+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 66

Tråd: Stilige Stina løfter jern og metall.

Kliss nytt medlem StiligeStina is a jewel in the rough StiligeStina is a jewel in the rough StiligeStina is a jewel in the rough
    Ble medlem
    12-2010

Stilige Stina løfter jern og metall.

Ja det gjør hun! Logging kommer her!

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    velkommen .!
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Tuba lovte rumpebilder i første post...hvor er de???
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Veggiss:

Velkommen inn ;D

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Alder, sivilstatus, BF og bilde?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    på tide!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Velkommen skal du være!

Nå har det vært så mye prat om Stilige Stina, at det skal bli spennende å finne ut hvem du er.
    You ran a marathon? That's cute …

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Asl?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    velkommen til fp!
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Bronse Member Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady sin avatar
    Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Endelig !

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Velkommen, no må eg kanskje tenke over kva eg skriver.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    velkommen til fitnessprat
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Av tittelen så ble jeg plutselig usikker på om jern er et metall?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Velkommen, no må eg kanskje tenke over kva eg skriver.
    Nei, ikke gjør det. Det har vel ingen noen sinne gjort på FP, så jeg ser ikke helt poenget. Bare se på Voids. Han legger ut om hvor fantastisk det kjennes å plante knær i ansiktet på små jenter etter å ha tilbudt de å styrte et glass øl med frisyren - og han storkoser seg da her enda!

Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Av tittelen så ble jeg plutselig usikker på om jern er et metall?
    Jeg måtte diskutere dette med Iron-Kim, og vi kom ikke frem til: noe.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Asl?
    Anal Sex Lover?

Hvis man skal tro facebookoppdateringene hennes, så ja.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Lurer på om Stillige Stina er den nye fantasi venen til Tuba? Hun blir jo bare nevnt av ham og ikke resten av Bergensmafian™

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Velkommen Stina, jeg har hørt mye om deg.
    http://www.dingsekongen.no

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Anal Sex Lover?

Hvis man skal tro facebookoppdateringene hennes, så ja.
    hehe! jaja seff
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Kliss nytt medlem StiligeStina is a jewel in the rough StiligeStina is a jewel in the rough StiligeStina is a jewel in the rough
    Ble medlem
    12-2010

Smile

Takk for velkomsten folkens = )

Siden jeg skal starte et nytt og bedre liv i 2011 så er det vel på tide å begynne å skrive litt her inne også, selv om jeg har blitt nevnt i loggen til Tuba noen ganger.

Målet for min trening er vel å bli sterkere og mer fit, og generelt bli mer fornøyd med kroppen. Planen er å trene styrke 3 ganger i uken, så får vi se om det er mulig å realisere. Uansett her er første offisielle trening:

Floorpress med hantler:
    7x14kg 5x14kg 4x14kg 4x14kg

Bunnstart med fatbar:
    5x20kg 3x30kg 3x35kg 3x37,5 3x35 3x35

Zerchergreier?:
    3x20kg 5x40kg 5x40 kg

Måtte ta en rask økt i dag siden jeg skulle rett på annen trening. Viktig å få løpt litt også =)

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Flink jente.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2010
    Har vært liten tid til å skrive her inne så tar en oppdatering fra ukens trening:

Mandag:
    Kardiotrening: 1 ½ time basket

Tirsdag:
    Benkpress. 1-planke
    20*10, 25*5, 30*3, 35*3, 37,5*3, 35*3, 35*3, 35*3

Knebøy
    20*10, 25*5, 30*3, 30*3

10 minutter løping og diverse mageøvelser

Onsdag:

Torsdag:

Floorpress med kjetting(+15-20kg)
    20*6, 25*3, 25*3, 25*3, 25*3, 25*3

Halvbenk med bredt grep
    20*5, 25*3, 25*3, 25*3

Smalbenk
    20*5, 25*3, 25*3

Liggende roing
    30*8, 30*8, 30*8, 30*5

Facepulls
    12*10, 12*10, 12*5, 12*5

Fredag:
    2 timers salsakurs, noe som var veldig interessant siden jeg ikke eier noen sans for rytme i kroppen.

Lørdag:
    Markløft
    40*5, 40*5, 40*5, 45*5, 50*3, 60*3, 70*3, 70*3, 70*3

Skråbenk
    20*10, 25*6, 25*6, 25*5

Nedtrekk, smalt grep
    33*10, 40*10, 47*6, 47*6 --> Ny pers

Preachercrul
    x*x*2

Diverse mageøvelser

Kardiotrening: Basketkamp

Kommentar: Litt usikker på kiloene fra tirsdags og torsdagstreningen, så ikke skyt meg om jeg lyger på meg noen kilo Har også hukommelse som en gullfisk så det er ikke lett å huske hva vi faktisk gjorde på treningen når man kommer hjem og skal skrive om det! Takk til Tuba som gidder å trene med meg, og gjør at jeg bare kan kopiere hva vi har gjort og bare endre pittelitt på kiloene =P

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Snart kan du bytte nick til SterkeStina

Bronse Member Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady sin avatar
    Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Bra trening på deg og gratla med pers!

Ble medlem
    12-2010
    Mandag:

Tirsdag:
    Sit down bøy
    20*5, 25*3, 25*3, 30*3

Bøy
    40*1, 30*3

Bunnstart benkpress
    20*10, 25*5, 25*3, 27*3, 30*3

Pushpress med start på bakken
    30*5, 30*3, 30*3, 30*3

Kommentar: Fortsatt like dårlig på å huske hvor mange kilo jeg har løftet, så vet ikke om dette er helt rett!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    En liten loggbok koster deg 5,- og er gull verdt. Eller så er det bare å skrive det inn på mobilen, enda billigere!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Du er nesten sterkere enn meg i push press! It's on!!!!111

Ble medlem
    12-2010
    Ukens trening:

Mandag:

Tirsdag:
    Knebøy
    Millitærpress med fatbar
    Facepulls med tau
    Reversed pecdec
    Halvbenk med beina opp

Onsdag:

Torsdag:
    Benkpress, bunnstart
    Plankedroppsett (0,1,2)
    Enfotsrygghev
    Omvendt Hacksquat

Lørdag:
    Markløft
    40*10, 50*5, 60*5, 70*2, 80*1, 90*1, 60*2

Floorpress:
    30kg*10, 35kg*5, 35kg*5, 37,5kg*5

Kommentar: Ble en lite effektiv treningsøkt siden jeg var noe redusert pga. en fuktig bursdagsfeiring av en venninne i går + at jeg måtte tilbake på skolen for å nerde meg! Ny pers. på markløft =D Men løftet var veldig stygt!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Flott pers! Gleder meg til fellestrening neste fredag ;D

Ble medlem
    12-2010
    Mandag:

Torsdag:
    Benkpress:
    20kg*10, 25kg*10, 30kg*5, 35kg*1, 37,5kg*1, 40kg*1, 35kg*5, 35kg*5

1-planke:
    20kg*5, 25 kg*5, 30 kg*5, 30 kg*5

Skråbenk med hantler:
    8kg*10, 10kg*10, 12 kg*10, 12 kg*6, 12 kg*10

Pecdec på tid:
    x*2

Diverse mageøvelser

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Grattla med pers. Kjem du ikveld?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Fin pers ! du begynner å bli sterk

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Grattla med pers. Kjem du ikveld?
    Hva skjer i kveld?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Ingen fare. Vi prøver ikkje å ekskludere deg. Det er berre trening på VT. MHG har ein visitt.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2010
    Mandag:

Kardiotrening:
    1 time langrenn
    1 time basket

Kommentar: Det var veldig moro å stå litt på langrenn igjen, har ikke stått på langrenn siden påske i fjor!

Ble medlem
    12-2010
    Så var det nesten helg igjen Er det positivt eller negativt når DJ'en kommer etter deg og spør hva han skal spille neste gang? Og spør om han skal legge igjen kinobilletter til meg og venninnene mine? Haha.. Satser på at det er positivt.. =)

Resten av uken har gått med på skidag i myrkdalen på tirsdag + litt slyngetrening på kvelden, og nedtrekk der jeg bør nevne at jeg dro 47 kg x 5 og litt roing som ikke var noe å skryte av. Onsdag var det baskettrening som ikke var så effektiv og torsdag tok jeg litt benkpress og diverse andre øvelser med Tuba =)

Ble medlem
    12-2010
    Etter en måned i USA og diverse andre gode unnskyldninger for å ikke trene har det blitt aldeles lite trening på meg de siste 2 månedene. Men nå som sommeren nærmer seg med stormskritt, er det vel på tide å sette igang med litt trening!
    Hadde håpet på litt skiføre her oppe i nord, men kom frem til bar vei og regn, så ser ikke ut som det blir noe skigåing på meg denne påsken

Så da måtte jeg rett og slett dra ut på en liten joggetur. Jogget rundt en liten øy her i Nordnorge, ca 7 km, også litt benkpress etterpå! Så nå er jeg igang igjen =D

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Dette lover bra. Jeg ønsker deg lykke til!
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    12-2010
    Takk for det! Tror jeg trenger det

Dagens trening:

Jogging i ca 7 km.

Ble medlem
    12-2010
    I dag fikk jeg bekreftet at formen er på bunn. Dro på en liten skitur med kusinen min på 13 år, og hun bare skøytet i fra meg! Holdt på å dø halvveis i bakken. Men klarte å gjennomføre årets første skitur med skøyteskiene, så det er bra! Håper på at jeg forbedrer formen i løpet av påsken. Det skal sies at snøen er skikkelig gammel og løs, så det var skikkelig tungt å gå.

Ellers var det litt styrketrening:

Benkpress:
    9,5 kg x 10
    19,5 kg x 5
    29,5 x 2
    34,5 x 2
    39,5 x 1
    42,5 x 0
    29,5 x 10

Trente også noen beinøvelser!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hvor var dette med en slik merkelig benk?

Ble medlem
    12-2010
    Fordi jeg trente i "hopperommet" hos min onkel, og han har mye merkelig treningsutstyr. Veldig gammelt og stangen veide 8,5 kg!

Dagens trening:
    1 times effektiv skigåing

Ble medlem
    12-2010
    Dagens trening:

Joggetur opp Fløien =)

Ble medlem
    12-2010
    Dagens trening:
    1 1/2t basketball

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Lite løfting av jern og metall.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2010
    Dagens trening:
    1 1/2 t basketball

Tuba, må jo begynne et sted! Du får invitere meg med på trening en dag =)

Ble medlem
    12-2010
    Dagens trening:
    En times gange :P

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av StiligeStina Vis post
    Dagens trening:
    1 1/2 t basketball

Tuba, må jo begynne et sted! Du får invitere meg med på trening en dag =)
    Viss du kan garantere cameltoe eller nipple-slip er eg med
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    loggen mangler: squatz & oatz

Ble medlem
    12-2010
    Dagens trening:
    1 1/2 time basketball

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hadde du noen slam-dunks?
    http://www.dingsekongen.no

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Løfter jern i NM med ny lever
    By NK in forum Trening
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 07-12-07, 06:46
  2. Selger litt metall