+ Svar på tråd
Side 28 av 28 FørsteFørste ... 18 24 25 26 27 28
Viser resultatene 1.351 til 1.381 av 1381

Tråd: Prosjekt sykkel

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    tirsdag rolig langkjøring (innendørs/alternativt)
    90 min spinning
    40 min ellipse
    puls mellom 68 - 78%
    + 20 min core

onsdag hurtig langkjøring
    12 km løp - 1 time jevt tempo
    60 min spinning
    puls mellom 74 - 85 %

the end
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    torsdag spinning - 1t 40 min
    40 min spinning: progressivt - sone 1 15 min, sone 2 15 min, sone 3 10 min + spurter i sone 4-5
    60 min terskeltrening: 4 drag (høy tråkkfrekvens) a 10 min (puls 82-90%)

fredag total inaktivitet

lørdag løfte-ting-dage :O (INGEN KARDIO!!)
    knebøy oppv. Stang x 25, 25 (hurtig)
    knebøy dype. 40 kg x 18, 15, 15, 12 <<--- egentlig "Lett" så kan nok fint legge på mer, men i dag var det faktisk det at det var tungt å puste som hindret meg i å kjøre hardere :/)
    planken mellom bøy-settene. 90 sec
    utfall på glidematter 25 reps per ben. 3 serier
    strakmark 50 kg x 10, 10, 8
    en-arms clean and press. 6 kg x 15. 8 kg x 12, 12, 12 (4 set per arm)
    facepulls 11,8 kg x 10, 10, 10
    ettbens beinpress (belastning=platen!) 5 set per ben x 8, 8, 7, 6, 6
    the end!

og - foreløpig mat:

09.00 yoplait yoghurt med 1 ss korn + bær + 1 kokt egg (med plomma! :O )
    12.00 eple + skummet melk
    13.30 75g røkt laks, isbergsalat, paprika, løk + 1/2 brødskive med smør

(jobber til 20.30 og det blir neppe mye tid til matpause - men siden jeg har "skjerpet" meg har jeg med meg 1 pose nøtter og shake!!!! så d så)

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    trener jo bare på må-få fortiden men litt logging likevell..?

søndag 90 min lett spinning + core

mandag
    løp 1 mil - 42 min
    styrke
    bulgaske utfall med 10 kg. 3 set per ben
    sittende kabelroing. 4 set. 8 - 10 reps
    benpress. 90 kg x 6, 5, 5, 5, 4, 5
    ettbens stående lårcurl. 12 kg x 10, 10, 9
    markløft 50 kg x 15. 60 kg x 8, 8. 65 kg x 7, 5, 5
    facepulls 12 kg x 12, 12, 10

tirsdag 2 t spinning
    30 min oppvaming + styrketråkk
    60 min "time"; 2 x 20 min i sone 3 + 6 x 25 sec spurter, 10 sec mellom
    30 min nedkjøring

onsdag NADA

torsdag tempotrening - sone 3
    oppvarming inkl. spurter
    10 min tempotrening (82-89%) x 4
    pauser 2 min
    nedkjøring
    2t totalt

fredag
    1. styrke
    ettbensknebøy. 3 set per ben x 20 reps
    enarms clean and press. 8 kg x 15,12, 12
    hantelroing 12 kg. 3 set per arm x 10-12 reps
    ettbensbeinpress. 4 set per ben. 6 - 8 reps
    ettbens bekkenhev. 3 set per bn. 15-20 reps
    løping 1 time
    3 km lett: 11 km/h
    7 km moderat: 12 - 14 km/h
    2 km lett: 11 km/h

søndag
    30 min kjapp gange ("transport")
    5 km progressiv løping (økte fra 10,4 til 15 km/h)
    1,5 km nedkjøring (10,8 - 11,4 km/h)
    5 km progressivløoing (fra 11 - 15,4 km/h)
    1,5 km nedkjøring

+ core
    + dips
    + kroppshev i slynger

the end

The blogg =)

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ja her er det ikke mye forandring ser jeg
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    To hviledagr i uka + kaloribombeshake rett før sengetid... = små endringer! Og...styrke 2-3 x i uka...! Og- ingen langturer :0

The blogg =)

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Har du noen synspunkter på syklene til Sandnes sykkelfabrikk?
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Har du noen synspunkter på syklene til Sandnes sykkelfabrikk?
    hm.. nei - det har jeg faktisk ikke! Har null erfaring med sykler derfra :/
    Beklager - lite hjelp :P

