+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 125

Tråd: Siljems logg

Ikke så pingle mer siljem is a jewel in the rough siljem is a jewel in the rough siljem sin avatar
    Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19

Siljems logg

Jajaja, da hadde vi treninglogg her, gitt. Dagens trening er dessverre unnagjort allerede. Men da kan vi ha det gøy med å le av våre egne prestasjoner i stedet! Jeg er ikke spesielt sterk. Men det er ikke så forferdelig lenge siden jeg begynte for fullt. Så jeg satser på at det tar seg opp etter hvert. Jeg trener egentlig av forfengelighet.

Dagens: (Overkropp minus mage)

Sidehev
    12x4kg, 10x6kg, 8x7kg, 8x6kg

Foroverbøyd sidehev
    12x4kg, 10x5kg(x2)

Nedtrekk, smalt grep
    12x20kg, 8x30kg, 10x27,5kg, 8x32,5kg

Hantelroing
    8x10kg, 8x10kg, 10x10kg

Benkpress
    12x17kg, 10x20kg, 10x17kg (lol, som man så fint sier)

Tricepspress (dødsliten etter benken)
    12x10kg, 10x10kg, 12x7,5kg( pleier her å ta 12,5kg til vanlig, heh)

Bicepscurl m/stang
    12x12kg, 6x15kg, 8x12kg

Rygghev
    12x9kg(x3)

Notes to selv:
    - God kontakt med lats og brystmuskler
    - Alt i alt en fin trening

Og kosten er/blir ca slik:

Frokost: 2 skiver m/skinke og ost, proteinshake (30g) m/melk, appelsin
    Lunsj: 2 skiver m/skinke og baconost
    Mellommåltid: Halv boks cottage cheese, 1 eple
    Etter trening: Banan, proteinshake (30g)
    Planlagt middag: Kyllingkjøttdeig m/tacosaus og salat
    Planlagt kvelds: 1 boks cottage cheese m/eple og kanel, et stykke krydderkake og vannmelon

Spiser litt mindre enn normalt, fordi jeg skal bli deilig til sommeren. Høhø. Pleier vel å ligge rundt 300 kcal høyere. Så får vi ser hva som skjer. Det er virkelig ikke sikkert jeg gidder. Mentalt sett, er jeg overvektig. Jeg spiser alt jeg kommer over.

Note to self:
    - Gå til anskaffelse av selvdisipplin

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Har du fått noen til å sette opp program til deg? Eller har du valgt det selv? Syns det var litt merkelig rekkefølge og øvelsesutvalg.

Bronse Member Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    29
    Velkommen og lykke til i jakten på sommerformen
    FTK fosen !hantelpre

Ikke så pingle mer siljem is a jewel in the rough siljem is a jewel in the rough siljem sin avatar
    Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Har du fått noen til å sette opp program til deg? Eller har du valgt det selv? Syns det var litt merkelig rekkefølge og øvelsesutvalg.
    Fant det på treningsforum.no eller noe, tror jeg. Egentlig er de to første øvelsene tunge og resten lette, men akkurat i går bestemte jeg meg for å kjøre relativt tungt på alle. Det er langt ifra et optimalt program, men jeg har hatt mye fremgang med det. Blir glad om noen har tips til hva som kan gjøres annerledes!

Velkommen og lykke til i jakten på sommerformen
    Takk, takk Sommerformen har jeg egentlig inne, i alle fall med tanke på gjennomsnittet. Men jeg skal ha muskler og six-pack! Jeg skal, jeg skal, jeg skal.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av siljem Vis post
    Fant det på treningsforum.no
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Huh! Er det galt av meg?

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Treningsforum er vell egentlig et helt ok forum, hvertfall i forhold til iform. Poenget her var vell en liten spøk rettet mot bruk av et "konkurerende" forum
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Haha, right. Jeg er jente; trenger litt mer lettfattelige spøker.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Bein + mage

Knebøy
    Stanga x12 (x3)

Markløft
    23kgx12, 25kgx12(x2)

Beinpress
    80kgx12(x3)

Lårcurl
    12x25kg, 10x30kg, 8x30kg

Beinspark
    12x25kg(x3)

Mageøvelser

Jajøss, her er vi sterke. Knebøyen kan unnskyldes med at jeg må øve mye teknikk før jeg tør legge på mer. Det er også derfor jeg har med beinpress; som et supplement til knebøyen som ikke tar så veldig enda. Kjørte dog lett i dag, pga svimmelhet pga tidlig trening.

Dagens kost:

Frokost: 2 skiver m/kyllinpostei og makrell i tomat, 1 eple, proteinshake (30g) m/ melk
    Etter trening: 1 banan, proteinshake (30g) m/vann
    Lunsj: Salat m/kalkunkjøtt og fetaost, 1 Frutz-is og PEPSI MAX (hjarte)
    Middag: Ørretfilét m/grønnsaker og sursøt saus = ørretwok, 1 eple
    Kvelds: Halv boks cottage cheese m/yoghurt og kanel, 1 eple

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    Ser jo bra ut dette her. Spiser du planlagt hver dag?

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Nja, sånn ca. Planlegger i grove trekk kvelden før. Mest så jeg vet hva som skal opp av fryseren osv

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens økt: Overkropp minus mage

Benkpress, tung (uh, sterka!)
    10xstanga
    10xstanga
    8xstanga

Hantelroing, middels
    12x10kg
    10x10kg
    10x10kg

Skulderpress, lett
    12x5kg
    12x5kg
    12x5kg

Nedtrekk (bredt grep), lett
    12x20kg
    12x25kg
    8x30kg (plutselig tung)

Nedtrekk (v-ting), lett/middels
    12x25kg
    12x25kg

Tricepspress
    12x10kg
    12x10kg
    12x10kg

Bicepscurl m hantel
    12x6kg
    10x7kg
    12x6kg

Ahh, studiedag, sier jeg bare. Når jeg kan spise frokost og dra rett på trening, og deretter ha resten av dagen fri... da har jeg det helt perfekt! God økt i dag. Jeg er ganske svak, men det gjør ingenting, for jeg liker å jobbe med ting. I dag poppet det frem en blodåre på skuldra under bicepsøvelsen, også. Hurra!

Kostholdet i dag, blir ca slik:

Frokost: Havregrøt m/honning, cottage cheese og kanel, proteinshake (30g) m/melk,1 pære
    Lunsj: 2 kokte egg og 100 g skinke
    Middag: Kyllingfilét m/potetbåter, salat og ketchup, 1 eple
    Kvelds: 1/2 boks cottage cheese m/nøtter, eple og kanel

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens økt: bein, rævv og mage

Knebøy
    12 x stanga (20kg)
    12 x stanga (20kg)
    12 x 23kg
    12 x 23kg

Markløft
    12 x 23kg
    12 x 25kg
    12 x 25kg
    12 x 30kg

Lårcurl
    25x20kg +5 +5 +5

Beinpress, ett bein
    20x20kg +5 +5 +5

+ Mage

Uhu! 12x30 kg markløft. Jeg vil nå 40 innen sommerferien. Det spørs bare om jeg kommer meg på trening mens det er lite folk. Jeg føler meg som en veldig lite, veldig dum og veldig svak liten jente på frivektrommet. Men jeg må vel bare drite i det og trene. For hvis ikke blir det ikke resultater, vet vi. Ganske god kontroll på bøyen i dag. Føler teknikken i markløft begynner å komme seg nå. Ser greit ut i speilet fra siden, i alle fall. På lårcurl og beinpress forsøkte jeg litt myoreps, da jeg tenker litt på å teste ut denne metoden.

Notes to self:
    - Vi liker ettbeinsøvelser!
    - Bli tøff nok til å gå inne på frivektrommet med hevet hode
    - Bli sterkere

Dagens kost, sånn ca:

Frokost: 1 boks cottage cheese m/eple
    Lunsj: 1 yoghurt, 1 rundstykke m/en pakke baguetteskinke, proteinshake (30g) m/melk + pepsi max (det er lov på tentamen!)
    Middag: Kyllingsalat m/avocado og fetaost, 1 pære
    Kvelds: Halv boks cottage cheese m/nøtteblanding, 1 eple, mango

Kall meg gjerne forstyrret, men jeg har begynt å godta smaken av proteinpulveret. (100 % whey tech fra PF). Det er litt som den gamle onkelen som lukter jævlig og har gule tenner. Du er liksom litt glad i ham likevel.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens beinøkt:

Knebøy;
    12xstanga
    12xstanga
    12x25kg
    12x25kg

Markøft;
    12x25kg
    12x25kg
    12x30kg
    12x30kg

Beinpress (annen vinkel enn jeg er vant til, irriterende tungt);
    12x35kg
    12x45kg
    12x55kg

Mage;
    Crunches
    Liggende beinhev
    Pilatesting
    Hengende beinhev

Trente på ProGym i dag. Det var ikke så ille å reise til andre siden av byen. Likte meg der. Det var stille og lite folk, og greit med utstyr. Litt trangt og rotete, kanskje. Men koselig atmosfære. Dessuten har jeg ei der jeg kan trene med, så jeg skal vurdere å begynne å trene der fast.

Notes to self:
    - Greit teknikk i mark nå, kan legge på mer vekter
    - Knebøyen er IKKE dyp nok, din tosk
    - Ingen beinpressmaskiner er like
    - Tiden går ekstremt fort når man trener sammen med andre

Og dagens kost:

Frokost: Omelett av 2 egg, hamburgerrygg, purreløk og ost + 1 eple
    Mellommåltid: 30g proteinpulver m/vann
    Lunsj: 1/2 boks cottage cheese m/nøtteblanding og kanel
    Før trening: 1 yoghurt, 1 eple, 1 glass melk
    Etter trening: 1 banan, 30g proteinpulver m/vann, 1 eple
    Middag: Kyllingkjøttdeig m/tacokrydder, salat og tacosaus
    Kvelds: 1 boks cottage cheese m/eple, kanel og nøtter

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Dagens beinøkt:

Beinpress (annen vinkel enn jeg er vant til, irriterende tungt);

Er det den beinpressen som er plassert ved siden av vannautomaten (om de ikke har ommøblert på en stund da)? I så fall synes jeg selv at den er litt ekkel i forhold til mange andre. Men de har vel to forskjellige apparater til det formålet der, så du kan vel bruke den du finner mest tilpasset deg selv
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av VTG Vis post
    Er det den beinpressen som er plassert ved siden av vannautomaten (om de ikke har ommøblert på en stund da)? I så fall synes jeg selv at den er litt ekkel i forhold til mange andre. Men de har vel to forskjellige apparater til det formålet der, så du kan vel bruke den du finner mest tilpasset deg selv
    Hm. Husker ikke hvor den stod. Men den var blå og så ut som et torturinstrument eller noe fra et mentalsykehus. Heh. Men jeg skal teste den andre neste gang jeg er innom. Gleder meg til å begynne å trene der

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Hvilket klokkeslett var det du trente på egentlig? Stusser litt på det med lite folk, hehe. Når jeg trente der var det vanligvis ganske fullt, men det kan jo ha endret seg. Det er egentlig minuset med moldehallen; jækla mange folk, nesten hele tida.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av VTG Vis post
    Hvilket klokkeslett var det du trente på egentlig? Stusser litt på det med lite folk, hehe. Når jeg trente der var det vanligvis ganske fullt, men det kan jo ha endret seg. Det er egentlig minuset med moldehallen; jækla mange folk, nesten hele tida.
    Jeg var der fra 3 til halv 5. Det varierer jo sikkert litt, men var utrolig behagelig i dag, i alle fall. Og ja, Moldehallen er så crowded at jeg, selvutnevnt misantrop med nærhetskomplekser, har store problemet med å være der.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Overkropp minus mage:

Skulderpress
    12 x 4 kg
    12 x 5 kg
    12 x 6 kg
    10 x 7 kg

Sidehev
    12 x 5 kg
    12 x 6 kg
    10 x 7 kg

Nedtrekk, smalt grep
    20 kg x 20 +5 +5 +5

Nedtrekk, bredt grep
    10 x 30 kg
    10 x 30 kg

Sittende roing
    15 kg x 25 +5 +5 +5

Benkpress
    12 x stanga
    10 x stanga
    8 x stanga

Tricepspress m/tau
    12 x 7,3 kg
    12 x 7,3 kg
    12 x 7,3 kg

Bicepscurl
    12 x 7 kg
    12 x 7 kg
    12 x 7 kg

Omg, deilig pump! Hihi. Skikkelig pump i triceps etter den TUNGE benkpressen og tricepspressen. Jeg har funnet ut at jeg er litt flink til å presse meg selv. Hvis jeg f.eks. merker at jeg holder på å dø på 7. repitisjon, må jeg ta en til. Fordi jeg har tvangstanker og hater alleoddetall, bortsett fra 3 og alt som er 5 eller slutter på 5. Også ni kan jeg tåle, fordi 3x3=9. Uansett, når man tror at verden går under av oddetall, har man ikke noe valg.

Notes to self:
    - Kanskje vurdere Myo-reps
    - God kontakt med lats, men sliter litt med kontakten når det blir tyngre
    - Hantelroing funker mye bedre for deg enn sittende roing

Dagens kost:

Frokost: 2 skiver m/hamburgerrygg, 30g proteinpulver m/melk, 1 eple
    Mellommåltid: 1 yoghurt, 1 eple
    Lunsj: Hjemmelaget kyllingsalat m/dressing og alle andre gode ting, PEPSI MAX<3
    F&#248;r trening: 1 kopp kaffe m/honning og melk
    Etter trening: 1 banan, 30g proteinpulver m/vann
    Middag: Tacosalat m/masse godt
    Kvelds: 1 boks cottage cheese m/n&#248;tteblanding, eple og kanel

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Flink pike

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Naw, takk ^^ (Jeg har funnet ut at jeg ikke er spesielt sterk, ikke spesielt kunnskapsrik og ikke spesielt muskul&#248;s. Men! - jeg er en j&#230;vel p&#229; &#229; komme meg p&#229; trening. S&#229; jeg er p&#229; en m&#229;te litt flink? N&#229;r det kommer til engasjement, i alle fall.)

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Gårsdagen, sånn ca:

Benkpress
    12 x stanga
    10 x stanga
    10 x stanga

Hantelroing
    12 x 10 kg
    12 x 10 kg
    10 x 10 kg

Skulderpress
    12 x 6 kg
    12 x 6 kg
    8 x 6 kg

Foroverbøyd sidehev
    12 x 4 kg
    12 x 4 kg
    12 x 4 kg

Nedtrekk, bredt grep
    12 x 25 kg
    12 x 30 kg
    10 x 30 kg

Tricepspress, m/tau
    12 x 7,5 kg
    12 x 7,5 kg
    12 x 7,5 kg

Bicepscurl
    12 x 8 kg
    12 x 8 kg
    12 x 8 kg

Skuldrepressen var helt fucka. Men det er greit. Resten av økten var deilig. Benkpressen går fremover, og det liker vi.

Notes to self:
    - Jobb med triceps
    - Prøv 12 x stanga (x3) i benk neste gang

Og kostholdet:

Frokost: havregrøt m/honning, cottage cheese og kanel, 1 eple, proteinpulver (30g) m/melk
    Etter trening: 1 banan, proteinpulver (30g) m/vann
    Mm: yohurt
    Lunsj: omelett m/mais, purreløk, skinke og litt ost + 1 pære og 5 dl eplejuice
    Middag: salat m/skinke, tomat, mais og dressing + 1 båtis
    Kvelds: 1/2 beger cottage cheese m/eple, druer og kanel + masse ekstra druer

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens: Bein + mage

5 min rask gange med stigning

Knebøy
    12 x 12 kg
    12 x 15 kg
    12 x stanga
    12 x stanga

Markløft
    12 x 25 kg
    12 x 30 kg
    12 x 30 kg

Beinpress, ett bein
    12 x 20 kg
    12 x 20 kg
    12 x 20 kg

Lårcurl
    12 x 25 kg
    12 x 25 kg
    12 x 25 kg

Mageøvelser
    - Liggende beinhev
    - Hengende beinhev
    - Situpsvarianter
    - Diverse annet

God økt, men ble fort sliten. Jobber med å få bøyen dyp nok! Ikke faen om jeg skal venne meg til kjerringbøy.

Dagens kost:

Frokost: fruktsalat (eple, pære, druer) m/cottage cheese, proteinpulver (30g) m/melk
    Lunsj: havregrøt m/cottage cheese, honning og kanel + 1 pære
    Etter trening: 1 banan, proteinpulver (30g) m/vann
    Middag: kyllingkjøttdeig m/tacokrydder, salat, mais, fetaost og tacosaus
    Kvelds: 1 boks cottage cheese m/eple, kanel og nøtteblanding

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens &#248;kt: Overkropp

Oppvarming: 5 min gange p&#229; m&#248;lle + 2 min roing

Skulderpress (tung)
    12 x 4 kg
    12 x 6 kg
    10 x 6 kg
    10 x 6 kg

Foroverb&#248;yd sidehev
    12 x 4 kg
    10 x 6 kg
    10 x 6 kg

Nedtrekk (tung)
    12 x 25 kg
    12 x 30 kg
    8 x 32,5 kg
    10 x 30 kg

Sittende roing (lett)
    12 x 15 kg
    12 x 17,5 kg
    12 x 20 kg

Skr&#229;benk (lett)
    12 x 7 kg
    12 x 7 kg
    12 x 7 kg

Tricepspress
    12 x 7,5 kg
    12 x 10 kg
    12 x 10 kg

Bicepscurl
    12 x 8 kg
    12 x 8 kg
    8 x 8 kg

Liggende beinhev
    Crunches
    Div andre mage&#248;velser

Ingen kommentar i dag, egentlig. Jeg er sulten = sutreunge. Eller, jo!

Notes to self:
    - Skaff nytt program; du begynner &#229; bli lei
    - Mer magetrening; du skal ha six-pack
    - Drit i kardio, det suger

Dagens kost:
    Frokost: 2 skiver m/hamburgerrygg og gulost, proteinshake (30 g), 1 eple
    Mellomm&#229;ltid: liten pose n&#248;tter
    Lunsj: salat m/skinke, egg, mais og tomat
    Middag: tacosalat m/fetaost
    Etter trening: 1 banan, proteinshake (30 g)
    Kveldsmat: 1 boks cottage cheese m/eple, kanel og n&#248;tter

J&#230;vla dritt &#229; komme hjem etter helga og finne tomt kj&#248;leskap. Jeg m&#229; bli flinkere til &#229; planlegge. Selv om jeg allerede planlegger alt som kan planlegges... Jeg tror jeg planlegger n&#248;yaktig n&#229;r jeg skal g&#229; p&#229; do. Hm.

(Note to self: ikke sunt, ikke sunt.)

Cottage cheese-time!

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    - Mer magetrening; du skal ha six-pack
    - Drit i kardio, det suger
    Disse kr&#230;sjer litt med hverandre, da six-pack er basert p&#229; fettprosent. Om du vil ha six-pack b&#248;r du nok beholde cardioen.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Det er jeg fullstendig klar over, min venn! Det jeg mener er at jeg ikke kommer til &#229; trene kardio s&#229;nn; &#229;h, n&#229; trener jeg kardio. Saken er at jeg g&#229;r j&#230;vlig mye; stort sett hvor enn jeg skal. Og da mener jeg skikkelig g&#229;ing der jeg faktisk beveger meg. All trening og g&#229;ing tatt i betraktning, gj&#248;r at jeg havner p&#229; noen hundre kalorier mindre enn jeg trenger. Jeg har ogs&#229; ligget litt lavere p&#229; kaloriinntaket de siste ukene. Synes jeg ser mer definert ut allerede

(Jeg forst&#229;r ikke hva det er; f&#248;r jogga jeg 5 km hver dag, og n&#229; er det noe av det verste jeg vet. Jeg vil heller d&#248; enn &#229; sykle s&#230;rlig mye lengre enn 5 min, og aerobic og lignende er bare deprimerende. Nei, g&#229;ing er det mest naturlige for meg.)

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens bein&#248;kt:

Markl&#248;ft
    12 x 25 kg
    12 x 30 kg
    12 x 33 kg
    12 x 33 kg

Strake markl&#248;ft
    12 x 20 kg
    12 x 23 kg
    12 x 23 kg

Beinpress, en og en fot
    12 x 20 kg
    12 x 20 kg
    12 x 20 kg

Liggende l&#229;rcurl
    12 x 18 kg
    12 x 18 kg
    12 x 24 kg

Jaujau. Fint &#229; st&#229; opp 0615 og dra p&#229; trening 0730. Sliten og trett n&#229;, merker jeg. God &#248;kt, da. Men jeg hater liggende l&#229;rcurl. Det er bare j&#230;vlig.

Notes to self:
    - Terp p&#229; markl&#248;ftteknikken
    - Tren kneb&#248;y og markl&#248;ft hver for seg, eller i alle fall bare lett mark p&#229; kneb&#248;ydagen
    - Aldri mer liggende l&#229;rcurl

Dagens kost:

Frokost: havregr&#248;t m/cottage cheese, honning og kanel, proteinshake (30g) m/melk, kaffe
    Mellomm&#229;ltid: 1 eple
    Lunsj: halv boks cottage cheese m/yoghurt og n&#248;tter
    Middag: tacosalat
    Kveldsmat: 1 boks cottage cheese m/eple, kanel og n&#248;tter

Det er dog ikke sikkert at jeg f&#229;r spist kveldsmat, pga den idiotiske konserten. Drittsekker.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Det er dog ikke sikkert at jeg får spist kveldsmat, pga den idiotiske konserten. Drittsekker.
    Hva er det nå da?

Av og til høres du jo ut som en sint og opprørsk tenåring!

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Slitsomt n&#229;r skolen skal g&#229; utover alt man har av fritid. Hehe. Av og til h&#248;res du ut som en klok onkel. Men nei, jeg er ikke sint og oppr&#248;rsk, jeg er bitter og sliten

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2003
    Slitsomt når skolen skal gå utover alt man har av fritid. Hehe. Av og til høres du ut som en klok onkel. Men nei, jeg er ikke sint og opprørsk, jeg er bitter og sliten
    Du er for ung til å være bitter og sliten

Og hadde du sluttet å banne hadde du scoret 2 poeng i boken min

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Du er for ung til å være bitter og sliten

Og hadde du sluttet å banne hadde du scoret 2 poeng i boken min
    Jeg tenker at man er gammel nok den dagen man åpner øynene og ser verden og menneskene rundt seg. Da har man lov til å banne. Og man har lov til å være bitter for at man er født i Norge, som en idiot blant idiotene

Meeeen, hyggelig om noen kunne kommentert treningene og kostholdet mitt? Det er jo kanskje litt derfor jeg er her? :P

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens: overkropp minus mage

Skråbenk, middels
    12 x 5 kg
    12 x 7 kg
    12 x 8 kg
    10 x 9 kg

Hantelroing, middels
    12 x 8 kg
    12 x 10 kg
    12 x 10 kg
    12 x 10 kg

Skulderpress, middels
    12 x 5 kg
    12 x 6 kg
    12 x 5 kg

Foroverbøyd sidehev, lett
    12 x 5 kg
    12 x 5 kg
    12 x 5 kg

Nedtrekk, middels
    12 x 20 kg
    12 x 25 kg
    12 x 25 kg
    12 + 27,5 kg

Tricepspress
    12 x 10 kg
    5 x 12,5kg
    12 x 10 kg

Bicepscurl
    12 x 6 kg
    12 x 8 kg
    12 x 7 kg

Morsom trening, da to tynne gutter dreiv og fleksa i speilet ved siden av meg. Ellers var det en ok økt, selv om jeg er veldig sliten og stresset pga skolen. Kjenner at jeg er roligere nå, da. I helgen blir det konfirmasjon. Kake! Jeg gleder meg som det barnet jeg er.

Dagens kost:

Frokost: havregrøt m/cottage cheese og honning, proteinshake (30g) m/melk
    Mellommåltid: 1 eple
    Lunsj: 3 lomper m/mye skinke, 1 yoghurt
    Middag: tacosalat av kylling, fetaost, mais, tomat og tacosaus + 1 eple
    Etter trening. 1 banan, proteinshake (30 g) m/vann
    Kvelds: boks cottage cheese m/eple, pære og kanel

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Og man har lov til å være bitter for at man er født i Norge, som en idiot blant idiotene
    Skikkelig off-topic, men det der er noe av det verste jeg har sett..Håper ikke du er seriøs..

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Skikkelig off-topic, men det der er noe av det verste jeg har sett..Håper ikke du er seriøs..
    Menneskeheten suger.

Ellers vil jeg igjen si at jeg hadde satt stor pris på seriøse kommentarer som angår treningen og kostholdet jeg logger her. Jeg vil vokse, jeg vil bli sterkere, og en dag vil jeg stå på scenen. Jeg trenger hjelp fra kloke sjeler som kan fortelle meg hva jeg gjør bra og hva jeg burde forbedre. At noen forteller meg at mine personlige meninger er det verste de har sett, hjelper meg fint lite, dessverre

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    jeg og sperra opp øynene når jeg leste den der.. snakk om å sette to streker under aldern sin

ikke vær så veslevoksen da, kommer ei litta snelle på 16 og legger ut deiligst.no bilder i fleng, klart det ikke er treninga de kommenterer. den ser det forøvrig ut som du har styr på.. utenom at jeg har lest noe, du er flink til å skrive logger pent og ryddig i allefall
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    S&#229;nn bortsett fra &#229; anbefale deg en tur til utlandet, spesielt Afrika, Midt&#248;sten, S&#248;r-Amerika+++, s&#229; ser det ut som du har litt lite fett i kosten din. Eneste fettkilden din er cottage cheese, og det er vel ikke mye fett i den.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Veldig bra design p&#229; loggingen Bra med avsnitt og god bruk av bold, kursiv og fargefunksjonene
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    jeg og sperra opp øynene når jeg leste den der.. snakk om å sette to streker under aldern sin

ikke vær så veslevoksen da, kommer ei litta snelle på 16 og legger ut deiligst.no bilder i fleng, klart det ikke er treninga de kommenterer. den ser det forøvrig ut som du har styr på.. utenom at jeg har lest noe, du er flink til å skrive logger pent og ryddig i allefall
    Den velger jeg å hoppe lett over, gitt Takk for komplimentet. Jeg er et ordensmenneske.

