+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 98

Tråd: Veien mot Junior-NM 2014. 17 år, 166 cm høy og 95kg tung

Kliss nytt medlem Kristian Elvebu kan bare håpe på å skjerpe seg
    Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18

Veien mot Junior-NM 2014. 17 år, 166 cm høy og 95kg tung

Hei!

Kort om meg: Begynte å trene Sommeren 2010, startvekt var 39kg, per dags dato ligger den på 95kg. Av løft kan jo jeg nevne for eksempel fra 35kg til 165-170 i smalbenk, 60kg til uvisst antall kg i knebøy, har tatt 230kg til benk, har nok inne 250kg, men vet ikke ass to grass. Markløft trener jeg ikke lenger pga problemer med ryggen, men trente det i nesten ett år, og var oppe i 200 kg i mai i fjor.

Fokuset de siste månedene har vært 100% på volumbygging, og slik kommer det til å fortsette. Ligger ca på vedlikeholdsnivå av kcal nå for tiden, 50 kcal over ca. Mot mars kommer jeg til å kutte gradvis i kcal, og ende opp med ett underskudd i mars. Fra mars og utover kommer jeg til å gå på en rolig diett og gå ned til en respektabel fettprosent igjen. Tenker jeg kommer til å havne på ca 85kg og 15% fett. Har ett par synlige mageruter nå med flex, på en ganske høy fettprosent, så det kommer til å bli morro å se hvordan jeg blir seendes ut på en lavere.

I 2014 kommer jeg til å vinne Junior-NM, stay tuned!

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Kroppsvekt fra 39kg til 95kg og benk fra 35kg til 170kg smalbenk på 1 1/2 år.. Ikke dårlig =)

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Hehe, kanskje litt for heftig blodbulk, men hadde nok ikke økt i nærheten like mye i styrke om jeg spiste normalt og lean-gainet meg oppopver. Har ikke tatt 170kg i smalbenk, har tatt bare 160, men det er over 3 måneder siden, har ikke testet maksløft siden, så 165-170 er bare noe jeg regner med jeg har inne nå. Takk for det!

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Brukt kreatin eller?
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det var noen variabler i den førsteposten som ikke hang helt sammen. 39 kilo kroppsvekt? Går det an å veie så lite? Jeg har en kompis som har samme profil som et ark (sett fra siden). Han veide 58 kg på 177 cm på det laveste. Og du veide 19 kilo MINDRE enn det igjen?
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Junior-NM i hva?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Junior-NM i hva?
    bådibylding selfølglig

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Det var noen variabler i den førsteposten som ikke hang helt sammen. 39 kilo kroppsvekt? Går det an å veie så lite? Jeg har en kompis som har samme profil som et ark (sett fra siden). Han veide 58 kg på 177 cm på det laveste. Og du veide 19 kilo MINDRE enn det igjen?
    Hvis han var 15 år på den tiden og veldig tynn går det jo an.
    Er mer skeptisk til vekt og styrkeøkningene jeg da

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Om du leser litt til ser du jeg er ganske lav, glemte å nevne at jeg var ca 8 cm kortere da også, dvs 158cm høy.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg elsker sånne "antageligvis"-perser

Men stå på! Jeg har hørt sitronsaft er veldig bra for restitusjonen.

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Hvis han var 15 år på den tiden og veldig tynn går det jo an.
    Er mer skeptisk til vekt og styrkeøkningene jeg da

Det at du er skeptisk er gøy å høre. Tyder på at man har gjort noe rett.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Jeg har hørt sitronsaft er veldig bra for restitusjonen.
    Ja det samme har jeg hørt ;D

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Jeg elsker sånne "antageligvis"-perser

Men stå på! Jeg har hørt sitronsaft er veldig bra for restitusjonen.

Hehe, jeg nekter å tro at jeg ikke har økt 5-10kg på over 3 måneder, men persen min er vel fortsatt 160kg fortsatt uansett.. hehehe sitronsaft ja, det har du rett i.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?
    Varierer en del.. en periode kan være 3 splitt 2xuken, en annen kan være 2 splitt 3xuken, en annen 5 splitt, en annen 6 splitt osv. Akkurat nå kjører jeg myo-reps sammen med en 2 splitt 2 ganger i uken. Har alltid kjørt en splitt i en eller annen form

Bronse Member BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Du er jo rene styrketreneren...
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jepp. Med styrketreneren og sitronsaft blir man sykt sterk

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kristian Elvebu Vis post
    Noen som er litt missunelig ser jeg ja? Alle forum har vel sånne som deg..
    Du kan få tro hva du vil, om det å ikke tro på andre sin fremgang får deg til å føle deg bedre med deg selv skal ikke jeg stoppe deg.
    Her inne logger man treningen med videoer. Hvis du ikke presenterer en video innen 1 uke der du holder oppe et skilt som det står "kristian elvebru" og så fyrer av et par reps i smalbenk på 140-150 så banner jeg deg.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Her inne logger man treningen med videoer. Hvis du ikke presenterer en video innen 1 uke der du holder oppe et skilt som det står "kristian elvebru" og så fyrer av et par reps i smalbenk på 140-150 så banner jeg deg.
    Haha! Da jeg ser jeg ingen annen mulighet enn å gjøre dette. Kristian Elvebu*

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hva med Mikkejo?

Bronse Member BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Mikkejo er legit, han her karen har trolla TF, FB og diskusjon.no lenge
    Blir lite videoer herfra vil jeg tro?

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Hva vil dere ha videoer av da? Blir neppe flexebilder pga den ekstreme megareksien min på en stund, må ha godt over 50cm biceps før det skjer, men kan sikkert laste opp video fra trening.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg trur at eg er ein fake-profil.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Hahaha, sett fyr på denne tråden!
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg har hørt man blir veldig sterk hvis man tøyer ofte.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Jeg har hørt man blir veldig sterk hvis man tøyer ofte.
    ja - helst etter 13 mil daglig på sykkel.. DA blir man sterk da!!! Snakker fre erfaring - så jeg hvet va jeg snakk er om!!!
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    10-2010
    JEG har hørt at hvis man spilte mye fotball før så trenger man ikke å ta knebøy...

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    hall of (sh)(f)ame!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Overkropp i dag. (Myo-reps)

Skulderpress manualer:
    10kgx20
    35kgx5
    35kgx5
    35kgx5
    35kgx5

(15 sek pause mellom alle sett)

Sidehev:
    2.5kgx20
    10kgx5
    10kgx5
    10kgx5
    10kgx5

Nedtrekk:
    60kgx20
    80kgx5
    80kgx5
    80kgx5
    80kgx5

Sittende roing, kabel:
    50kgx20
    134kgx5
    134kgx5
    134kgx5
    134kgx5

Pec-dec:
    50kgx20
    134kgx5
    134kgx5
    134kgx5
    134kgx5

Franskpress:
    20kgx20
    45kgx5
    45kgx5
    45kgx5
    45kgx5

Triceps pushdown:
    50kgx20
    82kgx5
    82kgx5
    82kgx5
    82kgx5

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Trening i går

Frontbøy teknikktrening:
    40kg - 4x4

Strak Markløft:
    3x10

Sittende tåhev:
    50kgx20
    250kgx5
    250kgx5
    250kgx5
    250kgx5
    (myoreps)
    Her heiv jeg vektene opp med veldig dårlig teknikk, var egentlig bare ute etter å tøffe meg.

Hammercurl myoreps:
    10kg'sx40
    25kgx10
    25kgx10
    25kgx10
    25kgx10

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Tåhev. Godt valg av øvelse å tøffe seg i!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Jepp. Absolutt alle på gymmet ble meget imponert av den ekstreme styrken i leggene. Hørte de lokale tamilene på senteret snakke om meg. De påsto at det var umulig å nå over 200kg i tåheven uten steroider. Så etter gårsdagens 250kgx5 er jeg offisielt stemplet som boler.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Implying at tamiler snakker norsk med hverandre.

Obvious troll, 1/10.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Hmm? Forsto ikke helt hva du mente der?

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jepp. Absolutt alle på gymmet ble meget imponert av den ekstreme styrken i leggene. Hørte de lokale tamilene på senteret snakke om meg. De påsto at det var umulig å nå over 200kg i tåheven uten steroider. Så etter gårsdagens 250kgx5 er jeg offisielt stemplet som boler.
    Hvordan får du det til? Jeg har vært fast på 180 nå i et år.

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Har egentlig bare trent trutt og fast legger, 6 ganger i uken med bare legger, når jeg er ferdig hopper jeg i bilen og kjører hjem. Så sover jeg til neste økt. Osv. Osv. Som dere ser: styrken i låra er ikke helt på nivå med legg-styrken enda. 40kg i frontbøy og 250kg i tåhev.

Anbefaler deg å øke treningsfrekvensen dramatisk. 6 legg-treninger i uka. Dropp alt annet for nå, du KAN ta litt bicepscurls etterpå, men bare om du ønsker det.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Mopedbil?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Nope. Bor bare 30 minutt med kjøring unna treningssenteret, så er ikke så nøyen på å passe meg for politiet, derfor tar jeg bare bilen til foreldrene mine. Er enda 1 år til jeg får lappen, men pytt-pytt

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Takk! Biceps og triceps trener må jeg trene hver gang

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Har vurdert dette selv, men vil ikke ha for store armer heller liksom. Dessuten stjeler det en del energi fra legg-treningen.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Åh, det har jeg ikke tenkt på, Må nesten teste ut å trene uten det i en måned.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Har vurdert dette selv, men vil ikke ha for store armer heller liksom. Dessuten stjeler det en del energi fra legg-treningen.
    Hahahahahahahahahahahahahahahahaha, tullegutt.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Ikke min feil. Hadde faktisk planer om å føre en seriøs logg mot veien mot junior-NM i 2014, men så kommer dere å minner meg på min fortid som troll, noe som bringer tilbake gode minner, og gjør meg fristet til å trolle enda mer.

Ble medlem
    10-2010
    Å det tror du gjør saken bedre? migrer gjerne til 4chan/fit...

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Så du meiner heilt seriøst at du er redd for å få for store armer og at å trene armer kan gjere at du får mindre fremgang på leggtrening?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Om du leser nøye hva jeg skrev på forrige post forstår du at jeg ikke mener det.

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Denne tråden blir bare bedre og bedre

Vær så snill og kom med noen bilder....

Ble medlem
    01-2012
    Alder
    18
    Av hva da?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Formen din sjølvsagt.
    'Feo, Fuerte y Formal'

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Blir neppe flexebilder pga den ekstreme megareksien min på en stund, må ha godt over 50cm biceps før det skjer
    Junior NM 2014, du er klar over at du blir tatt bilde av der når du flexer ?

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Kostplan for 95kg fettklump ned i vekt:)
    By Omen in forum Kosthold
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 12-03-07, 19:18
  2. Junior i BB
    By alfie in forum OT
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 08-03-07, 17:16
  3. HITFrank fra bleikfeit til 90-95kg
    By HITFrank in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 203
    Nyeste innlegg: 10-10-06, 10:13
  4. Benkpress: Fra 95kg til 100kg ?