Da starter jeg en ny logg her![]()
Jeg har ikke sluttet å trene siden sist loggbok, jeg har bare logget på bloggen og på fitnessbloggen. Men tenkte jeg kunne ha en loggbok her også (igjen).
I høst fikk jeg virkelig sansen for Bodyfitness. Etter å ha sittet klistret foran live opptak fra Stavanger Open og NM, ble jeg giret på å satse selv. Men dette lå bare i tankene i begynnelsen. Jeg ble mer dedikert på treningene, og la opp et 3-splittsprogram som jeg fikk meget bra fremgang på. Men rundt juletider, kom jeg i kontakt med Eivind (Gremlings), og dermed startet satsingen mot scenen høsten 2012. Så jeg er så heldig som har fått han som coachNå er kostholdet 100% og jeg har nettopp startet ett nytt treningsprogram, der jeg har en mengde uke og en tung uke. Mengde uke for meg er 20reps og 3 sett, mens tung uke så har jeg pyramidesett på baseøvelsene, og tunge vekter og 4 sett på de andre øvelsene. Så får vi se hvordan dette fungerer! Treningsprogrammet er tilnærmet en 5-splitt
Trener både på City Gym og på SiS Sportssenter
![]()
I tillegg er jeg så heldig som blir sponset av Norkost.no!![]()
Dagens helvete beinøkt på City Gym: NO PAIN, NO GAIN!
Leg extension:
4 x 10, 15kg
3 x 20, 25kg
Beinpress Panatta:
80kg x 20
110kg x 20140kg x 20
140kg x 20
Hacklift:
3 x 20, + 20kg
Gående utfall:
3 x 20 (pr fot), 5kg hantler
Strakmark:
2 x 20, 40kg
1 x 20, 50kg
Sittende leg curl:
3 x 20, 25kg
Sittende tåhev:
3 x 20, 20kg
Meget bra økt! For en pump og for en pain! Skulle gjerne hatt en rullestol nå altså..
Formbilder 28.01.12
bilde (53).jpgbilde (52).jpg

LinkBack URL
About LinkBacks
Nå er kostholdet 100% og jeg har nettopp startet ett nytt treningsprogram, der jeg har en mengde uke og en tung uke. Mengde uke for meg er 20reps og 3 sett, mens tung uke så har jeg pyramidesett på baseøvelsene, og tunge vekter og 4 sett på de andre øvelsene. Så får vi se hvordan dette fungerer! Treningsprogrammet er tilnærmet en 5-splitt
Svar med sitat