"Må ha godt over 50cm biceps før det skjer" Du er klar over at jeg har minimum 50cm rundt biceps i 2014?
Med lav fettprosent altså, med høy skal nok jeg få det til innen året er omme.
Kvifor har du ikkje facebook?
'Feo, Fuerte y Formal'
Har da Facebook jeg?
Legg meg til som venn da, så kan du se bildene :-) hihi
Hvorfor skriver du om lovbrudd med fullt navn?![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Veldig koselig at du ville være vennen min på FB. Men det er ingen bilder av deg der.
'Feo, Fuerte y Formal'
Hva mener du?
Hvem er du Tuba? Stig? HHeheh, jo ligger ett par mener jeg.
Eg er Sigve.
Det einaste av deg eg kan se er eit skulebilde.
'Feo, Fuerte y Formal'
Hmm tror jeg er tagget i et par bilder fra spania..
Ikkje som eg kan se.
Men du er sikkert ein veldig hyggelig fyr.
'Feo, Fuerte y Formal'
Var jo enorm forskjell på de to skolebildene av deg da.... det skal du ha.
Det skjer ikkje stort på min profil. Og det er ikkje mulig å gjøre meir skade der enn kva eg allerede har gjort sjølv.
'Feo, Fuerte y Formal'
Platon: Takk for det, ja er ca 45kg forskjell fra de to bildene tror jeg. Har gått opp 10kg siden det siste klassebildet. Nå er det diett fra i morgen av, så man får se igjen blodårer på armer og lår.. når jeg kommer i en respektabel form kan jeg sikkert legge ut formbilder![]()
Kvifor ikkje før og etter bilde? Det er strengt talt meir spanande.
'Feo, Fuerte y Formal'
Kan legge ut bilde fra dag 1 til 95kg bulka som i dag, til 80-85kg ripped fordelt på 166cm når den tid kommer![]()
Kvifor ikkje gjere slik som alle andre på forumet som skal stille, ligge ut kordan dei ser ut før deffen begynner og ligge ut bilder etterkvert. Berre sjå på kordan Gremlins gjorde det når han skulle stille.
'Feo, Fuerte y Formal'
'Feo, Fuerte y Formal'
Hvordan i alle dager kan du si det? På selve konkurransedagen er nok det svært få utenom metern som har 50cm biceps, så om det er det du mener har nok ikke jeg det, men det er tom for vann, alt av fett og mista en del muskler. Kanskje ikke i sceneform, men på en lav fettprosent skal jeg fint ha over 50cm biceps om ett par år jo. Bare fordi DU ikke har gener og forutsetninger til å bli så stor og se så bra ut betyr ikke det at jeg ikke har det.![]()
no trur eg du prøver å tøffe deg mot feil fyr.
'Feo, Fuerte y Formal'
Jeg er tøff mot hvem som helst.
Hva troller jeg med egentlig, du tynningen over meg?
Det er ikke jeg som oppfører meg som en idiot. Det er nesten alle andre her inne, som bare kaller meg troll pga bedre løft (250kg tåhev blant annet)
Hahaha, -37 poeng, betyr det at det er 37 personer som har gitt meg -?
Hvor har jeg lurt folk? 250kg tåhev du tenktep på eller? Jeg var faktisk seriøs-
I dag er dag 1 av min diett mot sommertider. Kommer til å starte på 2900-300 kcal, og kutte gradvis, utover i Mars kommer jeg til å ligge på 2700-2800 kcal. Den første uken kommer vekten til å kutte 5kg +- deretter de neste ukene forventer man ett vekttap på 300gram +- med andre ord 1.2 kg i måneden.
Forventer å gå ned 10-15 kg tilsammen, å få fram blodårer på lår og armer. Synlige mageruter kommer også med på kjøpet, men dette er ikke noe mål i seg selv. Kommer som sagt til å ta det veldig rolig, da pga for å bevare mest mulig/alt av muskelmasse per dags dato.
I Juni/Juli er det på tide med bulk igjen, da forventer man å nå 50cm biceps etter denne bulke-perioden.
Spørsmål: Noen som vet om badminton bygger bra med muskler?
jepp. Har 2.plass i Lokalt mesterskap på min "merittliste". Knall for underarmene![]()
Clausthaler....
Jeg hadde ikke gener til det nei, armene stoppet før de rakk opp mot 50cm og jeg hadde dengang trent i ca 20år, det jeg vil fram til er at du som er 166cm høy vil være i klasse med metern og lee priest om du har rippede armer på 50+. Det er forskjell på internett50, feitfemti,vannfemti og faktisk femti.
All ære til deg om du når målet ditt og har gener som Lee Priest, du vil nok da feie all konkurranse av scenen som 20åring og se fram til en tilværelse som proffbygger.
jeg håper og håper men jeg tror ikke
jeg har 45 nå. tror jeg starta på 33 eller 34 for 10 år siden. så lykke til![]()
Er ikke helt sikker på hva mine ligger på nå, men regner med å ha 45cm på ca 15% fett etter dietten. Mine målte 20cm når jeg begynte for 1.5 år siden, så de har fordoblet seg + en del cm til.
NK: Sier ikke at jeg skal ha 50cm på scenen, om det er det du legger i ripped - du kan heller ikke se slik på bygging. Er VELDIG mange som har 50cm biceps, og fortsatt ser ut som en 12 åring vedsiden av lee priest for eksempel. Du kan jo se på filmene der iform ble med metern og henrik lindh på trening, de har ca like mange cm rundt armen, men hvorfor er da henrik lindh en classic bodybuilder, og metern en IFBB proff? Jo, fordi bygging ikke handler om å bare være størst mulig, handler om å se bra ut, harmoni og estetikk.
Men igjen: Vet ikke hva du legger i 50cm ripped, om det er sceneform så kan jeg si meg enig i at jeg ikke kommer til å klare det. Er ingen i juniorklassen som har 50cm på konkurransedagen, men er MANGE, om ikke de fleste som har 50+++ cm rundt armen på en normal, lav fettprosent.
Hvordan kan du ha hatt 20cm armer rundt biceps? Håndleddet mitt er 19cm rundt på det smaleste. Uansett er det ikke en dobling. Tversnittet med omkrets på 20 cm^2 er på 31,76 cm, mens tversnitt på 45 cm tilsvarer 161 cm^2. Altså en femdobling i størrelse.
Kan legge ut bilde fra den tiden om det er ønskelig. Når du ser bildet vil ikke du tvile litt engang.
Du kan heller legge ut video av deg hvor du viser et skilt hvor det står Kristian Elvebu og så kjører du ett par reps på 150kg i benk som det ble foreslått tidligere.
Henrik Lindh er vel 190cm høy og Metern er 160cm ? Selvsagt ser metern ut som om han har mye større armer, slik er det bare.
Normal lav fett% er sånn ca dette for en kroppsbygger offseason, så mye feitere enn dette og det er bare tull å drive å måle og styre
Du forstod tydeligvis ikke hva jeg mente? det er ikke bare å få 50cm biceps så er du på linje med lee priest. Se på Markus Ruhl for eksempel, største monsteret som noen gang har satt sin fot på mr.olympia scenen. Har han noen gang vunnet? Nei. Kommer han noen gang til å gjøre det? Nei.
20 cm armer? Herregud penisen min er jo tykkere.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Da har jeg fått vite mer enn jeg trengte. Forresten: Lyver bildet, eller er du faktisk så brei? Good job altså!
Kimmen er sykt brei. Det er hans primære egenskap.
Jeg har forøvrig 20,5 cm rundt håndleddet på det smaleste
Folkens: FYI så finnes det en Kristian Elvebu født i 1994 i skattelistene, fra Hareid i Møre og Romsdal![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
kan ikke noen som bor i området stikke innom han da. bare for å verifisere at det er en ekte person selvfølgelig![]()
Kristian Elvebu finnes. Spørsmålet er om han som skriver her er Kristian Elvebu eller helst at han løfter så jævlig. Tror vi har en ekte fremadstormende "jypling" her altså![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Hehe, dere som tviler kan jo legge til noen av vennene mine på face, og spør de om jeg er ekte, og løfter så "jævlig"
Forøvrig nettopp hjemme fra trening..
Gikk rundt som en zombie, følte meg helt jævlig, satt på treningssenteret og såg i luften 1.5 time før jeg begynte, klarte ikke å klikke. Etter litt fleksing i bar overkropp på toalettet og Eminem var jeg klar.
Millitærpress:
50kgx20
70kgx5
70kgx5
70kgx5
Var faktisk jævlig tungt på siste settet, nær failure - hvorfor? Aner ikke. Har vel noe med at pausene er på 5-15 sekund mellom setta bare, og etter 20 reps på 50, to sett med 70kg med så korte pauser er vel jeg rimelig kjørt. Har tidligere tatt 10 reps på 70kg, og 10 reps på 80 med litt assist de 5 siste. Tok 100kg for en god stund siden.
Sidehev:
2.5kgx20
10kgx5
10kgx5
10kgx5
Nedtrekk sakte og rolig med fokus på kontakt:
60kgx20
87kgx5
87kgx5
87kgx5
Roing sittende:
60kgx20
140kgx5
140kgx5
140kgx5
Tricepspress:
60kgx20
100kgx5
100kgx5
100kgx5
Dips:
20
5
5
5
Pushdown:
50kgx20
82kgx5
82kgx5
82kgx5
Pec-dec
80kgx20
134kgx5
134kgx5
134kgx5
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"