Takk for kommentaren, Metromeno. Jeg er helt enig med deg.
For å utdype det hele litt mer. Dette er små grep, dette er ting jeg kan leve med. Jeg trener slik jeg føler er passe. Mer gidder jeg faktisk ikke, mindre blir for lite. Kardio 5 dager i uka betyr rett og slett opp og hopp kl.05.30 for kjøre 20-30 min på ellipsen (intervall eller bare jevnt tempo). En helvetes bra måte å starte dagen på! Dessuten frigjør det ettermiddagen til andre ting. Noe jeg absolutt kan leve med!
Styrketrening 3 ganger i uka er akkurat passe.
En knyttneve protein og en knyttneve karbs til hvert måltid oppsummerer kostholdet mitt i store trekk. Fett er jeg nøye med å få i meg fra nøtter, olje og fisk. Ketose har jeg prøvd, trives med det, men det er ikke noe jeg klarer å holde meg til i lengden.
Jeg skal føre kostholdsdagbok, over ALT jeg putter i munnen. Stay tuned!
To ganger tidligere har jeg blitt kvitt 15 kg fettvekt. Jeg gikk opp igjen fordi jeg lot livets motgang vippe meg av pinnen. Stakkars meg, jeg fortjener å hvile og ta det med ro istedenfor å trene/spise sunt var omtrent det jeg tenkte. Var en MESTER i å finne på unnskyldninger. All sjokoladen jeg puttet i kjeften klarte jeg også på et vis å rettferdiggjøre ovenfor meg selv. Sannheten er at det er ingen som sto å trykket den ned i halsen på meg, det klarte jeg for egen maskin. Akseptable unnskyldninger idag er feber eller brukne bein, ellers er det bare å komme seg på trening.
Haha, ble mye skriverier her idag. Pangstart!