+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Valdorf prøver å omgjøre fett til muskler

Kliss nytt medlem valdorf is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2011

Valdorf prøver å omgjøre fett til muskler

Hei!

Har tittet ofte innom forumet deres i det siste og har endelig tatt meg mot til å dele min progresjon med dere.

Kan starte å skrive litt om meg selv:
    Er en 23 år gammel gutt, 180 høy og nå veier jeg 94kg.

Er en veldig "alt eller ingenting" person. Som betyr at jeg må gå 100% inn for noe for å få gjennomført noe. Kanskje noe som reflekteres i min noe "bråe" oppstart. Er veldig klar over at jeg lett kan ryke på en smell ved å gjøre dette med at motivasjonen blir borte. Men jeg har bruker mye tid på å forberede meg på dette. Har heldigvis en treningspartner og vi er veldig obs på å motivere hverandre.

Mål:
    Mitt hovedmål er å komme tilbake til den formen jeg var tidligere. Skal finne frem noen bilder av hvordan jeg så ut. Men da var jeg veldig fornøyd med meg selv.

Mitt delmål A er muligens litt vagt definert, da jeg ikke vet hva slags resultater jeg kan forvente meg med innsatsen jeg har idag i 5 måneder fremover. Men selve delmålet er kun å fortsette slik jeg holder på idag. Frem til sommeren.

Delmål B, å klare en 3 chins (klarer ingen atm).

Neste delmål vil da være å opprettholde treningen over sommeren, nyte alkohol med måte og ikke drikke for mye, både i mengde og frekvens.

Skulle gjerne sett at mine mål ble mer resultatorientert, men er usikker på hva jeg realistisk kan forvente eller å sette for lette mål (kan ikke ha for lette mål da blir det ikke noe å jobbe mot og kan miste motivasjon).

Kosthold:
    Har regnet meg frem til at min BMR er ca 2100. Og at jeg forbrenner ca 3000 kcal i uken med trening 3-5 ganger i uken.
    Har kjøpt måltidserstattere og proteinpulver.

Måltidserstattere bruker jeg som supplement til min vanlige kost som nå består av kun sunn mat, som f. eks. tunfisk, salat, knekkebrød med makrell i tomat etc.

Spiser også vanlig middag som f. eks. taco, biff, kinamat etc. men da i små porsjoner (litt over en neve stor).

Har kuttet helt ut med usunn mat som: Pizza, Kebab, Godteri, Sjokolade etc. Bortsett fra sjokolade (som jeg elsker) så kan jeg ikke si at jeg savner noe av det jeg har kuttet ut nevneverdig.

En typisk dag for meg består av:
    Frokost: Måltidserstatter.
    Måltid 2: Salat fra salatbaren på jobben (drit god).
    Måltid 3: Måltidserstatter
    Måltid 4: En banan og ett knekkebrød med fisk eller en pose knaskegullerøtter.
    Måltid 5: Middag
    Måltid 6: Måltidserstatter

Prøver å holde meg rundt 1800-2100 kalorier om dagen. Går aldri over 2100.

Kan legge til at jeg ikke har drukket alkohol enda, men kommer til å gjøre det hvis jeg har ett ønske om det. Har da ikke tenkt til å bli superfull (selv om jeg alltid sier det på forhånd) og matche mitt inntak av alkoholsinnholdig veske med vann.

Trening:
    Nå til det viktigste

Jeg prøver å gjøre om fett til muskler. Derfor ville jeg ikke karakterisert meg som på slankern. Men heller

Trener en 3 splitt og treningsuken består av 6 dager med 3 dager hvile og 3 dager trening. Dvs at hvis jeg trener bryst+triceps på en mandag så vil jeg trene dette igjen på søndag.

Jeg bruker alltid 4 rep på hver øvelse.

Styrker så langt...

Bryst+triceps:
    Benkpress med stang 12x40kg
    Skråbenk med manualer 12x8kg
    Flyes i maskin 12x25kg
    Stående kabel flyes 12x10kg
    -
    Pushdown middels grep 8x25kg
    En arm over hodet 8x12kg
    Hantel kickback 8x
    Pushdown med tau 8x12,5kg

Rygg og biceps:
    Sittende roing med smalt grep 12x35kg
    Nedtrekk foran 12x35kg
    En arms hantelroing: 12x9kg
    Rygghev 15 med egenvekt
    -
    Scottcurl med stang 8x20kg
    Hammer 8x10kg
    Husker ikke hva denne heter, men drar hantelen i en "C" opp fra hoften og opp mot brystet 8x7kg
    Bicepscurl med kabel 8x17,5kg (med drop til 10x12,5kg)

Bein og skuldre
    Knebøy 15x40kg
    Benpress 15x60kg
    Stående tåhev 15x40kg
    -
    Shrugs 12x12kg
    Reverse Flies 12x8kg

Pleier som regel å bygge meg opp til maks vekten. F. eks I Scottcurl starter jeg med 8x12kg første, 8x15 andre, 8x17 tredje og 8x20 på siste.

Dette er egentlig det samme programmet som jeg kjørte før jeg ble skadet. Eneste forskjellen er antallet løft per repetisjon. Før kjørte jeg 5x5, nå 4x15 på ben, 4x12 på største musklene og 4x8 på de mindre. Dette fordi jeg ikke er godt trent enda og ikke har den eksplosive styrken jeg hadde før.

Blir lite cardio trening, men legger inn 30 min jogging etter endt trening når jeg har mulighet (realistisk 1 gang i uken).

Utseende idag:

Størrelse:
    Vekt 94kg
    Mage 104cm
    Bryst 108cm
    Rundt biceps 37cm

Epilog:
    Ble plutselig veldig mye tekst her så til dere som orket å lesegjennom alt, takk
    Skal oppdatere her minst ukentlig slik at de som måtte ønske kan følge min fremgang.

Ønsker ALLE konstruktive tilbakemeldinger velkommen. Spesielt hvis dere ville gjort noe annerledes med kunnskapen som mange her innehar. Noe som kan hjelpe meg med resultater? Noe som kan hjelpe meg hvis motivasjonen er lav?

På forhånd takk!

Mvh Valdorf

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hei og velkommen!

Jeg går rett på sak
    1 - At fett kan gjøres om til muskler er vel bare feil måte å si det på, jeg regner med at du vet at fettvev og muskelvev ikke kan omgjøres til hverandre og er og blir muskler eller fett. men du vil endre kroppsammensetning - den er jeg med på!

2 - Du spiser for lite. Jeg ville startet på 3000kcal og holdt det i en ukes tid og se hva som skjedde. Begynt med mat før måltidserstattere. Et eksempel på kosthold

Frokost
    Havregryn kokt til grøt
    1 beger mager kesam/cottage cheese/2scooper proteinpulver
    en neve ubehandlede nøtter (mandler f eks)

Mellommåltid
    1 frukt
    1 boks mager kesam(blandet ut med funsaft blir det som yoghurt) eller cottage cheese

Lunsj - er du på jobb/skole kan du fint lage denne kvelden før
    kyllingfilet/karbonadedeig/tunfisk/laks(halver mengden nøtter om du velger laks)
    valgfri mengde/type grønnsaker og krydder
    søtpotet/ris/pasta
    en god neve ubehandlede nøtter (mandler f eks)

Før/etter trening
    Før: fett(peanøttsmør f eks), litt karb(en frukt) og protein(kesam/cottage cheese eller proteinshake)
    Etter: 1-2 frukt og proteinshake dersom det er lenge til middag

Middag
    samme som lunsj, men spis gjerne mer variert så det ikke blir kjedelig, f eks om du spiste laks til lunsj tar du karbonadedeig til middag.
    og bytt gjerne ut nøttene med avokado eller noen ss olje/pesto

Kvelds
    Knekkebrød med egg/peanøttsmør/vita hjertego ost/makrell i tomat(skyll bort sausen)

3 - Jeg synes det var en overvekt av overkroppsøvelsen kontra beinøvelser. Det er slik at musklene overkroppen trenger mindre stimuli enn beina (såfremt du ikke går på henda da).
    Jeg ville begynt med 1-3 øvelser på hver muskelgruppe i overkroppen á 2-3set og 3-4øvelser på bein á 4set.
    4 øvelser på biceps og triceps etter 4 bryst/ryggøvelser blir overkill.

Du kunne også kjørt mindre repetisjoner og litt tyngre vekter en dag i uken
    www.mthereseo.blogg.no

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hei, og velkommen hit!

jeg har 1 råd til deg, stå på, tren tungt og spis fornuftig!

Medlem KS2004 is a jewel in the rough KS2004 is a jewel in the rough KS2004 is a jewel in the rough KS2004 is a jewel in the rough KS2004 is a jewel in the rough KS2004 sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    edit: lykke til!

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Velkommen til forumet. Men det ser ut som om du har gløymt markløft i programmet ditt. Fokuser heller på base-øvelser og mindre på isolasjonsøvelser.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2011
    Hei og takk for tilbakemeldinger:

Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Du spiser for lite. Jeg ville startet på 3000kcal og holdt det i en ukes tid og se hva som skjedde..
    Hvis jeg har forstått gamet riktig så må jeg gå i underskudd med antall kalorier eller trene mye cardio for å få en effektiv fettreduksjon. Eller vil dette komme av seg selv med kun styrke trening? Med 3000 kalorier vil jeg (ifølge min kalkulasjoner :P ) gå i overskudd pr. dag.

Det er viktigere å redusere kroppsfettet nå de første månedene, enn å bygge muskler.

På bakgrunn av:
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Jeg synes det var en overvekt av overkroppsøvelsen kontra beinøvelser. Det er slik at musklene overkroppen trenger mindre stimuli enn beina (såfremt du ikke går på henda da).
    Jeg ville begynt med 1-3 øvelser på hver muskelgruppe i overkroppen á 2-3set og 3-4øvelser på bein á 4set.
    4 øvelser på biceps og triceps etter 4 bryst/ryggøvelser blir overkill.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Men det ser ut som om du har gløymt markløft i programmet ditt. Fokuser heller på base-øvelser og mindre på isolasjonsøvelser.
    Tenkte jeg å revidere treningsprogrammet mitt.
    Noe jeg burde droppe?
    Har tenkt i 2-3 uker nå gå ned på antall løft i en repetisjon fra 12/8stk til kanskje 8/6stk?
    Burde jeg legge til markløft på ben dag eller rygg dag, ryggen er vel hovedmålet?

Foreslår:
    Kode:
    Bryst+triceps:
    Benkpress med stang 		3 rep, med 8 løft
    Skråbenk med manualer		2 rep, med 8 løft
    Flyes i maskin			2 rep, med 8 løft
    Stående kabel flyes		2 rep, med 8 løft
    -				-
    Pushdown middels grep		3 rep, med 6 løft
    Hantel kickback			3 rep, med 6 løft
    Pushdown med tau 		3 rep, med 6 løft

Rygg og biceps:
    Markløft 			3 rep, med 8 løft
    Sittende roing med smalt grep 	3 rep, med 8 løft
    Nedtrekk foran			3 rep, med 8 løft
    -				-
    Scottcurl med stang		3 rep, med 6 løft
    Bicepscurl med kabel		3 rep, med 6 løft + drop

Bein og skuldre:
    Knebøy				3 rep, med 8 løft
    Benpress			3 rep, med 8 løft
    Stående tåhev			3 rep, med 8 løft
    -				-
    Shrugs 12x12kg			3 rep, med 8 løft
    Reverse Flies 12x8kg		3 rep, med 8 løft
    Noen som har noen formeninger eller tilbakemeldinger på dette?

På forhånd takk!

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Viss formålet ditt er å skrelle av spekk og bli sterkere er baseøvelser gull. Sjølv kjøyrer eg fullkropsprogram 3 dager i veka. Det har fungert veldig bra for meg. Einaste forskjellen eg har gjort i mat vegen er å få opp mengden proteiner og kutte ut kebab, pizza og godis. Siden mai har eg satt eindel nye perser, tatt av 30cm rundt midjen og mistet ca 20 kg kroppsvekt.

Ta ein titt inne på logge min og sjå om det kanskje kan passe.
    'Feo, Fuerte y Formal'

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Heisann kammerat. Her er vi alle kompiser å jeg ønsker deg: Velkommen på laget!

det ble veldig mye tekst så jeg har egentlig ikke lest så mye av det men jeg skjønner at du vil bli ripped og det tror jeg du klarer. bra treningsprogram på gang. specsene dine lover bra. 23 år, 180cm og ok tan er et godt utganspunkt.

ønsker deg lykke til og jeg kommer til å følge NØYE med på progresjonen din. til sommeren blir du RÅ - det må du fortelle deg selv VÆR DAG. snakkes.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Man må ha et kaloriunderskudd for å gå ned i vekt. Det holder med 300-500kcal underskudd pr dag, men siden du nå har spist lite over lengre tid så syns jeg kroppen din fortjener litt mer mat så det forstår "hva du vil"

Så lite mat og mye trening på en stor kropp er kun tyning, og da tør ikke kroppen ta av fettreservene dine.

Btw - rep = repetisjon (det du skriver som løft) og set er det du beskriver som rep, bare for å oppklare det

Ser at du har gjort litt om på treningsprogrammet ditt - men hva å gjøre det om HELT, altså kjøre en tosplit;
    -over/underkropp
    -rygg+bein/bryst,skuldre,armer
    -skuldre+bein/bryst,rygg,armer ?
    www.mthereseo.blogg.no

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Du annbefaler altså og ligge på 3000kcal for å gå ned i vekt, når han har regnet ut at han bruker 3000kcal daglig?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ja, for å lure kroppen
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Ja, for å lure kroppen
    Ja det var akkurat det jeg stusset på.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Du kan trygt legge deg på 2500 kcal eller noe lavere. Dropp måltidserstatterne da de som regel er flytende og du vil være like sulten etterpå. TYGG alle kcal! Bryt på med kjøtt/fisk. Logg alle måltidene dine her: Ernæring og treningsdagbok | MyLog, enkelt og greit. Ikke hør på riino om peanøttsmør ol. da du på få sekunder sprenger kcal limiten. Heller en 200 gr biff enn en neve nøtter mann!!

LYKKE TIL!!

Ble medlem
    02-2011
    Takker for alle tilbakemeldinger. Registrerte meg på my log, så veldig kjekt ut for kontroll freaker som meg :P

Da har jeg vært på første trening med det reviderte programmet.

Trente bryst og triceps.

Benkpress 4 8 45
    Skråbenk 3 8 12
    Stående kabel flyes 3 15 35
    Fransk press 3 7 20
    Pushdown 3 8 25
    Pushdowm m/ tau 2 8 7,5

Kjenner at jeg har mest power å hente ved å jobbe med psyken. Tar meg selv noen ganger å bare "løfte" uten å være mentalt innstilt på å gi 100%.

Edit: Legger til at jeg syklet 40 min etter endt styrke økt. Driver å sniffer litt på om jeg skal legge inn tabita økt isteden for ren cardio på slutten av treningene

Edit 2: Før trening spiste jeg ca 250g med energimix (nøttemix) fra Bama . Etter trening en protein shake og 250g med den samme nøttemixen. Fin blanding av raske og trege carbs i den posen, med litt sunt fett og litt proteiner.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    2 ting

1: kan du skrive løftingen litt annerledes? for eksempel og tilføye KG på det tallet som angir vektene

2: viss du ikke gir 100 prosent(%) så kan du like greit GÅ HJEM.

2a: mitt bidrag.
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    02-2011
    1) Bedre slik?
    Benkpress 4x8 45kg
    Skråbenk 3x8 12kg
    Stående kabel flyes 3x15 35kg
    Fransk press 3x7 20kg
    Pushdown 3x8 25kg
    Pushdowm m/ tau 2x8 7,5kg

2) Er helt enig med utsagnet ditt. Bare noe jeg må lære meg til.

2a) Takker for tilbakemld.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av valdorf Vis post
    1) Bedre slik?
    Benkpress 4x8 45kg
    Skråbenk 3x8 12kg
    Stående kabel flyes 3x15 35kg
    Fransk press 3x7 20kg
    Pushdown 3x8 25kg
    Pushdowm m/ tau 2x8 7,5kg

2) Er helt enig med utsagnet ditt. Bare noe jeg må lære meg til.

2a) Takker for tilbakemld.

God helg.

Ble medlem
    02-2011
    God morsdag til alle mødre der ute

F*ck dette må være noe av det beste forumet på nettet, bare positive tilbakemeldinger. Ingen pubertale troll.

Hadde dårlig tid. Så ble en liten lyn sesjon med beina idag. Veldig greit med en kjapp en iblant.

Kode:
    Knebøy 4x12 70kg
    Benpress 3x12 100kg
    Stående tåhev 3x12 60kg
    Gikk opp i alle tre øvelsene. Grunnen til dette er at første gang jeg trenet ben så sleit jeg istykker noe i låret, det er bra nå og jeg kunne gi alt.

