllen. Kan klare litt mer kanskje. Ble svett!
Chins:
BW+48 kilo kettlebell: 6+5 reps
BW+28 kilo kettlebell: 6+6 reps
Virker tyngre med kettlebell enn med skiver. Skivene blir hengende kanskje 40 cm høyere på kroppen. Annet tyngdepunkt.
Markløft (fatbar shitz på VT)
110x5, 145x5, 145x5, 145x5, 145x12
Lett, men litt svimmel av 1 MR. Ikke tatt mark på evigheter. Må gå enda lavere på dosen...bruker 1/3 scoop.
Biceps:
To sett med bro-curls - Lett vekt, men treningspartner sørger for negativer og adaptiv belastning. Hardt.
Benkpress
110x12+4 (20 sek pause)
Lett, men var så tom.
Triceps:
Tri cable ext, to sett
Skulderpress
Maskin, 3 sett
Delts
2 sett sidehev
Laktat 2:
Så tok vi 1 serie dekkvelt for å avslutte med laktat. Kjørte 16 flipp på rad med 200 kilos dekket. Ikke såå hardt, men var tom.
Så kom vi på at vi hadde glemt å kjøre et widowmaker-sett. Det ble frontbøy i smith, ass 2 grass. 70x20. Øker 5 kilo neste gang, eventuelt 10-20 kilo om jeg spiser mer.
Oppsummert:
Så lavt som jeg har ligget på kaloriene siste dagene så var dette hardt. Kunne med fordel kuttet et sett pr. øvelse. Blir en fet økt på mer mat. Fikk ikke noe pump i dag.
Mat i dag:
5-600 g grove kjøttkaker frem til kl 14, hvor jeg spiste to kyllingfileter med litt grov ris og litt grønt. Dette ble jeg helt svett av. LOL. Dro så på trening. Drakk 0,5 l Reflex proteinisolatdrikk på trening (40 g isolat), 500 ml ferdigshake (50 g prot, 50 g karb) etter trening og middag i dag blir grunnet praktiske årsaker Instant Mass, ca. 1,8x normal posjon. Dvs. ca. 90 g prot, 100 g karb.
Ca. 250 g protein i dag. Good.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat