+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Muskling, kondis og vitality

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27

Muskling, kondis og vitality

Frisk og rask for tiden, så da går treningen bra.

Dagbok som er laget for å dokumentere vei mot mål for sommer 2012.

Benk: 150
    Mark: 200

Vekt : 95kg
    Midje : 78cm
    Armer: 42 cm

4 km jogging på 15 min
    Delta i ett sykkelritt
    Begynne å trene kampsport

Status nå:
    Vekt: 90 kg
    Armer: 37 cm

Benk: 100kg
    Mark: 100kg

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Dagens trening:

Benk: 80kgx5 - 3 sett
    Skråhantelbenk: 20kgx12
    Brystpressmaskin: 60kgx6

Nedtrekk: 50kgx8, x8,x7
    Mark: 60kgx10, 70kgx6, x6

Ezstangcurl: 30kgx12
    Hammercurl: 15kgx10
    Preachermaskin: 20kgx8

Nedpress: 50x10, 60x8
    Hantelfranskpress b nakke: 20kgx8

Litt diverse kjerneøvelser rygg.
    God økt.
    70 min

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    det var friske mål du har satt deg! men for all del, kjør på!

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Trening tirsdag 2.8.11

Skuldre og bein

Skriver det jeg husker.
    Stående hantelpress: 20kgx10, x8
    2 sett sidehev
    2 sett bakside skuldre maskin

Beinpress: 200kgx 12, x12, x15
    2 sett lårcurl
    2 sett tåhev

God økt, styrken kommer seg.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Torsdag 4/8-11

Bryst, rygg og skuldre

Benk: 82,5 kg x5, 3 sett
    Skråpressmaskin: 60kgx10

Nedtrekk: 50kgx9,x8,x7
    1 sett Foroverbøyd roing

1 sett stående hantelskulderpress
    1 sett sidehev
    1 sett Bakside skuldre

Grei økt, sliten og trøtt i kroppen etter første skikkelige treningsperiode på flere, så tok helgen fri fra styrke.

Lørdag 6.8.11
    Sykling

1,9 mil på 44 min, ca 23 gj.snitt
    Tok en rolig tur

Deretter kappet jeg ned et stort grantre på søndag som ikke fallt hvor det var tenkt. Treet landet derimot rett oppå Trek sykkelen min til 14.000 og gjorde den skjeiv og jævlig. Kjempegøy!

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Litt utdrag av noen øvelser fra de siste treningene.

Benk: 92,5 kg x5, 3 sett
    Skulderpress hantler: 22,5kgx8
    Nedtrekk: 60kgx7,x6,x6
    Foroverbøyd roing:60kgx10, x10
    Markløft: 90x10
    Beinpress: 240kgx10,x10,x10, x15
    Curlstangcurl: 35kgx10
    Nedpress: 70kgx12

Et lite utdrag fra noen av øktene.
    Ting går virkelig framover. Har holdt meg frisk i to måneders tid, vannvittig. Enormt trykk på hver trening, virkelig artig. Målene nevnt ovenfor er fullt oppnåelig fortsetter det slik.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    10kg opp i benken på 1 mnd er bra fremgang
    sleng ut noen "før" bilder da

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    10kg opp i benken på 1 mnd er bra fremgang
    sleng ut noen "før" bilder da
    Grei start det, men det er muscle memory i starten, stopper nok snarlig.

Siden sist har jeg vært småsyk 1 uke, dvs ingen trening.

Deretter har jeg fått ett eller annet drit i magen på høyre siden under ribbeina. Legen antok det var gallestein, skal undersøkes videre.

Forsøkte meg på trening i går:
    Benk: 90kgx5, 95kgx 4, 80 kgx9
    Chins: BW x 5, ett sett med assistanse

Fbøyd roing: 60kgx15

Skuldpress maskin: 50kgx8
    Sidehev: Dropsett med 8, 6 og 4 kg
    Bakside: 35kgx15, x5 Restpause sett
    Skulderpress smith: 60kgx8

Forsøkte å unngå øvelser som ga for mye buktrykk da jeg har jævlig vondt i siden( Gallestein eller noe annet drit).
    Fasiten i dag er at det ikke var særlig vellykket, og at jeg har jævlig vondt.

Var og så på Kristiansand Strongman i dag( NM for -90 og -105). En kompis deltok og gjor det bra i - 105. Ok opplegg, sett bort i fra vannvittig tregt! Etter fire timer var ikke konkurransen ferdig engang. Rigging mellom øvelsene tok laaang tid, i tillegg brøt utstyret sammen et par ganger. Ellers ok opplegg.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    21.9.11
    Fremdeles gallesteinproblemer/smerter, men ok trening for det.

Benk: 95 kg x5, 5 m hjelp, 80 kgx8

Nedtrekk: 70kgx8, 75kgx6
    Foroverbøyd roing:60kgx10, 50kgx10

Skulderpress hantler: 22kgx8, 22kgx6
    [B]Bakside: 40kgx15, 40kgx10[/B
    Sidehev: 7kgx10, x10

Grei økt.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Trener!

Holdt meg lenge frisk etter mandeloperasjon, uvant etter 5-6 år med sammenhengende sykdom. Gikk bra fram på trening, og alt var på stell fram til kulde og vinter startet. Var da forkjølet og småsyk sammenhengende i 2-3 måneder. Snakket med en kar på jobb som nevnte at han slet med det samme og hadde fått beskjed om at han skulle ta zyrtec i vinterhalvåret, roet slimhinner og lignende. Testet det de siste 6 ukene, og holdt meg frisk, så fortsetter med det

Begynner å komme i god allsidig form, kondis, styrke og på vei til å bli definert.

Trener styrke 2-3 ganger i uken for tiden.
    Kondis 1-3 ganger i uken, jogging, sykling.

Litt fra de siste ukers økter:
    Jogget 20 minutter på 11 km/h med 3% stigning og avsluttet med 3 drag på 16 km/h og 9% stigning for to ukers tid siden ved Active Cabin Hotell i Tønsberg.
    Løp 6 km i lysløype med en del bakker med gjennomsnittlig 10 km/h.
    Syklet 7 km med jr i sykkelvogn festet bakpå.

Benk: 100x5, 105x5, 110x2, 115x1 - Veldig greit
    Frontbøy: 40x10,x10,x10 50x10, 60x10, 70x10, x10 - Oppvarming til beinpress

Ikke enormt bra verken styrke eller kondis, men det går bra framover for tiden, moro.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Trene kondis
    By Lean&Fin in forum Trening
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 16-04-06, 14:10
  2. Kondis
    By Sander64 in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 08-01-05, 16:00
  3. Kondis
    By glenn-w in forum Kampsport og annen sport