+ Svar på tråd
Side 1 av 89 1 2 3 4 5 11 51 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 4442

Tråd: Vio - Betroelser fra en br0r.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Vio - Betroelser fra en br0r.

Nei, det kommer jeg nok ikke til å gjøre for ofte. Håh.

3.Oktober 2006.
    Bare tullet litt rundt på trening i dag. Bestemte meg for å ikke ta benk, men prøve å treffe litt på undersiden av brystet fordi jeg mistenker at det har holdt meg tilbake i å komme tilbake til gammel styrke. Dipsen min har vært fullstendig håpløs de siste mndene. (tok ca. 15 reps med +50 for et par mnd siden). Sliter med å ligge fremover og legge vekten på brystet. Blir stort sett rett opp/ned med hovedvekt på triceps uansett hva jeg tar meg til.

Dips +50kg: 6 reps, 10 reps, 8 reps - droppsett: +40kg - 5 reps - droppsett: 10 vanlige.

Skulderpress, manualer:
    (2x)26kgx4
    (2x)34kgx4
    (2x)40kgx6+1RP

Decline benk i smith (30 grader):
    Aldri prøvd dette før, så jeg smakte litt på vektene først.
    5x80
    4x100
    3x120
    2x130
    5x150
    Dette var en latterlig lett øvelse, men den traff brystet godt .

Chins:
    litt oppvarming.. 10 vanlige.
    +35kg x 5
    +25kg x 6
    enarms x 2

Markløft:
    5x60
    5x100
    4x110
    3x120 (reimer)
    3x140 (reimer)
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Du er schtærk vio.

Men, hvorfor reimer på så 'lette' ( i forhold til benken) vekter i mark?
    184 cm
    91 kg
    20 år

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Fordi Vio er en slik benkpresskonge.
    Lurer på om han kommer til å logge noen beinøkter haha.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Wrp Vis post
    Du er schtærk vio.

Men, hvorfor reimer på så 'lette' ( i forhold til benken) vekter i mark?
    Fordi jeg har patetiske underarmer. Klarer ikke å holde stangen etter 125.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    faadern , nå er det rett før gamstern skriver hva han spiser.

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    faadern , nå er det rett før gamstern skriver hva han spiser.
    Måltid 1:
    100g maizena/hirsemel/soyamel + 50g prot
    =600kCal, 50g prot.

Måltid 2:
    Tunfisk+dressing/sursøt 170g
    +ris (prekokt, lagret) 100g
    =600kCal, 55g prot, 80g karb.

Trening?

Måltid 3:
    100g maizena/hirsemel/soyamel + 50g prottis
    =600kCal, 50g prot.

Måltid 4:
    Reker+dressing/chilli 150g
    +ris (prekokt, lagret) 100g
    =550kCal, 40g prot.

Måltid 5:........................Måltid 5 alt 2:
    Kyllingbiter 100g...........Havregryn 100g, melk.
    thousand island............50g prot
    nøtter25g......................=600kCal, 70g prot.
    ris50g
    =500kCal, 35g prot.

Måltid 6:
    3 egg + tran + 5dl melk
    =600kCal, 50g prot.
    Sist endret av vio; 03-10-06 kl 20:32

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    du må drite i de reimene vio, de hjelper ikke grepet ditt!!

Kjør halvmark etter mark og skaff deg kalk, så trener du på å holde stangen. Dette funker på grepet Trust me!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    ...kan ikke få kalk på slangeskinnsbuksa

Bronse Member Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Så hvor trener du nå da Vio? Sib sentrum som gjelder eller?
    ...I simply am not there.

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    ...kan ikke få kalk på slangeskinnsbuksa
    184 cm
    91 kg
    20 år

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dorian Vis post
    Så hvor trener du nå da Vio? Sib sentrum som gjelder eller?
    SIB sentrum ja. Men jeg er jentesvak nå, vil ikke at noen fp'ere skal se på.

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper Vis post
    du må drite i de reimene vio, de hjelper ikke grepet ditt!!

Kjør halvmark etter mark og skaff deg kalk, så trener du på å holde stangen. Dette funker på grepet Trust me!
    Problemet mitt er at jeg ærlig talt driter i markløft. hehe

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Hvor ligger oppskriften på den maizena shaken din vio?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Problemet mitt er at jeg ærlig talt driter i markløft. hehe
    Og du kaller deg styrkeløfter? plakat. Se å bli sterkere markløft di pingle
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Og du kaller deg styrkeløfter? plakat. Se å bli sterkere markløft di pingle
    Jeg fikk prolaps i nakken for 1,5 år siden da jeg hadde 240kg på nakken og skulle legge fra meg stangen etter knebøy. Etter det skrumpet beina mine inn til ingenting, og jeg har ikke kunne løfte noe siden. Først nå i det siste har jeg begynt å flørte med beintrening igjen, og jeg får skallebank om jeg løfter noe tungt.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg fikk prolaps i nakken for 1,5 år siden da jeg hadde 240kg på nakken og skulle legge fra meg stangen etter knebøy. Etter det skrumpet beina mine inn til ingenting, og jeg har ikke kunne løfte noe siden. Først nå i det siste har jeg begynt å flørte med beintrening igjen, og jeg får skallebank om jeg løfter noe tungt.
    Aha FÅr ha god bedring, men ang grep så prøv å kjør halve markløft etter mark, med kalk og prøv å hold stanga så lenge du klarer. Så får du ha lykke til videre. Jeg vil ha benkløftene dine!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Hvor ligger oppskriften på den maizena shaken din vio?
    Den ligger i hodet mitt. Jeg eksperimenterer med forskjellige finkornede mel-varianter som er svak på smak. Soya har noe smak er jeg redd, men det går. Jeg skal prøve flere siden. Et par sikre vinnere er maizena og hirsemel. Dessuten litt sukker for å kompensere for at soyamel har GI19 eller noe sånt..
    Bruker det primært på tidspunkt når jeg vil ha i meg næring fort. Frokost og etter trening.

