+ Svar på tråd
Side 1 av 13 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 601

Tråd: Veien mot 200kg i frontbøy og 24cm penis!

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Veien mot 200kg i frontbøy og 24cm penis!

Nå som jeg har pådratt meg benbrudd, ikke får trent på sprint eller football og må midlertidig legge preparasjoner til NM i 60m på hylla skal jeg jakte på et nytt mål.
    Jeg skal forsøke få opp dobbel kroppsvekt i benkpress uten noe form for utstyr. Foreløpig har jeg rundt 145-150kg, jeg trenger 160-170 avhengig av hvor mye jeg legger på meg eller tar av.
    For å få til dette skal jeg kjøre en egen variant på et russisk periodiseringsprogram med rom for konjugering om jeg skulle stagnere.
    Det blir benking rundt 4x i uken, hvorpå jeg vil veksle mellom småtungt-tungt og lett og dynamisk.
    Det blir på en måte en krysning mellom WSB-prinsipper og russiske/bulgarske vektløfterprinsipper.

All trening vil i denne perioden fungere uten noen form for legdrive. Dette er selvfølgelig pga beinet, og jeg vil tippe jeg tjener ytterligere 5-10kg når beinet blir bra igjen og jeg får inn legdriveteknikken.

Mandag 8/9 Vekt: 86kg Teknikktilvenning (jeg benker jo så og si aldri)

-Benkpress 115/3 (8) Lettlettlett
    -Smalbenk m/stopp 95/3 (5)
    -Rykkpress bak nakke 45/5 (3)
    -Pistol squats
    -Chins 60 reps gjort utover dagen

Tirsdag 9/9

-Eksplosive chins Kroppsvekt/5 (20)
    -Pull-ups smalt grep 20 reps, 3 sett
    -Mage

Onsdag 10/9 It begins...

-Benkpress 120/2 (6) Lett og eksplosivt til tross for litt stølhet.
    -"Stående" roing (et ben på benk) 85/5 (5)
    -Pistol squats supersett med Glute-Ham raise 5/5 (5)
    -Mage
    -Chins 10 x 3

Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Hvor lenge er du skadet?? Når håper du å nå målet?
    Det er i motbakke det går oppover.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    å jeg som hadde tenkt å tilby deg gjesteopptreden når vi kommer til trondheim for å spille rugby..
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Skal være i gips i rundt 5 uker til, jeg satser på å nå målet om rundt 9 uker, dvs i November.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    å jeg som hadde tenkt å tilby deg gjesteopptreden når vi kommer til trondheim for å spille rugby..
    Faen, det hadde vært kult. Vi får ta en raincheck på det, jeg er lett med.

GridIron Barbell

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, ja du hadde nok likt det.. var jo NM i 10 mannsrugby der (trondheim) for 3-4 helger siden.. som vi forresten vant går for 15manns nmseier som neste.. men du får sikkert sjans igjenn, er oppi trongheim flere ganger i året for å spille
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hvorfor sier du ikke fra at du er her adda??!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Skal være i gips i rundt 5 uker til, jeg satser på å nå målet om rundt 9 uker, dvs i November.
    Itj for å vær kuk. Men du ska øke 25-30kg i rawbenk på 9 uka kis?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    hvorfor sier du ikke fra at du er her adda??!
    hehe, ah faen har ikke helt slått meg at det er kjentfolk der oppe.. er ikke så lenge til det er meninga vi skal opp igjenn da.. måned ca tror jeg..

-Phil Baroni

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Itj for å vær kuk. Men du ska øke 25-30kg i rawbenk på 9 uka kis?
    Neinei, 15kg pluss-minus. Når æ si "ytterligere 5-10kg fra legdriven" så mene æ at det da går fra 160 t muligens 170. Men vi får sje, æ sett itj nå deadline. Det e om 9 uka æ e på slutten av første gjennomkjøring av programmet mitt.

EDIT: Det å si at jeg tror jeg når målet i November blir feil, jeg satser på å ligge på 160kg i November. Om jeg da har gått ned til 80kg vil det si jeg har nådd målet mitt, men jeg har egentlig ingen planer om å gå ned så mye i kroppsvekt.

GridIron Barbell

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Lykke til.
    Keep us posted.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Fredag 12/9

Økt 1

-Chins BW/22 reps. Barnemat, jeg stoppet fordi jeg må spare meg til den ordentlige chinninga.
    BW/10 (4)

- Chins med vekt BW+12kg/5 (20)
    -Chins med hevede bein BW/5 (5)

Økt 2 - Speedbenk

-Speedbenk 85/3 (9) Greit, men vanskelig å få til den rette "pop"en uten legdrive.
    -Fronthev 2x15/5 (5)
    -Glute-Ham raise BW+15kg/5(5)
    -Beinspark høyre ben 30/6 35/6 (2) 40/5
    -Bencurl høyre ben 35/5 (4)

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Lørdag 13/9 "Kosechins"

-Chins (smalt underhåndsgrep) BW/10/10/5 med klapp og 5 vanlige/10/20/10/10/10/10
    -Benhev BW/10 (4)

Zzzzzz

GridIron Barbell

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Chins med klapp? Tror ikke du er helt god

Hvor mange chins med klapp tar Einar?? hoho
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower Vis post
    Chins med klapp? Tror ikke du er helt god

Hvor mange chins med klapp tar Einar?? hoho
    Det å ta chins med klapp kan virke som en bragd, men det beviser bare hvor tynn eller feilprioritert treningen er
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Her er templaten jeg har lagd for "hovedøktene."

Uke|

1 | 120kg(80%)/2x6 120kg(80%)/3x6

2 | 120kg(80%)/2x6 120kg(80%)/4x6

3 | 120kg(80%)/2x6 120kg(80%)/5x6

4 | 120kg(80%)/2x6 120kg(80%)/6x6

5 | 120kg(80%)/2x6 127,5kg(85%)/5x5

6 | 120kg(80%)/2x6 135kg(90%)/4x4

7 | 120kg(80%)/2x6 142,5kg(95%)/3x3

8 | 120kg(80%)/2x6 150kg(100%)/2x2

9 | 120kg(80%)/2x6 160kg(107,5%)/1x2

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Det å ta chins med klapp kan virke som en bragd, men det beviser bare hvor tynn eller feilprioritert treningen er
    Haha, æ kan lett ta på mæ dem 10-15 kg'an med dødvekt du har på mæ og kjør en del, fatboy.

Søndag 14/9

-Benkpress 120/3 (6)
    -Smalbenk 90/3 (6)
    -Nakkedrag 55/5 (5) :P
    -Glute-Ham raise BW+15/6 (5)
    -Beinspark høyre fot 30/5 (2) 30/8 (2)

Lett og greit.

GridIron Barbell

Bronse Member IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Fy faen, du er rå, er ikke noe mer å si. Lykke til med målet ditt. Har trua Har alltid drømt om det samme selv, men må nok opp en 35 kg i benkstyrke eller ned 17,5 kg i kroppsvekt, så skjer nok ikke med det første for å si det sånn :P

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hehe, takk for tilliten.
    Dette skal nok gå, men kjenner at det blir en del tyngre uten legdrive så det blir nok noen omjusteringer etterhvert. But still nothing I can't handle.

Mandag 15/9

-Chins BW/20 (2)
    -Chins med klapp BW/10/6 (12)
    -Chins med switch mellom over- og undergrep BW/6 (3)
    -Chins med benhev BW/5 (5)

Jeg går rundt med konstant pump i ryggen.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Chins med klapp og piss.

Tirsdag 16/9 Vekt: 87kg

-Benkpress 120/2 (8) Papir, kjørte to ekstra sett.
    -Smalbenk m/stopp 100/3 (3)
    -Ettbensmark 55/6 (5)
    -Glute-Ham raise BW+10/5 (5) BW+20/5
    -Mage

GridIron Barbell

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Chins med klapp så bra ut
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg satt og leste i går og lurte på hva "chins med klapp" var. Flott video illustrasjon hehe. Litt av et vær dere har der oppe, shorts og uten tskjortevær? Misunnelig på den.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg satt og leste i går og lurte på hva "chins med klapp" var. Flott video illustrasjon hehe. Litt av et vær dere har der oppe, shorts og uten tskjortevær? Misunnelig på den.
    Vel, andre folk her kler seg nærmest i full pakke til tross for solen (det er rundt 11 grader ute). Jeg får stadig vekk spørsmål om hvorfor jeg ikke fryser med så lite klær, men jeg gjør bare ikke det. Vet ikke helt hvorfor, men kroppen er glohet 24/7.

GridIron Barbell

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Kool sang, hvilken er det?
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Kool sang, hvilken er det?
    Three Days Grace - Animal I Have Become

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Onsdag 17/9

-Chins BW/31 tok to bittesmå pauser for å ikke slite ut grepet
    -Chins med vekt BW+15kg/5 (5) Underhåndsgrep, smalt/5 (5)
    -Chins BW/11 (4)
    -Chins hevede bein BW/10
    -Forskjellige varianter av benhev osv

Blir så jeg skal være trener for det ene DFL-laget nå, samt at jeg begynner sånn smått igjen på jobb fredag.
    Skulle egentlig ha kjørt speedbenk ikveld, men tror jeg dropper det pga en god mengde blodansamling i foten. Det er uansett ikke noe spesielt tungt enda, så det er ikke slik at jeg trenger å være religiøs på å hvile og ta en speedbenkøkt imellom. Derfor blir det 120x4x6 imorgen.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Torsdag 18/9

-Benkpress 120/4 (6) Lett!
    -Smalbenk m/stopp 95/4 (4)
    -Div. mageøvelser og iliopsoas/adductor-øvelser

Fredag 19/9 Turn

Klarte uheldigvis å flerre opp noen få svære skinnbiter fra hendene på high-baren, så det ble litt rolig kødding etterhvert. Etbenshopp over div ting, handstands og pushups med klapp osv.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Søndag 21/9

-Div iliopsoas/adduktor-øvelser og bentrening på maskiner osv

Mandag 22/9 Speedbenk

-Gulvpress 110/2 (8)
    -Benkpress 120/2 (6)
    -Stående roing 90/8 (6)

Tirsdag 23/9

Samme som søndag, inkl. 2 sett med 21 chins

GridIron Barbell

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Imponerende... Vet at jeg aldri skal begi meg utpå chins med klapp iallefall, da brekker jeg enten rygg eller nakke
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Vel, andre folk her kler seg nærmest i full pakke til tross for solen (det er rundt 11 grader ute). Jeg får stadig vekk spørsmål om hvorfor jeg ikke fryser med så lite klær, men jeg gjør bare ikke det. Vet ikke helt hvorfor, men kroppen er glohet 24/7.
    Godt å se det er flere varme sjeler rundt om! Jeg går i t-skjorte sommer som vinter. Kan hende en vindtett jakke hvis det skulle blåse veldig!

Helt rå video forresten! Du må være en av de største atletene på FP om ikke den største!!

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hehehe, takk for den. Jeg liker å tenke på at jeg bare gjør hva som kreves for å komme meg lengst mulig, "stor atlet" eller ei.

Onsdag 24/9

Halvdårlig dagsform..

-Benkpress 120/5 (6) Yeouch
    -Stående roing 90/6 100/6 (6) Den er ganske vrien når nesten all vekta går på èn fot... Kanskje jeg bør slutte å kjøre denne inntill videre. :P
    -Abs

Seks 5'ere på 120 kjentes, dog det gikk veldig lett de første 4-5 settene. Jeg må prøve å få til en eller annen form for legdrive, ellers tror jeg 6x6 kan bli nokså tungt.
    Uansett, med tanke på at jeg alltid har sugd på repping i benkpress så lover dette jævlig bra.

Torsdag 25/9

-Div. iliopsoas/adductor-øvelser, beinspark og hamstringsøvelser
    -Chins BW/25/30/10 (rev opp litt skinn inni hånda igjen, så stoppet der)

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Fredag 26/9 Speedbenk

-Gulvpress (m/fatbar) 112,5/2 (9)
    -Pullups med vekt (underhånds) BW+15kg/5 BW+20kg/5 BW+30kg/4 (2)
    -Pullups, psykokjappe BW/10 (8)
    -Adductor/iliopsoasdritt og beinspark

Var helt besatt på pullinga idag, føltes ut som jeg kunne kastet meg selv igjennom taket.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Lørdag 27/9

-Div. iliopsoas/adductor-øvelser og hamstringsøvelser
    -Statiske flaggøvelser for mage (kroppen strak med bare hodet/nakke i benken osv)

Søndag 28/9 Turn

-Ringer Første gangen jeg prøvde, og jeg eide ganske greit i det. Klarte å kjøre en del statiske hold og svinger uten noe problem med ingen erfaring med det fra før, så her fikk jeg høre det er mye potensiale.
    Dette kommer jeg til å kjøre mye på i fremtiden, sinnsykt mye skulderfleksibilitet og corestyrke som kreves her.
    -Hayes-hopp med en fot Kjørte gradvis større og større lengde mellom de to madrassene jeg skulle hoppe over til jeg kom ganske så fuckings langt mellom de og kjørte to gjennomkjøringer på ca max. Ble i alt kanskje 14 serier på 2 hopp.
    -Handstands og nakkeøvelser

GridIron Barbell

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Du er rå, Ingar. Faen seint er det og.

Så har du laget benkprogrammet selv? Håper ikke du har patent, fordi jeg likte det

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    For all del, kjør på.

Mandag 29/9

-Gulvpress 110/3 (8)
    -Benkpress 120/2 (8)
    -Gulvpress, supersmalt 90/2 (20)
    -Mage

Formen var dritt idag, så kjørte masse lett (dynamisk) volum, på onsdag blir det speedwork og fredag blir det 6x6 på 120.

Onsdag 1/10 Speedbenk

-Gulvpress (m/fatbar) 112,5/3 (8)
    -Chins med klapp BW/6 (5)
    Adduktor/iliposoasøvelser, hamstrings, beinspark

Idag fikk jeg ganske merkbare smerter i biceps, garantert pga at jeg hadde noen voldsomme svinger i ringene på søndag som sitter igjen. Fikk jobbet ut en hard knute på trapezius, da slapp det litt.

