+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Ny start April-10

Kliss nytt medlem April-10 is on a distinguished road April-10 sin avatar
    Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30

Ny start April-10

Hei

Starter likesågodt en treningslogg jeg også! Håper jeg kan få kommentarer og masse tips underveis.

Jeg er ei utrent jente på 28 år. Jeg er 170 cm og veier 78 kilo!

Jeg har fire barn og er gift!

Motivasjonen min ble styrket etter å ha fått noen spydige kommentarer sent en kveld!

Selvsagt vet jeg at jeg ikke er fit, men trodde ikke det var ille!

Men når jeg ser på bildene under, så blir jeg selvsagt klar over at noe må gjøres!

Jeg prøvde dette for en 4-5 år siden også! Trente som en gal uten hjelp! Pådro med betennelse i hele kroppen. Dette skal jeg IKKE gjøre igjen! SKal høre på ekspertene og ta tiden til hjelp!

Hovedfokuset skal ligge i å gå ned i vekt, men samtidig skal jeg passe på å trene styrke slik at forbrenningen holder seg oppe!

Jeg kommer til å spise mest protein, sunt fett og lite karbohydrater. Vet kroppen min fungerer veldig godt når jeg holder meg til dette.

Legger ved skrekkbildene for å holde motivasjonen oppe!

JEG ER KLAR!

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    lykke til Påske-forsett framfor nyttårs?? :P

du får nok mye gode råd både anngående trening og kosthold her. Eneste jeg har å komme med er å ikke gå for hardt ut, slik du har tidligere. Da er du supermotivert i noen uker, men så orker en ikke mer. Ta det gradvis. Uvaner bygger seg opp over tid, og du må også bruke tid på å få snudd dem.
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Kjør på - du klarer 8 kg til sommer'n om du vil
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Viss du tenker lavkarb kan du lese denne;
    CKD - Cyclical ketogenic Diet
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    lykke til Påske-forsett framfor nyttårs?? :P

du får nok mye gode råd både anngående trening og kosthold her. Eneste jeg har å komme med er å ikke gå for hardt ut, slik du har tidligere. Da er du supermotivert i noen uker, men så orker en ikke mer. Ta det gradvis. Uvaner bygger seg opp over tid, og du må også bruke tid på å få snudd dem.
    Hehe... ja nyttårsforsettet ryker jo stort sett i første uke så!

SÅ får prøve noe nytt i år!

Skal ikke for hardt ut nei! Denne gangen skal jeg gjøre det riktig! Trenger bare noen til å veilede meg litt!

Takk for fin velkomst forresten!

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Kjør på - du klarer 8 kg til sommer'n om du vil
    Tror du det??? Det hadde vært utroli8g digg!

Hva med noen råd på veien??

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Godfather Vis post
    Viss du tenker lavkarb kan du lese denne;
    CKD - Cyclical ketogenic Diet
    Takk for artikkel! Skal leses etterpå når ungene er i seng

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av April-10 Vis post
    Tror du det??? Det hadde vært utroli8g digg!

Hva med noen råd på veien??
    -Ikke belønn fremgang med snop-søtsaker-godteri eller mat. Når en får litt smak på det vil en bare ha mere. Unngå fråtse/spisedager, men kjør eventuelt dager med mere karbs om du kjører lavkarb, men da fra feks havregryn-brød-frukt og ikke sjokolade.
    -Begynn rolig med en moderat mengde kardio feks 2-3 1 times gåturer i uken, og så øker du på etterhvert som du blir vant med belastning. Lengre turer, oftere turer, sekk med vekt eller løping.
    - Sundt fett. Omega 3, selolje MCT olje.. minst 20% av daglig inntak av kcals fra fett, gjerne mere
    -La det bli en livstilendring, ikke bare en slankekur
    -ikke vei deg oftere en en gang i uken. Da til samme tid feks lørdag morgen etter å ha vært på do
    -Bruk heller målebånd og speil en vekt
    -Grønnsaker fyller magen uten for mye kcals. brokkoli, squash, løk, paprika osv er digg stekt og en kan spise hauger..
    -I starten til du har det sånn ca på stell så veier du maten, slik at du får rett porsjonstørrelse. Regner ut hvor mange kcals, karbs-protein og fett du får i deg i løpet av en dag.. Etterhvert slutter du med dette og tar det mere på ca, så du ikke blir helt fanatikker. Skal du på scenen en dag så kan du etterhvert finne frem vekten igjen og være nøye..
    - mat.no har næringtabell med innhold
    -Norkost.no har de billigste og det du trenger av kosttilskudd, men la kosten komme først, så tilskudd
    -ALDRI gå sulten i butikken. Kjøp mat etter handleliste og rett etter du har spist.
    - Et glass vann før måltidet fyller magen og er med på å hjelpe deg til å ikke overspise
    -Drikk MYE vann
    Nei en kan ikke knaske frukt som mellommåltid , og fem om dagen blir jøvlig mye kcals
    -Nøtter er sundt og ha rmye bra fett, men husk små mengder da fett har mye kcals or gram
    -Les nybegynnertråden her på FP. Den er sticky et sted og du bør klare finne den selv.
    -Lag en plan og følg den, ikek skift den ut etter 3 dager eller 2 uker.. har du ikke gått ned etter to uker så kan du justere litt..

