+ Svar på tråd
Side 2 av 23 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultatene 51 til 100 av 1123

Tråd: Therese satser

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Har ikke sagt jeg er på noen konkurransediett, men mtp at ejg ikek har hatt såkalkte "spisedager" på 3 mnd og holdt meg unna all sånn mat - så vil jeg si at deffen har vært strengere enn en vanlig sommerdeff som jeg egentlig hadde tenkte meg, altså nærmere en konkdiett

Jeg har enda mye igjen å lære og skal få en gjennomgang og veiledning så fort coachen kommer hjem fra ferie, men utenom dette har jeg klart meg ganske greit syns jeg, gøy med fremgang, men som du sier, jeg kunne selvfølgelig kommet lengre på 3 mnd om jeg hadde hatt nok erfaring!
    www.mthereseo.blogg.no

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    åhh syntes jeg leste på tf en gang at du mente du var på konkuransediet men da leste jeg nok feil

ja det er det ingen tvil om! som sagt stå på nå, nå har du erfaring om hvordan det føles så nå er det bare å pumpe jern å spise seg opp gjennom vinteren før du kommer på scenen neste år i en sinnsyk form
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    RYGG/SKULDRE

Markløft
    50kgx10oppv
    70kgx8-8
    80kgx6-4-4*belte

Chins
    -38kgx8
    -35,5kgx8-6
    -33kgx6

Frontroing
    30kgx8-8-8-8
    Prøve å få riktig kontakt, ellers hadde jeg peiset på med vekter

Skulderpress, tok den i en slags kabelmaskin m stang, derfor ble vektene annerledes
    20kgx8
    23kgx8
    25kgx6-6

Fronthev
    5kgx8-8
    7kgx6-6

"Spesialuthev"
    5kgx8-8-8

20min ellipse 75%
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hviledag i dag - 2000kcal, under 80karb

Føler meg relativt på tomgang for tiden, føler at jeg ikke vet hva ejg skal gjøre samtidig som jeg egentlig vet. Har vært konstant på 2300kcal i 3 mnd nå og visste at jeg kom til å stagnere. Selvfølgelig kunne jeg boosta deffen med et kcalkutt men vil ikke miste muskelmasse. Kunne også spist mer for å boosta muskelveksten, men vil ikke legge på meg fett igjen. Gleder meg så jævli til coachen kommer hjem fra ferie neste mandag, ny måling og veiledning. Tør ikke gjøre noe særlige forandringer på egenhånd nå som alt må være 110% hver eneste jævla dag - føler jeg -

Faen at jeg ikke har skoleplass til høsten, bytte skole, bytte programfag, hva?

Lowpoint! Hater å gå rundt uten å vite, kontollfreak

Bare for å druse selvtilliten litt
    www.mthereseo.blogg.no

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Skal ikke du konkurrere til våren?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Hviledag i dag - 2000kcal, under 80karb

Føler meg relativt på tomgang for tiden, føler at jeg ikke vet hva ejg skal gjøre samtidig som jeg egentlig vet. Har vært konstant på 2300kcal i 3 mnd nå og visste at jeg kom til å stagnere. Selvfølgelig kunne jeg boosta deffen med et kcalkutt men vil ikke miste muskelmasse. Kunne også spist mer for å boosta muskelveksten, men vil ikke legge på meg fett igjen. Gleder meg så jævli til coachen kommer hjem fra ferie neste mandag, ny måling og veiledning. Tør ikke gjøre noe særlige forandringer på egenhånd nå som alt må være 110% hver eneste jævla dag - føler jeg -

Faen at jeg ikke har skoleplass til høsten, bytte skole, bytte programfag, hva?

Lowpoint! Hater å gå rundt uten å vite, kontollfreak

Bare for å druse selvtilliten litt
    Bra armer!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Skal ikke du konkurrere til våren?

Får se..
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    Bra armer!

Takk
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg gikk faktisk morgentur i dag! 30min, frem og tilbake fordi jeg passer en katt

BRYST/MAGE

benkpress
    20kgx12oppv
    25kgx12oppv
    30kgx8-8
    35kgx4-4-4

Dips
    -35,5kgx8
    -33kgx8
    -26kgx6-6
    -19kgx2-3 hoho^^

skrå flyes
    10kgx8-8
    12kgx6-6-4

Masse kjedelige mageøvelser og 30min på mølle med stigning - 65-75%

Fint vær - kjøretime etterpå!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    SKULDRE/TRICEPS

Arnoldpress - stående
    8kgx12oppv
    9kgx8-8-8
    10gx6

Stående uthev
    7kgx8-8-8-6

Fremoverbøyd uthev
    7kgx8-8
    8kgx8-6

Pushdown
    30kgx12oppv
    35kgx8-8-6-6

Franskpress
    EZ+5kgx8-8
    EZ+10kgx2 lol, fikk faen ikke skikkelig grep på stanga

tricepspress/push/down?
    18kgx8-8
    21kgx8-8

35min ellipse 65%

-Dere som "råner", se til HELVETE å hold dere på deres side av den gule streken! Faens tapere, kanke svinge engang..
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    RYGG/BICEPS

H-row, en hånd
    15kgx12oppv
    20kgx10oppv
    25kgx8
    30kgx8
    35kgx6-6

Frontroing
    30kgx8-8
    35kgx6
    40kgx6

Chins
    -35x5kgx8-8-5
    -33kgx5-4

Smalt nedtrekk, underhåndsgrep
    30kgx10oppv
    35kgx10oppv
    40kgx8-8
    45kgx6
    50kgx6

Sittende bicepscurl
    10kgx8-8
    12kgx6-6

Hammercurl
    9kgx8-8-8

*underarmene mine eksploderer jo!

Underarmscurl - de slapp litt men..
    5kgx10
    6kgx10
    7kgx10

PUMP!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    BEIN

Utfall forover
    40kgx12oppv
    50kgx8-8-6-6

Utfall bakover
    50kgx8-8-6

Leg.ext
    40kgx8
    45kgx8
    50kgx8
    55kgx8

Lårcurl
    25kgx8-8
    30kgx6-6

Stiffleg
    60kgx8-8-6
    70kgx6

Tåhev strake
    90kgx15
    110kgx12-10-8

Tåhev m "knekk"
    110kgx12-10-10-8

Ellipse 20min 65%

Pulsklokka sier(inkl cardio);
    tid - 1time 17min
    kcal - 671, 42%fat
    gjennomsnittpuls - 134
    maxpuls - 173

Dagens irritasjonsmoment i trafikken

Når du først skal kose deg i 50km/t i en 80sone, det er svingete vei og jeg får faen ikke kjørt forbi, og når du endelig skal ta av til høyre presterer du å ta den feiteste ekstrasvingen mot venstre for å spare den støgge lille fiestaen din for bittelitt slitasje. SÅNT GJØR MAN IKKE NÅR MAN HAR BILER BAK SEG SOM VIL FORBI!!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    RYGG/SKULDRE

Fikk ikke snakka med coachen i dag, litt veldig opptatt etter ferie - han er jo vanlig pt og men jeg vil kalle han "coach" for meg siden han hjelper meg endel og litt annerledes enn alle mosjonistene Så må nok vente en uke, faen^^

Markløft - bredt grep
    60kgx8-8
    70kgx6-6
    80kgx4-4

Chins
    -38kgx8
    -35,5kgx8-6
    -33kgx6-4

Frontroing
    30kgx8-8-6
    35kgx6 æsj, drittøvelse

Skulderpress
    20kgx10oppv
    25kgx8-8
    30kgx4-2-2-lol
    25kgx5

Fronthev
    5kgx8-8
    6kgx8
    7kgx6

Uthev"spesial"
    5kgx8-8-6

40min ellipse 65%
    www.mthereseo.blogg.no

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Dagens irritasjonsmoment i trafikken

Når du først skal kose deg i 50km/t i en 80sone, det er svingete vei og jeg får faen ikke kjørt forbi, og når du endelig skal ta av til høyre presterer du å ta den feiteste ekstrasvingen mot venstre for å spare den støgge lille fiestaen din for bittelitt slitasje. SÅNT GJØR MAN IKKE NÅR MAN HAR BILER BAK SEG SOM VIL FORBI!!
    Du skulle stoppet sjåføren og belært han litt av din lange erfaring i trafikken.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Riinoo, du har såvidt kjørt en bil. Mest sannsynlig er det du som er den dårlige sjåføren
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

-WESTSIDE- burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Ser meget bra ut det her Håper flere jenter tar til vettet og løfter litt vekter etterhvert hehe.
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Har faen meg ingenting med hvor lenge jeg har kjørt, hvis han ville til venstre før han svingte til høyre som han blinka mot, kunne han faen meg blinka til venstre først.
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    BRYST/MAGE

benkpress
    20kgx20oppv
    25kgx15oppv
    30kgx8-8
    35kgx6-6
    40kgx4-2

dips
    -28,5kgx8
    -26kgx8-6-6
    -19kgx4 tjohei

skrå flyes
    10kgx8-8
    12kgx8-6

kjedelige mageøvelser uten mål og mening, god kontakt hvertfall!
    20min ellipse 75% - etterfulgt av 5 RISKAKER og protshake - haha
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    SKULDRE/TRICEPS

Stående arnoldpress
    9kgx10oppv-8-8-6
    10kgx6

stående sidehev
    7kgx8-8
    8kgx6-6

fremoverbøyd uthev
    8kgx8-8-8

pushdown
    30kgx12oppv
    35kgx8-8
    40kgx5-5-5

franskpress
    EZ+5kgx8-8-8-8

tricepspress (?)
    21kgx8
    23kgx8-8
    26kgx2 heisann, der sklei jeg på gulvet og glapp dritten

40min mølle med stigning 65%
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21

I love sammenligningsbilder!

Det første bildet er fra februar - posering, ikke eksiterende, status, gladtjukk

Det andre er fra juni - posering, tja, status, du er hvertfall på vei et sted!

Det siste tok jeg i går- oppkarbet og stappmett, posering, jeg tok bildet selv - vær snill, status, trenger mer masse på skuldre/armer, bredde på rygg og mer definisjon på lår. Dette blir da neste prosjekt etter deffekjøret jeg har hatt nå i 3 mnd

Resultatene fra deffen er forresten slik

Legg: -1,5cm
    Lår nederst: -7,1cm
    Lår midten: -4,5cm
    Lår øverst: -6cm
    Rumpa: -7,5cm
    Hofter: -3,8cm
    Mage: -7cm
    Bryst: +3cm
    Arm: Uendret
    Skuldre: +1cm
    Vekt: -6,3kg

Fornøyd med det! Har ikke gått ned så mye i vekt slik at det ligger dårlig an med muskelmassen. Formsjekk i morgen, fett% måling og nytt prog, diett, alt. Gleder meg!
    www.mthereseo.blogg.no

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Du er så flink
    Stå på videre... Du klarer målet ditt!! Litt mer lats/bredde på ryggen som du sier så får du flott v-form
    "Pain is just weakness leaving your body"

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Takk for det Marthe

Er så utrolig motivert nå, sitter å tripper og venter på å dra til formsjekk kl 12, haha^^

-Gleder meg til å se deg på scenen i oktober, følger med deg vetu!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Da har jeg hatt formsjekk, og jeg har et ord å si; Faen!

Fett% 12,6 (-0,1)
    Fettfri vekt: 69kg
    Fettvekt: 9.9kg

Altså svidd av meg 400gram fett og nesten 2 kg muskler
    åå jeg har bare lyst til å grine ass.. jeg har rett og slett vært for flink og sta. Så nå er det 7uker med nytt trenings og matprog - spise mer og trene hardt som F
    Nye treningnsregimet mitt er en 3splitt - trener 5 dager i uken med en hviledag og oppkarb etter feelinga over nårjeg vil gi litt ekstra. På oppkarben skal jeg gi jernet og komme opptil 4000 kcal, minst. Jeg har pingla på underkant av 3000 i 3 mnd, ikke rart kroppen har straffet meg.

