+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 66

Tråd: PushIt kosthold og treningsdagbok

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007

PushIt kosthold og treningsdagbok

Da var jeg tilbake gitt. Digger dette forumet, det er alltid masse interessant å finne her.

De siste to-tre åra har forresten gått til helvete. Alt sammen. Uten å gå for mye i detalj.
    Jeg har blitt helt, det man kaller nolife, etter bruddet med x'en for ca 2måneder siden, så det jeg har bestemt meg for å fokusere på fremover, er treningen da...

Begynte å trene seriøst igjen rundt juletider, så har jeg gått opp fra ca72kg BW til 76-77kg et sted på den tiden der da. Masse fett og godsaker, det liker vi.

Fyller 19 i februar og er mindre nå, enn jeg var for tre år siden. Så det sier vel sitt.
    Jeg liker det ikke, for å si det sånn.

Kommer til å logge alt av trening og kosthold her fremover. Bilder vil også komme fra tid til annen. Ikke noe tull denne gangen!

Ønsker dere alle for øvrig et godt nyttår og alt det beste

-Alex

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Velkommen tilbake.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Lykke til, det var på høg tid.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    velkommen .
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Velkommen tilbake og godt nyttår til deg også. Kjør på!
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Velkommen, tilbake.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Velkommen tilbake

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Takk for en hyggelig velkomst folkens!

Starter loggføringen i morra, tenker jeg. Det blir bra!

-All the best

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    92-gutta begynner å bli gamle. Vi trenger en Anders_94!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    92-gutta begynner å bli gamle. Vi trenger en Anders_94!
    Jeg trenger i hvert fall ikke deg, her, akkurat nå....

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Jippi Velkommen tilbake!!
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av miau Vis post
    Jippi Velkommen tilbake!!
    Takker!

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kor er loggingen?

Gje meg ein trening.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    05-2007
    Vært borte en liten stund. Ikke bra! Blir hjemme fremover nå da, så da er det skjerpings! Bra du passer på kompis
    Akkurat nå driver jeg og lager mat her, men har tenkt å logge alt etter treningen idag da. Skuldre idag, gleder meg som f***!
    Stay tuned.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Get going!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    05-2007
    Mandag
    Rygg, mage

Chins

BW x 12
    BW x 10
    BW x 9

Nedtrekk bredt grep m/rett stang

70kg x 10
    50kg x 10 sakte
    50kg x 10 sakte

Sittende Roing smalt grep

70kg x 10
    50kg x 10 sakte
    50kg x 10 sakte

Stående stangroing og markløft i supersett

x 10/10
    x 10/10
    x 8/8
    x 8/8

Supersett crunsh maskin og beinhev

Sier seg selv. Kjørte tre sett på hver øvelse i et supersett og tok meg helt ut...

Kommentar: Sov ingenting natt til mandag og var relativt sliten etter jobben fra 09-16, så denne økten gikk nokså dårlig, faktisk. Kom altfor sent igang og var ikke på trening før 20.30. Måtte i tillegg trene på et annet gym enn der jeg er medlem nå, for der stengte de visst kl 21. Nedtur... Foretrekker forresten å kjøre markløft tungt, men denne økten ble dessverre litt annerledes, i og med at energinivået ikke var helt på topp. Blir muligens rygg og bein i morra da, så får heller ta det igjen da Ellers bra pump...

Ble medlem
    05-2007
    Idag

Skuldre, mage

Skulderpress m/hantler(rett rygg)

har ikke trent skuldre på hvem vet hvor lenge, så bare prøvde meg frem jeg ass.

30kg x 1 hahhah 2min pause
    22kg x 8
    22kg x 8
    20kg x 8

Sittende skulderpress bak hodet(stang bredt grep)

40kg x 10
    30kg x 10
    30kg x 10

Skråbenk Smith (80 grader)

x 8
    x 8
    x 8

Enarms Sidehev(hantler)

7kg x 8/8
    6kg x 8/8
    5kg x 8/8
    intensivt...

