+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Progresjons-Logg

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006

Progresjons-Logg

Første 4 ukers runthrough 1/2

Dag 1/4: Bryst og rygg

A1 Benkpress 201 5x5 U1: 102,5kg U2: 105kg U3: 107,5kg U4: 110kg

A2 Hantelflies, flatbenk 602 5x5 U1: 20kg, U2: 20kg, U3 22,5kg, U4 22,5kg

B1 Incline Benkpress 201 5x5 U1: 90kg, U2: 92,5kg, U3: 95kg, U4: 100kg

B2 Incline Hantelflies 602 5x5 U1: 20kg, U2: 20kg, U3 22,5kg, U4: 22,5kg

C1 Nedtrekk bredt grep 201 5x5 U1: 95kg, U2: 97,5kg, U3: 100kg, U4 102,5kg.

C2 Enarmskabelroing 602: 5x5 Vekter Ubestemt.

D1 Stangroing 201: 5x5 Vekter ubestemt

D2 Sittende Kabelroing 602 5x5 Vekter ubestemt.... De andre dagene i perioden kommer også forhåpentligvis!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hva er dette for noe? Sheiko? Ser ikke ut som sheiko. Smaker ikke som sheiko. Lukter ikke som sheiko.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Er OVT, jeg synder

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Du kommer aldri til å gjøre det godt på skolen om du fortsetter å opponere mot fasiten på denne måten.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    10-2006
    Ikke?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.