+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Ulv - Diett, trening og måloppnåelse.

Ulv
    Ulv er ikke aktiv
    Medlem Ulv is on a distinguished road Ulv sin avatar
    Ble medlem
    01-2007

Ulv - Diett, trening og måloppnåelse.

Hola!

Første "dagboken" jeg har laget, så "be gentle".

Startet "omformingen" for ca 6 uker siden. Hadde da en startvekt på 103 kilo, og var regelrett feit. Startet med en ketose diett, og de 2 første ukene bestod av en 50 min morgentur, før frokost. Senere.
    Har nå også begynt med et program som heter p90x, som er et hjemmetreningsprogram, med manualer (bands) pull up bar etc. Det er kansje ikke like effektivt som å dra på treningstudio, men for meg så er det så effektivt fordi det er så tilgjengelig. Hver økt (hver dag) er på mellom 1 time til 1 time og 30 min. Programmet består som regel av:

Mandag: Bryst, rygg, og mage
    Tirsdag: Plyometric
    Onsdag: Skuldre, armer, mage.
    Torsdag: Yoga
    Fredag: Bein, rygg og mage.
    Lørdag: Kenpo
    Søndag: Hviledag, eller X-Stretch.

Jeg har nå gått mye ned i vekt, og klarer fortsatt samme mengde repetisjoner, om ikke mer!

25.01.10: Ca 103 kg
    01.02.10: 97,6 kg
    08.02.10: 96,1 kg
    15.02.10: 94,8 kg
    22.02.10: 96,8 kg (Her ble det litt rart, hadde en pause i dietten, for å lade opp til en real fyllekule, i forbindelse med en bursdag)
    01.03.10: 93,3 kg
    08.03.10: 92,3 kg

All veien har blitt gjort mandag morgen før frokost.

Videre plan er å slanke meg ytterligere, til en punkt hvor jeg blir fornøyd. Fks 70-80, for så å endre diett, til noe som vil kunne hjelpe meg å oppnå en flott kropp. Kommer da også til å følge p90x programmet slik det var ment å bruke det (med riktig diett, riktige maunaler (bruker bands n&#229 og, notering samt bilde ved start og slutt av 90 dagers perioden.

Har med vektreduksjonen oppnådd å være mer uthvilt enn tidligere, men er mer urolig om natten (Dette kan kansje være på grunn av sesamin?) Men jeg har fått inn en rutine hvor jeg står opp 05:00 (06:00) avhening av når jeg må på uni/jobb) for å ta en morgentur.
    Har også blitt informert om at det å holde samme vekt etter en lang ketoseperiode er veldig vanskelig, så det må jeg finne en løsning på.
    Holder dere oppdatert!

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Kjempebra! Stå på!

Hvordan ser dietten din ut?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ulv
    Ulv er ikke aktiv
    Ble medlem
    01-2007
    Dietten består av i 90% av tilfellene:

Frokost: 3-4 egg + 3 striper bacon, og jarlsberg terninger
    Lunsjboks som fordeles ut over dagen frem til middag: Kjøtt + ost, samt litt salat for fiberen sin skyld.
    Middag: Mer kjøtt. Som regel røkt laks, kylling, samt brokolli eller advocado.

Har frem til dag, ikke hatt noen planlagte "oppkarbings" faser. Jeg er redd for å dette ut av hele oppleget, hvis jeg skeier for mye ut. Vet ikke hvor nødvendig den oppkarbings fasen egentlig er, og har heller ingen kunnskap om hvor mye og hva jeg da skulle ha spist. Derfor jeg har droppet det.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det spørs litt hvor hardt du ligger i energiminus. Det er nok endel sett ifht. ditt bra vekttap. Samtidig virker det som om du har ganske mye fett som skal vekk.

Leptinnivåene, som er kritiske ifht. vektnedgang, avhenger av fettmengde på kroppen og karbohydratinntak.

Du vil gradvis få mer og mer ut av spisedagene.

Disse dagene spiser du samme mengde protein som til vanlig, kutter ut så mye fett som mulig og spiser masse karbohydrater. Ideelt sett fra lavglykemiske kilder.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Finally, and perhaps most importantly relative to most readers of this booklet, deliberately
    overeating carbohydrates helps to normalize most, if not all, of the hormones I talked about back in the
    chapter about bodyweight regulation: leptin, ghrelin, insulin, peptide YY, etc. Overeating carbohydrates
    works to normalize all of these hormones. I want to mention that overeating the other nutrients (fats and
    proteins) doesn’t have the same effects on all of these hormones which is why structured refeeds need
    to be high-carbohydrate (and as I’ll mention again below, low in fat) regardless of the type of diet that
    you’re on. So whereas free meals is really just a time to eat whatever foods your current diet doesn’t
    allow (if you want), refeeds should be high carbs and low fat for all dieters.
    I should mention that it is somewhat debatable whether short refeeds (1 day or less) have much
    of an impact on metabolic rate, appetite or hormone levels. A recent study (in rats, unfortunately) found
    a short period of overfeeding in rats did increase metabolic rate but it’s unknown if this applies to
    humans. Even if a structured refeed doesn’t significantly impact on metabolic rate, it serves the other
    purposes I mentioned: allowing a psychological break from dieting, refilling muscle glycogen and briefly
    turning of diet induced catabolism.
    Fra flexible dieting Det er altså ikke bare leptin det er snakk om.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ulv
    Ulv er ikke aktiv
    Ble medlem
    01-2007
    Hvilke matvarer er av typen lavglykemiske kilde? Fant ikke noe bra svar på det i google

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.