Jeg fikk tilogmed kakeoppskrifter av coachen - ikke dårlig

Må si meg rimelig skuffet over målingene, som sagt har jeg jo gått av meg endel cm her og der men har heldigvis hatt endel muskelmasse på beina å spille på, kan ikke si at jeg kan safe den der lenger.

-Jeg har fått mer kontakt med ryggen, definitivt! Teknikken i chins, roing og nedtrekk er perfekt. Takket være mye poseringstrening etter dusjen
    -Jeg har naturlig også økt i styrke i chins - også fordi jeg har blitt lettere.. for 1,5mnd siden måtte jeg ha -47 i motvekt, nå klarer det seg med -33
    -Tross vektnedgangen og muskelsvinn har jeg blitt mer definert, derfor jeg også er rimelig overrasket over resultatene.
    -Jeg gir meg faen ikke, jeg SKAL på scenen i april om jeg så må blø for det. Trente som en jævla lemen etter coachingen som tok noen timer.
    -Skal ta ny måling om 10 dager og i mens skal jeg spise, spise, spise og trene hardt!
    -Kondisjonen er det absolutt ingenting å si på, og jeg skal se langt vekk fra all høyintensitetstrening :

Nå er det ingenting annet enn å kjøre på - det eneste jeg mangler er erfaring, det er vel det værste, at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal ligge for å komme dit og dit. Heldigvis nå har jeg erfart litt nå - ser på alt dette som en ulest bok, og jeg er nå ferdig med første kapittel..
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Bryst/triceps/mage

Etter nederlaget med målingen tenkte jeg å ta meg en økt på det nye programmet

Skrå hantelpress
    10kgx15-12-10

Dips
    -33kgx15-12-10-8

Cabelcross
    8,75kg(vektene er annerledes her, annen kabelmaskin)x15-12-10

Pushdown
    16kg(annen kabelmaskin igjen)x15-12-10

Franskpress
    EZ+5kgx12-10-8

Hang i en ribbevegg og hevet beina 10x3, så ut som et jævla lemen mellom pausene, litt småsint på meg selv med pump i triceps og underarmer, sikkert veldig søtt

Planken + sideplanken i noen sanger
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Rygg/biceps/legger

Nedtrekk
    16,5kgx12oppv
    16,5kgx15-12
    18kgx10

Enarmsroing med hantel
    12kgx15-12-10

Chins
    -38kgx10
    -40kgx12-10-10

Hantelcurl
    9kgx15
    10kgx12-10

Reverscurl - stang
    10kgx15-12-10 æææ, underarmene eksploderte nesten

underarmscurl - stang
    10kgx15-12-10

Tåhev i smith
    50kgx20-15-12-12
    supersett med knekk
    50kgx20-15-12-12

30min på mølle med stigning

Godøkt! Kjempekontakt med rygg hele veien - glapp litt på chinsen pga begynte å bli sliten, pump i leggene for første gang

Tenker ut hvordan jeg skal legge om på hviledager/oppkarb. Skal kjøre gjennom en økt i morgen også og se det an - da har jeg kjørt gjennom alt og kan se an hvilke økter det trengs ekstra trøkk og hviledag forutpå

Har tenk slik frem til nå at denne uka blir slik
    mandag - bryst/triceps/mage
    tirsdag - rygg/biceps/legger
    onsdag - skuldre/lår
    torsdag - hviledag
    fredag - bryst/triceps/mage
    lørdag - rygg/biceps/legger - oppkarb
    søndag - skuldre/lår

blir litt hardkjør mtp at jeg prøver det ut og har mulighet for omrokkeringer uka etter. Hva mener dere? Kan selvfølgelig ha oppkarb en annen dag enn lørdag(dette jeg er vandt med og føles mest naturlig) for mulig jeg trenger litt mer trøkk før en ryggtrening.. (?)
    www.mthereseo.blogg.no

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    No er ikkje eg noko ekspert på BF, men hadde det ikkje vore ein ide å bygd på meir muskel istedet for å deffe?
    Viss du fortsetter med det du gjer no blir du berre tynn.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg har akkurat startet å bygge - skrev et innlegg over her
    www.mthereseo.blogg.no

