+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 37 av 37

Tråd: Ronjas røverstreker

Medlem Ronja is a jewel in the rough Ronja is a jewel in the rough Ronja is a jewel in the rough Ronja sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30

Ronjas røverstreker

...

Medlem Ronja is a jewel in the rough Ronja is a jewel in the rough Ronja is a jewel in the rough Ronja sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ..

Hushjelpa Mimsy is a jewel in the rough Mimsy is a jewel in the rough Mimsy is a jewel in the rough Mimsy is a jewel in the rough Mimsy sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Hey !

Du er strek da

Intervall på sykkel er kjempe bra

Du kan kjøre 10 min oppvarming.
    4 min max. 3 min aktiv pause
    4 min max. 3min aktiv pause
    4 min max 3min aktiv pause
    4min max 3min aktiv pause
    Nedtrapping i noen minutter til slutt.
    Dette tar ca 45 min .

Er kjempe effektivt
    Sponset av Hightower

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ..

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Kongetittel

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Medlem Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    28
    Hvorfor kjører du benk i smith? Ser du har vært plaget med skuldrene. Er det ikke bedre å kjøre benk med fri stang da?
    Sterk er du nå uansett

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Medlem Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks er et navn kjent av alle Tonks sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    28
    Hvorfor skal du ta 1RM i smith? Er du politistudent? Ser mange av dem kjører benk i smith, så har gått ut i fra at de tar testen i smith eller noe.
    Skjønner godt du trener det da altså.

Men det er en liten falsk trygghet i å kjøre i maskin. For om man skulle være så uheldig å ikke få stanga opp kan man faktisk bli liggende med den på brystet og ikke få den bort. Fri stang kan man rulle av (Ikke at jeg har vært borti det enda, men hører folk sier det pleier å skje):

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hvilken test var det snakk om, sa du?
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...
    Sist endret av Ronja; 16-05-10 kl 15:03

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ronja Vis post
    1 rm benk i smith
    For å presisere: I hvilken sammenheng er dette?

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Ronjaaaaa! (se prikk)

Du er så sterk i benk! Hvordan trente du deg opp? Jeg bruker 5 x 5 og øker, men bruker fortsatt lette vekter og regner med stagnasjon om ikke så altfor lenge...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ronja Vis post
    Jeg var innom 5X5 og økte mye på det, men fikk skade. 5X5 er et tøft program for jenter hvis man går utifra å skulle øke 2,5 kg hver uke.

Er det slik du gjør nå? hvor mye trener du med nå da?
    Ja, jeg trener 5 x 5 i benk, mark og bøy. Begynte for noen uker siden, så jeg er skikkelig skikkelig pingle. Men øker jo bra til å aldri ha trent benk før omtrent, så jeg er fornøyd med programmet sånn sett. Det du sier om at det er tungt å øke med 2,5 kg i benk hver uke merker jeg allerede... Jeg har også tenkt på å øke med mindre, 1,5 kg kan sikkert være en idé. Kan starte med det fra neste gang jeg skal øke, regner med at det blir neste uke. Jeg er nå på 40 kg, men manglet 3 reps til sammen, så må ta en uke til nå.

Husk også på skuldre. Det er viktig å trene dem. Jeg synes militærpress er best her. Forøvrig er det også lurt å finne ut hvor i løftet du sliter og trene mot å styrke den biten. Vio har skrevet mye bra om dette i en benkpresspost et sted her.
    Jeg trener i 4-splitt nå, så jeg trener hele kroppen, men er litt forsiktig med militærpress siden jeg sliter så med ryggen. Har hatt noen virvler som har glidd ut siden sist, så jeg må ta ting veldig forsiktig. Jeg sliter nederst i løftet og i nederste del av midten (hvis det var forståelig ).

Har du det braaaa??? Jeg må skaffe meg kondis fort. har du til salgs?
    Jeg har det OK, mtp trening så har det aldri vært så bra - har aldri klart å fått til den kontinuiteten jeg får til nå. Merker at det hjelper! Det irriterer meg at jeg har brukt så mange år på å sløse bort verdifull treningstid da, men det får jeg leve med og heller gjøre noe med.

Og nei, jeg har dessverre ikke kondis til salgs, men jeg kjøper gjerne din brukt for en billig penge når du er ferdig.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Går utover overskuddet ditt??
    Får si til mannfolket at han får holde henda for seg selv!!

Ellers bra treninger på deg frøken.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Strålende, Ronja! Måtte det gå deg vel.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Grattis med testen!

Du er så sterk! Du har noen psychovekter på utfall, blant annet. Tøft.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    flotte treninger! stå på
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

pusi she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Sterke økter Ronja. Kjører du fortsatt all benkingen i smithen?

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Kliss nytt medlem snoken is a jewel in the rough snoken is a jewel in the rough snoken is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    29
    du er kjempesterk!!!!

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Du er så søt. Ikke la problemene stoppe deg, gjør hva du kan og ikke grav deg selv ned om du ikke skriver her og slikt. Bare gjør det du må og skriv når du har tid.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    God bedring
    Kul igjen..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine