+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Poppie logger!

Medlem Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie sin avatar
    Ble medlem
    12-2005

Poppie logger!

Jepp, da har jeg bestemt meg for å logge kost og trening fremover. For øyeblikket er treningssentert mitt på flyttefot, så foreløpig består treningen av jogging og situps

Har trent et par år med vekter, litt av og på. Jogging er en ny aktivitet for 2008....

Vekta ligger på ca. 60 kg. Vil gjerne ned til rundt 56-57 kg. Er 173 cm over bakken.

Trener en 3-splitt, fordelt slik:
    *Bein og skuldre
    *Rygg og biceps
    *Bryst og triceps
    Mage trenes på annenhver trening i tillegg til de andre muskelgruppene

Jogger minimum 3 ganger i uka, trener med vekter 4-6 ganger i uka. (Alt etter tid og motivasjon)

Maten har vært så som så den siste tiden. Prøver å spise 6 ganger om dagen. Lite men ofte Proteinpulver 2-3 ganger om dagen.

MÅL: 14 juni fyller jeg 30 (grøssss) år. Dagen skal feires i mitt livs beste form

Poppie -Ready for take-off
    "Ingen fugl flyr for høyt
    om den flyr på egne vinger."

Bronse Member Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Trener du på Progym? Mener jeg hørte rykter om at det var no flytting på gang der?

Medlem Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie is a jewel in the rough Poppie sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Tirsdag 19.2

M1: Proteinshake, omega, krom, B-vit.
    M2: speltbaguett m skinke, smoothie
    M3: Prottisbar
    M4: svinefilet, grønnsaker og ris
    M5: Ei riskake (Halvtime før jogging)
    Joggetur, 6 km.
    M6: Proteinshake

Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fiat Vis post
    Trener du på Progym? Mener jeg hørte rykter om at det var no flytting på gang der?
    Stemmer det. De flytter over til Tromsdalen. Får nytt utstyr Blir kjempebra tror jeg!

Edit: Trener du på SATS? Var innom der for å høre hva de skulle ha for en md. trening...... 800,- !!!!!!! For EN MD:??

Bronse Member Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    SATS er ganske dyrt ja. For folk som ikke er interesserte i alle de fancy timene deres er det nok ikke verdt det. Trente der før, da jeg bare betalte 160-170 kr mnd. siden jobben betalte halvparten, men siden jeg ikke jobber der lengre ble det Studio7.

Ble medlem
    12-2005
    Du vet ikkje tilfeldigvis hva de skal ha for en md. trening da? Tror det blir for kjedelig i lengden å bare jogge......

Ble medlem
    12-2005
    20.02.08

M1: Ett kokt egg, ett eple, litt havregryn og en lkiten proteinshake. Spiste det jeg hadde "klart" Forsov meg...
    M2: en neve paranøtter
    M3: Salat med kylling, pasta, fetaost og litt div grønnsaker
    M4: en neve paranøtter
    M5: Wok m svinekjøtt, grønnsaker og ris
    M6: En proteinsjokolade

Ingen form for trening annet enn en tur med bikkja. Gikk jo opp en lang tung bakke, fra Stakkevollvegen og opp på toppen av øya via Storskogen for de som er kjent i Tromsø Totalt en times tur.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ah, Storskogen ja! Der er jeg ofte og skyter på blink med hagle
    Du er flink!

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tromsø treningssenter i fløyahallen var ikke så verst, tok 400,- kr for 1 mnd.
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    Tromsø treningssenter i fløyahallen var ikke så verst, tok 400,- kr for 1 mnd.
    Ja det er jo halve prisen til SATS Tar meg en tur dit på fredagen da Lyst til å treeeneeeeee.....

Thanks

Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Ah, Storskogen ja! Der er jeg ofte og skyter på blink med hagle
    Du er flink!
    Takker Ja bakken kjennes godt i rumpe og lår.... Hvor skytes det på blink hen?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poppie Vis post
    Takker Ja bakken kjennes godt i rumpe og lår.... Hvor skytes det på blink hen?
    Hehe, bare fleiper! Har aldri forvillet meg nedi skogen, mest fordi jeg er sikker på at folk går på jakt der nede. Har nemlig sett en hel flokk med ryper flyge rundt der.

Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poppie Vis post
    Du vet ikkje tilfeldigvis hva de skal ha for en md. trening da? Tror det blir for kjedelig i lengden å bare jogge......
    Nei, men det vet sikkert Anarki99, han jobber jo der avogtil.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.