Kjappis i dag.. måtte rekke ølsalget :s
Mark
Oppvarming: 40kg x 8 og 50kg x 8
60kg x 4
55kg x 5
55kg x 5
Nedtrekk, roing
Lemon out!
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Hehehehehe, bra prioritering.
'Feo, Fuerte y Formal'
Mhmmen nå er det faktisk snart tre uker siden sist jeg drakk, så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet.. hehe
![]()
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Trente tilnærmet fastende i dag, kun en prew/o (50kcal) og BCAA før trening. Har tenkt å begynne å spise etter IF prinsipper igjen. Det er ikke alltid jeg rekker frokost, og det har blitt MANGE usunne, dyre frokoster i studentkafeteriaen i det siste. Bedre planlegging og et mer fleksibelt spisemønster (IF) skal kutte ned på denne kostnaden.
Merket ikke noe til at jeg ikke hadde spist egentlig, men jeg spiste veldig sen kveldsmat i går, da.
Knebøy
20kg x 8
30kg x 5
40kg x 5
50kg x 8
50kg x 6
50kg x 5
Push-ups (vanlige!)
BW x 12
BW x 9
BW x 8
BW x 6
Er alltid sykt sliten i armene etter push-ups og klarer nesten ingenting på skulderpressen, men shit au. Det blir sikkert mye dødtid på jobb i helgen, så kanskje jeg setter opp et litt mer fornuftig program dahe-he.
Skulderpress, stående m/ hantler
7kg x 5
6kg x 6
6kg x 5
Hvordan spiser du når du følger IF og hva går det ut på? Er det samme greia som periodisk faste?
/ ivrig etter å kvitte seg med noen kilo
You say banana, I say potato.
Stemmer det som Baronen sier. For meg er fordelene at jeg blir tvunget til å planlegge litt i fremtiden, i tillegg til at jeg får spise store måltider![]()
Tror jeg skal gjøre det samme selv. Spiste jo slik før og var veldig fornøyd med det, husker ikke hvorfor jeg sluttet. Kan ikke ha vært en god grunn med andre ord! Veldig greit med litt store måltider![]()
You say banana, I say potato.
Ja det synes jeg du skal gjøre! PF er sweet.
Dagens:
Markløft
40kg x 7 (oppvarming)
50kg x 5
55kg x 5
55kg x 5
50kg x 5
Nedtrekk
28kg x 8
40kg x 8
40kg x 8
Roing m/ stang
20kg x 12
20kg x 10
20kg x 7
Planken
BW x 60 sec
BW x 60 sec
BW x 60 sec
avslutningsvis:
Hoppende utfall x 8 (på hver fot)
Hoppende knebøy x 20
2 min pause
Hoppende utfall x 8 (på hver fot)
Hoppende knebøy x 15
Skulle egentlig på boot camp i dag, men møte på jobben tok 1 evihet og bli ferdig.
en eller annen type knebøy.. du vet sånn med en hantel som du holder foran magen og kjører på.
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 10
Benkpress (ventet på at knebøyracket skulle bli ledig)
20kg x 8
25kg x 7
25kg x 7
knebøy
40kg x 8
40kg x 7
40kg x 7
Bulgarsk utfall m/ hantler
8kg x 6
8kg x 8
Skulderpress
8kg x 8
8kg x 6
6kg x 8
Armhevninger
BW x 7
BW x 7
Hadde litt fri i helgen da jeg var i Oslo, men har ikke drukket nevneverdig (baronen fikk ha cognacen sin i fred denne gangen!). Men mamma laget spaghetti med kjøttsaus og hadde is til dessert, så det ble.. oppkarbingshelg. hehe. Ellers følte jeg at jeg hadde litt for mye penger så da fikk jeg shoppet litt fra meg også. Kjøpte blandt annet en ny treningstopp, som de sa skulle koste 300 men kostet 400 likevel etterpå da jeg så på lappen, så det var kanskje ikke et veldig bra kjøp likevel.
Dagens trening
Oppvarming: 5 minutter jogging + en liten spurt på slutten, og litt tøying (squat to stand) og litt sånn.. utfall bakover.
Knebøy
20kg x 8
40kg x 5
50kg x 8
45kg x 8
45kg x 8.. tror jeg.
Push-ups
BW x 10
BW x 10
BW x 10
Skulderpress
8kg x 8
6kg x 8
8kg x 5
Bulgarsk utfall
Smerteøvelse! Men vi gjorde det synkront i dag da, og da blir det så mye kjekkere!
5kg x 10
10kg x 8
Planko
BW x 60 sec
BW x 60 sec
BW x 30 sec
Sit-ups på ball
Hadde 2,5kg i armene bak hodet.. to sett x 5-6 reps på hver.
Har gjort noe som jeg lenge har sagt at jeg "skal en gang", nemlig vært på spinning, med ingen ringere enn jenta_a(TM).
Det var slitsomt, og akkurat like ille som mine forventninger.. hehe! Men definitivt 1000 ganger mer effektivt enn når jeg kun trener cardio for meg selv, så jeg lurer på om ikke det blir reprise om ikke så alt for lenge![]()
og det er et veldig godt poeng! Hvis jeg hadde holdt på alene hadde det heller aldri blitt en TIME.. max 30 minutter tror jeg, hehe.
