+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Videologg: Project ME vol.2

Gettin better.. Gullguttn is a jewel in the rough Gullguttn is a jewel in the rough Gullguttn is a jewel in the rough Gullguttn sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23

Videologg: Project ME vol.2

Project ME vol.2

Har vært medlem her lenge, i gamle dager, 2år siden. Back then hadde jeg stor suksess med trening og havnet på 95kg med mindre fett% enn det jeg har nå. 95kg fordelt på 170-ognoe-cm betyr dårlig plass. Var med andre ord temmelig stor.

Nå er jeg 85kg, godt over ett år siden jeg har trent noe som helst. Røyker 20-prince dagen og eter masse drit. Men planen er å sakte men sikkert starte ett nytt og bedre liv. Starter her med en liten video av hvordan formen er idag. Og skal prøve å fortsette å laste opp videoer for å vise til framgang.
    Sist endret av MrMuscle; 09-06-09 kl 19:32

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    først [ YT ] også link og deretter [ / YT ]
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Bare tegnene etter = i linken.

[yt)D8YQQZFsOXk(/yt]

Men med riktig type parentes.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg fikst koden for youtube posting. Bare trykk edit for å se hva jeg gjorde.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg sitter på en skolepc uten lyd, men jeg vil bare si at jeg synes videologgkonseptet var en intens opplevelse selv som svart-hvitt stumfilm. Dette ser jeg gjerne mer av!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    For ryddighetens skyld, kan MrMuscle sikkert slette innleggene etter post 1?

Edit: Ikke Vio sitt …

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Blir gøy å følge med updates her fremover!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    kult!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Denne loggen gleder jeg meg over, videologg er litt stress, men en fantastisk ide. Det kommer til å trekke mye mer oppmerksomhet enn en vanlig logg.

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Åssn sang er det?

Gettin better.. Gullguttn is a jewel in the rough Gullguttn is a jewel in the rough Gullguttn is a jewel in the rough Gullguttn sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23

Har prøvd å holdt lavere kalori inntak, men samtidlig holdt protein inntaket høyt. Blitt tidvis for lite mat også.

Videoen kan også sees i hovedposten.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.