Torsdag 2/10

Adduktor/iliposoasøvelser, hamstrings, beinspark, chins

Adduktorene begynner å føles mye bedre ut, iliopsoas har jeg så og si ingen smerter i mer.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Fredag 3/10

Benkpress 120/6 (6) Sug meg hardt, det var tungt på de siste settene idag.
    Supersmalbenk 90/4 (6)
    Rårykk 40/5 45/3 50/4 60/3 (2)
    Stående roing 90/5 110/5 (4) 90/5

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Søndag 5/10 Turn

-Ringer Merkbar forbedring her.
    -Chins med klapp
    -Hayes hops på en fot Bra trykk, kjørte mer høyde på hoppene idag.
    -Handsstands og div styrkeøvelser i bom

Mandag 6/10

Benkpress 125/2 (5) 130/2 (2) Litt tyngre enn etter skjema, men føler jeg trenger å øke intensiteten, det blir for lite fremgang med hovedvekt på rep-økning.
    Smalbenk /m stopp 100/4 (5)
    Malteese "flyes" 2x10/6 (4)
    Dragon flag holds BW/3/4/4 Går ned i flagstilling og "holder", for å så gå opp igjen.
    Slik:

-Strake benhev over hodet i ribbevegg

Faen, lysken begynner å skape seg igjen...

GridIron Barbell

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    hvordan går det med beinet?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoffer Vis post
    hvordan går det med beinet?
    Veldig bra, jeg skal av med gipsen neste tirsdag.

GridIron Barbell

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Godt å høre Lenge må du vente med å være tilbake for fullt?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoffer Vis post
    Godt å høre Lenge må du vente med å være tilbake for fullt?
    Får se hvordan rehabiliteringa går, vanskelig å si enda. Håper å være tilbake igjen før jul ihvertfall om jeg skal kunne forberede meg godt nok for Innendørs-NM.

GridIron Barbell

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Vi krysser fingre

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Onsdag 8/10 Speedbenk

-Gulvpress m/full stopp 90/3 95/3 (10)
    -Skråbenk (veldig skr&#229 80/5 90/4 (2)
    -Benpress høyre ben 100/6 (5) 120/8
    -Chins BW/25/25/25

Fredag 10/10

-Benkpress 125/5 (5) Tungt
    -Skråbenk 90/3 (2)
    -Iron cross press
    -Pull ups m/smalt grep BW/10 (5)
    -EZ-curl 35/8 40/8 (4)
    -Mage

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Faen, jeg har en småforkjølelse som ikke slipper.

Kompis av meg filma litt av turnhallkukinga sist uke.
    Nothing fancy dog.

GridIron Barbell

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Ser morro ut, me wants to try! hehe

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Rå spenst!
    You ran a marathon? That's cute …

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Hvordan spiser du Ingar?

Du ser ut til å være i form året rundt, men så er du også sikkert den som trener mest på hele FP

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Rå spenst!
    Takk, men jeg hoppet faktisk en god del lengre enn det der idag.

Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Hvordan spiser du Ingar?

Du ser ut til å være i form året rundt, men så er du også sikkert den som trener mest på hele FP
    Akkurat nå spiser jeg tilsammen rundt 800g kjøtt(deig for det meste), varierende store mengder pasta, noe mais, frukt, nøtter osv. Men så har jeg jo ikke like stor treningsmengde nå som når jeg ikke går i gips, da kan man legge til en pizza nå og da, enkelte dager kan jeg spise så mye som 14-18 egg osv.
    Drikker masse melk gjør jeg også, spesielt sjokomelk.

Søndag 12/10 Turn

-Muscle ups mistet litt telling, men det var alle serier med 3'ere. (En muscle up er når du, hengende fra en stang, drar deg hele veien opp fra bunnen, så det blir på en måte en pullup som går rett over i en dip.
    -Paralelle bars Jævla bra her altså, klarer å presse meg selv oppi håndstående fra bunnen, eneste problemet er balansen på toppen.
    -Hayes Hops med èn fot Sinnsykt bra trøkk idag, hoppet mye lengre enn før, sick shit.
    -Handstands, kos og uttøyning

Helt sært hvor bra det gikk idag med tanke på at jeg er småsyk.

GridIron Barbell

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    -Muscle ups mistet litt telling, men det var alle serier med 3'ere. (En muscle up er når du, hengende fra en stang, drar deg hele veien opp fra bunnen, så det blir på en måte en pullup som går rett over i en dip.
    Det er det sykeste eg har hørt, du er i vanvittig bra form!
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Hva skjedde med boksinga, og har du tenkt på MMA? Det virker som om du har mentaliteten til å kunne gjøre det bra der, mtp hvor allsidig du er.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

+ Svar på tråd
Side 1 av 13 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.