...
...
...
:
Hva triceps øvelse er det snakk om? For meg så høres det ut som det kanskje er et dårlig valg av øvelse og at du kan finne en som er bedre til ditt bruk og styrkenivå.
..
Frankspressen er nok en mye bedre øvelse, og jeg tror du bør bytte over til en øvelse der du bruker begge armene samtidig på denne økten her og. Rett og slett fordi styrken din ikke helt er der ennå til å kunne få god nok progresjon på en arms øvelser.
Alternative øvelser er benk dips, triceps pullover, pushdown, en 2 hånds variasjon av den du allerede kjører etc. Om du ikke har noe regel om at det MÅ være en isolasjonsøvelse så er jo smal benk også et godt alternativ.
Takk! Satt helt fast i den en-hånds versjonen.
............
.......... .................... .
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
.--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
.--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -..--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -..--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -..--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -..--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -..--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -..--. .- .- - .. -.. . .- .- -... . --. -.-- -. -. . .-.. --- --. --. .. -. --. . -. .. --. .--- . -.
http://www.dingsekongen.no
-.- ..- -. -. . ...- .- . .-. - .-.. .. - - -- . .-. --- .-. --. .. -. .- .-.. -.. .- ... ..- .-. . ..-. .. ...
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
_ _ _
>(')____, >(')____, >(')____,
(` =~~/ (` =~~/ (` =~~/
~^~^`---'~^~^~^`---'~^~^~^`---'~^~^~
.'\ /`.
.'.-.`-'.-.`.
..._: .-. .-. :_...
.' '-.(o ) (o ).-' `.
: _ _ _`~(_)~`_ _ _ :
: /: ' .-=_ _=-. ` ;\ :
: :|-.._ ' ` _..-|: :
: `:| |`:-:-.-:-:'| |:' :
`. `.| | | | | | |.' .'
`. `-:_| | |_:-' .'
jgs `-._ ```` _.-'
``-------''
_ _ _
>(')____, >(')____, >(')____,
(` =~~/ (` =~~/ (` =~~/
~^~^`---'~^~^~^`---'~^~^~^`---'~^~^~
.'\ /`.
.'.-.`-'.-.`.
..._: .-. .-. :_...
.' '-.(o ) (o ).-' `.
: _ _ _`~(_)~`_ _ _ :
: /: ' .-=_ _=-. ` ;\ :
: :|-.._ ' ` _..-|: :
: `:| |`:-:-.-:-:'| |:' :
`. `.| | | | | | |.' .'
`. `-:_| | |_:-' .'
jgs `-._ ```` _.-'
``-------''
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Nei, jeg prøvde å lage en selv
Kan lage denne da!!!!111:
<3