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av valdorf Vis post
    Takker for alle tilbakemeldinger. Registrerte meg på my log, så veldig kjekt ut for kontroll freaker som meg :P

Da har jeg vært på første trening med det reviderte programmet.

Trente bryst og triceps.

Benkpress 4 8 45
    Skråbenk 3 8 12
    Stående kabel flyes 3 15 35
    Fransk press 3 7 20
    Pushdown 3 8 25
    Pushdowm m/ tau 2 8 7,5

Kjenner at jeg har mest power å hente ved å jobbe med psyken. Tar meg selv noen ganger å bare "løfte" uten å være mentalt innstilt på å gi 100%.

Edit: Legger til at jeg syklet 40 min etter endt styrke økt. Driver å sniffer litt på om jeg skal legge inn tabita økt isteden for ren cardio på slutten av treningene

Edit 2: Før trening spiste jeg ca 250g med energimix (nøttemix) fra Bama . Etter trening en protein shake og 250g med den samme nøttemixen. Fin blanding av raske og trege carbs i den posen, med litt sunt fett og litt proteiner.
    HEI HEI!!

Hørte du ikke hva jeg sa om nøtter!
    Du har spist 500 gram nøttemix i forbindelse med treningen.
    Det er ca
    150 gr fett
    250 gr karbs
    Beste fall 50 gr protein.
    Hele dagens kcalinntak på 2200 i bare pre/post workout mat.
    Du kommer ALDRI til å gå ned i vekt hvis du kjører dette løpet. KUTT nøttene og spis MAT istedenfor.

Ble medlem
    02-2011
    Selv om du overdriver litt så tar jeg poenget. Skal slutte med nøtter

Til info så spiste jeg tre fullkornsknekkebrød med hytteost og grillkrydder før dagens treningsøkt

Den besto av:

Kode:
    Markøft! 4x8 60kg
    Roing (smalt grep) 3x8 45kg
    Nedtrekk foran (middels-bredt grep) 3x8 45kg
    Scottcurl 3x6 20,5kg
    Bicepscurl med kabel 3x6 20kg med dropp til 15x15kg på siste.
    Etter droppen gikk jeg nesten rett i bakken, så bare hvite prikker over alt og hadde en kvalmende følelse. Var vel kroppen som ikke har blitt helt vandt til hard trening riktig enda. Vet ikke helt hva jeg gjorde feil, men tror ikke kroppen fikk i seg nok oksygen. Enten glemte jeg å puste eller så klarte ikke lungene mine å formidle nokk oksygen til kroppen (holder en knapp på denne).

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Lykke til! Kjør løpet ut, så skal du se du klarer målene dine..

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Flott, det vil bare gjøre livet ditt lettere! For øvrig ser jeg ikke at jeg overdriver noenting
    Stå på!!

Ble medlem
    02-2011
    Bryst og triceps økt idag

Benkpress 4x8 45kg
    Skråbenk 3x8 16kg
    Stående kabel flyes 3x15 12,kg
    Fransk press 3x7 20kg
    Pushdown 3x8 25kg
    Pushdowm m/ tau 2x8 12,5

+ 40 min kardio på slutten.

Målte og veide meg nå. (siste måling ble også utført etter en bryst/triceps økt).

Vekten er redusert til 88,6kg (ned 6,4kg, regner med at mye er vann)
    Mage 104cm (ned 2cm)
    Hofte 100cm (ned 3cm)
    Bryst 107cm (ned 1cm)
    Biceps 36,5 (ned 0,5cm)

Gikk egentlig ned litt mer enn planlagt. Planen var å redusere vekten med 0,5-1kg i uka. Men får bare ta det som en bonus.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Grattla med vektnedgang.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Bra!!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jævlig bra kompis!!! Ikke overrasket, ser jo at du har d som skal til for og oppnå resultatene du ønsker!! NEVeR SuRRenDer! --__Go Even HARDER__--

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Fett-muskler vekt?
    By Qompis in forum Trening
    Svar: 18
    Nyeste innlegg: 28-11-07, 18:45
  2. muskler og fett på diett?
    By sandersama in forum Trening
    Svar: 30
    Nyeste innlegg: 26-06-07, 11:16
  3. Svar: 6