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    -ALDRI gå sulten i butikken. Kjøp mat etter handleliste og rett etter du har spist.
    dette er et jævlig bra råd...jeg dro i butikken på fastende mage i går, og det endte slik.

mat.jpg
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    dette er et jævlig bra råd...jeg dro i butikken på fastende mage i går, og det endte slik.

Vedlegg 30087
    hehe

holder jo flere dager det der..

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post

Vedlegg 30087
    Sverigefangsten din?
    www.mthereseo.blogg.no

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Velkommen
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    hehe

holder jo flere dager det der..
    burde det...med de mengdene hvertfall en måned eller to

Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Sverigefangsten din?
    stemmer!

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21

pluss

5 Frödinge kaker
    -Snickers
    -Karamellkake
    -Kladdkaka
    -Blåbærpai
    -Ostekake
    Ostepop
    Mixpack med potetgull
    Nutella
    Ballerinakjeks
    -toffee
    -ekstra sjokolade
    - skulle ha "kladdkaka" og men de hadde ikke!
    Kex-kjeks
    Kinder Bountysjokolade
    Kokosbolle"stenger"
    Yoghurtrosiner
    Yoghurtnøtter

og restaurant og ting fra jobben til søstra mi(baker andersen)

så holder det ca 2dager
    www.mthereseo.blogg.no

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Snilt av deg å drive å ramse opp alt dette her i en tråd hvor noen spør etter hjelp til å miste litt vekt Rino.. Trodde du også var på diet, eller har du hoppet av?

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Oih, nei da beklager jeg og kan fjerne det umiddelbart - men veggiss begynte!

Jeg er fortsatt på diett vetu, 6dager igjen til sandefjord og 12til oslo - så er det etegilde noen dager eller no og så tilbake til offseasondiett!
    ...også var det jo russetiden, usj..
    www.mthereseo.blogg.no

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post

pluss

5 Frödinge kaker
    -Snickers
    -Karamellkake
    -Kladdkaka
    -Blåbærpai
    -Ostekake
    Ostepop
    Mixpack med potetgull
    Nutella
    Ballerinakjeks
    -toffee
    -ekstra sjokolade
    - skulle ha "kladdkaka" og men de hadde ikke!
    Kex-kjeks
    Kinder Bountysjokolade
    Kokosbolle"stenger"
    Yoghurtrosiner
    Yoghurtnøtter

og restaurant og ting fra jobben til søstra mi(baker andersen)

så holder det ca 2dager
    HOHO! Noen begynner bli liiiiitt lei diett?
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Nei egentlig ikke - men jeg lot den tjukke jenta i meg overta handlinga
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    hehe... Herlige dere er som "kupper" tråden med bilder av digg og søtsakerliste!

Men såpass må man tåle... Jeg har alltid hatt en viljestyrke som en spissmus, men i det siste har den forandret seg til en jernvilje!

Jeg er motivert til tusen! Jeg er forbannet på en del ting om dagen, som gjør at jeg er enda mer sugen på å forandre meg selv.

Jeg er klar for fight og ingen kan stoppe meg! Denne gangen er det fullt alvor!

Meeeeen når det er sakt, skal jeg følge rådene. Jeg skal ta det rolig og gradvis, men innen sommeren skal jeg ha blitt slankere og fått mer muskler.

Gleder meg allerede til å legge ut nytt bilde om ca 1 mnd!

Jeg oser av sinne, glede, frustrasjon og viljestyrke om dagen! Klarer ikke helt bestemme meg!

Men det jeg har bestemt meg for er at dette året 2010 er MITT ÅR!!!!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Dæven! Godisbol?? Hetteglass i løsvekt?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    Uke1

Vekt: 76.6 kilo (-1.4 kilo)

Trening:

Ble to gåturer a ca 90 min.

Det er da en start om ikke annet!

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    Herregud!!! Er det mulig å være i såååååå dårlig form????

Regner med jeg ser fort fremgang da når formen er så elendig.

Igår:

20 min sykling!
    10 min aerobic!

Herregud.... Var sliten og svett!!!!

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30

9 april 2010

Bør vel kanskje loggføre maten også! Jeg ble litt inspirert av Ara's mat, så dette er dagens plan. Fyller inn etterhvert!

Frokost:
    kl. 08.00: 30 gram proteinshake + 1 ss omega3 olje.

Mellommåltid:

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    UKE 2

Vekt:

Trening:

60 min gåtur
    30 min gåtur
    10 min sykling
    17 min aerobic
    30 min sykling
    30 min aerobic
    40 min gåtur

Blir jo altfor lite dette her!

Må skjerpe meg kommende uke! Og vekten kommer i morgen!

Ble medlem
    04-2010
    Alder
    30
    Akkurat kommet hjem fra en 40 min morgentur!

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    way to go! gikk til jobb i dag selv, deilig.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.