+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 41 av 41

Tråd: Tigern trener og dietterer

Medlem Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23

Tigerjenta løper for livet

Så kan dere bevitne mitt forsøk på å skrape av litt vinterpolstring.

Planen

Mat
    Styrkedager(x4): 1800kcal
    kardiodager(x3): 1500kcal
    Oppkarbing/høydag: Annenhver uke? Hver uke? Mengde - litt usikker.
    karb/prot/fett fordeling varierer. Har 2-3g prot pr kg kroppsvekt ca, karb varierer mellom 80-160g dagen. Følger advanced concept, så mesteparten karb blir før trening.

Trening
    Styrke: 2 splitt(overkropp/underkropp) + armer på intervalldagen
    Kardio: 2x morgentur a 30min + 1 dag intervall(må økes etterhvert sikkert)

---

Dagens

Kom hjem fra påskeferie i går, ikke trent på over en uke, og uken før var jeg syk og trente likevel(dårlig ide). Har ikke program ut uken, bortsett fra å få kroppen i gang igjen.

Trening

10 min mølle

Chins:
    en halv
    Negative med 3 stopp: 2 X 2
    kommentar: er to kg tyngre enn før påske, og holder en del vann etter flytur i går. Og har ikke trent på over en uke. Kan vel ikke forvente annet da.

Kabelroing:
    30 X 10 X 3
    kommentar: strict og fint

Bred Nedtrekk:
    40 X 5 X 3
    ditto

Floorpress:
    14 X 5 X 3
    tungt, men lett.

Militærpress:
    15 X 6 X 3
    Moro!

Mat

M1: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, et eple
    Trening
    M2: 160g svinefilet, 1 egg, 1 banan, litt paprika og blomkål(lite grønnsaker i hus!)
    M3: 150g røkelaks, 100g scampi, ruccola, blomkål
    M4: 120g tunfisk, 25g cashew, ruccola, blomkål, paprika, cherrytomat
    M5: 300g CC, 20g cashew, natreen

Totalt:
    199g prot
    88,5g karb
    62g fett
    1737kcal

ikke medregnet grønnsaker og en liten skvett lettmelk i kaffen.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Se her ja! Ser ut som du har god oversikt, og du har huet med deg virker det som (sett bortifra trening når en er syk, men det gjør ærlig talt jeg også.. er man sta så er man sta!)
    Når det gjelder høydager/oppkarb så må du nesten føle deg frem. Enten å ha 4-5lave dager og 1-2høye (som carbcycling), 1 "spisedag" i uka eller en de-loaduke en gang i blandt etc.. som sagt, dette må du nesten prøve ut litt og erfare!

Lykke til!
    www.mthereseo.blogg.no

Medlem Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle Tigerj er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Se her ja! Ser ut som du har god oversikt, og du har huet med deg virker det som (sett bortifra trening når en er syk, men det gjør ærlig talt jeg også.. er man sta så er man sta!)
    Når det gjelder høydager/oppkarb så må du nesten føle deg frem. Enten å ha 4-5lave dager og 1-2høye (som carbcycling), 1 "spisedag" i uka eller en de-loaduke en gang i blandt etc.. som sagt, dette må du nesten prøve ut litt og erfare!

Lykke til!

Har stort sett hodet med meg, heldigvis Ja denne kroppen, denne kroppen. Skulle så gjerne hatt en fasit!

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Glemte selvfølgelig -
    Vektstart: 60,1kg

Herrejesus, fikk sjokk da jeg gikk på vekta. Har ikke veid så mye på over et år. Veide 58ish før påske, så går utifra at det stort sett er vann. midjemålet hadde også krøpet opp en liten cm, men tror det også mest er vann. Nå kan det nevnes at alle veiinger foregår etter frokost, før trening, iklegg treningstøy. Eneste tilgjengelige vekt er på gymet, og det passer meg utmerket.

Har fettklype, så tenkte jeg skulle måle skikkelig på lørdag. Men jeg er særdeles dårlig til å klype, så tallene blir nok litt random.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg kom hjem 2 kg tyngre enn "normalt" etter påske. Forsvant i løpet av noen dager.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Jeg kom hjem 2 kg tyngre enn "normalt" etter påske. Forsvant i løpet av noen dager.
    Jeg vet, jeg vet, jeg er bare veldig flink til å tenke at jeg er unntaket som bekrefter regelen

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23

Jada - bilder

Får se hvor lenge jeg tør la dem ligge. Et bilde av ryggen i dårlig lys, sliter fremdeles med å få ut lats. Man ser i alle fall sideflesket som skal bort Og ellers et bilde av problemområdet mitt, magen!
    Vedlagte bilder

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    nice
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Niice. Eneste problemområdet ditt er at du ikke bor i samme område som meg!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Niice. Eneste problemområdet ditt er at du ikke bor i samme område som meg!
    Hah - Oslo er best ingen protest (selv om det tok min litt tid før min bedre halvdel innså det og avbrøt studiene i Trondheim for å flytte til meg )

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    æsj...
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    æsj...
    Æsj? Er vel ingenting som er æsj i fine loggen min!

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Der røk dagen til L&F.

Ser forøvrig bra ut! Stå på!!
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tigerj Vis post
    (selv om det tok min litt tid før min bedre halvdel innså det og avbrøt studiene i Trondheim for å flytte til meg )
    Var det ikke en kar her på FP, som lagde en tråd med noe slikt for kort tid siden. Mener å huske at historien ikke var så rosenrød …

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Var det ikke en kar her på FP, som lagde en tråd med noe slikt for kort tid siden. Mener å huske at historien ikke var så rosenrød …
    Nå er jeg ikke SÅ bevandret i FP-verden at det gjør noe, men denne historien er lyserød, lyserorsa, dans på roser, masse hjerter osv. Nesten til å bli kvalm av

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Trening

30 min morgenkardio. Holdt på å dø av sult.

Mat

*kardio*
    M1: 100g røkelaks, 140g scampi, ruccola, blomkål, sukkerfri ketchup, 10g chillikeso
    M2: ca 180g kyllingfilet(veid etter teking), 10g cashew, 10g chilikeso, cherrytomat, ruccola, sukkerfri ketchup
    M3: 1 polarbrød, 20g kylling, litt philadelfia, 2 epler
    M4: 1 ryvita, 30g kylling, 50g havregryn, 20g kruskakli, 1 egg, 2 pærer

Prot: 145
    karb: 158
    fett: 31
    kcal: 1510

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23

Dagens jallatrening

trening

10min mølle + bittepitt tøy

Frontbøy:
    20 X 3
    30 X 3
    35 X 3
    40 X 3
    45 X 3

merkelig greie den styrken min. Synes mer enn 3-5 rep er pain og tungt på 20kg, men kan likevel øke i det uendelige før det faktisk sier stopp.

Strakmark:
    20 X 6
    40 X 6 X 3

Easypeasy, men grepet har gått og lagt seg.

mage: 3 sett div plankedilldall

---

mat

M1: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, 1 eple
    TRENING
    M2: 1 banan, 20g prot, 1 egg, 70g kylling, grønnsaker
    M3: 120g tuna, 20g cahsew, grønnsaker
    M4: 140g røkelaks, 1 egg, 75g chillikeso, grønnsaker
    M5: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, 2 pærer

180g prot
    140g karb
    46g fett
    1750kcal

ikke medregnet grønnsaker og sukkerfri ketchup.

---

Ellers lite aktivitet i dag. synes det er tiltak å gå ned trappen med søpla :P

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Øvelser som bøy og mark er ofte slik at det blir fort tungt, men så kan man alikevel lesse på med mer vekter. Tok en stund før jeg oppdaget dette …

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    frontbøy er spesielt et mareritt sånn sett...bare å varme opp med stangen kjennes jævlig ut.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23

fremdeles jallatrening

Er sånn på de fleste andre øvelser også. Kanskje jeg er litt spesiell

Trening

10min mølle

Chins:
    1 - som var sykt seig, kjentes ut som jeg brukte 10minutter
    0,9 - fikk nesa over, men ikke haka!

Negative chins med tre stopp:
    3 X 2

V-nedtrekk:
    45kg X 5 X 4

Floorpress:
    14kg X 6 X 4

Arnoldpress:
    10kg X 4
    8kg X 5 X 2

+ litt tøy

Styrken er på vei tilbake, jay!

---

Mat

M1: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, natreen, 1 eple
    TRENING
    M2: 2 egg, 20g prot, 1 banan, cherrytomat, paprika, ruccola
    M3: 300g CC, sukring, natreen
    M4: 140g skinkebiff/svinefilet, 1 egg, 20g peanøtter, champignon, ruccola, cherrytomat, paprika, sukkerfri ketchup.
    M5: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, natreen, 2 pærer.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Trening

Bakkeintervaller(stigning 5) på mølle:
    10min oppvarm/knot med prog

9km/t - 4min
    4.5km/t - 2min
    X 4

totalt 35min

Pause hvor jeg gikk og drakk vann og kunne konstatere at håret mitt så ut som jeg nettopp hadde dusja, og at jeg var irrød i trynet Praktisk med STORT vindu bak 3-møllene, som sola skinner inn i. Note to self: ta med vannflaske på trening!

Stangcurl:
    15kg X 8 striict
    17,5kg X 6
    20kg X 5
    22,5kg X 3
    drop
    15kg X 3.5... HAHA

Smale pushups:
    5,5,5,4

Kvalm av slitenhet, og ville hjem og se oppdatering på TF

---

mat
    M1: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, natreen, 1 eple
    TRENING
    M2: 1 banan, 115g skinkebiff/svinefilet, 1 egg, salatting og sukkerfri ketchup
    M3: 150g mager kesam, 20g prot, natreen, 20g peanøtter
    M4: 125g laks, 1 egg, salatting, champignon, sukkerfri ketchup
    M5: 100g pepperskinke, brokkoli, sukkerfri ketchup, 20g protkakao
    + en pk lakerol

166g prot
    90-95g karb
    48g fett
    1500kcal

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    trening

30min morgentur

mat

*morgentur*
    M1: 150g mager kesam, 20g peanøtter, 20g prot, natreen
    M2: 1 egg, 30g prot, champignon, brokkoli, sukkerfri ketchup, rødløk
    M3: 1 polarbrød xtrem, 50g hamburgerrygg, litt philadelfia, blomkål, sukkerfri ketchup, 2 epler
    M4: 1 eple
    M5: 10g kruskakli, 50g havregryn, 20g prot, 2 pærer

122g prot
    162g karb
    35,5g fett
    1498 kcal

---

Jeg dør litt på disse morgenturene. Veldig koselig og deilig være ute, men jeg er så forbannet sulten!

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Trening

10min mølle

Chins:
    1 X 3

gleder meg til jeg klarer å ta mer enn en av gangen..

Negative chins med stopp:
    3 X 3

Benkpress:
    20 X 5
    25 X 5
    30 X 5
    35 X 1

ja, bare mistet 10kg maksstyrke siden sist jeg trente benk :P

Bred nedtrekk:
    40 X 5 X 3

Militærpress:
    17,5 X 6

Jallatrening. Må få meg noe skikkelig opplegg fra neste uke, eneste jeg har styr på er kardioen.

---

mat

M1: 50g havregryn, 20g kruskakli, 1 eple, 20g prot
    TRENING
    M2: 120g svinefilet, 20g prot, 1 eple, tomat, ruccola, brokkoli
    M3: 300g CC, 10g peanøtter
    M4: 150g mager kesam, 20g prot, 20g peanøtter, natreen
    M5: 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, natreen, 1 eple, 1 pære, blomkål

180g prot
    150g karb
    42,5g fett
    1740kcal

Noen som har noen tips til fremgangsmåling uke for uke? Tenkte jeg grovt sett kunne se på vekta i tilegg til litt målebånd, men en litt for tung person har tydeligvis stått på vekten til elixia...

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Hva fremgang du tenker på? Om det er kroppsfett, så er speilet en god ledsager. Vekta gir bare en generell pekepinn.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Ja, tenker primært fett%. Har en tendens til å se meg blind på meg selv, så synes det er greit å ha et supplement

Ble medlem
    04-2004
    Du kan jo foreta en måling av kroppsfett med jevne mellomrom. Jeg syns vekten blir for generelt, den sier ikke så mye. Det er letter å gjenspeile situasjonen i speilet. Om du føler du ser deg blind som du sier, hva med å søke tilbakemelding av andre. Jeg vil tro typen din klarer å legge merke til om du taper fett.

Ellers vil jeg si at det fettet du antagelig mener er problemet på magen, er det fettet som er veldig vanlig på jenter, og som ikke minst sitter veldig.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Ja, det er sant det du sier. Jeg ser forøvrig relativt lite på vekt, men synes det er en grei kontroll på at det i alle fall ikke går i feil retning. Ikke minst er det greit å ha i tilfelle det skulle gå for raskt nedover

Nei, du, sånn vil jeg ikke høre, jeg vil at dette fettet skal forsvinne over natta

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Trening

10min mølle

Frontbøy:
    20 X 5
    30 X 5
    40 X 3 X 5

Nordic hamstring
    5
    5
    5

planke i redcord:
    1min X 3

Bah, svak i forhold til sånn ca hele resten av verden

Mat

M1: 50g havregryn, 20g kruskakli, 1 eple, 20g prot
    TRENING
    M2: 140g svinefilet, 20g prot, 1 eple, litt salat og sukkerfri ketchup
    M3: 120g tunfisk, ruccola, ekkel tomat, 1 egg, brokkoli, sukkerfri ketchup, 20g peanøtter
    M4: 150g cc, 20g prot, natreen, 20g peanøtter
    mellom: 20g prot
    M5: 2 egg, 45g jalapenoost, 100g hamburgerrygg, sukkerfri ketchup

216g prot
    87g karb
    63,5g fett
    1804 kcal

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    30min morgentur
    M1: 150g kalkun, 20g peanøtter, rødløk, brokkoli, sukkerfri ketchup
    M2: 300g CC
    M3: 2 speltlumper, 60g hamburgerrygg, litt philadelphia, ruccola, 2 små epler
    M4: 1 eple
    M5: 3 middels pærer, 50g havregryn, 20g kruskakli, 20g prot, natreen

126g prot
    153g karb
    34g fett
    1471 kcal

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    aiai, så flink jeg er til å logge da. Dietten gikk sådar, mistet litt fett. Og etter at den ble avsluttte har jeg mistet enda mer :P hm. Ikke at det er fryktelig mye altså, men er greit fornøyd med sommerformen. Trener ikke noe særlig bein, da jeg har begynt å løpe en del. Begynner med fotball igjen til høsten, og jeg kan ikke være noe annet enn den kjappeste på banen

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Trene bein vil kun gjøre at du blir ennå raskere da...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elonar Vis post
    Trene bein vil kun gjøre at du blir ennå raskere da...
    Tung beintrening vil også gjøre det tyngre å løpe. Pr i dag får beina mer enn nok juling med løping 3-4 ganger i uken. Når de har tilpasset seg litt muskulært, skal jeg føre inn noe beintrening igjen. Nå har jeg vært av de raskeste uten å ha trent noe særlig løping, så det blir gøy å se hva litt målrettet trening kan gjøre med saken. Det sier forresten mer om nivået på norsk kvinnefotball enn om meg, da jeg ikke er spesielt rask

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Kan vel prøve logge litt her igjen. Jeg synes det er litt pinlig å logge løpeøktene, for jeg løper så treigt på mølle sammenlignet med ute. Mulig det er fordi jeg ha mølla stilt inn på en del stigning

flink til å logge altså!

Mandag 21/6 - styrke

Med No-Explode innabords 8) Aka pumpe-økt til tusen! :lol2:

chins
    1 X bw
    neesten 1 X 1.25kg

negative chins
    1.25kg X 4
    1.25kg X 4

Pushups
    Bw + 5kg X 5
    Bw + 5kg X 2.5
    bw X 5

Ezcurl
    18kg X 6
    drop
    13kg X 12
    drop
    8kg X 15

21s
    8kg

Benkdips
    Bw + 10kg X 5
    drop
    Bw + 5kg X 8
    drop
    Bw X 12

Sidehev
    4kg X 8
    drop
    2kg X 12

Mark
    40kg X 3 X 2

Var støl i en uke etterpå.

Tirsdag 22/6 - rolig joggetur ute
    Tid: 1 time
    snittpuls: 157
    Maxpuls: 174
    Kcal: 514

15-20min lenger enn jeg har løpt på asfalt tidligere. Litt øm i beina, men gikk veldig fint.

Onsdag 23/6 - Mølleløping

5min 8km/t + 5min 8.5km/t + 5min 9km/t
    X 3
    5min 6km/t
    10min 7.5-8,5km/t

Alt med 3% stigning

totalt
    tid: 1 time
    Snittpuls: 160
    Maxpuls: 177
    Kcal: 530

Fredag 24/6 - Styrke med venninne aka mye tull og fjas

Chins
    Bw X 1.5

Negative chins
    1.25kg X 4 X 3

Smal nedtrekk
    45 X 5 X 2 RPE 7-8
    50 X 5 RPE 9
    drop
    40 X 5 RPE 8
    40 X 5 RPE 9

Pushups
    Bw X 5 RPE 7
    Bw + 2.5 X 5 RPE 8
    Bw + 5 X 3 RPE 9

MP
    17,5 X 5
    20 X 3

litt boksing.

Lørdag 26/6 - Intervall
    5min 8km/t
    4min 11.5km/t + 2min 4.5km/t X 4
    1min 6km/t
    15min 7.5km/t
    5min 7.7km/t
    10min 8km/t

alt med 3%stigning

Pulsen falt mye raskere enn sist, og var under 135 i alle pausene 8) Følte jeg kunne holdt på enda lenger! STOR forskjell fra sist!

Totalt
    Tid: 1 time
    snittpuls: 158
    Maxpuls: 186
    Kcal 517
    8.3km

-----

Mandag 28/6 - langintervall
    5min 8km/t + 10min 10km/t X 2
    5min 6km/t + 10min 10km/t X 2. Men holdt meg i stengene ca 10 sek pr 1-2min, hehe.
    5min 6km/t

Totalt
    tid: 1time 5min
    snittpuls: 166
    maxpuls: 183
    kcal: 616
    9.5km

Stor forbedring fra sist jeg hadde 10minuttere!

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    begynte å bli syk i går, så dro hjem til mamma og pappa etter jobb. spiste sånn ca en halv boks c-vitaminer og la meg tidlig, det hjalp noe enormt! Fremdeles slapp, men det er delvis pga jobb og stort søvnunderskudd.

valgte selvsagt mølla som stod midt i sola. Dumbass. Blir man brun gjennom vinduer?

5min 8km/t
    4min 12km/t + 2min 4.5km/t X 4
    1min 6km/t
    5min 6.5km/t
    5min 7.5km/t

alt med 3%stigning
    kondisjonsmessig helt fint, selv om jeg økte farten med 0.5km/t siden sist uke. men merket at kroppen er sliten. Derfor kortet jeg ned på økten etter intervallene. tar det igjen i løpet av uka uansett.

snittpuls: 161
    maxpuls: 187
    360kcal

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Hatt en uke helt uten trening. 11timers-dager på jobb, deretter en liten ferietur + småkranglete akilles. Jeg er sikker på at det var helt riktig. Jeg er serdeles dårlig til å ta meg hvileuker. Sist jeg hadde det var vel i påsken. Før det var det juleuken. Det gikk veldig fint med løpingen i dag!

oppvarming:
    5min 8km/t
    5min 8.5km/t

Hoveddel:
    35min 9km/t
    5min 9.5km/t
    10min 10km/t

Nedtrapping:
    1min 9.5km/t
    1min 9km/t
    1min 8.5km/t
    1min 8km/t
    1min 7.5km/t
    1min 7km/t
    1min 6.5km/t

Alt med 3% stigning.

tid: 1.07.02
    Snittpuls: 164
    maxpuls: 182
    kcal: 622

I morgen er det styrke! Gleder meg, har ikke løftet skrot på to uker

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nå som du fokuserer såpass på løpingen tar jeg det nesten personlig at du ikke har lyst å være med på sprinttrening med oss Frister ikke teknikktrening med film kanskje?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    se der ja, tigern trener Mike Tuchscherers Reactive Training System!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Nå som du fokuserer såpass på løpingen tar jeg det nesten personlig at du ikke har lyst å være med på sprinttrening med oss Frister ikke teknikktrening med film kanskje?
    Du, jeg vil, jeg vil! Men den lysken min har vært litt for kranglete til at jeg har turt prøve meg på noe toppfart. Skal til kiro som skal knekke på plass bekkenet mitt på fredag, tenkte å sjekke om hun kunne si noe fornuftig om det. Sannsynligvis er det ikke annet å gjøre enn å tøye og hvile. Fotballpausen har definitivt hjulpet. Men, ja, når jeg kommer hjem fra fjellene på Nordmøre, vil jeg gjerne!

Eneste aberet med å være med på sprinttrening er at jeg kommer til å være så inni hampen treig. Jeg liker å tro jeg er det

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    se der ja, tigern trener Mike Tuchscherers Reactive Training System!
    det der måtte jeg google

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Frk. Svak har kommet seg på trening igjen. Chinsen min har forsvunnet. bæsj, altså

chins med assist(45):
    X6 +3+3+2+2

latpulleysak:
    36kg X 5 X 3

frivendinger med press(eller et forsøk på det)
    20kg X 3 X 3

Arnoldpress:
    7kg X 5 X 3

Knebøy på oppned BOSU:
    X 5 X 2

Panke 90sek
    planke på BOSU 45sek
    planke med benløft 30sek

15min tøy

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Da har jeg endelig fått vite grunnen til alle småplagene mine. Scoliose nederst i ryggen. Crap. Heldigvis en mild scoliose. Den skaper i seg selv ikke andre problemer enn at den gjør meg mer sårbar for andre skader. I mitt tilfelle er det nok lysken og den kjipe strekken jeg fikk der for et år tilbake som er største synderen. Når jeg kommer hjem igjen i august, starter vi skikkelig behandling. Da får jeg nok skuldrene mer på plass, ordnet opp i kjeven, og forhåpentlig "reparert" benlengdeforskjellen.

Greit å vite hva som er galt, men skulle ønske det var noe som det var mulig å fikse helt..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.