+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Sheiko #29 logg

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25

Sheiko #29 logg

Siden det har vært så mye snakk om Sheiko her i det siste, fikk jeg så lyst til å prøve meg på #29. Siden det er folk her som har kjørt det flere ganger tenkte jeg å logge her..

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    4. januar 10:
    1. Benkpress
    72,5kg 1x5
    87,5kg 2x4
    102,5kg 2x3
    110kg 5x3

Lett

2. Knebøy
    85kg 1x5
    102,5kg 2x5
    120kg 5x5

Overraskende tungt..

3. Benkpress
    72,5kg 1x5
    87,5kg 1x5
    102,5kg 4x4

Lett

4. Skrå hantelpress
    26kg 3x10

Ifølge planen skulle jeg ha 5x10, her gikk jeg ned til 3x10, lette vekter.

5. Stående good morning
    50kg 2x10

Skulle vel ha hatt 5x5 her fant jeg ut i ettertid. Trodde det var 5x10 her og og droppet 3 sett pga tidsmangel. Uansett lett siden det er første gang jeg kjører good mornings.

Denne økten var ganske tung alt i alt, sannsynligvis mye på grunn av 2 uker treningsfri i julen. Burde selvsagt ha kjørt ihvertfall en uke lett trening før jeg begynte på Sheiko, men jeg ga faen i det..

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    samme erfaring som meg...tung bøy, lett benk. neste økt er litt snillere
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    6. januar 10:

1. Markløft til knær
    95kg 1x3
    115kg 2x3
    132,5kg 2x3
    142,5kg 4x3

Veldig lett

2. Decline benk
    120kg 4x6

Feilberegnet vektene litt her, så det ble nok i overkant tungt, selv om alle 4 settene gikk greit.

3. Dips
    20kg 5x5

Veldig lett og fint, 30kg neste gang går lett nok..

4. Markløft fra knær
    105kg 1x4
    125kg 1x4
    142,5kg 2x4
    162,5kg 4x3

Brukte to stepbokser her, ble en del lavere enn knærne, men gikk greit. Lett.

5. Lunges hantler
    16kg 5x5

Første gang med lunges, startet lett og fint.

Økt 2 gikk veldig mye bedre enn økt 1, kjentes godt.
    Sist endret av illmatic; 06-01-10 kl 19:42

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Er 5x10 på øvelsene som utføres med tullevekter derpå. Du leste riktig. Til tider er det vel også 5x8. Målet her er okklusjon og unngå å stresse CNS.
    Sheiko generelt er sjef, tror godt at du kan nyte godt av det

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    samme erfaring som meg...tung bøy, lett benk. neste økt er litt snillere
    Økt nr 2 var merkbart snillere ja

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Er 5x10 på øvelsene som utføres med tullevekter derpå. Du leste riktig. Til tider er det vel også 5x8. Målet her er okklusjon og unngå å stresse CNS.
    Sheiko generelt er sjef, tror godt at du kan nyte godt av det
    Nei, skulle være 5x5 på good mornings. Om jeg vil nyte godt av Sheiko er det vel ingen som vet, jeg har mine tvil men det er verdt å prøve

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jeg kommer hvert fall til å ta det rolig på støtteøvelsene, og bare kjøre tullevekter.

da er vi like langt da...se hvem som holder lengst!!

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Nei, skulle være 5x5 på good mornings. Om jeg vil nyte godt av Sheiko er det vel ingen som vet, jeg har mine tvil men det er verdt å prøve
    Mente på okklusjonsøvelsene. Støtteøvelsene for benk som skrå hantelpress osv, misforståelse. De fleste tviler når de skal løfte på så "lette" vekter, men det har faktisk en enorm effekt for de aller fleste når vi snakker om styrkeøkninger!

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    jeg kommer hvert fall til å ta det rolig på støtteøvelsene, og bare kjøre tullevekter.

da er vi like langt da...se hvem som holder lengst!!
    Det gjør jeg også, dette programmet er nok way over my league genetisk sett så jeg får roe ned der jeg kan

Du begynte mandag du og? Fullføre greier vi vel, det er hva som skjer etterpå jeg er spent på

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Mente på okklusjonsøvelsene. Støtteøvelsene for benk som skrå hantelpress osv, misforståelse. De fleste tviler når de skal løfte på så "lette" vekter, men det har faktisk en enorm effekt for de aller fleste når vi snakker om styrkeøkninger!
    Er ikke pga lave vekter jeg tviler, det er mer det at volumet er jævlig mye mer enn hva jeg er vant til, er skeptisk til om min kropp vil svare bra på det.. Det blir ihvertfall spennende å se hva som skjer

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Du skrev decline benk men mente incline benk på dag 2, selvfølgelig!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Du skrev decline benk men mente incline benk på dag 2, selvfølgelig!
    Nei, foretrekker decline pga litt småvond skulder. Incline benk var jo kun en gang i iløpet av disse fire ukene, så regner ikke med det gjør stor forskjell fra eller til.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    8. januar 10:

Benkpress
    72,5kg 1x5
    87,5kg 1x5
    102,5kg 1x4
    110kg 2x3
    115kg 2x3
    110kg 2x3
    102,5kg 1x4
    87,5kg 1x6
    72,5kg 1x8

Lett

2. Skrå smith
    50kg 3x10

Dette er en vekt jeg kjører høyrep på (30rep) til vanlig med, etter alle settene med benk så var det ikke så veldig lett lenger.. Men det gikk fint.

3. Knebøy
    85kg 1x5
    102,5kg 2x4
    120kg 2x3
    127,5kg 5x3

Mye lettere enn mandag, ikke noe problem å få dette opp.

4. Sittende good morning
    50kg 3x5

Første gang jeg har prøvd denne øvelsen, og den var litt merkelig. Ble relativt kort bevegelsesbane siden jeg har ganske stramme hamstrings, men men.

En veldig fin økt.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    8. januar 10:
    En veldig fin økt.
    Ikke bare en fin økt - det var Freaky Friday også! Hehe
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Helt rått ja

Det ble med én uke på Sheiko gitt. Tryna på isen i natt, rev av noe greier i ankelen og gikk på den hjem.. Blir sannsynligvis operasjon og noen skruer i ankelen imorgen

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    døvt da, du får ha god bedring!!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Helt rått ja

Det ble med én uke på Sheiko gitt. Tryna på isen i natt, rev av noe greier i ankelen og gikk på den hjem.. Blir sannsynligvis operasjon og noen skruer i ankelen imorgen
    Æsj. Jeg hadde også skruer i ankelen en stund, ikke spesielt artig. God bedring!
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Takk for det Nå har jeg fått inn to skruer i fibula, kan visstnok ikke ha mer enn 15-20kg belastning på den foten før det er gått 6 uker.. Så da blir det nok bare vanlig overkroppstrening og litt høyrep lår extensions..

Veggiss, den konkurransen om å holde lengst vant du med god margin

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kjipern! Tryna selv på isen i jula og forstrakk en sene eller no. Gådd rundt å halta i to uker nå Viktigste er uansett at man kan trene biceps!
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.