+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 142

Tråd: Talita's logg

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21

Talita's logg

Jauda idag har jeg fått lagt opp kost og trenings program. tror vel egentlig at Ivar prøver å drepe meg :P med masse mat og killer trening :P men mister ikke motet skal faen ikke gi meg!!!

retningslinjene er som følger:

Trening:

Dag 1

Nedtrekk 4 set @ 12 reps
    T-bar liggende 3 set @ 8 reps
    Roing 4 set @ 12 reps
    Bakside skuldre (crossover) 3 set @ 8 reps
    Nakke press 4 set @ 8 reps
    Lateral sidehev 2 set @ 8 reps

Dag 2

Benkpress 3 set @ 12 reps
    Skråbenk med manualer 5 set @ 5 reps
    Pecdec 3 set @ 5 reps
    Flies - flat 3 set @ 12 reps

Dag 3

Biceps curl 2 set @ 15 reps
    Stang curl 5 set @ 8 reps
    Hammer curl 4 set @ 8 reps
    Triceps extention 4 set @ 12 reps
    Franskpress 4 set @ 8 reps
    Benkpress med smalt grep 4 set @ 5 reps

Dag 4

Knebøy 3 set @ 8 reps
    Beinpress 3 set @ 12 reps
    Hacklift 3 set @ 12 reps
    Leg extention 2 set @ 12 reps
    Liggende beincurl 3 set @ 12 reps
    stående beincurl 2 set @ 12 reps
    Sittende leggpress 2 set @ 12 reps
    Stående leggpress 2 set @ 12 reps
    Mage crunch 3 set @ 12 reps
    Decline mage 3 set @ 12 reps

i tilleg til dette kommer jeg til å slenge på litt ekstra mage når jeg føler for det og ikke er støl - før trente jeg faktisk mage hver dag... pluss at jeg varmer opp med 10-15 min cardio og avslutter med 10-30 min cardio - som oftest stepmaskin...
    Noen dager viss jeg er støl overalt å ikke har noen muskelgrupper som kan trenes ( eller at jeg rett og slett er lat) så blir det sikkert noen rene kardio økter med litt mage attåt...

fikk beskjed om at jeg godt kunne bytte litt om på dagene viss jeg følte for det, og JA jeg kommer sikkert til å være støl som faen i tiden fremover, men jeg gir ikke opp

Mat:

dette blir nok min største utfordring. men det skal bli bra - må bare lære meg litt ekstra selvdisiplin men synes egentlig det var sykt mye mat, kunne godt bytte om litt på og ikke følge det slavisk, men nesten ... retningslinjer er uansett bra og ha kommer sikkert til å kutte ned på mengden mat får se det ann hva magen min orker, forkosten synes jeg var ENORM, men anyway her var planen:

a) frokost: 75 gram havregryn, 1 eple (evt annen frukt men ikke banan), 1 glass lettmelk, 0,5 l vann m/ 20 gram proteinpulver (kunne blandes enten i vannet eller grøten, grovskive med gulost, litt tomat, agurk vitamincomplex, selolje.

2,5 time

b) mellommåltid: 25 gram proteindrikk + kiwi/eple/banan

2,5 time

c) Lunsj: knekkebrød med gulost/sardiner etc.

2,5 time

d) mellommåltid: 30 gram proteinshake + eple

Treining

30 gram protein shake, 1 banan, 2 grovskiver med mager hvitost, 2 stk selolje kapsler

1-2 timer etter trening

e) middag/støttemåltid: valgfri proteinrik kost med grønnsaker

2,5 time

f) kvelds: 20 gram shake i vann, 2 knekkebrød med kesamost/skinke og grønnsaker

(dette blir garantert kutta ned på var enormt mye mat føler jeg - bare frokosten i seg selv er jo over 700 kalorier !:S) hjelp! så mye mat sier jeg bare :S kommer til å bli bælfeit viss jeg følger det der ...

får se litt på den diettene på olympiaspirit se om jeg kan prøve å tilpasse det til meg selv... så mye mat som det der ovenfor takler jeg ikke ass:P

føler det er nok for en svær mann liksom!