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    skrev ikke du etter formskjekken at du skulle fokusere på å øke masse?? om masseøkning er tanken trenger du vel ikke ligge så lavt på karbs at du trenger egen oppkarbingsdag, eller??
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    skrev ikke du etter formskjekken at du skulle fokusere på å øke masse?? om masseøkning er tanken trenger du vel ikke ligge så lavt på karbs at du trenger egen oppkarbingsdag, eller??
    Jeg prøvde og be henne på middag her om dagen, men med mindre jeg målte det opp og hadde perfekt forhold mellom p/k/f så kunne jeg bare glemme det. Streng diett om dagen virker det som
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Haha - herregud^^

jeg kaller det oppkarbing siden det ikke er noen fråtsedag, det høres litt proffere ut enn "spisedag" som mange misforstår ved at de dytter i seg alt de kommer over.

på min _oppkarb_(tidligere kalt "spisedag") fremover skal jeg fortsatt spise diettmat, bare har et litt løsere budsjett og komme over 4000kcal - helst karb siden dette gir mest trøkk
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    04-2006
    Hvordan skal du ligge på kalorier og karbs på treningsdagene? Og den ene treningsfrie dagen din - hvordan ser den ut kostholdsmessig?

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    jeg har økt til 2300 igjen nå og kommer til å ligge på 2000 på treningsfri dag. Jeg har tatt til fornuft og ikke tenke så jævla på karb, det er faktisk bare en energikilde akkurat som de to andre(ja, alle 3 er likevel individuelle og har forskjellig effekt), og den er ikke noe å være redd for.

Kan ta dagen i dag som eks:

2200kcal - forbehold til justeringer, dagen er ikke over ennå
    230prot 43%
    180karb 34%
    55fett 23%

andre dager kan det være lavere på prot og høyere karb
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Skuldre/lår

Frontpress med hantler
    7kgx15oppv
    8kgx10-8
    7kgx5-6
    sleit med teknikken her, siste settet fikk jeg full kontakt

*hadde en lang prat mellom her, måtte derfor "begynne på nytt" i neste øvelse:P

Upperback - en hånd
    25kgx15oppv
    30kgx15
    35kgx12-10

Frontbøy
    20kgx15oppv
    30kgx15-12-10 a2g

Beinpress
    100kgx15-12-10

Leg.exst
    45kgx15
    50kgx12
    55kgx10

Lårcurl (sittende, "gynge" bakover med begge beina)
    50kgx15
    55kgx12
    60kgx10

Lårcurl - annet apparat (stående på knærne og sparke seg i ræva med en fot)
    20kgx15-12-10 full kontakt, hver eneste rep!

Hviledag i morgen - kjedelig
    www.mthereseo.blogg.no

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva skjer med tusj på bilder da?
    wat

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    jeg har økt til 2300 igjen nå og kommer til å ligge på 2000 på treningsfri dag. Jeg har tatt til fornuft og ikke tenke så jævla på karb, det er faktisk bare en energikilde akkurat som de to andre(ja, alle 3 er likevel individuelle og har forskjellig effekt), og den er ikke noe å være redd for.
    men lå ikke du på 2300 i begynnelsen av deffen også?? mener å ha lest at 2300 kcals var under ditt "vedlikeholds-nivå". Om målet virkelig er å øke i masse må du vel minst ligge rundt det energinivået kroppen trenger, om ikke også litt over..
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    kan oppdatere litt

-jeg ligger på 2300kcal hver dag nå, treningsfri som treningsdag
    -vedlikeholdsnivået mitt sa ryp-kalkulatoren var 2800, helt sykt høyt og er meget skeptisk, men jeg får bare prøve ut alt og erfare, det er den eneste fasiten
    -i morgen er det treningsfri, fredag spisedag/oppkarb også treninger(veldig ukonkret, men jeg har et system faktisk) frem til torsdag på ny måling. Da blir det justeringer på mat og enda mer info til en usikker og uerfaren debutant som prøver så godt hun kan å få andre til å forstå noe hun ikke helt klarer å henge med på selv
    www.mthereseo.blogg.no

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Dette bildet med medfølgende kommentar ble sensurert bort på Treningsforum.

