Jeg er da en kar i midten av 20årene som har satt meg noen kort- og langsiktige mål.
Har hatt bruker i årevis og tittet innom med jevne mellomrom for lesestoff og tips men tenker nå at det er på tide opprette min egen profil.
Forumet virker som en fin kombinasjon av saklige og mindre saklige ting.
Jeg har trent styrke og kondisjon på hobbybasis relativt fast som rekreasjon siste årene, reising gjennom jobb og huskjøp/oppussing har ført til perioder med lite og ingen trening.
Nå bor jeg for meg selv, sitter på kontor, har normalt god helse og har stort sett komt frem til at jeg ikke har noen unnskyldninger.
Av interesser bortsett fra trening er jeg deltidsnørd og bruker mye tid på film, serier og spill.
Innimellom skrur jeg bil og har startet med banekjøring.
Liker å gå i skog og mark, om vår og sommer blir det gjerne en tur på fjellet for å koble av.
Følger med på MMA "scenen", noe som og forsåvidt er fint det er interesse for innpå her, var så heldig å oppleve UFC i Manchester(UFC105) og flere events ser det ut til å bli.
Fremimot tidlig sommer(mai-juni) ønsker jeg først og fremst en sunnere og mer funksjonibel kropp gjennom forbedret kosthold og allsidig trening.
Om jeg skulle ende opp med akseptabel fettprosent på kroppen - godt/delvis definerte mageruter og bedre innsikt i humoren her på forumet hadde det heller ikke vært å forakte
Her tar vi ingenting på forskudd men om jeg skulle se brukbare resultater utover året så blir treningen dreiet over på det mer rent muskelbyggende.
Measurements 10.01.10:
Vekt: 97kg
Høyde: 184
Skuldre:123
Overarm:33
Underarm:29
Bryst:104
Mage:100
Lår:64,7
Legger:42,5
Bilder 10.01.10:
Jeg har så langt ingen avansert kostholdsplan, jeg prøver å spise 4-5 måltid om dagen der jeg gradvis reduserer mengden med karbohydrater, hovedsaklig går for mat med lite eller sunnere fett og passe med proteiner.
Er generelt glad i mat, prøver å nyte maten mere og kjenne etter hvor sulten jeg er.
Drikker endel vann ca 3liter per dag og til tider mer.
Multivitaminer og essensielle fettsyrer er eneste kosttilskuddene jeg bruker nå.
Trener nå 3 ganger i uken på treningstudio med kardioøvelser som sykling, roing på maskin, tredemølle samt litt vekttrening.
Gåturer og andre aktiviteter de andre dagene i uka allt etter energinivå.
Bleik og j*vl*g på bildene her men ett utgangspunkt.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat