Jeg vet jeg har en gammel treningslogg her inne. Men jeg har vært sykt dårlig på å logge treningen min. Så da forsøker man på nytt. Jeg MÅ logge treningen min nå, og hvis jeg har den på papir bare roter jeg den vekk..
Jeg har akkurat begynt å trene friidrett(sprint/langsprint), i en alder av 22 år. Noen av oss begynner seint ;D Jeg er inneforstått at jeg nok ikke blir verdensmester, målet er i første omgang å bli flink nok til å konkurrere litt. Forutsetningen er selvsagt at jeg fremdeles synes det er morsomt etter en stund, og at jeg holder med skadefri.
Jeg er forresten jente, og har trent så mye forskjellig i mitt liv at det tar altfor lang tid til å skrive ned her.
Planen er også å skrape av litt fett til sommeren, men det må jeg nesten se litt an etterhvert. Prestasjon på trening kommer først.
Torsdagstrening:
300m X 3 X 3. 4min pause mellom hvert drag, 12 min seriepause.
i tillegg oppvarming og nedjogging.
Jeg løp ikke de to siste dragene på siste serien. Treneren ba meg ikke gå helt i kjelleren på første økten. Beina må få tid til å tilpasse seg denne typen trening. Overraskende nok holdt jeg følge med resten av folket, så jeg er ikke helt på jordet. Disse har jo tross alt trent dette en god del lenger enn meg!
Fredagstrening
restitusjonsøkt
5min rask gange
25min rolig jogg(8km/t)
6 rolige drag (30sek løp, 30sek pause 13km/t)
20min tøy
---
I dag star styrketrening overkropp på planen!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Hvem trener du med?

Pytt pytt. Hvile og spise godt til fellestreningene kommende uke!