Jeg lurte på om dette var et gammelt bilde siden "byggegenene" ikke vises, men det er visst nytt!

Hmmmmmmm
    Vedlagte bilder

Medlem Glutamine har en flott utstråling Glutamine sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    23
    Hei.
    Spennende å se jenter som satser

Ettersom jeg syns du ligger relativt høyt på kcal, tror jeg ikke det er noe i veien med kostholdet ditt som kan forklare muskesvinnet.

Du tømmer glykogenlagrene ved å øke arbeidsvolumet. Men på grunn av sentralnervesystemet burde du absolutt ikke trene til failure. Dette vil være veldig ødeleggende. Og er sikkert og grunn i deler av muskelsvinnet.
    Det er helt vanlig med økte nivåer av noradrenalin, adrenalin, kortisol på diett. Dette er stresshormoner vi ønsker å unngå, får å ha overskudd selv på diett.

Tren et fullkroppsprogram, eller en 2 splitt 2x per uke. 10-20 repetisjoner per sett, med et moderat antall sett per muskelgruppe.
    Dette med kardio som du burde gjøre UTENOM treningen vil føre til effektiv tømming av glykogenlagrene.
    En annen fordel med denne tømmingen er at du kan superkompansere ved å øke aktiviteten av ribosom, GLUT4 og en del andre ting på muskelcellen, som gjør at du ser steinhard ut når enn du måtte ønske det. Det eneste du trenger å gjøre før du drar på "stranda" er å innta et lett karbohydratrikt måltid med vann i bevegelse. Om du da stimulerer musklene lett etterpå, vil du få en naturlig pump som varer lenge.
    Husk og at om du trener eks 3-4 splitt på diett, så får du 1 god økt, og resten av uken er du flat og energiløs. Belastningsfordelingen blir derfor feil.

RYP er jo kjent for å være hardkjør, så vil absolutt ikke anbefale deg til å følge noe slikt om du ønsker å holde massen.

I matveien er det vikitig å holde seg strikt (er sikker på at du klarer det ), men og få i seg nok karbohydrater på spisedagen for å gjennopprette energi til celler i kroppen. Mange glemmer viktigheten med spisedag.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Ny måling i dag, var litt bekymret siden jeg veide 76,5kg i dag morres.

Vekt under måling: 78,7kg -0.2kg
    Fettfri vekt: 69.6kg +0.6kg
    Fettvekt: 9.1kg -0.8kg
    Fett%: 11.6 -1.0%

Fremover nå skal jeg kutte enda mer på cardioen til nærmest ingenting - har løpetest i gymen på skolen om en ukes tid og etter det er det stopp. Skal øke kaloriene ytterligere 200 til og ender da opp med 2500.
    Fornøyd med testen - det går bra nu!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Glutamine Vis post
    Hei.
    Spennende å se jenter som satser

Ettersom jeg syns du ligger relativt høyt på kcal, tror jeg ikke det er noe i veien med kostholdet ditt som kan forklare muskesvinnet.

Du tømmer glykogenlagrene ved å øke arbeidsvolumet. Men på grunn av sentralnervesystemet burde du absolutt ikke trene til failure. Dette vil være veldig ødeleggende. Og er sikkert og grunn i deler av muskelsvinnet.
    Det er helt vanlig med økte nivåer av noradrenalin, adrenalin, kortisol på diett. Dette er stresshormoner vi ønsker å unngå, får å ha overskudd selv på diett.

Tren et fullkroppsprogram, eller en 2 splitt 2x per uke. 10-20 repetisjoner per sett, med et moderat antall sett per muskelgruppe.
    Dette med kardio som du burde gjøre UTENOM treningen vil føre til effektiv tømming av glykogenlagrene.
    En annen fordel med denne tømmingen er at du kan superkompansere ved å øke aktiviteten av ribosom, GLUT4 og en del andre ting på muskelcellen, som gjør at du ser steinhard ut når enn du måtte ønske det. Det eneste du trenger å gjøre før du drar på "stranda" er å innta et lett karbohydratrikt måltid med vann i bevegelse. Om du da stimulerer musklene lett etterpå, vil du få en naturlig pump som varer lenge.
    Husk og at om du trener eks 3-4 splitt på diett, så får du 1 god økt, og resten av uken er du flat og energiløs. Belastningsfordelingen blir derfor feil.