Gratulerer med vel utført Spinning-debut!![]()
You ran a marathon? That's cute
Nice one![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Takk Tom & Grem!
Elonar: alltid like sjarmerende, så det første jeg sa da jeg kom på skolen i dag var "jeg er så jææævlig sår i ræva!"
Må få meg sånn bukse med pute i tror jeg :P
ÅJa, åja, stemmer, ja, jeg gleder meg til jeg blir så flink i sykling at jeg må gå sidelengs i trapper
Jeg kan gå i trappen, springe i trappen, hinke, hoppe, og tilogmed GÅ opp trappen... =)
Kroppen venner seg til det. Første "langturen" min på sykkel var fire mil og dagen etterpå var det ubeskrivelig vondt å sitte på sykkelsetet. Nå kan jeg sykle 4-5 dagers ettapperitt uten å få gangsperr...! En repetisjon med benkpress derimot... aaauu
^Sounds good! Skal prøve å å med meg den tirsdagstimen fast, har jo ikke forelesninger på tirsdager (foreløpig) så det er et veldig greit tidspunkt.
Dagens trening skulle egentlig inneholde markløft, men det var så fullt der inne og så ble alt litt suppe, men ja.. fikk no trent litt, da. Har fått en liten strekk eller noe på høyre arm- så måtte ta det litt rolig på dra-øvelsene.
Oppvarming: litt mølle og litt sånne .. tøye-oppvarmings-øvelser(TM)
YTWL
2kg x 6
2kg x 6
3kg x 6
kråsvektknebøy m/ hopp
20 reps
Bent-over barbell row kombinert med halvmark/strakmark eller hva faen det kalles.. u kno
20kg x 10
25kg x 10
25kg x 10
25kg x 8
Nedtrekk
33kg x 8 (bredt grep)
40kg x 6 (smalt grep)
35kg x 7 (smalt grep)
Knebøy
20kg x 8
35kg x 8
35kg x 8
35kg x 8
Planken
BW x 30sec
BW x 30sec
Det var stappfullt på senteret i går så jeg prøvde, men fikk ikke trent noe særlig :P musikken var helt på tur, også.. :s
tok litt av det igjen i dag da:
markløft
40kg x 8
50kg x 4
62,5kg x 3
62,5kg x 3
50kg x 5
var tungt i dag gitt.. jeje![]()
nedtrekk.. bredt grep
33kg x 8
33kg x 8
stangroing .. smalt, omvendt grep
25kg x 8
25kg x 8
uansett, er jo cardiotuesday så jeg gjentok suksessen fra forrige uke og dro på spinning!![]()
Spiste middag hos ei venninne i dag (kylling og grønnsaker) - og så skulle vi på trening. Jeg prøvde å overtale henne til å bli med og ta et par øl, men det var det ikke snakk om :P er selvsagt sjeleglad for det nåHar IKKE tid til å være fyllesyk i morgen!
Knebøy
20kg x 8
37,5kg x 8
50kg x 6
50kgx 5
50kg x 4
40kg x 12
Armhevninger
BW x 15
BW x 10
Kort pause før jeg tok 4 og så 3.
Skulderpress
6kg x 8
8kg x 5
8kg x 5
Så prøve jeg meg på chins maskinen men jeg skjønte den ikke heeeeeeelt akkurat.. men nå har jeg hvertfall ikke gymangst for den lenger.
Hei og hopp! Har hatt noen tilnærmede bulimiske anfall ang. mat i helgen (uten å kaste opp selvsagt..) Sykt digg... men litt godt å komme seg på trening igjen ogsåGikk ganske greit, hadde jo karbet opp så det sang så det var jo kjekt.
Knebøy
Oppvarmingssett på 20, 30 og 40 kg.
52,5kg x 5
52,5kg x 4
45kg x 7
Så kjørte jeg litt myoreps på Armhevninger, Skulderpress, Step-ups og Legpress (en fot av gangen).
Prøvde meg også litt i den dipsmaskinen men jeg skjønner den ikke helt og må nok se et lite videoklipp for å få inn teknikken
Ellers litt laundry på en søndag så klart, men ikke noe tanning i dag
Gleder meg til ny uke! Fri fra jobb heeelt til lørdag! Blir insane!
HeheVel, jeg hadde ikke trent siden onsdag da så det måtte nesten til
![]()
Ble en kjappis (eller 2, eller 3) i dag på gymmet.
15 minutter intervaller på ellipse
One armed dumbbell snatch!
10kg x 6
10kg x 6
10kg x 7
bicepscurl!!
YTWL
Skulderpress (samme øvelse 2 dager på rad?? SHIT! lett i dag da)
One point dumbbell row
og så videre, og så videre.. god kveld videre!
