Hei!
Kort om meg: Begynte å trene Sommeren 2010, startvekt var 39kg, per dags dato ligger den på 95kg. Av løft kan jo jeg nevne for eksempel fra 35kg til 165-170 i smalbenk, 60kg til uvisst antall kg i knebøy, har tatt 230kg til benk, har nok inne 250kg, men vet ikke ass to grass. Markløft trener jeg ikke lenger pga problemer med ryggen, men trente det i nesten ett år, og var oppe i 200 kg i mai i fjor.
Fokuset de siste månedene har vært 100% på volumbygging, og slik kommer det til å fortsette. Ligger ca på vedlikeholdsnivå av kcal nå for tiden, 50 kcal over ca. Mot mars kommer jeg til å kutte gradvis i kcal, og ende opp med ett underskudd i mars. Fra mars og utover kommer jeg til å gå på en rolig diett og gå ned til en respektabel fettprosent igjen. Tenker jeg kommer til å havne på ca 85kg og 15% fett. Har ett par synlige mageruter nå med flex, på en ganske høy fettprosent, så det kommer til å bli morro å se hvordan jeg blir seendes ut på en lavere.
I 2014 kommer jeg til å vinne Junior-NM, stay tuned!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

DA blir man sterk da!!! Snakker fre erfaring - så jeg hvet va jeg snakk er om!!!