+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 165

Tråd: Ned 15 kg. Klarer jeg det denne gangen?

Medlem Mira har en flott utstråling Mira sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30

Thumbs up Ned 15 kg. Klarer jeg det denne gangen?

JA, for faen!!!!!

Jeg har prøvd å gå ned i vekt, ganske halvhjertet, maaaaange ganger. Jeg har trent regelmessig i måneder, men så har jeg gitt opp. Jeg er for sliten, jeg har ikke tid og masse annen crap har vært mine unnskyldninger. Har i det hele tatt vært flink til å finne "gode" grunner for ikke å trene. The truth is there isn't any!!!
    Kostholdsopplegget har vært så forvirrende at til slutt har jeg gitt faen i alt, og spist absolutt alt jeg har hatt lyst på (det finnes så mange råd og metoder der ute, hva i all verden skal man velge??). Resultat? Masse irriterende fettvekt å drasse på. Og for what??? Var det verdt det? NEI!!
    Vel, det er nok nå, INGEN flere unnskyldninger. Enten så GJØR man det, eller så gjør man det ikke. Så enkelt er det faktisk!

Kjønn: Jente
    Alder: 28 år
    Startvekt: 78 kg
    Nåværende vekt: 75,1 i skrivende stund
    Målvekt: 60 kg
    Tidsfrist: Har ingen, kroppen får kvitte seg med fettet i sitt eget tempo.

Treningen:
    Styrketrening 3-4 ganger i uka. Noen økter med strikker, de fleste med tunge vekter.
    Gåturer så ofte jeg kan.

Kostholdet:
    Periodisk faste

Første mål er å komme seg under 70 kg, veien dit starter idag!! Nå er det frokost, og så ut for å . Det er mørketid, og det er bare å komme seg ut til de få timene med lys hver dag.
    Half of getting what you want, is knowing what you have to give up to get it.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Og hvorfor tror du at det vil vare akkurat denne gangen?
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Fordi jeg har en helt annen tankegang enn tidligere. Alt starter oppe i hodet.
    Bare følg med å se du.

Superior newbie Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen sin avatar
    Ble medlem
    11-2009
    Alder
    27
    Hei

Har du noen formening om tid du skal bruke på disse 15kg? Noe mål der?

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mira Vis post
    Fordi jeg har en helt annen tankegang enn tidligere. Alt starter oppe i hodet.
    Bare følg med å se du.
    Det var ikke meningen å demotivere - men hvis slike planer har slått feil gang på gang tidligere, kan det kanskje være på sin plass å analysere hva som går galt.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Det som går galt er at jeg luller meg inn i min egen stakkarslige verden, synes litt synd på meg selv, og finner på ørten flotte grunner for å la være å trene. Dette er større enn bare mitt fysiske. Jeg er ikke fornøyd med livet mitt, eller meg selv. Men det er ikke en kjeft som kan gjøre forandringen for meg, jeg må gjøre det selv. Endelig SKJØNNER jeg det, med hver celle i kroppen. JEG må stå opp halv seks for å kjøre morgenkardio, JEG må ta valget om å spise proteinpannekaken istedenfor brødskiven med majones, JEG må la den sjokoladen være. Som jeg sa, enten så velger jeg å gjøre det, eller så lar jeg være. Tidligere har jeg sagt: Jammen, jeg PRØVER jo! Det er ikke noe som heter å prøve. Enten gjør man det, eller så gjør man det ikke. Og jeg har ikke gjennomført det jeg har startet på. Synd for meg, for nå sitter jeg her og er misfornøyd med meg selv. Det finnes ingen unnskyldninger. It is what it is.
    Hvis jeg ikke har en kropp som fungerer, og som jeg er fornøyd med, så er det ingenting som fungerer. Hverdagen er krevende. Sofaen er fin og behagelig den, men jeg tror jeg har sittet i den så det holder for resten av livet.

1 juni skal målet være nådd, men forhåpentligvis før. Jeg satser på en halvkilo i uka.

Og LurePer: Kommentaren var ikke demotiverende, tvert imot.

Medlem Charlize- is a jewel in the rough Charlize- is a jewel in the rough Charlize- is a jewel in the rough Charlize- sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    31
    Bra innstilling Dette klarer du!

Bronse Member Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Ain't nothing to it, but to do it!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Takk, Charlize!

Jess, Figuz, det er noe for meg. Har vært mye inne på MyRevolutions nettsider og lest. Har i det hele tatt lest vanvittig mye, så jeg vet hvordan jeg skal gjennomføre dette. Jeg har bare ikke GJORT det før. Forstå det den som kan.

Bronse Member Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Gode saker, har hatt fin fremgang med H&F før, uten at jeg sliter med å følge programmet..

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Denne uken har det blitt 5 kardioøkter på ellipsen, en gåtur ute og 3 lette styrkeøkter (tar det litt pent en uke til, deretter er det bare å kjøre på). I morgen er hviledag! Men ikke sofasliterdag. Ut å gå tur i dagslyset.

Treningen idag:
    40 min gåtur i raskt tempo
    40 min styrketrening (knebøy, sittende roing, push-ups og skulderpress)

Logge hvor mange sett, reps og kilo gjør jeg ikke. Jeg fokuserer på å løfte strikt, til jeg ikke klarer en eneste repetisjon til. Hvis jeg ikke skjelver så tennene skrangler i kjeften etter en treningsøkt har jeg ikke trent tungt nok. Innimellom blir det en lettere økt, og av og til bytter jeg ut vekter med strikker. Variasjon!

Målet i første omgang er å gå ned i vekt, ikke bygge muskler. Først kvitte seg med fett, så finne nye mål og jobbe seg mot.

Dytter dagens kosthold inn her i kveld, må bare spise alt først, haha!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Slik du beskriver situasjonen din tror jeg det er svært viktig at du gjør mindre grep, ting du kan leve med. 15kg kan du lett miste på 2måneder, men dette hjelper deg lite om du går tilbake til dine gamle vaner og ender opp med å legge på deg 20kg igjen.
    Kroppsbyggerdietter er lagd for at du skal nå lavest mulig fettprosent på kortest mulig tid, det er ikke lagt opp til at du skal forbli på denne vekten over lengre tid. Det du trenger er en livstilsforandring.
    Begynn i det små, kom deg på trening minst 3-4ganger i uken. Gjerne 30 minutter av en eller annen form for kardio daglig. Fokuser på å få i deg nok protein i hvert måltid, og forsøk å velge gode karbohydrat, det er ingen grunn til å sky fett som ilden. For å gjøre det enkelt, spiser du ikke fett, så forbrenner du ikke fett.
    Når fokuset i hvert måltid ligger på proteininntaket, dvs. å spise et stykke kylling, biff, svinekjøtt, fisk eller egg på størrelse med knyttneven din vil automatisk også spise mindre karbohydrater. For min egen del, orker jeg ofte ikke noe særlig karbohydrater i det hele tatt når jeg spiser store porsjoner med protein og fett.
    Selv er jeg tilhenger av ketosedietter, men som jeg nevnte tidligere inngår denne også i massen av dietter som du ofte går like fort opp igjen når du gir deg. Så gjør det enkelt.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Takk for kommentaren, Metromeno. Jeg er helt enig med deg.

For å utdype det hele litt mer. Dette er små grep, dette er ting jeg kan leve med. Jeg trener slik jeg føler er passe. Mer gidder jeg faktisk ikke, mindre blir for lite. Kardio 5 dager i uka betyr rett og slett opp og hopp kl.05.30 for kjøre 20-30 min på ellipsen (intervall eller bare jevnt tempo). En helvetes bra måte å starte dagen på! Dessuten frigjør det ettermiddagen til andre ting. Noe jeg absolutt kan leve med!
    Styrketrening 3 ganger i uka er akkurat passe.
    En knyttneve protein og en knyttneve karbs til hvert måltid oppsummerer kostholdet mitt i store trekk. Fett er jeg nøye med å få i meg fra nøtter, olje og fisk. Ketose har jeg prøvd, trives med det, men det er ikke noe jeg klarer å holde meg til i lengden.
    Jeg skal føre kostholdsdagbok, over ALT jeg putter i munnen. Stay tuned!

To ganger tidligere har jeg blitt kvitt 15 kg fettvekt. Jeg gikk opp igjen fordi jeg lot livets motgang vippe meg av pinnen. Stakkars meg, jeg fortjener å hvile og ta det med ro istedenfor å trene/spise sunt var omtrent det jeg tenkte. Var en MESTER i å finne på unnskyldninger. All sjokoladen jeg puttet i kjeften klarte jeg også på et vis å rettferdiggjøre ovenfor meg selv. Sannheten er at det er ingen som sto å trykket den ned i halsen på meg, det klarte jeg for egen maskin. Akseptable unnskyldninger idag er feber eller brukne bein, ellers er det bare å komme seg på trening.

Haha, ble mye skriverier her idag. Pangstart!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    ok...vi trenger kanskje ikke vite ALT du putter i munnen
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30

Okei, dere skal slippe å vite ALT...

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    ok...vi trenger kanskje ikke vite alt du putter i munnen

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Velkommen til FP. Ser ut som en gjennomtenkt og gjennomførbar plan. Skal bli spennende å følge med på framgangen.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Her skal jeg også følge med
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Så bra! Motivasjonen er "trough the roof", men ENDA mer motiverende er det hvis folk faktisk følger med.

Maten idag:
    -Pannekaker med jordbær og et lite dryss sukrin (består av havremel, kruskakli, et helt egg, et par eggehvitter, kanel, seltin og rapsolje)
    -Et knekkebrød og masse makrell i tomat. Et glass sjokolademelk (etter trening, hadde ikke proteinpulver)
    -Kyllingfilet og ris
    -Pinnekjøtt, hjemmelaget kålrotstappe og en liten potet
    -En liten håndfull mandler som knask...og masse vann
    -Mager kesam med dipmix, gulrot og stilkselleri

That's it!

Dårlig på grønnsaksfronten...og ikkeno frukt, av den enkle grunn at jeg ikke hadde det. Må skynde meg avgårde på butikken før det stenger...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Kosthold søndag:

-3 små pannekaker med blåbær og sukrin, 2 med et dryss rørsukker
    -En appelsin
    -Laks, blomkål og brokkoli, 100 gram risengrynsgrøt til "dessert"
    -Proteinshake og et eple

Lite mat idag. Men det har ikke vært det helt store aktivitetsnivået. Har ikke vært sulten.
    I dag hadde jeg litt sjokoladesug, og har lovt meg selv en liten en neste lørdag, haha. Veiedager er forresten lørdagsmorgen. Jeg er spent på neste lørdag.
    Jeg er støl etter gårsdagens trening, alt gjør vondt. Ingen flere opphold nå, så slipper jeg dette flere ganger...

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Syntes du spiser relativt lite protein, relativt mye karbo og lite fett. Noen spesiell grunn til dette?
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Takk for kommentaren, Metromeno. Jeg er helt enig med deg.

For å utdype det hele litt mer. Dette er små grep, dette er ting jeg kan leve med. Jeg trener slik jeg føler er passe. Mer gidder jeg faktisk ikke, mindre blir for lite. Kardio 5 dager i uka betyr rett og slett opp og hopp kl.05.30 for kjøre 20-30 min på ellipsen (intervall eller bare jevnt tempo). En helvetes bra måte å starte dagen på! Dessuten frigjør det ettermiddagen til andre ting. Noe jeg absolutt kan leve med!
    Styrketrening 3 ganger i uka er akkurat passe.
    En knyttneve protein og en knyttneve karbs til hvert måltid oppsummerer kostholdet mitt i store trekk. Fett er jeg nøye med å få i meg fra nøtter, olje og fisk. Ketose har jeg prøvd, trives med det, men det er ikke noe jeg klarer å holde meg til i lengden.

To ganger tidligere har jeg blitt kvitt 15 kg fettvekt. Jeg gikk opp igjen fordi jeg lot livets motgang vippe meg av pinnen. Stakkars meg, jeg fortjener å hvile og ta det med ro istedenfor å trene/spise sunt var omtrent det jeg tenkte. Var en MESTER i å finne på unnskyldninger. All sjokoladen jeg puttet i kjeften klarte jeg også på et vis å rettferdiggjøre ovenfor meg selv. Sannheten er at det er ingen som sto å trykket den ned i halsen på meg, det klarte jeg for egen maskin. Akseptable unnskyldninger idag er feber eller brukne bein, ellers er det bare å komme seg på trening.

Haha, ble mye skriverier her idag. Pangstart!
    Jeg har eksakt samme erfaring med ketose, jeg har selv tatt av fra 115kg til 87 med ketosediett. Og var helt nede på 6-7% i fettprosent, men når jeg begynte å introdusere kroppen for karbohydrater igjen, gikk jeg opp 0,5 til 1kg per dag, selv om jeg spiste forholdsvis fornuftig. Du må gjerne ta en titt i kostholdsdagboken min, denne gangen gjør jeg ting veldig enkelt. Benytter de de matvarene jeg har tilgjengelig og har et kosthold jeg kan leve med. Ting går litt saktere, men det føles sunnere å påvirker ikke treningen min negativt.

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Vet ikke om du har noen meninger om hvordan du vil ligge prosentvis karb/prot/fett, men jeg personlig ville ikke fungert særlig bra med f.eks kun pannekaker til frokost. Da ville jeg i det minste drukket en liten proteinshake like før pannekakene for å øke proteininntaket litt, og ikke minst økt metthetsfølelsen litt.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Mulig jeg gjør ting annerledes etterhvert. Men et sted må jeg jo begynne, og så får jeg gjøre justeringer når jeg erfarer hvordan maten påvirker kroppen. Foreløpig har jeg logget lørdag+søndag, da jeg spiser litt friere enn i ukedagene. Prøver selv å se det store bildet her, ikke henge meg opp i detaljer.

Pannekakene inneholder proteiner og fett. Består av ganske nøyaktig:
    1 dl havremel
    0,5 dl kruskakli
    1 helt egg
    2 eggehvitter
    1 ts kanel
    1 ss rapsolje
    ...og lettmelk/vann til det hele blir passe tykt.

Hvis jeg ikke gidder å lage pannekaker, så blir det havrekligrøt med egg oppi. Blir god og mett med denne frokosten!

Er dette så ille da??

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Bare kall de proteinpannekaker så vil folket roe seg ned. Eventuellt prøv noe slik som dette:

MrMuscle sine Protein Pannekaker

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening mandag:
    30 min på ellipsen før frokost
    40 min gåtur

Kosthold mandag
    :
    07.00 Kylling og grønnsaker
    11.45 Kylling og grønnsaker
    15.00 Proteinshake, en pære, stor neve mandler
    18.30 Karbonadedeig, litt fullkornspasta, grønnsaker
    20.30 Litt Skyr, for første gang. Smakte ikke så VELDIG godt..

Spiser for lite fett, men jeg jobber med saken. Det hjelper veldig å se det på trykk, det jeg spiser. Lettere å se helheten da. Synes jeg gjør det jævlig bra i og med at dette bare er andre uken med nyoppdaget selvdisiplin. Progress, not perfection!!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Bare kall de proteinpannekaker så vil folket roe seg ned. Eventuellt prøv noe slik som dette:

MrMuscle sine Protein Pannekaker
    Haha, ser at det kan være like greit ja.

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Trening mandag:
    30 min på ellipsen før frokost

Kosthold mandag
    :
    07.00 Kylling og grønnsaker
    11.45 Kylling og grønnsaker
    15.00 Proteinshake, en pære, stor neve mandler
    Senere: Karbonadedeig, litt fullkornspasta, grønnsaker

Spiser for lite fett, men jeg jobber med saken. Det hjelper veldig å se det på trykk, det jeg spiser. Lettere å se helheten da. Synes jeg gjør det jævlig bra i og med at dette bare er andre uken med nyoppdaget selvdisiplin. Progress, not perfection!!
    Dette synes jeg så veldig bra ut
    Ville, i tillegg til litt mer fett, lagt til en frukt sammen med kylling og grønnsaker.. Men som sagt, veldig bra dette.

0,1 tonn pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Ser bra ut. STÅ PÅ!!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening tirsdag:
    5 min oppvarming på ellipsen
    30 min styrkeøkt, lett

Noen lette økter til, så blir det tyngre trening med fokus på baseøvelser.

