Tenkte eg skulle vente litt med å logge til det blei nokke sprut i denne skjøre kroppen, men fikk streng beskjed av TommyMSI å skrive her.
Begynte dagen idag som alle andre med å gå kjapt til jobb(ca 35 minutter)
Spiste frokost der: en prottisshake, en banen og litt omega3.
Bærte rundt på 40kilossekker med gips en stund, flyttet nokken kjøleskap og går generelt veldig mykje på jobb. Alltid nokke som må løftes og bæres og fraktes rundt.
Har ikkje lunch på jobb, men fikk ned en god håndfull med valnøttkjerner og spiste en prottisbar. Gikk hjem igjen og laget en ommelett med koktskinke i.
Gikk til treningssenteret(ca 10minutt), varmet opp med 40 kilo i benk, første settet var 15*65, tok ett sett 70*15, ett sett med 80*10, ett sett med 90*8 og tilslutt 95*8. Gikk videre til skråhantelpress: fem sett med 34kiloshantler(fem i kvert sett).
Han eg trente med idag klarte å skade skulderen her, så eg måtte trene resten aleine. Ikkje fullt så artig.
Tok deretter brystpress 5 sett med fem reps på 95 kilo.
Så blei det fire sett med en øvelse eg ikkje husker navnet på, men du står i ett "cabelbur" og tar stående flyes med kabler. Som sagt fire sett med 12reps i kvert sett med 30 kilo i kver hånd. Sluttet av med dipsmakin, 4 sett med 12 reps på 100kilo og en gåtur hjem igjen.
Hadde en dårlig dag idag med lite energi tilovers grunnet dårlig søvn og ikkje så mykje tid til mat grunnet stress på jobb. Hadde mykje bedre tall forrige uke i alle øvelser.
Gikk hjem og heiv innpå en god porsjon med nyinnkjøpt prottis fra Norkost i tillegg til en porsjon Cell Max.
Så var det en liten gåtur på 1,5timer.
Sitter no og vurderer å spise opp resten av omeletten.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Den er brun

endelig ledig)