10kg på den snatch-en er jo veldig bra!![]()
You ran a marathon? That's cute
whatever happened to cardio-tuesday?!? =O)
Måtte leke flink student og skrive hjemmeeksamen! Har forelesninger på tirsdager nå, men de er ferdig kl 12 da.. så jeg rekker det muligens akkurat![]()
Okei! Der var den skriftlige eksamen ferdig ogsåFøles som om jeg har sommerferie.. hehehe
![]()
Var som vanlig kjapp i svingene på eksamen så jeg rakk heldigvis litt trening før jobb!
Knebøy
Oppvarmingssett på 20, 30 og 40 kg.
52,5kg x 6
52,5kg x 5
50kg x 6
Push-ups, bredt grep og føttene ca 10 cm over bakken
BW x 12
BW x 4
BW x 4
BW x 3
BW x 4
kort pause mellom hvert sett ^
Skulderpress
7kg x 8
5kg x 10
4kg x 12
Bulgarsk utfall
10kg x 12
10kg x 12
10kg x 12
Gikk som en russejente fra Arna den 18 mai etter det siste settet der :s
Avsluttet med YTWL
Hey hey
Dagens trening:
Knebøy
30kg x 10
30kg x 10
Markløft
40kg x 8
50kg x 5
65kg x 2
65kg x 3
60kg x 3
Rumensk markløft
40kg x 10
45kg x 10
Aldri gjort dette før, var kanskje litt for lette vekter på.. ^
Nedtrekk
33kg x 10
33kg x 8
33kg x 6
Tricepspushups, beina hevet
BW x 10
BW x 10
BW x 5
Roing med stang
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 6
Bicepscurl
6kg x 6
6kg x 6
6kg x 6
Skulderpress
4kg x 12
6kg x 10
6kg x 10
Tricepspushdown
xxkg x 12
xxkg x 12
xxkg x 12
One-point dumbbell row
6kg x 12
8kg x 10
8kg x 10
Dagens antrekk.. skjorten på vrangen! LOL![]()
Hahaha.. jeg gikk og lo for meg selv resten av treningen :P
Dagens dagen-derpå trening
Bryst, skuldre og rumpe
Push-ups
BW x 12,8 og 10.
Pike press
BW x 5, 7 og 6
Militærpress
17,5kg x 6, 7 og 6
Benkpress
20kg x 7
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 5
Stående skulderpress m/ hantler
4kg x 12, 12 og 12
Flyes i lifefitnessmaskin
26kg x 7, 5 og 5
Glute Bridge, kroppsvekt, m/ 5 sek hold på toppen
BW x 10
BW x 10
Quadrupled hip ext. 5 sek hold på toppen
BW x 10
BW x 10
Fire hydrant (man står på alle fire og later som om man er en hund som tisser... 5 sek hold på toppen)
BW x 10
BW x 10
Til slutt, 10 minutter på 3d-mølla. 10% incline og fart 5,5 km/t.
Det ble en kort kardioøkt i kveld![]()
Ny uke.. blir noe sånt som dette tenker jeg:
Mandag: Ben (tung)
Tirs: Spinning
Ons: Rygg
Tors: Discobygging (armer + rumpe + mage)
Fredag: Ben (lett)
Lørdag: Bryst + Skuldre + Rumpe
Fire hydrant LOL. Hva bygger du da?![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Hehe... bygger rumpe![]()
Leste denne:
T NATION | Dispelling the Glute Myth
Er på første fase, altså Hip Flexor Flexibility and Glute Activation
God ny uke håper alle har det bra og hatt en fin helg.
Bøy (er gøy!)
30kg x 7
40kg x 5
55kg x 4
55kg x 3
55kg x 4
50kg x 5
Oi oi! Trodde det var 55kg jeg trente med sist gang men det var visst 52,5kg .. ergo er dette en slags rekord kanskje?
Benpress
70kg x 8
80kg x 8
80kg x 10
Benpress, ett ben
20kg x 8
30kg x 8
30kg x 8
Utfall m/ hantler
8kg x 6
10kg x 8
10kg x 8
Step-ups
8kg x 6
8kg x 6
8kg x 6
trente oxo bøy og mark-klføt i dag :O) Rett før du kom =)
bra økt, og well-dressed......
Fett!
I går ble det skikkelig cardio tuesday med spinning!
Dagens ryggøkt:
Markløft
40kg x 8
50kg x 5
65kg x 3
65kg x 3
65kg x 3
60kg x 5
Stående roing m/stang
20kg x 12
20kg x 12
20kg x 12
20kg x 12
Nedtrekk
28kg x 10
28kg x 8
28kg x 8
Tricepspushups
BW x 5
BW x 5
Det ble litt amputert på slutten fordi jeg kjente det så syykt i underarmene.. heheAkk og ve.
Gruppetimetorsdag...
45 min spinning
Six pack attack
Ass attack
Litt bentrening..
Bøy
30kg x 10
35kg x 10
35kg x 10
30kg x 10
Bulgarsk utfall
8kg x 8, 3 sett
RDL
50kg x 5, 3 sett
Leg press
Ingen.. satt på maskinen og bare, herregud, hva er vitsen? Er jo 0 ROM på denne greien?
Step-ups
8kg x 8, 3 sett
Fin Mjau.
'Feo, Fuerte y Formal'