Jeg trenger å få litt bedre kontroll over spisingen min og kommer derfor til å logge mat her en periode. I de siste månedene har jeg prøvd å spise på vedlikeholdsnivå, men vet ikke helt om jeg har vært så flink til det. Har logget mat på TF før, men der inne er det så mange utsultede tenåringsjenter så jeg har ikke lyst til å logge måltidene der lenger.
Har alltid en tendens til å pakke på meg noen kilo isolasjon når det blir kaldere, og det gidder jeg ikke denne vinteren. Merker likevel at jeg har et matsug om dagen som jeg ikke har hatt på mange, mange måneder.
Jeg skal jobbe med å øke proteininntaket fremover og ikke minst passe på å spise nok mat. Veier aldri maten og teller ikke næringstoffer. Spiser ikke kjøtt.
Vil veldig gjerne ha innspill hvis noe ser rart ut.
Mat 20.10:
Frokost: Eggerøre av 2 egg, paprika, kaffe
MM: 2 never usaltede peanøtter
Lunsj: Salat med 100 g kreps
MM: Proteinshake ca 20 g prottis
Middag: Tunfiskgryte med noen skiver ost og naturris (1 pors)
MM: 1 paprika og en neve tortillachips (som lå igjen etter spisedagen på lørdag).
Spiser følgende tilskudd: Omega, sink, magnesium, kalsium og B12 (på grunn av at kroppen min tilsynelatende ikke fikser å ta det opp fra mat på en ordentlig måte).

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Jeg har bare spist sånn bladtang (importert fra fjerne himmelstrøk) og det smaker vel strengt tatt bare sjøvann. Men det er mye mineraler i det, for ikke å snakke om B12 som jeg stadig er i underskudd av.