+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Trenings fremgang!

Kliss nytt medlem Juliie94 har en flott utstråling
    Ble medlem
    01-2012

Trenings fremgang!

Innpå denne tråden skal jeg ligge ut litt om hvordan min trening foregår, bilder av hvordan jeg så ut etter 2 uker jeg begynte å trene, litt bilder innimellom trenings perioden min og når jeg har nådd målet mitt!

Her er iallefall det første bildet:

er det bare meg eller ble bildet jævlig stort? Anyways, dette er hvordan jeg så ut etter 2 ukers trening! Skal bli litt større enn dette her, få litt mer markerte muskler osv!

Her er iallefall ett trenings bilde fra i dag, uten sminke og alt, flottflott!

Bronse Member BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Allright, fint utgangspunkt

Hva er dine målsetninger? Kostholdsvaner og sånt vil vi også vite!
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Du har ein veldig grei ramme å bygge på.

Velkommen forresten.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av BareRobert Vis post
    Allright, fint utgangspunkt

Hva er dine målsetninger? Kostholdsvaner og sånt vil vi også vite!
    Første målet mitt er å øke fra 51,3 - 60kg i muskelmasse da, få mer makerte muskler og mindre fett på kroppen. Jeg har egentlig aldri tenkt så mye over hva jeg har puttet i munnen før jeg begynte å trene, nå spiser jeg ikke snop og sånt, unner meg selvfølgelig en sjokolademelk etter trening i ny og ne

Siden jeg skal øke muskelmassen min spiser jeg minst 2 store "middags" måltider om dagen, og gjerne most banan med havregryn til frokost Om du har noen tips til noen gode matretter er jeg takknemmelig for det.

Ble medlem
    01-2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Du har ein veldig grei ramme å bygge på.

Velkommen forresten.
    Tusen takk Ja, legen min sa også det at jeg hadde en fin kropp å bygge muskler på.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Du har kun karbo til frukost. Kvifor det? Sleng på protein i tillegg.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2012
    Du har kun karbo til frukost. Kvifor det? Sleng på protein i tillegg.
    Er egentlig ikke så veldig glad i å spise frokost, og jeg går jo på skole så har ikke så veldig god tid i ukedagene til å spise frokost før jeg må løpe til bussen så velger å lage noe lettvint. I helgene pleier jeg å spise fullkorn knekkebrød med kokte egg på, men får vell stå opp litt tidligere å lage meg en skikkelig frokost. Noe tips til en god protein frokost?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Et det du gjer no, men spe på med proteinpulver.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2012
    Et det du gjer no, men spe på med proteinpulver.
    Skal kjøpe nytt proteinpulver snart, har laget en hjemmelaget proteinshake før da, som inneholdt 3 egg, 1 stor banan, 3-4 dl melk og 1ts med oboypulver for smaken sin skyld da! Vet egentlig ikke om denne funker så bra, men skulle nesten tro det? Bør jeg fortsette med denne hjemmelagede proteinshaken til jeg har råd til det proteinpulveret jeg skal kjøpe?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Av det du nevner der er det berre egg og melk som er protein i. Et meir kjøtt og fisk i tillegg.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2012
    Av det du nevner der er det berre egg og melk som er protein i. Et meir kjøtt og fisk i tillegg.
    Okei, tusen takk for tipsene! Det jeg liker med dette forumet, du får tips og hjelp til ting du kan gjøre bedre

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    En grei måte å få i seg 'frokost' for oss som stiller vekkerklokken til 7:22:30 når bussen går 7:25 er å styrte en halv liter h-melk på bussen..
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Du er bygget litt som damen min før hun begynte å trene. Tipper du får saftige lår, lats og skuldre!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    01-2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Du er bygget litt som damen min før hun begynte å trene. Tipper du får saftige lår, lats og skuldre!
    Takk til h-melk tipset, kommer nok til å bli tatt ofte i bruk, i og med at jeg er så sløv om morgenen. Høres bra ut det der med saftige lår osv, får bare håpe du har rett på det da

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. fremgang??
    By Eun in forum Strongman og styrke
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 08-12-04, 17:36
  2. Fremgang
    By Choctaw_ in forum Strongman og styrke
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 21-10-04, 10:54
  3. Fremgang!
    By Pettern in forum Trening