Som mange andre mennesker, sliter jeg med og bli sikker på om det holder. Alltid tenker jeg * Spiste jeg bra nok idag? holdt alt treningen for idag? gjorde jeg nok reps?. Så nå skriver jeg hva jeg gjør.
Kosholdt: Jeg veier 70 KG, Får imeg 140 + proteiner hverdag. Det går for det meste i langsomme karbohydrater. Har bare ekstra grovt brød, det eeneste av brød jeg spiser er det. Begynner morgenen med 2 skiver grovtbrød, kanskje en shake så drar jegtil skolen.
På skolen blir det 4 grovt, med enten ost og salami. Ost, eller annet kjøttpålegg. Bruker forresten vanlig den gule smørren? den med gull pakkning, Bremkyt? husker ikke.
Kommer hjem, til middag blir det ris, men ikke kjappkokt de i poser. Men langkokt, altså de som tar 1 time og koke, og da blir det enten kylling,bønner, fårikål osv med.
Etter det venter jeg 2-3 timer til fordøyning så stikker jeg til treningssenteret og trener. Kommer hjem og tar meg 4 grovbrød, med makrell og en shake. Som also da er blanda inn med melk. Jeg fordeler proteinshaksa mine sånn her. Tar 4 stk om dagen, som da inneholder 31 proteiner hver. 1 om morgene før skolen, en rett etter skolen før middag. Så venter jeg 1-2 times tid og tar den 3. Den 4 tar jeg rett etter treningen, og jeg har da blanda ut karbs som jeg har kjøpt i boks. Dextrose og Maltodextrine. Jeg har blanda ut 15 G av hver, som tilsier da 30 Gram totalt. Dette er altså kosten min.
Trening:
Søndag: Biceps,triceps og Mage. Biceps, jeg kjører 3 forskjellige øveleser. Jeg tar hver øvelse 3 ganger, med 8-12 tunge repetisjoner. Samme med mage og triceps.
Mandag: Bryst og mage ( litt skuldre )
Tirsdag : Biceps, Triceps.
Torsdag:Biceps,triceps og bryst.
Detter er for det meste min plan, har dere noe ideer? til Treningstips? osv. bare hiv dere innpå og hjelp meg

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat