+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: This.. is.. Loggbokaaaaaaa!!

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31

This.. is.. Loggbokaaaaaaa!!

Nytt år, nye muligheter. Prøve å logge så mye som mulig her, av både kost og trening.

Min utfordring i alle år har vært å legge på meg, både muskler og fett.
    Jeg spiser vel generelt mer enn snittet av befolkningen, men fortsatt et stykke igjen til jeg er på nivå med mcbain når han ikke er på IF.

Under MuskelMaraton 2009 i høst prøvde jeg meg på å spise ukritisk og massivt, bare for å presse opp vekta, det endte med magesårliknende tilstander, husker blant annet en dag hvor jeg lå i 13 timer å vred meg i smerte pga det, så den typen kosthold utgår. Like greit kanskje.

Nå er planen å spise mer clean, og heller bruke olje her og der for å presse opp kaloriinntaket.

Så langt i dag har jeg spist:
    -40 g activate proteinpulver (husker ikke hvilken type det er)
    -30 g olivenolje

-50 g waxy maze (til trening)

-80 g havregryn
    -2 dl cultura
    -5 egg

-Kyllinggryte med fullkornris (ca 50-50 kylling og ris): 400 g

-Kommer minst ett stort måltid til i dag

Skal snart avsted og få lånt meg en brødbakemaskin, så fra og med i morra blir det hjemmebakt, grovt og økologisk speltbrød, lol. Men, gode erfaringer med dette fra tidligere, bortsett fra maskinen, håper den gjør jobben.

Når det gjelder treninga, så er den som vanlig vært til og fra i det siste, hadde en sabla god måned i høst hvor jeg trente hver dag, men dette falt fra litt da jeg ble dårlig i magen. Uansett, det er lett å komme seg på trening, sats ligger 200 m unna, og jaggu har jeg fått meg en søt liten treningspartner også.
    Hun var et ivrig satsmedlem fra før, men er relativt ny til styrketrening, så i disse dager er det innkjøring av øvelser og rutiner.
    Tipper jeg har lært henne å spotte ila neste uke.

Ettersom første trening, på lang tid, var for en uke siden, er styrken heller fraværende, men den kommer seg fort.

Dagens trening, endel maskiner og øvelser jeg ikke har gjort før, eller gjort på lenge, så tok det med ro:
    -Bryst maskin: 60 kg 3x12 (litt for lett egentlig, synes det var rar bane på maskinen, men men, lempe på mer neste gang)
    -Skulderpress maskin: 35 kg 3x9 ca
    -Triceps hantelhev bak nakke, tohånds: 18 kg 3x9 (føler ikke jeg får dreisen på denne, legge på litt mer neste gang og håpe det river bedre)
    -Rygg nedtrekk smalt grep: 70 kg 3x10 ca
    -Hantelroing: 26 kg 3x10 (føler ikke jeg får dreisen på denne heller, vet pokker ikke om jeg gjør den riktig engang, redd for å legge på for mye på ryggøvelser, ref. tidligere småskader som følge av det)

Stretching etter alle øvelser.

I løpet av et par uker går jeg fra 3x10'ish, til RP sett DC-style. Intensiteten på stretchingen skrus også opp etterhvert.

Ligger på rundt 75 kg fortsatt, etter litt opp og ned i høst, lol. Er 182 cm høy, målet er 85 kg med ca 10% fett, vet ikke hvor lang tid det vil ta.

Avslutter med et bilde fra i høst, har tross alt ikke skjedd store forandringene siden den gang (litt bleikere bare).

Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Hehe, fint navn på loggboken. Jeg ble også litt redusert av MuskelMaraton 2009. Selv om jeg gikk opp en del i vekt gikk almenntilstanden tilsvarende ned.
    Har begynt nyåret med bra kosthold og hard trening. Null sukker og ukurant fett.

Lykke til!
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Jeg har alltid ønsket meg bilde av rumpen til Aksel, og nå fikk jeg jaggu dét
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    kul caps!

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Da ble dagen avsluttet med 100 g havregryn, 2 dl cultura, 150 g ytrefilet, 100 g potetsalat, 40 g prot pulver, 30 g olivenolje, 4 cl tran og 30 g mørk sjokolade.

Så Avatar 3D på colosseum i dag, fantastisk film!! God natt.

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Spennande. Du er hva jeg betegner som typisk "oslo gutt" detta blir bra, bare få litt mer kjøtt på bena nå Og selvsagt, spis spis
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Hehe, Ara, hva ligger det i det da? Glad i å trene men enda gladere i å drekke? I så fall stemmer det, eller, det stemte for 2009.

Nattshaken min sto i vinduskarmen i natt, vinduet var nesten på gløtt og shaken frøs til is. Great.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Nattshake?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Nattshake?
    Ja, HVIS jeg våkner i løpet av natten og må på dass el.l. så pleier å jeg å drikke noe uansett, kan like gjerne være en prot shake.

Medlem Renegade har en flott utstråling Renegade sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Bortsett fra nå når du har fryserfunksjon i vinduskarmen vil ikke shaken smake ganske dårlig etter hvert som timene går?

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jævla typiske oslogutter
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Renegade Vis post
    Bortsett fra nå når du har fryserfunksjon i vinduskarmen vil ikke shaken smake ganske dårlig etter hvert som timene går?
    Den blir i hvert fall jævla vanskelig å drikke. Får sette den på innsiden av gardinene i natt, der skal det i det minste være plussgrader.

Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Jævla typiske oslogutter
    Veit, forbanna metrofile hobbymosjonister hele gjengen. Bergensere derimot.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Yes! Frokost: 5 egg, 100 g havregryn. Holder på å spy.
    Sist endret av AxMataz; 11-01-10 kl 12:49

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Yes! Frokost: 5 egg, 100 g havregryn. Holder på å spy.
    Spy av det der? Da håper jeg det var av smaken og ikke av mengden, hehe.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kim Falch Vis post
    Spy av det der? Da håper jeg det var av smaken og ikke av mengden, hehe.
    Problemet mitt er at jeg ikke eier matlyst før den kommer av seg selv, da kommer den virkelig. Men jeg må jo bare tvinge meg til å spise selv om jeg ikke er sulten, og da blir jeg kvalm, selv av så lite.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Problemet mitt er at jeg ikke eier matlyst før den kommer av seg selv, da kommer den virkelig. Men jeg må jo bare tvinge meg til å spise selv om jeg ikke er sulten, og da blir jeg kvalm, selv av så lite.
    Har akkurat det samme problemet og som regel kun om morgenen. Har du prøvd å spise litt mer lettspist mat til frokosten? For eksempel youghurt, frukt, skummet melk, havregrøt etc.?
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Heisann logging!

I dag laget jeg en stor porsjon mat, 400 g laks, 400 g makrell, 250 g fullkornris, pastasaus, ruccolasalat og ost.
    Blandet alt sammen, sammen, og spiste ca 500 g av dette til frokost!

+ 20 g prot pulver og 20 g olivenolje.

Og 20 g mørk sjokolade 86%.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Heisann logging!

I dag laget jeg en stor porsjon mat, 400 g laks, 400 g makrell, 250 g fullkornris, pastasaus, ruccolasalat og ost.
    Blandet alt sammen, sammen, og spiste ca 500 g av dette til frokost!

+ 20 g prot pulver og 20 g olivenolje.

Og 20 g mørk sjokolade 86%.

Bra du logger igjen. Du skriver "en stor porsjon mat", og så ramser du opp innholdet i en liten snack, samt at du bare spiser litt av den.. Spise mere!!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Bra du logger igjen. Du skriver "en stor porsjon mat", og så ramser du opp innholdet i en liten snack, samt at du bare spiser litt av den.. Spise mere!!
    Hehe, faen så mye folk klarer å trykke i seg da? Ok, nytt måltid innen 2 timer!

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Så bra at du baserer kosten din på faktisk mat og ikke bare gainer/shake, impressive impressive Men om du sliter å få i deg mat så kan jo shaker og nøtter være en redning til litt mer kCal

Hmm, 250g ris? Da regner jeg med risen var kokt ? hehe

Yo goooo AxMataz
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    250 g ris var målt opp ukokt, dvs 2 sånne boil-in-bag poser.

Etter min beregning, med shaken, oljen, maten, sjokoladen og et shotteglass med tran, så kom frokosten totalt på rundt 1400 kcal, det er ok for ett måltid.

Straks trening.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Hei hei loggbok.

Trening og mat går ok, men ikke "full tilt" akkurat.
    Har hatt litt fokus på rensing fremfor vekst den siste tiden, kjører på med grøntvann, vegrer meg litt for en boks med tarmrens jeg har stående.

Prøver å bevege meg så mye som mulig bort fra kjøtt og andre produkter som er tungt fordøyelige/belastning på fordøyelsen, og mer mot fisk og raw food. Vanskelig prosess men tror jeg vil få mer igjen for det over lang tid.

Nå har jeg forresten spikra målet mitt om å gå opp til 85kg, det har ligget litt løst i luften til nå, men nå gjelder det å nå målet så fort og intenst som mulig.
    Det er 10-11 kg opp, uten ønske om mer fett.

Så forresten nettopp filmen "Surfer, Dude", fjern film på mange måter, men også en fin vibe, ser frem til å teste bølgesurfing til sommeren.
    Uansett, jeg synes Matthew McConaughey har ideell fysikk i denne filmen, vet ikke hvor mye han veier, hvor høy han er eller hvor høy fettprosent han har, det er uansett noe rundt dette jeg ønsker å ta sikte på selv.
    Vedlagte bilder
    Sist endret av AxMataz; 13-03-10 kl 11:16

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Update?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.