På mage trener jeg 4-5 forskjellige øvelser der hvor jeg trener nå. Har blitt medlem av sport og fitnessenteret her nede, og de har noen utrolig fine mageapparater som jeg dessverre ikke vet navnet på. Jeg tar hvert fall mellom 10-25 reps på hver av disse øvelsene i et supersett, etterfulgt av en pause, før jeg gjentar et nytt "supersett" med disse 4-5 øvelsene. Kjører tilsammen tre sett hver gang jeg trener mage. (3 ganger i uka) Kommer ikke til å logge mageøktene mine fremover, siden jeg kan ikke navnet på de forskjellige maskinene osv, men det kommer uansett bildeupdates etter hvert, så dere kan se om den har blitt trent eller ikke.

Ellers vil jeg si at dette var en bra økt som jeg ble godt fornøyd med. Ikke nødvendigvis styrkemessig, men det var bra trøkk hele veien og jeg fikk bra pump!

Kommer nok ikke til å klare å få logget kostholdet for hver eneste dag her, men idag har jeg spist:

07.40 : en boks makrell i tomat, 3 egg, 1L vann
    11.45: lunsj på jobben, 8skiver grovbrød m/masse karbonader. (sov hos en kompis til idag, så fikk dessverre ikke pakket med meg no mat til jobben. VELDIG BAD!) derfor ble neste måltid etter jobb;
    17.30: 3 SVÆRE kyllingfileter, 125g fullkornris også litt sweet chili sauce + en del vann
    20.15: (etter trening) proteinshake, noe instant whey og noe soya protein greier
    20.45: 2 kyllingfileter, 125g fullkornris, sweet chili sauce, 1egg, 1banan + litt cola zero og en sigg til dessert - YAMMIII

også er det snart 4 egg, 100g havregryn, ca 6dl skummetmelk også litt rosiner og bananbiter oppi. Blir digg

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sjå der, du er igang.

Men kvifor tar du markløft som siste øvelse?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Sjå der, du er igang.

Men kvifor tar du markløft som siste øvelse?
    Så sant jeg ikke trener biceps sammen med rygg, er det alltid markløft sist. Vet ikke helt hvorfor, egentlig. Det har vel bare blitt en vanesak, i og med at jeg starter med oversiden av ryggen og gradvis jobber med nedover på muskulaturen utover økten. Idag tenkte jeg å begynne med chins, så nedtrekk, sittende roing, T-bars, markløft, så biceps og muligens litt mage og kardio til slutt. Får se det an Men føler faktisk at det går litt ut over grepsstyrken å ta markløft sist da, i og med at underarmene blir så pumpa på sittende roing blant annet. Har du noen gode råd hvis jeg skulle ønske å variere litt med ryggtreningen fremover? Når burde jeg ta markløft da, eventuelt?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Først.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Først.
    Enig med damen.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    05-2007
    Rygg, Biceps

Chins(bredt grep)

BW x 12
    BW x 9
    BW x 8

Nedtrekk Bredt Grep(rett stang)

65kg x 10
    70kg x 10
    70kg x 10

Sittende Roing(smalt grep)

70kg x 10 lett
    80kg x 8
    70kg x 10

T-Barsmaskin, 40-50cm bredt overarmsgrep

50kg x 10
    60kg x 10
    60kg x 10

Markløft

50kg x 12
    80kg x 12
    110kg x 8
    80kg x 10
    60kg x 10 strake reps,,

Stående Biceps Curl rett stang

30kg x 11
    30kg x 10
    30kg x 10 + 15kg x 12
    sakte negativer på alle sett,,,

Sittende Konsentrasjonscurl
    8kg x 10/10
    8kg x 9/9
    6kg x 10/10 + stående bicepscurl 10kg x 12

Kommentar: Bra økning på rygg! Fornøyd med en 8'er på 80kg i sittende roing, det er bra fremgang.
    Ellers bra pump. Tror aldri underarmene har vært så pumpa noen gang, faktisk.
    Kjennes også godt å komme igang med markløft igjen. Var litt sliten i korsryggen etter en del skuffing i går, så kjente 110kg godt idag, faktisk. Satser på et sett på 120-130 neste økt, så får vi se hvor mange reps jeg får opp. I morra er det bryst og mage, så skal jeg kline til med en tung beinøkt på søndag, tenker jeg. Det blir bra!

