Langkjøringen i dag ble et halvmaraton. Løp på 1:40:47 med 154 i snittpuls. Mao. mer å gå på
halvmar.jpg
Langkjøringen i dag ble et halvmaraton. Løp på 1:40:47 med 154 i snittpuls. Mao. mer å gå på
halvmar.jpg
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Time will show
Vi kan jo møtes på 85 kilo? Hva veier du for tiden?
Hopper mellom over og under 80kg hele tiden. Btw, kl 07 eller 08 den 8mars. Da må du være med ned på CFB før vi reiser, jeg må kjøre Open WODen da - ellers får jeg ikke kjørt den innen tidsrammen jeg har på meg (umenneskelig økt og umenneskelig tidlig)... Så jeg trenger en hissig broiler som motivator!
Dagens økt:
Stående militærpress:
60x8, 70x12, 70x8, 60x8
Dips:
BW+20x20, BW+40x20, BW+40x10, BWx40, BWx30
Benpress
300x25, 300x10
Calf press i benpressen
300x50
Romaskin
150x12, 120x12, 100x12 rp 100x6
Franskpress
40xmange, 40xmange
Bicepsmaskin
3x pr side
PWO: Ferdigshake på 500 ml + 10 sure godterimåner = insulin fueled brodutainment
I går spiste jeg 1700 kcal. Stort sett protein og fett.
I dag har jeg spist det samme, men skal trøkke i meg litt biff nå.
I går løp jeg 11,5 km ute i terrenget (gjørme, regn, storm og is) og dro av 1120 kcal. I dag løp jeg 10k inne på 49 min (gradvis økende tempo, startet rolig) og brukte 929 kcal.
Tynnere? Næh.
Hehe, dauer nok ikke, men hadde jo blitt sped!
Tenkte kanskje logge kalorisituasjonen mens jeg nå er på litt tight diett. Er så nære ved å komme under 90 kilo, veid 90,8 to ganger på rad nå. En liten spurt mot slutten av februar, og saken bør være BEEF.
Dag # Inntatt - Est. forbruk = Energibalanse | Akkumulert minus
Dag 1: 1700 - 3700 = - 2000 kcal | -2000 kcal
Dag 2: 2700 - 3500 = - 800 kcal | - 2800 kcal
Dag 3: 2100 - 3200 = -1100 kcal | -3900 kcal*
*Kl er 1952. Oppskrevne kalorier inkluderer kommende måltid. Regner ikke med å spise mer enn det, men oppdaterer dersom jeg skeier ut med en skive ost eller noe.
Pga. min mediokré testomåling* sist så poppet jeg i dag følgende pre-workout:
*http://www.fitnessprat.no/f38/test-l...tml#post799366
1 t-skje Grape Seed Extract
2 kapsler PES Erase
3 g D-AA
0,5 scoop 1MR
5 g AAKG
10 g kreatin
5 g kreatin magnapow(d)er som jeg kjøpte i en julekalender i 2008-2009 eller noe (!), best før en gang i 2010Årgangskreatin!
Mtp. at jeg har vært i ketose hele dagen (minst 48 timer) hadde jeg en monumental økt! Glukogenesen var på topp! Eller noe sånt...Var ikke så mange repsene før jeg var forvandlet fra en underernært fis til en bolosaurus rex! Hadde faktisk solid pump, noe som ikke er ille mtp. at jeg vil ha gått nesten 4000 kcal i minus totalt de siste tre dagene.
Stående militærpress:
40x40 (mer å gå på), 40x25, 40x15
Sidehev énhånds
2 serier
Fronthev (opptrekk under haken)
3 sett, 12 reps, ukjent vekt
Dips
60+25+25+20
Chins
Diverse med kroppsvekt
Bicepsmaskin
2 sett
Diverse mageøvelser
Diverse eksplosive leggøvelser
Kort og god økt, prøver å ikke bli altfor katabol når jeg spiser som en anorektisk 12-årig jente.
Trent i dag. Gått minst 9,5 km og trent 50 min på crosstrainer med ca 76% hrmax snittpuls.