Jeg spiser for øvrig en del nøtter, men i dag var det visst tomt, og det var kontoen også. Hehe. Prøver å få i meg en god del hver dag, da. Jeg skal få inn mer fet fisk osv. Spiste mye av det en periode, men har vært dårlig den siste tiden. Men fett er notert! Takk for det. (I følge Børge Fagerli er det ikke nødvendig å ha med ekstra fett i et måltid hvor cottage cheese er proteinkilde.)

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    V&#230;r litt mer pretensi&#248;s da...

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Vær litt mer pretensiøs da...
    Utdyp?

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg vil ihvertfall frar&#229;de mer lesing av Dostojevskij i denne omgang!

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Jeg vil ihvertfall fraråde mer lesing av Dostojevskij i denne omgang!
    Amen!

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Dagens: bein og mage

Kneb&#248;y, DYPE
    12 x 15 kg
    12 x 15 kg
    12 x 15 kg

Strake markl&#248;ft
    12 x 22 kg
    12 x 22 kg
    12 x 22 kg

Beinpress, ett bein
    12 x 20 kg
    12 x 20 kg
    12 x 30 kg

L&#229;rcurl
    12 x 25 kg
    6 x 30 kg
    12 x 25 kg

SIttende t&#229;hev
    12 x 30 kg
    12 x 32,5 kg
    12 x 35 kg

+ mage, tungt!

God &#248;kt. Jeg gremmes over min svakhet i b&#248;y, men jeg vil heller fokusere p&#229; dybde enn kilo for &#248;yeblikket. Tror jeg hadde ganske greit teknikk i dag. Neste &#248;kt skal jeg pr&#248;ve meg med litt mer p&#229; stanga, og se om teknikken holder seg ok. Hvis ikke skal jeg fortsette med mine 15 kg, og jeg skal gj&#248;re det med et smil

Frokost: omelett m/skinke og mais, proteinshake (30g) m/melk, 1 eple
    Mellomm&#229;ltid: h&#229;ndfull n&#248;tter
    Lunsj: salat m/kylling og tomat, 1 yoghurt
    Middag: tacosalat av kylling, mais, fetaost, tomat og tacosaus (haha, jeg elsker at jeg er flink til &#229; variere), 1 p&#230;re, 1 kopp kaffe m/honning
    Kvelds: boks cottage cheese m/eple og kanel

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Jeg vil ihvertfall fraråde mer lesing av Dostojevskij i denne omgang!
    Har lagt ham på hylla for øyeblikket. Nå er det japanske religioner som gjelder

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2003
    Har lagt ham på hylla for øyeblikket. Nå er det japanske religioner som gjelder
    Oh boy....hvor skal dette ende

Du er jo litt søt da

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    Ja, n&#229; tror jeg at jeg skal teste ut en tresplitt for en periode, med bare 3 treninger i uka. Jeg kommer sikkert til &#229; g&#229; meg p&#229; b&#229;de d&#248;rer og vegger, men jeg kan jo utnytte energien til &#229; jogge meg en tur. M&#229; roe med litt n&#229;, pga mye skole. Og variasjon er jo uansett fint. Meeen, jeg aner hvordan jeg skal dele opp kroppen. Fant et oppsett som jeg pr&#248;vde litt p&#229; i dag. Der deles det inn slik:

Dag 1: Bryst, skuldre, triceps, mage
    Dag 2: Rygg, Biceps, mage
    Dag 3: Bein, legger, mage

Hvilket ser ut til &#229; bli mindre suksessfullt, etter dagens trening. Blir glad for innspill og forslag

11/05: bryst, skuldre, triceps, mage

Benkpress
    12 x 17 kg
    12 x 17 kg
    12 x 17 kg

Flyes
    12 x 6 kg
    12 x 7 kg
    12 x 7 kg

Skr&#229;benk
    10 x 7 kg
    12 x 6 kg
    12 x 6 kg

Skulderpress
    12 x 5 kg
    12 x 4 kg
    12 x 4 kg

Sidehev
    12 x 4 kg
    12 x 5 kg
    12 x 5 kg

Tricepspress
    12 x 10 kg
    12 x 10 kg
    12 x 10 kg

Dips p&#229; benk
    12 x kv
    12 x kv
    12 x kv

Beinhev
    Diverse andre &#248;velser

- S&#229;nn passe redusert etter bryst&#248;velsene.
    - Blod&#229;rene p&#229; skuldrene var veldig tydelige i dag, hurra!

