Jauda idag har jeg fått lagt opp kost og trenings program. tror vel egentlig at Ivar prøver å drepe meg :P med masse mat og killer trening :P men mister ikke motet skal faen ikke gi meg!!!
retningslinjene er som følger:
Trening:
Dag 1
Nedtrekk 4 set @ 12 reps
T-bar liggende 3 set @ 8 reps
Roing 4 set @ 12 reps
Bakside skuldre (crossover) 3 set @ 8 reps
Nakke press 4 set @ 8 reps
Lateral sidehev 2 set @ 8 reps
Dag 2
Benkpress 3 set @ 12 reps
Skråbenk med manualer 5 set @ 5 reps
Pecdec 3 set @ 5 reps
Flies - flat 3 set @ 12 reps
Dag 3
Biceps curl 2 set @ 15 reps
Stang curl 5 set @ 8 reps
Hammer curl 4 set @ 8 reps
Triceps extention 4 set @ 12 reps
Franskpress 4 set @ 8 reps
Benkpress med smalt grep 4 set @ 5 reps
Dag 4
Knebøy 3 set @ 8 reps
Beinpress 3 set @ 12 reps
Hacklift 3 set @ 12 reps
Leg extention 2 set @ 12 reps
Liggende beincurl 3 set @ 12 reps
stående beincurl 2 set @ 12 reps
Sittende leggpress 2 set @ 12 reps
Stående leggpress 2 set @ 12 reps
Mage crunch 3 set @ 12 reps
Decline mage 3 set @ 12 reps
i tilleg til dette kommer jeg til å slenge på litt ekstra mage når jeg føler for det og ikke er støl - før trente jeg faktisk mage hver dag... pluss at jeg varmer opp med 10-15 min cardio og avslutter med 10-30 min cardio - som oftest stepmaskin...
Noen dager viss jeg er støl overalt å ikke har noen muskelgrupper som kan trenes ( eller at jeg rett og slett er lat) så blir det sikkert noen rene kardio økter med litt mage attåt...
fikk beskjed om at jeg godt kunne bytte litt om på dagene viss jeg følte for det, og JA jeg kommer sikkert til å være støl som faen i tiden fremover, men jeg gir ikke opp![]()
Mat:
dette blir nok min største utfordring. men det skal bli bra - må bare lære meg litt ekstra selvdisiplinmen synes egentlig det var sykt mye mat, kunne godt bytte om litt på og ikke følge det slavisk, men nesten ... retningslinjer er uansett bra og ha
kommer sikkert til å kutte ned på mengden mat får se det ann hva magen min orker, forkosten synes jeg var ENORM, men anyway her var planen:
a) frokost: 75 gram havregryn, 1 eple (evt annen frukt men ikke banan), 1 glass lettmelk, 0,5 l vann m/ 20 gram proteinpulver (kunne blandes enten i vannet eller grøten, grovskive med gulost, litt tomat, agurk vitamincomplex, selolje.
2,5 time
b) mellommåltid: 25 gram proteindrikk + kiwi/eple/banan
2,5 time
c) Lunsj: knekkebrød med gulost/sardiner etc.
2,5 time
d) mellommåltid: 30 gram proteinshake + eple
Treining
30 gram protein shake, 1 banan, 2 grovskiver med mager hvitost, 2 stk selolje kapsler
1-2 timer etter trening
e) middag/støttemåltid: valgfri proteinrik kost med grønnsaker
2,5 time
f) kvelds: 20 gram shake i vann, 2 knekkebrød med kesamost/skinke og grønnsaker
(dette blir garantert kutta ned på var enormt mye mat føler jeg - bare frokosten i seg selv er jo over 700 kalorier !:S) hjelp! så mye mat sier jeg bare :S kommer til å bli bælfeit viss jeg følger det der ...
får se litt på den diettene på olympiaspirit se om jeg kan prøve å tilpasse det til meg selv... så mye mat som det der ovenfor takler jeg ikke ass:P
føler det er nok for en svær mann liksom!
men uansett skal kjøre på någleder meg til i morgen har laget en digg tunfisk salat - hadde ikke så mye ingredienser men det funker
450 gram isbergsalat, 150 gram tunfisk og 2 ss "vita hjertego" olje og masse sitronpepper
skal bli digg å gå å småspise på utover dagen
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
fikk ikke trent nakkepress eller lateral sidehev... men - noe trening er bedre enn ingen trening...
men faktisk har jeg vurdert å skulke skolen for å trene... men tror ikke dte er så lurt... har egentlig mer enn nok fravær ... psykisk forstyrra vettu "rømmer" fra skolen