Idag har jeg spist:

11.45: 6 skiver grovbrød med tilsammen 6 kjøttkaker/kjøttboller på. Også noen glass lettmelk. Forsov meg idag tidlig, så måtte jeg løpe rett ned til bussen til jobben og rakk dessverre ikke en ordentlig frokost. IKKE bra!
    16.50: (før trening) 2kyllingfileter, 75g fullkornris, sweet chili sauce + blomkol og brokkoli og 1L vann.
    19.50: (etter trening) 1kyllingfilet, 50g fullkornris, sweet chili sauce, 3egg, 5dl vann + protein shake (25-30g)
    22.00: 3 egg, 1banan, 1klementin
    01.00: 220g havregryn, 1banan, litt rosiner, 9dl skummetmelk
    også blir det 4 egg og 5dl vann med ZMA om en times tid eller no, før jeg legger meg.

Ble medlem
    05-2007
    Bryst, mage

Benkpress

20kg x 20 + 20kg x 20 + 50kg x 8 også litt rotatorøvelser mellom oppvarmingssetta
    85kg x 5
    80kg x 7
    75kg x 9

Skråbenk Fri 45-60grader

60kg x 9
    55kg x 10
    50kg x 10

Skråbenk Smith(80grader) illegal wide grip

45kg x 10
    45kg x 10
    45kg x 8

Incline Flyes hantler
    18/18 x 9
    16/16 x 10
    16/16 x 10 + flyes maskin 45x 10 + 30 x 7

Kjørte 4 øvelser på mage, 8-25 reps på hver øvelse.

Kommentar: Bra økning i benk. Forrige økt klarte jeg så vidt en 5'er på 80kg, da jeg veide 72kg og møtte opp på tom mage, men takket være mye hvile, litt skulder-og triceps trening og et stramt kosthold den siste uka, kan jeg nå være fornøyd med en grei økning.

Ble medlem
    05-2007
    Dagens kost:

15.00: (Frokost, før trening) 2kyllingfileter, 3egg, 1L vann. Klarer dessverre ikke å spise så mye rett etter at jeg har stått opp.
    18.00: 5egg, 100g grønnsaker, 1L vann
    19.30: 2kyllingfileter, 125g ris, sweet chili sauce, 1L vann
    22.30: 200g havregryn, 1 banan, litt rosiner, 9dl skummet melk
    01.30: 4 egg, 1banan, 1 klementin, 8dl vann
    03.40: 3 egg, 5dl vann + ZMA

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    pUsHiT tO tHe LiMIt!!!!!!11111

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    pUsHiT tO tHe LiMIt!!!!!!11111
    very nice!

Ble medlem
    05-2007
    Skuldre, Triceps

Skulderpress(hantler)

13kg x 8, 18kg x 5, 18kg x 5 + litt lette fronthev
    25kg x 10
    27,5kg x 9F, hjelp på 2siste her.
    20kg x 10

Sittende skulderpress bak hodetbredt grep

45kg x 10
    45kg x 10
    35kg x 10 smalere grep

Skråbenk 80grader(fri) illegal wide
    45kg x 10
    35kg x 7
    25kg x 8
    15kg x 8
    sakte negativer her, 3-4sek eller no, ble så å si et langt droppsett

Sidehev
    7kg x 10 + 6kg x 10 + 5kg x 10

Dips

BW x 14
    BW x 12
    BW x 11

Franskpress
    27,5kg x 10F hjelp på siste to
    27,5kg x 10F hjelp på siste tre
    27,5kg x 8F klarte 6 selv
    3-4sek negativer

Pushdowns smalt grep
    20kg x 10, 15kg x 10, 10kg x 10

Kommentar: Fin økt! Skulderpressen har økt, og ingenting er bedre enn det!

Peace

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    bra økt broder!
    hvor trener du?

peace!Y

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    bra økt broder!
    hvor trener du?

peace!Y
    Takker!

Trener nede i Arendal. På sport og fitnessenteret.

Ble medlem
    05-2007
    Rygg, Biceps

oppvarming: 5min roing, nedtrekk 30kg 8 x 2....

Chins

BW x 11
    BW x 9
    BW x 8

Nedtrekk Bredt Grep

70kg x 10
    70kg x 10
    70kg x 10

Sittende Roing

70kg x 10
    70kg x 10
    70kg x 10

Stående Bicepscurl

30kg x 12 sakte jæveler
    30kg x 10
    30kg x 10 + 20kg x 7 + 10kg x 8

Sittende konsentrasjonscurl(hantler)
    10kg x 8 + 8kg x 8 + 6kg x 9

Kommentar: Dårlig form idag, så kutta markløften. Ellers bra pump.
    Skal fokusere på å få inn litt beinøkter og tunge basisøvelser fremover. Det er viktig!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kvifor kutte markløft? Det er jo den beste øvelsen for rygg, skulle heller kuttet nedtrekk.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    05-2007
    Ja, men jeg må jobbe med latissimus dorsi fremover, føler jeg. Også var jeg bare altfor slapp da jeg kom på trening idag, faen ass!! Planen var å starte med 5 tunge sett med markløft og avslutte med mage til slutt, etter biceps. Men jeg sov altfor lite i natt, ikke bra! Har heldigvis fri i morra og helga til å hente meg inn igjen på.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Prøv markløft først, så tamir-row. Det drar godt i lats.

Markløft er alltid gull, uansett om du har sover eller ikkje.
    'Feo, Fuerte y Formal'

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg sover heller ikke, og jeg tok markløft. Enten våkner du av det eller så sovner du tidlig. Godt som gull.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Prøv markløft først, så tamir-row. Det drar godt i lats.

Markløft er alltid gull, uansett om du har sover eller ikkje.
    Nice, skal gjøre det sånn neste gang.

vio: tar det igjen neste gang vet du

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PushIt Vis post
    Ja, men jeg må jobbe med latissimus dorsi fremover, føler jeg. Også var jeg bare altfor slapp da jeg kom på trening idag, faen ass!! Planen var å starte med 5 tunge sett med markløft og avslutte med mage til slutt, etter biceps. Men jeg sov altfor lite i natt, ikke bra! Har heldigvis fri i morra og helga til å hente meg inn igjen på.
    Jeg trente chins og nedtrekk omtrent 5 ganger i uken før, og jeg fikk ikke antydninger til lats før jeg begynte å trene ordentlig markløft. Prøv markløft med rykkgrep også

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Jeg trente chins og nedtrekk omtrent 5 ganger i uken før, og jeg fikk ikke antydninger til lats før jeg begynte å trene ordentlig markløft. Prøv markløft med rykkgrep også
    Kanskje du overtrente litt da, hehe:P

Rykkgrep ja, du sier noe der! Har alltid brukt vanlig låsegrep jeg, så det kan sikkert bli bra med litt variasjon

Ble medlem
    05-2007
    Bryst, mage

Benkpress
    85kg x 6
    80kg x 8
    80kg x 7
    70kg x 10

Skråbenk Fri

50kg x 12
    60kg x 10
    50kg x 10

Skråbenk Fri80 grader, saaakte negativer
    x 8
    x 8
    x 8

Dumbbell Flyes
    20kg x 10, litt skrå
    20kg x 10 rett
    20kg x 10rett + 16kg x 7

+ 4øvelser for mage i supersett, tre sett tilsammen med 12-20 reps på hver øvelse.

Kommentar: Veldig dårlig økt idag. Våknet sent og har rett og slett spist for dårlig de siste tre dagene. Var helt trist da jeg ikke fikk opp mer enn 6reps på 85kg i benken idag, det var ingen god følelse. Nå skal jeg spise så mye jeg kan frem til neste benkøkt og leke med 87,5kg neste gang. Det er i hvert fall planen Blir tung beinøkt i morra.
    Stay tuned!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kva betyr det når du skriver "fri"?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    05-2007
    Altså usikret.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    bra jobbet i benken bror. hær er 1 film som kan jelpe deg å: "pUsH iT" enda mer---->

Ble medlem
    05-2007
    Herlig Benken skal opp!

Ble medlem
    05-2007
    Våknet sent idag og observerte at var det tomt for kjøtt, så fikk ikke handlet det før etter trening. Enda en ting jeg likte dårlig før benken idag..
    17.00: 100g grønnsaker, 4egg.
    20.30: 3stk kyllingfilet, 200g ris, sweet chili, 1L vann
    23.30: 2stk kyllingfilet, 125g ris, sweet chili, 1L vann
    01.00: 4egg, litt grønnsaker, 1kiwi, 1eple, 1klementin hvorfor ikke...

så blir det en fin porsjon havregryn med 1L skummet melk, etterfulgt av litt te og en sigg før jeg tar kvelden.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PushIt Vis post
    så blir det en fin porsjon havregryn med 1L skummet melk, etterfulgt av litt te og en sigg før jeg tar kvelden.

Ble medlem
    05-2007
    Våknet for tredje gang kl 1700 idag, så drog jeg meg omsider opp da, siden treninga kun er oppe fra 15-18 på lørdager og søndager. Hva faen er det liksom?! Tre stakkarslige timer...
    Anyway, droppa frokosten, tok morgensiggen og var der rundt 17.25. Måtte pushe på som faen for å rekke det jeg hadde planlagt.

Knebøy
    20kg x 20, 50kg x 12
    80kg x 15
    100kg x 14
    80kg x 10

Frontbøy
    60kg x 10
    60kg x 10
    60kg x 10

Supersett lårcurl/leg extension og hamstrings
    60kg x 10/10
    60kg x 10 + forside lår 45kg x 12 squeeze reps selvfølgelig
    60kg x 10 + forside lår 45kg x 10 squeeeeze

Også rakk jeg heldigvis fint å avslutte med et supersett for legger.
    sitting calf og tåhev med vekter. Tre sett på hver.

Kommentar: Bra økt på en halvtimes tid. Vil ha minst 120x8 i knebøy neste økt, her skal det kjøres på!
    Slutter for øvrig å røyke i morra, noe jeg har prøvd å få til siden nyttår, så får se hvordan det går. Holder dere oppdatert.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg er spent på å høre om hvorfor du begynte å røyke.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hey! Det har blitt røyking forbudt på FP!
    You ran a marathon? That's cute …

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    sigg rett før trening er aldri noen god idé. Hold deg til å røyke når du drikker og jobber, klarer jeg det, klarer du det..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Jeg er spent på å høre om hvorfor du begynte å røyke.
    Ble med søstera på shell en natt for 4 år siden eller no, så fikk jeg noen trekk av rullingsen hennes og fikk nikotinsjokk. Dette var helt nytt for meg og føltes som himmelen, så det tok ikke lange tiden før jeg ble avhengig av tobakk og nikotinsjokket forsvant.

Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Hey! Det har blitt røyking forbudt på FP!
    sug kuk! Det var i morra det

Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    sigg rett før trening er aldri noen god idé. Hold deg til å røyke når du drikker og jobber, klarer jeg det, klarer du det..
    Med meg er det mer enten-eller ass. Hvis jeg først skal være avhengig av disse greiene så må jeg ha det regelmessig uansett hva jeg gjør hehe

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Kosthold og treningsdagbok for utveksligsstudent i Canada
    By bearjuice in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 31
    Nyeste innlegg: 05-12-10, 06:37
  2. Treningsdagbok:gaa:
    By Offshore*83 in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 21
    Nyeste innlegg: 08-10-07, 16:01
  3. Min treningsdagbok