Dag 3: 2100 - 3200 = -1100 kcal | -3900 kcal
DAG 4: 2500 - 4100 = - 1600 kcal | - 5550 kcal
Blodtrykk: 105/56
Vekt: 89,4! Ikke vært under 90 siden 2005!
105/5?
Lever du eller er du bionisk?
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
Dag 3: 2100 - 3200 = -1100 kcal | -3900 kcal
DAG 4: 2500 - 4100 = - 1600 kcal | - 5550 kcal
Dag 5: 3160 - 4000 = - 1000 kcal | -6440 kcal *
*En mini-spisedag. Spist karbs og normal mat!
Back on ketose 2morrow.
Løp ellers en tur i nabolaget på en snau time, og trente styrke + tøyde bein.
Mest interessante fra styrkeøkten var den første serien stående militærpress, hvor jeg kjørte 50 reps med 40 kilo. LOL
50x40kg? A mans man...
Hvor fort går du i ketose?
Mhmmm, hadde håpa på et svar gitt ut i fra hva du hadde spist o.s.v...![]()
Noen spm.
Hva er tanken bak de store repantallene du trener med? Har ikke sett noen andre som gjør det.
Føler du at kardioen gjør det lettere å trene med mange reps?
Hender det at du trener med 2-5 reprange?
Varierer litt hva jeg gjør. En normal økt kjører jeg tungt først og så gradvis høyere reps. Det er mest nå hvor jeg er så brutalt i negativ energibalanse at jeg kjører høyreps. Men ja, det er lettere med kardioen i bånn.
Det er imponerende vekter du slenger rundt så noe må du jo gjøre rett :P
Takk, men har trent lenge og har god genetikk for styrke, så mye ligger jo der.
I dag har jeg spist (snart) ca. 2390 kcal. Har gått/løpt 16 km. Har forbrukt ca. 3700 kcal i dag. Ca. 1310 kcal i minus. Da lander jeg på -7750 kcal siden onsdag. I morgen blir litt karbing fremover. Denne korte deffen har virkelig gitt resultater, men det er ganske sugent på deff også. Får heller ikke trent kondisjon som jeg helst vil heller. Derfor blir det vedlikehold fremover.
Faktisk har jeg mistet ca. 15 kilo fra jeg begynte å løpe i mars. Da var jeg litt småfluffy. Så vekten forsvinner egentlig av seg selv, har egentlig ikke deffet så mye.
Møkkaøkt i dag på VT. Sugen styrke etter deffen. Hadde mer trykk PÅ deff enn nå hvor jeg har forsøkt å spise normalt.
Tar det som en introøkt. Kjørte ganske lett. Prøver igjen i morgen!
Til stede: Big Boy & KnebøyJostein.
jogg.jpgHatt litt små styrkeøkter denne uken. Har karbet en del. Ser god forskjell på fettprosenten. Spist mye kreatin denne uken. Hatt massiv diaré men ekstrem god trykk i muskulaturen. Det var verdt det.
Tok først 3 lette reps med 60 kg ekstravekt i chins, deretter 34 strikte chins. Så løp jeg 4x4:
Vært litt stiv i levator ani de siste dagene, så tøyde den godt etter trening.
Tuslet over Rundemanen i går med Tuba og tilfeldigvis naboen.
I dag ble det et par timer sykkeltur. Syklet fra Bergen til Sæddalen (SIC), Arna, Åsane og tilbake til byen kor eg bur! Ca. 27 km/t i snittfart, 143 i snittpuls. Sone 1 altså. Moderat tur. På flatmark ligger jeg i ca. 30 km/t ved 130 (65%) i puls (målt etter nesten to timer). Dette tilsvarer i følge en kalkulator på nettet ganske nøyaktig 200 watt. Turen gikk egentlig veldig greit, og fortere og fortere ifht. puls underveis. Syntes pulsen var ganske høy i starten. Syntes pulsen har steget veldig raskt i starten av øktene i det siste. Dette etter at jeg begynte med kreatin + betaalanin regelmessig. I dumpen ved Eidsvåg så er det 30-sone med ca. 3-4% stigning. Holdt fartsgrensen opp der, puls på 155-160 (77-80%).
