Nå blir det jo en diskusjon om hva hver enkelt syns er digg - og det kan jo ta helt av![]()
www.mthereseo.blogg.no
strax kommer moreheavygrave og sier "Det er så gøy når noen skal fortelle andre hva de syns er deilig/fint"
![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
1 min 45? Er det såå heftig da? De fleste utrente nogenlunde spreke unge jenter jeg har hatt som kunder i starten klarer det fint på rundt 2?
Og så må jeg stille meg ekstremt tvilende til fettprosentestimatene.
Sceneklare fitnessjenter ligger gjerne noe over 10 i fettprosent.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Det er visst det, aner ikke. Jeg bare rodde
Igjen den eviglange kveruleringen - hva enn prosenten viser, så er det fremgangen jeg ser på
www.mthereseo.blogg.no
Dama er tidligere sprintjente.. Hun hadde six-pack på plass allerede før hun begynte på den første dietten, og da var hun fortsatt "feit" på scenen. Nå begynner det å ligne noe, 3. gangen hun stiller.
Sprint, 10-kamp osv. fortsatt bare tynnfeit. Turnjenter har jeg ikke kjennskap til. Litt skeptisk til hvordan sete/lår muskulaturen er utviklet, og det er jo avgjørende![]()
kamerat tok den på 1,28 første gangen han prøvde. det syns jeg var bra
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
hehe, de er vel sånn ca like høye tenker jeg. det jeg trøster meg med, han er vell 2 meter på sokkelesten
-Phil Baroni
jeg har vel høyere krav. Satt faktisk å så på spint-VM fra Berlin i sommer og bemerket det samme. Dama var også overrasket over hvor "dårlig" form de var i. Hun syntes selv at hun var i god form når hun var sprinter, og det syns vel folk flest også. Men, oppfatninger endres jo over tid og er påvirket av våre valg langs veien. Derfor syns jeg (og dama) at sprintere kan til dels virke dvaske.
mange syns at sprintere er kjempesterke, til og med fotballspillere skryter de av. Hva syns du om det, kis?![]()
![]()
![]()
![]()
Så lenge man ikke begynner med styrkeløft så er sjansen for at man blir feit av en idrett liten.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Så er det jo litt forskjell på idretter med omfattende antidopingarbeid og virksomhet hvor det er fritt frem med både det ene og det andre.
Ikke så veldig rart at sprintjenter flest virker litt dvaske ifht fitness- og byggejenter når de to sistnevnte gjerne er fulle av hormonpreparater. Er naturligvis doping i de fleste idretter, men ikke i den skalaen.
Edit: Som en kuriositet kan jeg nevne at jeg var på besøk hos en fitnessjente for ikke alt for lenge siden og så skulle jeg låne pcen hennes for å vise henne noe jeg måtte google frem, og jaggu dukket det ikke opp "winstrol", "clenbuterol", "anavar" m.m. i autofullføren. Hun bedyrer jo at hun aldri har brukt noe som helst. tihi
Konstantinovs er også i form, kanskje på tross av idretten?
Njash, ser man på de styrkeløfterne som virkelig er sterke raw så er de sjelden megafeite. Er få som er i så god form som konstantin dog i de høyere vektklassene.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
.......................................R.I.P..........................................
...Nei jeg skjønner overhodet ikke forskjellen på BF og bygging takk for info
Det er ikke en selvfølge at noen skal bruke dopingmidler, ikke i bygging, bf, af, cbb eller hva det skulle være. Alle kan stille reint hvis de vil. Poenget er at det brukes dopingmidler i alle disse klassene og det er de som bruker det som kommer på pallen.
Mener du at damene i bf blir seende så veldig unormale ut ved å bruke litt clenbuterol?
Nei, det mener jeg ikke.. Verken clen eller efedrin eller kaffe for den saks skyld. Eller thyroideahormoner.. Det setter vel skjeldent spor.
De blir som regel ikke så mye forskjellig av å ta winstrol/anavar/proviron/vekst og hva det nå er som er mest "vanlig" (har faktisk ikke helt oversikt). Men det er jo en viss sjanse for at det etter hvert merkes, at man er uheldig med hva man putter i seg eller at summen av alt gjør utslag. Da er det i ansiktet jeg prater om... Og de med maskulint utseende blir ikke likt av dommere, bare synd at utøverne ikke forstår det selv - fordi dommerne vegrer seg for å innrømme slikt.
Når det gjelder muskulært så skal det godt gjøres å se forskjell. Det kommer jo veldig ann på utøveren, men et trent øye klarer å se forskjell om man ser godt etter. Om det er en bakdel eller ikke er en smakssak, men igjen så er det ikke godt likt at utøvere får det samme "råe" utseendet som byggere. Og det er da dommere som mener det..
Hovedgrunnen til at jeg syns det er teit er vel fordi at jeg mener man ikke trenger å ty til slikt for å nå terskelen for å gjøre det bra i bf. Skal man hevde seg i bygging så for all del, do as you wish. Men personlig så syns jeg det blir på lik linje med smågutter som skal bole seg for å nå 100kg i benken og slikt..
Høres det fornuftig ut?
Fornuftig og fornuftig, vi er nok enige selv om du ikke vil innrømme det
Det har jo seg slik at de stiller i BF i starten, mens det bare er clen og kanskje litt winstrol inne i bildet. Dette fortsetter de med og vips så stiller de i classic bb for kvinner istedet og terskelen for maskulinitet ble plutselig mye høyere igjen
Men dette kan nok utvikle seg til en lang debatt som neppe hører hjemme i thereses profil. Lag gjerne en tråd om emnet, tipper mange har en mening her.
"Alle" vet jo hva som foregår, noen lukker øynene andre ikke!
Det er også veldig mange som tror at saker og ting foregår, som faktisk ikke foregår. Enkelte tror jo alle som er med i hvilken som helst form for fitness propper i seg alt mulig.
Av de 4 kvinnelige fitnessutøverne jeg har møtt så har ihvertfall 2 garantert brukt ganske mye (innrømmet selv), én av disse meget sannsynlig (formutvikling, tilvekst av kviser som ikke var der før osv) og så er det hun som googlet bådet det ene og det andre, og ble rimelig stum når hun så at jeg så det.
Er jo ikke nødvendig for å stille i fitness, men da tar det gjerne mye lenger tid å nå pallen. Fitness både for gutter og jenter er i grenseland for hva som lar seg gjøre clean, og er mye lettere å få til med supertilskudd. Ganske mange fitnessjenter som gjør det veldig bra etter veldig kort tid. Litt merkelig det der.
Damen til HHHH var treningspartneren min en stund da jeg bodde i Trondheim, og det var jeg som sporte henne over på posørsport. Før drev hun med hekkeløp, men en skade gjorde det umulig å fortsette så hun hobbyløftet bare litt. Hun var engstelig for å trene på studentsenteret alene fordi det var flaut å løfte større vekter enn guttene der. Første gang jeg testet henne i benk tok hun 65kg og 110 i mark. Hun jobbet på en gård hver sommer med å bære rundt på kalver og kom tilbake med blodårer over skuldrene og 8 mageruter, ganske mot sin vilje siden hun var veldig engstelig for å skille seg ut for disse tingene på det tidspunktet. Så jeg vet at det er mulig for enkelte jenter å bygge BF-muskler uten bol. She-ra har spesielt enkelt for å oppnå svært lav fettprosent og runde muskler enda hun stort sett lever på nugatti og smågodt.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Om ikke dette er en treningslogg/dagbok?
Kanskje vi skulle overlatt denne diskusjonen til en annen tråd?
Det er litt som å invitere til fest og få huset rassert![]()
www.mthereseo.blogg.no
Eventuelt lage fest i et allerede rasert hus![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Nytt bo - nye bilder!
Dette var det beste jeg fikk til på selvutløser - kunne holdt på noen kvarter til for å få et skikkelig et av ryggen men begynte å bli sliten og poseringene deretter.
Kan minne om hva som har skjedd de siste ukene utifra målingene
1okt
79.6kg totalvekt
9.7kg fett
69.9kg fettfri masse
12.2%
5nov
79.1kg totalvekt
8.9kg fett
70.2kg fettfri masse
11.3%
Har nå toppet formen og nå er det bare å fortsette!
'
PS; bilde av rumpa er for å vise at fettet har sluppet mest her(fått en fin "swung" inn på siden) - og på låret generelt, her jeg har mest fett og. Hoftene står på stedet hvil, men nå er jeg ikke på deff enda heller
![]()
www.mthereseo.blogg.no
se her ja! dette må jeg si!!! imponerende!!!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Du har meget bra fremgang og ser absolutt bedre ut, men kan du ikke bare slutte å poste antall fettkg osv fordi de stemmer ikke. Hvis de hadde gjort det så hadde du hatt sceneformen inne etter 3 dager med vanndrivende/furix.
Du sier selv at det er speilet som bestemmer, men hvorfor legger du vekt på målinger som ikke stemmer?
Sist endret av NK; 03-12-09 kl 17:02
Man ser jo endringen fra gang til gang …