Dagens kost:

Frokost: havregr&#248;t m/cottage cheese og eple, proteinshake (30g) m/melk
    Mellomm&#229;ltid: yoghurt, gulr&#248;tter
    Lunsj: salat m/kyllingkj&#248;ttdeig, tomat og mais
    Middag: kyllingkj&#248;ttdeig, fullkornris, tacosaus og tomat, 1 eple
    Kvelds: halv boks cottage cheese m/eple og kanel

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Bra splitt, men jeg ser ikke helt vitsen med &#229; kj&#248;re s&#229; mye mage.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2003
    Flink pike

3 dager i uken er ikke dumt. Noe betydelig mer enn det så er min erfaring at man fort blir lei og/eller utbrent.

Som du sier selv, så er det bare å ta en joggetur/gåtur på fridagene. Mye fint å se på ute i naturen

Avhengig av hvor tungt du kjører, hadde jeg sterkt vurdert å droppe noen sett på brystøvelsene. Om du er langt unna failure på hvert sett er det nok OK, men om du kjører rimelig tungt så mener jeg at 6 sett totalt er RIKELIG.

Hva er dips på benk? Er det assisterte dips du mener? I såfall blir det jo nærmere 12 sett på bryst totalt? Det er altfor mye, så sant du ikke kjører veldig lett på hvert enkelt sett.

Husk at målet - litt avhengig av treningsfilosofi selvfølgelig - er å stimulere til vekst, ikke å bryte ned kroppen. Det kan være noe å ha i bakhodet.

Det er stor forskjell på hvordan folk reagerer på vekttrening. Selv kan jeg ikke kjøre til failure særlig lenge uten at jeg blir utbrent og overtrent, mens andre kjører på med forced reps og vokser som bare juling.

Det er en klisjè, men det er en grunn til at man hører det ofte, og det er at man må lære seg å lytte til kroppen.

Desverre kan dette være vanskelig når man er ung og har dårlig tid med å nå sine mål.

Selv måtte jeg legge treningen på hylla i flere år fordi jeg ignorerte signalene fra kroppen altfor lenge

Kjenner du deg frisk og opplagt dagen etterpå og øker godt uken etter så er det jo et tegn på at ting fungerer.

Om du derimot begynner å kjenne deg sliten, mister lysten på trening men presser deg til det allikevel fordi du vil så gjerne, og løfter de samme vektene i et halvt år uten økninger, så gjør du garantert noe feil.

Håper det var litt til hjelp.

Kos og klems,

BOB

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2003
    Var ikke meningen &#229; skrive en s&#229; lang post, men det jeg faktisk egentlig hadde tenkt &#229; nevne var at du med fordel kan spise litt mer karbohydrater etter vekttreningen.

Du er vel ikke ferdig med kveldsmaten allerede n&#229;? G&#229;r utifra det siste m&#229;ltidet er hva du har planlagt &#229; spise til kvelds?

Legg til en banan eller annen karbohydratkilde og spis HELE boksen med cottage cheese.

Ble medlem
    04-2009
    Alder
    19
    &#197;h, s&#229; herlig med skikkelige svar!

Ja, jeg tenkte p&#229; det med s&#229; mange sett p&#229; bryst. Har tenkt &#229; modifisere litt, etter &#229; ha kj&#248;rt igjennom denne uken. Dipsene tar jeg ved &#229; ha beina p&#229; en benk og armene p&#229; en annen, og s&#229; senker jeg meg ned. Om &#248;velsen tar i brystmusklene eller ikke, avhenger mye av posisjonen p&#229; hendene. Jeg utf&#248;rer den i alle fall slik at den i hovedsak tar p&#229; triceps.

Det er utrolig vanskelig &#229; holde seg selv tilbake, men det er jo helt sant at man m&#229; lytte til kroppen og v&#230;re snill mot den. Jeg pr&#248;ver &#229; periodisere litt, slik at jeg regelmessig har litt lettere uker osv. Er jeg veldig sliten, tar jeg meg rett og slett fri fra treningen noen dager. En av grunnene til at jeg vil trene tresplitt n&#229;, er at fire relativt tunge &#248;kter i uken er litt for mye for &#248;yeblikket. &#216;kte veldig mye i muskelmasse de f&#248;rste m&#229;nedene, men n&#229; har det stoppet litt opp.

Jeg skal legge ut oppdatert program n&#229;r jeg f&#229;r grublet litt p&#229; det. Ellers tar jeg imot tips til &#248;velser osv med &#229;pne armer.

Tusen takk for god kommentar. Jeg trenger all den hjelpen jeg kan f&#229;!

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.