22 år fra Fræna, Molde.
175cm, rundt 90kg med forholdsvis lite "spekk". Midje 80cm.
Har nå akkurat flyttet fra familie og venner i Molde og til Tønsberg grunnet framgang i jobbsituasjon, og ser ut til å trives mer og mer her
Har tidligere logget (tidvis) på TF, men føler det kan være greiere å logge her.
Har trent siden februar 05, og startet med å trene et typisk treningsprogram med høyt volum. Framgangen kom jo selvsagt som det gjør i nybegynner fasen. Startet etterhvert å spise mer seriøst og startet med HST treningsprogrammet. Kjørte dette nesten et halvår og hadde god framgang.
Hadde ved den tid lest mye om DC trening, men det virket for meg litt for avansert så jeg prøvde å begrense meg litt.
Men etterhvert så klarte jeg snart ikke dy meg mer, og startet å trene litt etter prinsippene til Dante, og begynte etterhvert å lære meg mer og mer om systemet.
Jeg fant også ut at dette ga utrolige resultater for min styrke og muskelmasse.
Og dette var intenst og tungt, og det likte jeg!
Har funnet meg et passende gym i byen, Pro Gym på Vallø.
Bortsett fra at det er kun et stk bøy stativ foreløbig så er gymet veldig bra.
Har hatt et lite opphold/cruise når jeg har vært på flyttefot men har kommet meg greitt i gang igjen nå.
Har brukt en uke eller to på å få opp igjen styrken noenlunde og starter med første økt ("A1") i blasten på søndag.

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat

.