RYP er jo kjent for å være hardkjør, så vil absolutt ikke anbefale deg til å følge noe slikt om du ønsker å holde massen.

I matveien er det vikitig å holde seg strikt (er sikker på at du klarer det ), men og få i seg nok karbohydrater på spisedagen for å gjennopprette energi til celler i kroppen. Mange glemmer viktigheten med spisedag.
    Takk for det
    jeg får rimelig god oppfølging og kostholdet har jeg veldig god kontroll på - har ikke vært borti noe annet enn diettmat de siste 4mnd (altså ikke sukker/hvetemel og shit)

Kan vel innrømme det at jeg kan trene litt "mye" noen ganger hvis jeg ikke føler at jeg har fått kjørt meg hardt nok - mye er ikke alltids bedre! har lært og erfart det nå

Har fått oppsatt treningsprog av coach som jeg følger - 3splitt som jeg skal holde i 6uker til før jeg bytter.
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    23
    Flott Men husk dette med overskudd, det er essensielt på diett. Tren lite men hardt. Hold korte økter (viktig! viktig!)
    Men skjønner problemet ditt hehe.
    Du går inn på gymmet, klarer ikke samme vekter og kompenserer med å ta mer sett heller

Ble medlem
    04-2006
    11,6% - Godt jobba

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Takk for det

-De som er dumme nok til å kverulere om fett% så vil jeg igjen friske opp mattekunnskapene fra 4klasse om hva % egentlig er. Prosent, representert ved tegnet %, betyr hundredel eller per hundre. Én prosent er altså én hundredel av en gitt mengde. Eksempelvis vil én prosent av 100 være 1, én prosent av 1 000 være 10 osv..
    Makes sense?
    I dette tilfellet er fettvekten min som er 9.1kg, 11.6% av min totale vekt som var under målingen 78.7kg - resterende vekt er 69,6kg og utgjør resten av prosentene til man når 100% som er 78,7kg.
    www.mthereseo.blogg.no

-WESTSIDE- burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Er disse målingene gjort med "maskin" eller fettklype?
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Jeg personlig har ikke så tro på sånne maskiner Men men.

Hva med å få en "proff" til å sjekke fett prosenten din med klype? Så ser du om det er noe forskjell.

Ble medlem
    04-2006
    On the internets, most people drastically underestimate true body fat.

What they think is 10 is closer to 15, what they think is 15 is closer to 20, etc. I've seen some real howlers with females, women who think and/or are told that they are low teens when it's more like high-teens/low 20's.

Leads to a lot of disappointments come contest day.
    Dette er hva lyle mcdonald mener om saken. Uten sammelikning, for øvrig.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg bryr meg ikke om prosenttallet, jeg bryr meg om nedgangen i kg og fordelingen.

Selv om det hadde vært gøy å måle fettprosenten profft, så vet jeg likevel at det jeg gjør er riktig og får meg fremover og det er da ikke "nødvendig" for meg å vite hva fettprosenten min er. Målebåndet og speilet er meget gode venner med meg for tiden
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    09-2007
    Alder
    23
    Klype/målinger er for å indikere fremgang (at fett/mm målt forsvinner likt med vekt),

100% nøyaktig vil det aldri bli anyways. Det enkleste er å bruke speilet, gjøre faste dager i uken der du vurderer selv formen din.

Vet de har profesjonelle body mass analysere på militære bla. Blir vell kun på en slik 500.000kr maskin du kan få den helt nøyaktige målingen

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg ligger godt an hvertfall.
    Får tett oppfølging og har planene klar ukene fremover og mot vinteren/bygging. Utifra hva som har skjedd i sommer så har jeg fått litt erfaring og lært endel om meg selv, slik at det blir lettere for meg til våren igjen

gleder meeeg
    www.mthereseo.blogg.no

+ Svar på tråd
Side 2 av 23 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.