+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Syndeboka

Medlem fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1

Syndeboka

Hepp!

Jeg føler det kanskje er klart for å begynne å tilstå hva jeg driver med i mat og treningsvei. Jeg prøver fortsatt å finne meg til rette på treningssenteret og er jo en n00b på det meste, men maten går det bedre og bedre med, så jeg kommer vel til å legge størst fokus der
    Ellers gjør jeg mye rart i hverdagen, så det tyter vel ut noen anekdoter for egen bokføring her og der. Here goes!

På pluss og minussiden denne uken:
    - De siste to ukene frem til forrige fredag (9/12) hadde jeg klart å gå opp igjen nesten 2 kg, uten å ha spist spesielt dårlig og ved å likevel ha vært under 1500 kalorier per dag. Helt utrolig, hvilken bragd! Var syk og hadde feber og kom meg ikke til svømmehallen før det var tid for spa-dag med avdelingen, foreslått av mine "mannlige" kolleger.

+ Jeg har gått ned de 2 kiloene igjen på mindre enn 7 dager, bare fordi jeg konsekvent sulter meg og er et ræva menneske:] I tillegg har jeg altså plasket rundt på et spa sammen med 4 pene mennesker og spist luksusmat (teriyaki-kylling laget av en ekte japaner!11) og drukket champagne, bare fordi jeg har laget en katalog igjen.

Midtveis i uken oppdaget jeg at gløggen jeg har drukket 1 kopp av daglig rundt lunsjtid for å lure meg selv i julestemning inneholdt sprit. Ikke rart jeg har hatt det jævlig gøy på jobb, med andre ord.

Idag er det siste dag før jeg reiser hjem til Norge for julen, og skal tilbringe en del tid i schtygge oschlo. Da blir det spennende å se om jeg får løpt noen turer bak søsteren som sitter til hest og/eller spist noe som helst uten sukker i. Som den idioten jeg er veier jeg meg minst 4 ganger i uka, og kommer nå til et hjem uten vekt (taktisk) der jeg ikke får sjekket før jeg er tilbake i Stockholm den 30. for å feire nyttårsaften hos kjærestens onkel med swimmingpool and room for a pony.

God ferie til de som tar fri samtidig som meg
    "Smerte er bare en følelse..."

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Det er ingenting i veien med å ta treningsfri og "kostholdsfri" i julen. Det viktigste er det man gjør over en lang periode. Med greit kosthold og bra trening så vil resultatene komme.

Kos deg i julen i schtøgge-oslo.

God ferie til deg også.
    Det er i motbakke det går oppover.

Ivi
    Ivi er ikke aktiv
    Medlem Ivi is a jewel in the rough Ivi is a jewel in the rough Ivi sin avatar
    Ble medlem
    01-2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av fryd Vis post

Midtveis i uken oppdaget jeg at gløggen jeg har drukket 1 kopp av daglig rundt lunsjtid for å lure meg selv i julestemning inneholdt sprit. Ikke rart jeg har hatt det jævlig gøy på jobb, med andre ord.
    Hahaha! Hvordan går det med trening og kosthold?
    You say banana, I say potato.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.