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    og en oppdatering

søndag langspinn - (meget lav intensitet for min del)
    1t 45 min
    sone 1 - 2
    pulssnitt: 66%

mandag løfting av ting
    knebøy stanga x 25, 25
    knebøy dype. 40 kg x 15, 15, 15
    markløft 50 kg x 12. 10. 60 kg x 6. 65 kg x 4, 3, 3
    planken mellom settene
    roing kabel. 2 set med begge armene. 2 set med en og en arm
    ettbens-benpress. plata. x 6 - 8 reps. 5 set per ben
    tåhev mellom settene
    ettbensstrakmark. 20+ kg hantler. 2 set per ben. 12-15 reps
    nordic hamstrings 2 set

the end - no cardio - buss hjem :O

tirsdag langintervall
    25 min i sone 1-2: tråkkteknikk, ettbenstråkk o.l
    60 min høy intensitet: 2 x 20 min drag
    20 min nedkjøring
    tot.: 1t 45 min

onsdag (framtidslogging)
    sixpackattack
    assattack
    ellers helt treningsfri

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    torsdag
    65 min pingle spinning - lav intensitet hele timen

+ kroppsanalyse/inBody720... vi snakker motivasjon: make a change!!!!!!!

The blogg =)

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Du skulle blitt med å benke litt!
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Du skulle blitt med å benke litt!
    overkroppsstyrke...hva er det lizzom..?
    Jeg har jo hele to kilo muskler per stykk arm! :O

The blogg =)

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Godt argument for en benkpressøkt eller to!
    You ran a marathon? That's cute …

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Var du på boot camp i dag? Jeg var på et møte med jobben som dro ut kjempelenge (gjesp) så jeg rakk det ikke denne gangen!
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Practice what u preach??

Jau - jeg har faktisk skjerpet meg!

Mat-delen er framdeles vanskelig, og mer utfordrende enn jeg skulle tro. Har lagt mellom 1000-1500 kcal hver dag MEN den siste uken har det blitt intatt ekstra kalorier i form av shakes, biola og melk til hvert måltid + i tillegg til en god mengde nøtter - så kalorimengden øker.

treningen: har jeg begrenset VELDIG. Har kun mine egne spinningtimer + 3 styrkeøkter hver uke (1 tung økt med baseløft, 2 lettere økter med egen kroppsvekt og flere repetisjoner).

føler endelig litt mer energi i kroppen!!!! Derfor en liten form og treningsoppdatering:

søndag 90 min langspinn med snittpuls på 68%

mandag styrke
    1. ettbensbøy. 2 sett per ben x 15 reps
    2. dype knebøy. 40 kg x 15. 50 kg x 12, 12
    3. markløft 50 kg x 15. 60 kg x 8. 65 kg x 6, 6, 5
    4. ettbensbenpress. 5 sett per ben. 4 - 8 reps
    5. sittende kabelroing. 13 kg x 15, 15, 15

form:
    begynner endelig å se at jeg kanskje har plass til litt mer kjøtt på kroppen likevell...? :O)
    DSC00187.jpgrygg 2.jpgside1.jpgryggg.jpgbulk.jpg

the end - fred ut

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av miau Vis post
    Var du på boot camp i dag? Jeg var på et møte med jobben som dro ut kjempelenge (gjesp) så jeg rakk det ikke denne gangen!
    nei jeg var "fornuftig" å hørte på kroppen.. den ville ikke.. den ville sitte inne å spise dadler

The blogg =)

Ivi
    Ivi er ikke aktiv
    Medlem Ivi is a jewel in the rough Ivi is a jewel in the rough Ivi sin avatar
    Ble medlem
    01-2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    begynner endelig å se at jeg kanskje har plass til litt mer kjøtt på kroppen likevell...? :O)
    Absolutt! Så flott at du spiser mer, jeg tror det vil kle deg veldig godt med litt mer kjøtt
    You say banana, I say potato.

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    nei jeg var "fornuftig" å hørte på kroppen.. den ville ikke.. den ville sitte inne å spise dadler
    Hihi Viktig å høre på kroppen

I morgen mister jeg spinningjomfrudommen min forresten! Don't go too hard on me!
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Tar d som et plaster og jomfrudom genrelt - kjapt og hardt..... 8-)
    d bler bra!!!! =)

edit: karma om du faktisk komme og...

The blogg =)

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Hehehehe, eg leste feil. Blei heilt satt ut av ordene "komme" og "jomfrudom" i samme setning.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    "spinning" kan jo bety så mye. Særlig på valentines

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Jeg har ingen spennende oppdateringer...!

Men jeg har bestemt meg for at det er på tide at jeg lærer meg pullups!!!! Når jeg først har blitt så "lett" så må jeg da for svarte kunne klare å løfte meg selv en gang eller to... Så - alle råd/tips til hvordan jeg kan få til dette tas imot med åpne biceps! =)

kjørte i dag pullups med "plate"
    BW - 26 kg x 20, 20
    BW - 12 kg x 8, 7, 6
    og uten plate/støtte
    hoppe opp og "henge" - senke gradvis ned. x 10. 3 runder!

(+ tirsdagskardio-spinning)

The blogg =)

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Lykke til med pullupstreningen. Du kan jo se om du finner 12 ukersprogrammet fra kaliber. Da finner du sikkert en del inspirasjon , råd og tips der

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    pullupstrening = gangsperr i pupp...! hm... ikke helt det som var poenget..? :-O
    Litt mer muskeltrening i dag ogsårygg i går, dermed ben i dag)

10 min ellipse - oppvarming da jeg var meget "frossen" i kroppen

utfall med sklimatte - 25 reps per ben x 4 (LETT)
    strakmark - ettbens. 20 kg. 12-15 reps x 3 set per ben
    enarms clean & press. 6 kg x 15. 8 kg x 10
    beinpress - ett ben. Plate + 5 kg. 6-8 reps per ben x 4 serier
    stepups med 10 kg i hver arm. 15 reps x 2 serier
    bulgarske utfall. 10 kg per arm. 10-12 reps x 2 serier
    ettbens bekkenhev 15 x 3 serier per ben

10 min rolig ellipse - nedkjøring

tipper jeg er selveste Hulken snart....lol...
    the end

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Da er loggen min over. Får ikke sykle elle utsette meg for mulige fall på 3 mnd!

Kraftig smell i går endte med brudd i nakkevirvel og hjernerystelse.

Jeg begynner med sjakk, d er jo en idrett

Pis aut

The blogg =)

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Loggen er da ikkje over, den har berre litt ferie.

Kan fokusere meir på styrke.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Uff.. god bedring! Hvis du skal sove på pasienthotellet i nærmeste fremtid skal jeg sørge for at du får presidentsuiten... hehehe

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av miau Vis post
    Uff.. god bedring! Hvis du skal sove på pasienthotellet i nærmeste fremtid skal jeg sørge for at du får presidentsuiten... hehehe
    Det var snilt. Karma. Då hiver eg med på å tilbyr halskrager til halv pris. Ser at ho bruker ein Miami krage, eg skal klare å hoste opp noko bedre.
    'Feo, Fuerte y Formal'

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Status på nakk 1 ?

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Status på nakk 1 ?
    =) Koselig at du husket på meg :P

Joda - nakken går det vel egentlig greit med, den er nesten smertefri =) Kjenner litt til den innimellom men ikke slik at det er nødvendig med noe smertestillende. Ganske stiv og viond om morgenene men skal ikke mer til enn litt bevegelse for at det kommer deg.

Nakkesmerter er ikke problem - problemet er heller en ubehagelig krage som reduserer søvnkvaliteten betydelig, og så å si dreper appetitten - den er i veien når jeg tygger!! Må jo også si at det nå snart har gått fire uker hvor jeg ikke har fått trent - en veldig stor omveltning. Jeg vet jo at det bare er midlertidig og at jeg var heldig osv... men: et passivt livt passer definitivt ikke for meg!

The blogg =)

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    6 uker og 4 dager med krage --- kragen er kastet!

eeeeller ikke - den er lagt på hylla!
    Bruddet mitt har nemlig ikke grodd - men leddbånd/sener/ligamenter (noe slikt?!) var i orden (det var det ikke sist jeg fikk det sjekket) så jeg kan dermed gå uten krage så lenge jeg ikke har smerter. Jeg får trene ting som ikke belaster nakken direkte (kanskje en god anledning til å løre seg frontbøy?!), ting som ikke utsetter meg for fall, og så lenge det ikke er vondt...

Så - sykling er helt uaktuelt. EVentuelt lette turer på terrengsykkelen etter noen uker - bedre sittestilling der enn raceren, sier legen. Legen som forresten hadde en møkkete terrengsykkel på kontoret sitt - så det ble en konsultasjon fylt av 15% nakkeprat og 85% sykkelsnakk.

Alternative aktiviteter - forslag !?!?!

Jeg er VELDIG innstilt på ROLIG og gradvis opptrapping av treningen - jeg vil reparere kroppen ikke ødelegge den. Jeg har ikke trent på SYV uker - kun gårturer - så om noen har gode tips til greie øvelser å starte med så kom gjerne med innspill.

ser for meg litt lett spinning - må etterhvert ha timer igjen så greit å prøve seg.
    Lett styrketrening - fullkroppsprogram, og en del med egen vekt som belastning?
    Tenker å prøve meg på Yoga - tror jeg vil hate det, men hvorfor ikke prøve..?
    Etterhvert: klatring (inne på senter)

maks 4 økter i uka ?!

The blogg =)

+ Svar på tråd
Side 28 av 28 FørsteFørste ... 18 24 25 26 27 28

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.