Kosthold tirsdag:
    -Proteinshake etter trening (halv syv om morgenen...)
    -Proteinpannekaker med blåbær og sukrin
    -Proteinshake igjen, et eple og mandler (lettvint og greit når man er i farta)
    -Karbonadedeig, fullkornspasta, lettrømme og tomatsalsa (tomater, rødløk, krydder, olivenolje og balsamicodressing) + en liten pære
    -Brokkolisuppe (hjemmelaget!), grillribbe og grønnsaker

Er veldig mett, hele tiden. Føler at jeg spiser hele tiden. Har en halv bærepose med mat med meg på jobb. Men funker gjør det visst, vekten går nedover.

Liker kroppsvekttrening veldig godt. Fant denne
    på nett, og synes det ser bra ut. Noen meninger?

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    kan/vil du ikke trene på treningsstudio?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Her i bygda er det et lite, trangt studio som er åpent 3 timer hver ettermiddag, og de har ingen barnepass der. Så jeg vil nok fortsette å trene hjemme ja.
    Men det skal sies at jeg har benk, vektstang, vektskiver, manualer, romaskin og ellipsemaskin, så jeg lider ingen nød her hjemme akkurat. Planen er å innrede mitt eget lille gym i garasjen. Den må bare bli ferdig først...hehe.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening onsdag:
    35 min kardio, vekslet mellom romaskin og ellipsemaskin.

Kosthold onsdag:
    -Proteinpannekaker med bringebær
    -Proteinshake, to klementiner, mandler
    -Kyllingfilet, ris og grønnsaker, et eple
    -Brokkolisuppe, kyllingfilet, ris og grønnsaker
    -Et knekkebrød med et egg og en ts majones + te

Masse mat, æ blir mett av å bare se på den her lista.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening torsdag:
    Hviledag

Kosthold torsdag:

-2 proteinpannekaker med blåbær og bringebær
    -Proteinshake, 1 pannekake (vanlig) og en neve mandler
    -Brokkolisuppe, litt røkt laks, 1 egg og 1/2 banan
    -Ribbe, 1 potet og surkål

Pluss 8 peppernøtter, 3 pepperkaker og 1 smultring

Fæl dag.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening fredag:
    45 min styrketrening før frokost.
    Frontbøy
    Strakmark
    Push ups
    Hantelroing
    Skulderpress
    Bicepcurl
    Franskpress

Deilig å være ferdig med treningen halv syv om morgenen.

Kosthold fredag:
    -En liten proteinshake før og etter trening.
    -Havrekligrøt med kruskakli og egg
    -Kylling og grønnsaksmos (damper grønnsaker og moser med 2 ss melk og 1 ts smør), 3 grove vaffelhjerter
    -Proteinshake og mandler (hvor ble det av frukten...?)
    -Elgkjøtt, en potet, brokkoli, blomkål og saus. 1 Tine Nyt yoghurt til dessert.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening lørdag:
    30 min morgenkardio.

Vekt idag: 74,4 kg. -700 gram denne uken.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    passe nedgang det

Ble medlem
    09-2004
    Veldig bra, ser ut som du har lagt deg på et kosthold det går ann å leve med i dagliglivet uten å ofre for mye. Noen pepperkaker en gang i blandt gjør ingenting så lenge det ikke er hver dag.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Kosthold lørdag:
    -En tykk proteinpannekake med tynt lag jordbærsyltetøy
    -Proteinshake, et eple og mandler
    -Pinnekjøtt, kålrabistappe og en potet
    -En god neve reinhjerte-biter

Og så ga jeg faen i alt som heter sunt kosthold, og spiste:
    5(!) sjokoflarn (kaker på størrelse med cookies)
    En neve smågodt

Vææh, sukkersjokk! Godt med godis, både fordi det smaker godt OG fordi det er en påminnelse om hvorfor man ikke spiser det hver dag. Deilig lørdag, men jeg er glad det ikke er lørdag hele uken lenger, haha!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening søndag:
    20 min gåtur i høyt tempo
    45 min styrketrening, tungt
    Frontbøy
    Strakmark
    Push-ups
    Stående roing med stang
    Skulderpress
    Bicepcurl
    Franskpress

Kosthold søndag:
    -Eggerøre, røkt laks, en ts mager kesam+majones+pesto. En appelsin.
    -Kyllingfilet med en skive bacon rundt, grønnsaker
    -Proteinshake og en banan etter trening
    -En halv boks mager kesam blandet med et beger Tine Nyt yoghurt, eplebiter, kanel og litt vaniljeessens. Oh joy! Det var godt!
    -En neve tørket reinhjerte-biter. Oh joy!!!!! Reinkjøtt slår sjokoladen ned i støvlan anytime!!!

Hadde ikke så veldig lyst til å trene idag. Men vektan løfte jo ikke sæ sjøl for helvete. Hjelper å være litt sint.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Jah, så var dagen jeg ventet på kommet. Motivasjonen svikter litt. Tanker som "e all treninga virkeli nødvendi?" dukker opp. Haha, selvfølgelig er den det! Ikke faen om jeg gir meg, og jeg skriver det her, for everyone to see.

Trening mandag:
    20 min morgenkardio, intervall på ellipsen.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30

Kosthold mandag:

-Proteinvafler med bringebær og lettrømme
    -Kyllingfilet og et lass grønnsaker
    -Mager kesam/cottage cheese med bringebær
    -Brokkoli/blomkålsuppe, fiskekaker, revet gulrot

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Trening tirsdag:
    45 min styrketrening, forholdsvis lett økt

Tror det er en forkjølelse på tur, litt uggen i kroppen idag. Hadde overhodet ingen treningslyst. Men det er jo ikke bare kroppen som skal bli sterkere, det er viljen også. Så jeg fikk da på meg treningstøyet og trente igjennom min vanlige fullkroppsøkt, men med litt lettere vekter enn sist.

Kosthold tirsdag:
    -Et beger Biola-yoghurt med noen ss cottage cheese og litt kanel
    -To brødskiver med makrell i tomat
    -Brokkoli/blomkålsuppe, fiskekaker og gulrot
    -Kokosmakroner
    -Proteinshake, eple og nøtter

Ikke noe særlig å skryte av. Dagens kosthold er et resultat av dårlig planlegging.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Treningsfri idag. Ømme muskler, og en "uggen" følelse i kroppen.

Kosthold onsdag:
    -Proteinvafler med blåbær og en 3 ts lettrømme
    -Proteinshake og nøtter
    -Kylling og grønnsaker
    -To rugknekkebrød, to fiskekaker og noen skiver syltede rødbeter
    -Taco: karbonadedeig, salat, litt lettrømme og salsa, guacamole

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Ka i svarte hælvete???!!! 75,2 kg??!!! Æ daue!!!

Det va vel omtrent min første reaksjon i morges da æ gikk på vekta. Vet jo at den vekt-mannskiten ikke e til å stole på, å at æ burde hive den til helvete, å gi faen i å stresse over det jævla tallet. Men allikavel!!

Jepp, i dag skriver æ på dialekt. Men det e bare fordi det ikke blir nåkka trøkk når man ska få ut frustrasjon på bokmål!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Så bruk nynorsk!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Husk at om man skal ha en ukentlig veiing og den skal være mest mulig nøyaktig så må forutsetningene være like og. Forrige uke veide du deg på en lørdag og du trente dagen før. Nå veide du deg på en torsdag og du trente IKKE dagen før.

Andre ting spiller og inn som hvor mye vann du har i kroppen, hvor du er i menstruasjonssyklusen, når du var på toalettet sit etc etc etc. Så om det en uke kommer et helt rart tall så er ikke det noe å bry seg med.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30
    Nynorsk??! Æ ska heller lære mæ gresk!

Takk for påminnelsen, Mr.Muscle. Veiedager er jo egentlig lørdager og fredager er treningsdager. Jeg må slutte å henge meg opp i tallet...

...men frustrasjon "hørtes" bra ut på finnmarksdialekt, sant ja??!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Helt enig i at hissig finnmarksdialekt høres bra ut.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    30

Trening torsdag:

45 min styrkeøkt
    Frontbøy
    Gående utfall
    Strakmark
    Push-ups
    Stangroing
    Hantelroing
    Foroverbøyd + vanlig sidehev
    Planken

Kosthold torsdag:
    -Proteinshake, en mandarin, nøtter
    -To rugknekkebrød, 2 skiver ost, en halv paprika
    -3 fiskekaker med mango/currysaus, masse salat med dressing av kesam og krydder
    -Proteinshake etter trening
    -Den samme tacovarianten som igår

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.