men uansett skal kjøre på nå gleder meg til i morgen har laget en digg tunfisk salat - hadde ikke så mye ingredienser men det funker 450 gram isbergsalat, 150 gram tunfisk og 2 ss "vita hjertego" olje og masse sitronpepper skal bli digg å gå å småspise på utover dagen
    Pain is just weakness leaving the body!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Ser jo bra ut dette. Ville flippet om dag 3 og 4 for å skåne triceps for 2 sammenhengende treningsdager riktignok.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    kommer jeg til å gjøre og, viss ikke dævver armene mine :P pingle vøtt stakkar armene har blitt litt forsømt siste mndene , men kommer nok fort nok det

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Frokosten er forresten rundt 400-450kCal (75g gryn og 1 eple, 2dl melk), og dette er dagens største måltid. Du må passe deg for å spise altfor lite. Ingen grunn til å strupe den kostplanen hvertfall.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    øøøh nei 75 gram gryn + 1 eple + 2 dl melk + tomat + agurk + grov skive med gulost + proteiner!!! :S Det er MYE

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Talita Vis post
    øøøh nei 75 gram gryn + 1 eple + 2 dl melk + tomat + agurk + grov skive med gulost + proteiner!!! :S Det er MYE
    Ikke mer enn du skal ha i deg.
    75g gryn er 248kCal, 1 eple er 50kCal, 2dl melk er 60kCal, tomat er 0, agurk 0, grov skive med gulost (avhengig av tykkelse) 150-200kCal, 25g protein 100kCal.

608kCal sånn ca (regnet ikke med brødskive i sted)
    Det er fint som frokost det!
    En total på 1500-1800 bør det være!
    Slanker du deg eller legger på deg for tiden?

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    jeg slanker meg egentlig har liksom gått OPP 6 kilo siden jeg har levd på kjeks og sjokkis i 5 uker lissom ... 60 kilo is waaaay to much etter min mening, hvertfall sånn som forholdet mellom muskler og fett er nå - joda kan godt ligge på samme vekta men mindre fett ...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    2 dl lettmelk er faktisk 92 kalorier. kommer jeg med noe skummetmelk eller ekstra lett begynner folk å syte om at jeg er "fanatisk" igjen.. gidder ikke det tullet, når jeg flytter ut til sommeren derimot! da blir det andre boller leve på havregryn å proteinpulver det er hvertfall billig

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er det fanatisk å ikke drikke saus? Da jeg var liten tyllet gamlingene alltid i meg H-melk. Nå får jeg det ikke til. Sånt må spises med gaffel omtrent. Holder det ikke at skummet rett og slett smaker bedre? (og har kun 60kCal..)

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    jo men jeg har hatt spiseforstyrrelser så mamma følger med på alt som kan virke fanatisk - hu klikka for noen timer siden fordi jeg veide opp salaten min lissom - det var kun for å få et overblikk over hvor mye det faktisk var. hun bare : "herregud!! du behøver da ikke veie grøntfor for faen!" drittkjærring...

jeg svarte bare surt tilbake "vær du glad for at jeg faktisk spiser i det hele tatt! jeg veide for moro skyld for å bare få et lite innblikk så kommer du her å oppfører deg som en tulling - er du som er fanatisk her!

egentlig tror jeg hun bare er misunnelig fordi jeg er tynnere og bedre trent enn henne siden det før alltid har vært omvendt hehe men men

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hei, Talita! Velkommen til forumet!

Dag 2

Benkpress 3 set @ 12 reps
    Skråbenk med manualer 5 set @ 5 reps
    Pecdec 3 set @ 5 reps
    Flies - flat 3 set @ 12 reps

Dag 3

Biceps curl 2 set @ 15 reps
    Stang curl 5 set @ 8 reps
    Hammer curl 4 set @ 8 reps
    Triceps extention 4 set @ 12 reps
    Franskpress 4 set @ 8 reps
    Benkpress med smalt grep 4 set @ 5 reps
    Så et par detaljer som jeg lurer litt på årsaken til. Antar det er min manglende kunnskap, som er årsaken til spørsmålstegnene mine.

3x12 i benkpress, og 3-5x5 i «støtteøvelser»? 4x5 i smal benkpress, og som siste øvelse? Hvorfor?
    You ran a marathon? That's cute …

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    egentlig tror jeg hun bare er misunnelig fordi jeg er tynnere og bedre trent enn henne siden det før alltid har vært omvendt hehe men men
    Haha, godt mulig du har rett i det ja!

Hobbymosjonist Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    22
    kommer jeg med noe skummetmelk eller ekstra lett begynner folk å syte om at jeg er "fanatisk" igjen..
    synd å si det men eg kjenner meg litt igjen, men men.... det går helt sikkert over om en stund, enten før eller etter flyttingen

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Hei, Talita! Velkommen til forumet!

Så et par detaljer som jeg lurer litt på årsaken til. Antar det er min manglende kunnskap, som er årsaken til spørsmålstegnene mine.

3x12 i benkpress, og 3-5x5 i «støtteøvelser»? 4x5 i smal benkpress, og som siste øvelse? Hvorfor?
    har egentlig ingen aning, jeg skal bare følge det programmet jeg har fått i 1,5 mnd før jeg får ett nytt... har nok noe med at benkpress med smalt grep går på litt andre deler enn med bredt grep...

kommer nok uansett til å bytte om dag 3 og 4 blir for mye belastning på armene ellers...

og er også sikkert lagt opp slik etter hvor tunge vekter som skal brukes, og hvor hardt muskelen skal belastes og på hvilkenm måte :P

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Smashii Vis post
    synd å si det men eg kjenner meg litt igjen, men men.... det går helt sikkert over om en stund, enten før eller etter flyttingen
    håper jeg for all del.. typen nekter nok ikke på at jeg slanker meg, han synes vel jeg er en smule tykk tror jeg,... viss han synes jeg er for fanatisk med maten så få han bare være det, men han setter nå selv pris på sunn og god mat så klarer nok sikkert å bli enige... men tunfisken får jeg nok ha for meg selv :P men faen skal han ha pizza, da nekter jeg .. æsj... det er sånn som jeg spiser maks et par ganger i året.. godiset derimot må jeg lære å kutte vekk...

men uansett skal bli bra dette...

jeg personlig har lyst til å begynne å trene på harald's gym eller lign. når jeg flytter til oslo, men typen vil trene med meg men har ikke lyst til å trene på et "bolegym" som det blir definert som, jeg trener nå forsåvdt på byens "bolegym" nå å trives mye bedre de enn det forrige senteret. jeg har ikke lyst til å begynne på noe elexia eller annen teit kjede med masse bimbo bærter som hopper rundt i tights å leggvarmere og tror de er jævlig sexy. Det er bare ikke min stil. pluss at det blir altfor mye folk etter min smak... isjj...

trives best med gutta som selv er motiverte eller står på hardt, da blir jeg mer motivert selv.

i tilleg er det mye mer spennende og facinerende å sitte å studere rygger som jobber eller bicepser som jobber i takt med no skikkelig bra musikk enn no pupper å romper som hopper opp og ned i takt med musikken

Medlem Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough
    Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    jo men jeg har hatt spiseforstyrrelser så mamma følger med på alt som kan virke fanatisk - hu klikka for noen timer siden fordi jeg veide opp salaten min lissom - det var kun for å få et overblikk over hvor mye det faktisk var. hun bare : "herregud!! du behøver da ikke veie grøntfor for faen!" drittkjærring...

jeg svarte bare surt tilbake "vær du glad for at jeg faktisk spiser i det hele tatt! jeg veide for moro skyld for å bare få et lite innblikk så kommer du her å oppfører deg som en tulling - er du som er fanatisk her!

Hvis du tror det så trenger du mest sannsynlig en reality check.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tilde Vis post
    Hvis du tror det så trenger du mest sannsynlig en reality check.
    det var egentlig en joke... men jo det er en mulighet for det... min kjære mor var modell engang i tiden - bla for garnier å masse franske og tykske blader osv.. pluss vært utenpå KK et par ganger... nå om dagen klager hun på at hun er rund mens jeg er aaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor tynn - så kanskje det er noe som knuger
    men *not* jeg er helt normal, nesten tykk...

Medlem Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough
    Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    Poenget mitt er bare at det ikke er rart om moren din er redd for at du skal være opphengt i kalorier når du har hatt spiseforstyrrelser. Det heter omsorg, ikke misunnelse.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Jeg sier som mora di; hva faen er vitsen med å veie salat?

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Jeg sier som mora di; hva faen er vitsen med å veie salat?
    var egentlig mest indikator for å se hvor mye salat jeg faktisk hadde oppi der... hu klikker når jeg veier havregrynet mitt og da men det får hun bare gjøre, men viss hun blir får sur bruker jeg håndmål igjen, en neve er ca 17 gram for min del.. men jeg er glad i å vite nøyaktig hvor mye det er uansett hvilken matvare... lirr prinsipp sak...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tilde Vis post
    Poenget mitt er bare at det ikke er rart om moren din er redd for at du skal være opphengt i kalorier når du har hatt spiseforstyrrelser. Det heter omsorg, ikke misunnelse.
    har ingenting med det å gjøre kjære du... hun har alltid blandet seg i alt, onm det så er fargen på skolissene mineg jeg har på meg en bukse hun ikke liker eller om det er hva jeg spiser når jeg spiser ellr hvordan jeg spiser det...

hu blander seg i alt, alltid...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    faen måtte avbryte midt i treninga idag, fikk ikke trent lateral sidehev å nakke press og heller ikke kardio til slutt... fuck foreldre som skal blande seg... men men... får ta det igjen senere... får sikkert ikke trent igjen før neste uke siden jeg skal jobbe resten av uka. DET suger hvertfall...

dagen idag har vært dritt fra ende til annen uansett, går å legger meg snart, sånn at det ikke skjer noe mer dritt... blæ!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    evt at jeg tar meg en tur på trimsykkelen etterpå, få ut litt frustrasjon og aggresjon, å se om jeg finner pinglemanualene mine å tar noen sidehev med de...

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Kjedelig når treninga blir avbrutt ja.
    Hvordan har kosten vært idag da?
    Kul igjen..

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    kosten har vært mongo.... hele dagen har sugd fra ende til annen

frokost: 50 gram musli med biola naturell å masse kanel - smakte dritt med biola men vi hadde ikke annet...
    + 6 knekkebrød og masse gulost og et eple

senere på dagen spiste jeg masse masse godis - fuck rimi! skal aldri gå der å fallle for no fristelser av godteri igjen...

etter dette har jeg trent, drukket litt grønn te å thats it, er fortsatt mett etter frokost og godis... æsj! vil ikke spise mer idag...

merker at kosten har vært dårlig idag - klikka nettop mentalt på foreldrene min fordi de konfronterte meg over en fille ting stilte meg til vegg å *snap* sa det... så høyt og så mye har jeg ALDRI skreket til noen før, aldri!

jeg blei seriøst redd nå, sitter fortsatt å rister i sinne og angst ... lurer egentlig på hva det er som skjer med meg :S hjælp!!

var rett før jeg kasta en hermetikk boks med tunfisk på stefaren min....

gawd !!!

*redd*

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Du må huske at foreldres oppgave er å være idioter. De er vant til at du er en snørrunge som aksepterer deres mening for å være absolutt sannhet og klokskap, slik det er frem til man er 12 år eller whatever. Dermed baserer foreldre aldri meningen sin på gyldige logiske resonnementer eller kunnskap. Det tar alltid noen år før foreldre innser at du kan mer enn dem.
    Når det gjelder søtsuget forteller helsekosteren i meg at det ofte er vanlig ved et kosthold med lite korn eller kornbasert med under 2400kCal daglig. Dette er nemlig minstesatsen for å dekke dagsbehovet for chrom. Utover det har du andre mineraler og vitaminer du kan gå i mangel på ved ensidig kost, og kroppen uttrykker mangelen som et sykelig begjær etter flere kalorier (siden dette burde løse problemet). Om du spiser godteri opprettholdes mangelen, og da er du bare inne i en ond sirkel. Det beste du kan gjøre er å spekke kosten med mest mulig uraffinert mat. Som karbokilder kan du feks bruke kikerter, kidneybønner og soyabønner. Linser har også godt innhold av det meste, og alle nevnte har så lav GI at de ikke vil gi deg blodsukkertopper. Prøv også å få i deg et egg eller to i ny og ne. Det har alle vitaminer utenom C. blabla. blabla. Kjøp chrom 120-200mcg om dagen. blabla.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Du må huske at foreldres oppgave er å være idioter. De er vant til at du er en snørrunge som aksepterer deres mening for å være absolutt sannhet og klokskap, slik det er frem til man er 12 år eller whatever. Dermed baserer foreldre aldri meningen sin på gyldige logiske resonnementer eller kunnskap. Det tar alltid noen år før foreldre innser at du kan mer enn dem.
    Når det gjelder søtsuget forteller helsekosteren i meg at det ofte er vanlig ved et kosthold med lite korn eller kornbasert med under 2400kCal daglig. Dette er nemlig minstesatsen for å dekke dagsbehovet for chrom. Utover det har du andre mineraler og vitaminer du kan gå i mangel på ved ensidig kost, og kroppen uttrykker mangelen som et sykelig begjær etter flere kalorier (siden dette burde løse problemet). Om du spiser godteri opprettholdes mangelen, og da er du bare inne i en ond sirkel. Det beste du kan gjøre er å spekke kosten med mest mulig uraffinert mat. Som karbokilder kan du feks bruke kikerter, kidneybønner og soyabønner. Linser har også godt innhold av det meste, og alle nevnte har så lav GI at de ikke vil gi deg blodsukkertopper. Prøv også å få i deg et egg eller to i ny og ne. Det har alle vitaminer utenom C. blabla. blabla. Kjøp chrom 120-200mcg om dagen. blabla.

var faktisk no nyttig der og...

krom funker ikke på meg forresten har prøvd.. er ikke det at jeg har et sykelig begjær er det at jeg er en godtemons:P er ikke sånn at jeg MÅÅÅÅÅ ha sukker lenger, har bare lyst på å faller inn i gamle mønsteret fordi je ikke tenker...

problemet i det hele er og at det er ikek foreldrene mine det er noe galt med... alt var jo min feil å jeg klikka totaaaaalt over ikke noe... sånt har skjedd før å det er jævlig skummelt...

mamma kom nettop ned å lurte på om jeg har tatt noe... og sa at hun begynte å lure på om jeg er schizofren eller noe :S

noen andre her som plutselig får angst å kan finne på å bli skikkelig rabiate over noe som egentlig bare er en bagatell...?
    viss man blir spurt om noe å ikke klarer å svare åå folk maser eller noe? hjelp!

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    noen andre her som plutselig får angst å kan finne på å bli skikkelig rabiate over noe som egentlig bare er en bagatell...?
    viss man blir spurt om noe å ikke klarer å svare åå folk maser eller noe? hjelp!
    Meg på p-piller/p-sprøyte i tillegg til puberteten..huff...hormoner er skitskummelt..
    Kul igjen..

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cordura Vis post
    Meg på p-piller/p-sprøyte i tillegg til puberteten..huff...hormoner er skitskummelt..
    når jeg tok pillen så ble jeg rabiat da og, emn ikke sånn jeg mener det hvem som helst hadde blitt skremt av det der... mangel på søvn, dårlig humør å bli avbrutt midt i treninga er aldri helt det stor håper jeg er bedre i morgen...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    var egentlig dritsliten idag men psyket meg opp til å trene likevel - sa til meg selv ; nå gir du faen i å syte din late mark! pell den late rævva di over på trening å ikke sitt her å kop! og det gjorde jeg! - synd at den måtte avbrytes halveis...

treninga idag ble hvertfall som følger;

oppvarming: 10 min på stepmaskin

nedtrekk: 12 x 25 kg - 4 set
    T-bar: 8 x 7,5 kg + 8 x 10 kg + 8 x 12,5 kg
    roing: 12 x 20 kg - 2 set + 12 x 25 kg - 2 set
    crossover: 8 x 10 kg - 4 set

og så måtte jeg avslutte fikk ikke trent nakkepress eller lateral sidehev... men - noe trening er bedre enn ingen trening...

trener ikke så sinnsykt tunge vekter å har kapasitet til mer i de fleste øvelsene, passe mest nå på å få teknikken skikkelig på plass før jeg så øker på vektene... en plass må man jo begynne....

heller kvalitet fremfor kvantitet!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    mat hittil idag:

3 epler
    2 appelsiner

2 tallerkener med havregryn, ekstra lettmelk og kanel - ja idag kjøpte jeg havregryn, melk og kanel før skolen, fordi jeg ikke rakk å spise frokost - har spist det som lunsj, nesten litt flaut å diske opp med havregryn pose å en liter melk - kom liksom ikke på at jeg kunne kjøpe en liten lettmelk i kantina, men folk er vant til at jeg har med meg rar mat, som grønnsaksjuice å minimais på boks etc, så jeg gir f* folk synes jeg er rar uansett...

jobb senere idag så blir vel sikkert ikke så mye mer mat idag ... føler egentlig jeg har spist altfor mye allerede... spørs om jeg får trent resten av uka...

jobber fra 4 - 7 idag - så hjem å sove slik at jeg ikke dreper elevene mine på torsdag fordi jeg er trøtt å de ikke hører etter...
    torsdag - 16.00 - 22.00
    fredag - 16.00-22.00
    lørdag - 08.00 - 14.00 muligens også 18.00-20.00 men her får jeg kanskje hevet meg på trening i mellomtiden
    søndag - 10.00 - 15.00 + 18.00 - 20.00

blir hvertfall littegrann penger ut av det.. må jobbe som faaan frem til sommeren siden jeg skal flytte... heldigvis er det fysisk arbeid i dag (gå + småjogge), 2 timer torsdag 2 timer fredag og på lørdag og søndag... jobber i stall så koster jo gulv å lemper høy å drar trillebår med høy rundt i 4 staller... 60 hester trenger mye for i tilleg må jeg jogge rundt litt i ridehallen med noen av elevene mine på torsdag og fredag som ikke tør å trave alene på ridetimene... så bevegelse blir det i det minste ...

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    Du kan jo trene før klokka fire på torsdag og fredag?

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    jeg går på skole til klokken 2 og 3 vettu men faktisk har jeg vurdert å skulke skolen for å trene... men tror ikke dte er så lurt... har egentlig mer enn nok fravær ... psykisk forstyrra vettu "rømmer" fra skolen

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    Ah, ok, det visste jeg ikke. Å skulke skolen for å trene er ulurt. Nå høres jeg sikkert ut som mora di. Men det er sant.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    fullt klar over det tror jeg har skaffet meg mer enn nok fravær pga den psykiske tilstanden min så får spare skulken til neste angstanfall viss jeg ikke klarer å holde meg på skolen...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    nå utnytter jeg hvertfall det lnge friminuttet på skolen idag til å ttrene dag 2 - eller 3 på programmet... treningsabstinenser her !

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    jeg slanker meg egentlig har liksom gått OPP 6 kilo siden jeg har levd på kjeks og sjokkis i 5 uker lissom ... 60 kilo is waaaay to much etter min mening, hvertfall sånn som forholdet mellom muskler og fett er nå - joda kan godt ligge på samme vekta men mindre fett ...
    Hahaha...pass deg jeg er 164 cm og vekta ligger på rundt 65 kg nå tror jeg (opp ti kg på under et år!) trener du for å bygge muskler kan du bare begynne å venne deg til tanken på at du kommer til å øke i vekt! Selv om jeg har gått opp såpass mye har jeg sjelden følt meg bedre! Et godt tips: Stol på målebåndet, det viser deg at vekta legger seg på de "riktige" plassene

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Etter å ha lest hele loggen din har jeg lyst til å tilføre: dump typen din(sorry, men du kan ikke være med noen som DU tror at syns du er tjukk,det går på tillit), hør på moren din...etter å ha jobbet slik som hun, har hun nok en del peiling på farlig slanking og til slutt: ta i mot Vio`s råd...mye lurt i det han sier!

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    *update*

har nå vært på påskeferie i hemsedal - hos typen vært der en uke med han og hans familie, kjempekos å fått aaaltfor mye god mat...

pt. er vekta på 63,4 typen synes jeg ser godt ut nå *endelig!* å syns til og med jeg gjerne kan legge på meg litt på rumpa.. så nå er jeg vel egentlig ganske fornøyd, føler meg litt småfeit, men det kommer seg vel når jeg kommer ingan med treninga og kostprogrammet, skal til innkjøp av proteiner og kre-alkalyn denne eller neste uke

så nå skal det bli gøy, har hatt godt av ferie, fått stresset ut av kroppen, og trives ganske godt med meg selv - enn så lenge en smule angst siden skolen begynte idag, men prøver å holde roen...

miamari - jeg trener styrke - men skal bevare vekten... dvs NED i fettprosent... sååå målet er å ligge på mellom 57 å 65 ... får se hvor jeg legger meg... nå begynner jeg å få rumpe - noe jeg er fornøyd med, den har liksom aldri eksistert... sånn formmessig... alle kommenterer at jeg ser veldi godt ut nå, så nå skal jeg bare forme kroppen...

Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Høres ut som en god plan Talita
    Kul igjen..

Hobbymosjonist Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    22
    enig med cordura

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    treninga igår var som følger :

oppvarming: 5 min på stepmaskin

nedtrekk: 12 rep á 25 kg x 4 --- her skal det økes til neste gang
    t bar: 8 rep á 10 kg + 8 rep á 15 kg + 8 rep á 12,5 kg --- 12,5 alle sett neste gang
    roing: 12 rep á 20 kg x 2 + 12 rep á 25 kg x 2 --- 25 kg på alle neste gang?
    crossover: 12 rep á 10 kg x 3 --- fortsetter på samme
    nakkepress med curlstang: 8 rep á stang + 5 kg x 4 --- samme, mulig øke til 8 kg
    lateral sidehev i samme stativ som cross: 8 rep á 5 kg x2 --- samme - tungt, prøve med manualer neste gang

bicepscurl: 15 rep á 5 kg x 2 --- samme, mulig øke til 7,5
    stangcurl: 8 rep á z-stang + 5 kg x 5 --- samme
    hammercurl: 8 rep á stang + 8 rep á stang + 3 kg x 3 --- stang + 3 kg
    triceps extention: 12 rep á 5 kg x 4 --- samme
    franskpress: 8 rep á z-stang x 4 - samme - mulig legge på 3 kilo

decline mage: 15 reps á egen kroppsvekt x 3 + 15 reps á egen vekt + 5 kilo x 2
    pluss crunches og beinhev på gulvet i ca 3-5 min.

avsluttet så med å sykle i 25 min i ganske hastig tempo.

ganske fornøyd med økta. skulle kjøre ben også men fant ut at det var bedre og trene ben og bryst idag, følte meg "litt" lang i armene mot slutten der ja ! utrolig nok ikke særlig støl idag litt i magen faktisk :P

muligens fått meg treningskamerat - fikk kjørt magen ekstra pga han

og fikk handlet inn kre-alkalyn, efa og proteiner igår. så fom neste uke blir det hardkjør, med fullt kost og trenings program, motivert! å nå skal je ikke gi opp å sprekke ...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    fortsatt støl i magen etter 4 dager :S hva gjør man med sånt? venter på bedre tider ?

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    fortsatt støl i magen etter 4 dager :S hva gjør man med sånt? venter på bedre tider ?
    Må nok det
    Stølhet er fint det, da vet man hvertfall at treninga belasta litt
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Magnesium? ( zma)

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av blah Vis post
    Må nok det
    Stølhet er fint det, da vet man hvertfall at treninga belasta litt
    men goddammit! 4 dagar ?! sikkert fordi eg e syyykt ute av trening...

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    but anyway, e såååå klart for kur i mårå! ska ned 8 kilo. å de skal vekk innen to mnd. basta....

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Det der sinnet ditt virker ikke så mye verre enn mine "anfall". Og mine er rett og slett på grunn av p-piller, pms, frustrasjon, stress og muligens stoffskiftet... Når jeg har en dårlig dag og blir hissig burde jeg sperres inne på et lydtett rom og la alle andre slippe å være rundt meg:P haha.. men likevel så skremmer jeg bort alle andre fordi det ikke er mulig å kontrollere det

Mulig at vi er hissige av to forskjellige grunner, men høres veldig likt ut...

Superior newbie stå på jenta is a jewel in the rough stå på jenta is a jewel in the rough stå på jenta is a jewel in the rough
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    28
    8 kg på 8 uka? kan bli hardt men du kan klare det

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Hjelpede meg, jeg syntes å lese at du var klar for noe helt annet enn det du skrev. Jizes, someone give me some!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.