Dagens økt inkluderte gjesteopptredener fra både Sternum og Tuba.
Jeg fikk kake i går etter sykkelturen, så jeg var ganske JACKED på trening etter hvert som pumpen inntraff.
Frokost: 8 egg + 8 tynne grove skiver
Tilskudd: 1xerase
Pre-WO: Tjukk load med ALCAR, 3-4 g D-AA, 5 g Beta-Alanine, 10 g kreatin + 1xerase
WO: 2,5 scoop Xtend
Post-WO: 80 g activate whey + 10 sure måner (godteri) + 10 g kreatin
Kjekt med bolusdoser whey. Da blir det anabolt!!1, spesielt når det turbolades med insulinet trigget av de sure månene!1
Nå til økten:
Dips:
BW x 15
BW+20 x 6
BW+40 x 6
BW+60 x 6
BW+60 x 6
BW+60 x 6
BW+60 x 6
BW+60 x 6
Chins:
Div bw-reps som oppvarming
BW+30 x 6 (bredt grep)
BW+30 x 6 (bredt grep)
BW+30 x 6 (smalt grep)
BW+30 x 6 (smalt grep)
BW+30 x 6 (smalt grep)
Stående militærpress
60x12
60x6+60x2 pushpress
60x3
Dips og chins supersett
15/10/15/10/15/10 Dips/Chins
JACKED
Div mageøvelser
Hoppende utfall, 1x30 reps
Calf extension maskin
185x50
Skal sies at Tuba ble forsøkt sjekket opp av en legedame på trening. Han fant det rimeligst å gå tur med hunden fremfor å sette barn på henne. Helt utrolig.
Bruker du ikke noe form for GPS logging på sykkeltur?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Lurte på snittfart og høydemeter bareRunkeeper?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Trur ikke ho dama var så veldig på hugget, men skulle gjerne lurt inn nokre cm.
Herrejemini kor mykje bedre Alrek er i forhold til Elixia, og det seier eindel.
'Feo, Fuerte y Formal'
Nix, ho var ganske fin faktisk. Då ho tok dips med 10kg ekstra vekt blei eg forelsket.
'Feo, Fuerte y Formal'
Sternum blei sjalu. Ho dama var faktisk også medisinstudent.
'Feo, Fuerte y Formal'
I går løp jeg over Rundemanen - over Skansemyren. 1:19. Gønnet ikke maks på, og måtte gå noen steder pga. snøen gjorde at jeg ikke fikk tak. Dette er 7 min tregere enn pers, men jeg syntes ikke det var så ille mtp. at jeg både måtte bremse nedover og ikke fikk tatt i fullt oppover.
I dag åpnet jeg showet med 1500m på 5:30 og trente faktisk bein (!) (slapp av, det var diskostil) + mage.
Div mage
Calf Extension:
6x20-22 reps med 185 kilo
Stående calf extensions
To sett pr. side med tøy
Leg extension
30x65, 20x85, 12x105, 12x125, 15x145
Etbens knebøy på pute
10 reps pr. bein
I morgen blir det bygging av ekstreme GØNNZ så jeg er klar for å kjøre snøscooter.
En observasjon, semi-related:
Jeg føler kroppen har to moduser. Hvilken den er i avhenger av hva den har blitt stimulert med i det siste. De to modusene er styrke og kondisjon. Trener jeg styrke noen dager på rad så hopper jeg en god del i styrke og størrelse. Trener jeg kondisjon flere dager på rad så føler jeg meg tynn og svak men kondisjonen er bedre. Jeg føler at når jeg tar Erase så dytter jeg kroppen i retning styrke. Derfor påvirker på sett og vis Erase kondisjonen negativt. Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men jeg har en hypotese:
Erase skal i teorien endre balansen mellom østrogen og testosteron til fordel for sistnevnte. Dette gjør noe med fettlagringen (se på menn og kvinners kropper). Jeg tror at kroppen i større grad bruker fett som energikilde kontra glukose. Og dette er mindre effektivt enn å bruke glukose, ergo virker kondisjonen å være noe dårligere. Det rare med dette er at dette "løsner" litt et godt stykke ut i økten. Når jeg normalt burde bli sliten så blir det motsatt, økten går lettere og lettere og farten faktisk kan økes. Jeg svettet som en mannskjit på trening i dag, og det tror jeg kommer av økt fettforbrenning, om enn så tabloid det høres ut. Jeg har ellers i det siste vært veldig varm, spesielt på kveldene.
Dette har nok intrikate, hormonelle årsaker.
Eg vil også ha det greiene der. You fix?
'Feo, Fuerte y Formal'
Spørs hvordan det blir å få tak i nå som tilskuddsbransjen i england har tatt et ALVORLIG skudd for baugen.
Se facebooksiden til en av nettbutikkene: https://www.facebook.com/prednutrition
Jeg skal sjekke for deg.
PS: Det er ikke akkurat trenbolon, men jeg syntes det funker godt. Virker dog å ha kort halveringstid, så anbefaler å ta små doser fordelt utover dagen. Tar jeg tre kapsler før trening blir det alvorlig knasing i ledd.
Ser at de har Triazole inne på Predator. Det vil være mye av det samme som Erase. Dette tilskuddet har fått mye bra feedback. Virker som de eneste som ikke har gitt det bra feedback er folk som allerede har veldig høyt LH og lav testo. Da ligger begrensningen i testiklene til det individet, selv om kroppen sender enda sterkere signal om å lage testo så er testiklene makset ut. Dette gjelder dog veldig få. Produktet ble presentert med masse svært bra blodprøver da det kom. Disse bør tas med en klype salt, men de var svært imponerende.
Pred selger jo fortsatt erase.![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Så det. Fikk PM av BareRobert i stad om at Alpha T-2 var gått ut, så tenkte kanskje det også var gjeldende for andre PES-produkter.
Men ja, bare å bestille.
Der er flere nettshops som har AT-2 inne enda. Jeg har ikke rukket å lese om Erase Pro, men det har fått en del bra tilbakemeldinger (y)
Lurer på om det går an å få transplantert et ekstra sett med baller for maximum testo produc-ti-on
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
For folk flest går ikke på testoprod på nærheten av maks, så et ekstra sett baller vil du bare ha glede av om du kjører østrogenet ditt i bunn (ettersom dette er primær feedback htpa)
Dagens med The Westcoast Assassin & Sternum SexyDoc:
Benk:
28x102,5 rp 6 rp 4 rp 4
Ultradype dips
25, 12, 10
Triceps i red cord
2 sett
Chins
BW+30 kilo x 20 (dirty form)
BW+30 kilo x 10
BW+30 kilo x 6
BW x 12 (very strict)
BW x 10 (very strict)
Stående roing
70x15, 70x12, 70x12
Kjørte litt høyt repsantall ettersom jeg tok to erase før trening og det da knaser i alle ledd. lolz
Er det eit gym i nærleiken av der vi skal?
'Feo, Fuerte y Formal'
yes
Då kan vi broile der, eg tar med Gasp uniform.
'Feo, Fuerte y Formal'
gji hjernet 110% til helgen gutter!
Løp i går. Tenkte å ta det litt rolig etter gutteturen i helgen, men var så uthvilt at jeg bare måtte gønne litt på.
Løp inn Svartediket, 8 km. Snaut 40 min. Ble litt kappløping med en fyr jeg tok igjen. Møtte han først på vei ned til vannet (nederst ved vannet er halvveis) og da hadde han ca. 1 km head start. Så ryggen hans da jeg kom i bunn av bakken der turen opp til Rundemanen starter. Da jeg passerte han begynte han å løpe etter. Kunne ikke gi meg da. Løp siste to kilometerne i ca. 14-15 km/t.
12,2 km/t i snittfart på turen, noe som ikke er så verst når man inkluderer 200 høydemeter.