Ble medlem
    11-2005
    Du trente med 240 kg i knebøy for 1,5 år siden?

184 cm
    91 kg
    20 år

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Wrp Vis post
    Du trente med 240 kg i knebøy for 1,5 år siden?

Makset med 240. Ikke noe ass to the grass nei. hehee..
    Gikk ned sånn at undersiden av låret var vannrett, pretty much.
    Prøvde knebøy igjen for 2 uker siden, og klarte bare 140.
    Men det er 1,5 år siden sist og jeg har mistet 10cm på lårene.

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Den ligger i hodet mitt. Jeg eksperimenterer med forskjellige finkornede mel-varianter som er svak på smak. Soya har noe smak er jeg redd, men det går. Jeg skal prøve flere siden. Et par sikre vinnere er maizena og hirsemel. Dessuten litt sukker for å kompensere for at soyamel har GI19 eller noe sånt..
    Bruker det primært på tidspunkt når jeg vil ha i meg næring fort. Frokost og etter trening.
    Blander du den i vann eller melk?
    Ca hvor mange gram av hver sort burde jeg ha i som et utgangspunkt?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Blander du den i vann eller melk?
    Ca hvor mange gram av hver sort burde jeg ha i som et utgangspunkt?
    Tja.. Jeg kjøper en pose á 500g av hver. Min EAS-tønne blir jevnlig fylt opp med følgende:

500g Maizena
    500g Hirsemel
    200g soyamel
    200g glukose

Og før dere begynner å whine om at det er sukker i vellingen, så kan dere lese på weight gainerne deres hvor mye fruktose, dekstrose/glukose, sakkarose osv som finnes der. Det er stort sett bare rent sukker. Denne blandingen er betydelig mer næringsrik hva vitaminer, mineraler, phytostoffer og fiber angår. Litt protein er det jo også, selv om det er knapt. 0% i maizena, 10% i hirse, og 44% i soyamel.
    Tipper de fleste av oss ikke får for mye hirse- og soyaprotein i kosten ellers..

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Decline benk i smith (30 grader):
    Aldri prøvd dette før, så jeg smakte litt på vektene først.
    5x80
    4x100
    3x120
    2x130
    5x150
    Dette var en latterlig lett øvelse, men den traff brystet godt .
    Muskelfibrene/festet i brystet ligger litt på skrått nedover fra skulderen mot midten av brystet, det er noe av forklaringen hvorfor man kan bruke MYE mere vekter når man trener decline bryst øvelser.

Øvelsen treffer sannsynligvis brystet godt nettopp på grunn av det overnevnte.
    Jeg gikk fra 35 kg i vanlig hantelpress til nesten 50 kg i denne øvelsen da jeg holdt på litt mere seriøst for noen år siden.
    Helt klart en øvelse og anbefale.

Ellers så må jeg henge meg på her, du er Schterk ja!
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Ny matplan under utprøving:

Kl.10
    Pulvermiks.
    50+50 (hirse, maizena, sukker, jävner, rismel, protpulver)
    +en kjeft tran, 10mm
    ------------------------
    500kCal, 50k, 50p, 10f.
    ------------------------

Kl.12
    Tunfisk spesial:
    1 boks tunfisk
    1 pose potetstappe
    Smakstilsetning: pepper+lime/ketchup/dagens spesial?
    ------------------------
    700kCal, 90k, 50p, 10f.
    ------------------------

Kl.14
    ((Trening)) / Lesetid--> kl.18

Kl.16
    Pulvermiks.
    50+50
    ------------------------
    400kCal, 50k, 50p, 0f.
    ------------------------

Kl.18
    Tunfisk spesial:
    1 boks tunfisk (5kr)
    1 pose potetstappe (5kr)
    Smakstilsetning: pepper+lime/ketchup/dagens spesial?
    ------------------------
    700kCal, 90k, 50p, 10f. 10kr.
    ------------------------

Kl.21
    100g havregryn + 3dl youggis/melk.(4kr)
    ------------------------
    500kCal, 85k, 25p, xf. 4kr.
    ------------------------

Kl.24
    2 egg (5kr)
    1 boks reker (15kr)
    50g cashewnøtter (6kr)
    ------------------------
    700kCal, 75g p.. 26kr.
    ------------------------

+1 liter tropisk juice over dagen.
    ------------------------
    460kCal, 110k. 10kr.
    ------------------------

================================
    3960kCal, 550k, 300p, 70f? 60kr (uten pulver)
    ================================

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jada joda. Uke 2 i 5x5-programmet nå. Har fått en ugrei betennelse i lange bicepshodet kjenner jeg, og den stråler smerte i forsiden av skulderen. Veldig plagsomt, og forårsaker svekkelse i bicepsløft, chins og fronthev og noe i benk. I dag klarte jeg å ta kontroll over egoet og treningslysten min og kutte ut biceps da jeg kjente smerten. Hurra for meg. Fortsatt lette vekter ellers:

5x5 skulderpress med 36kg-manualer.
    5x5 markløft 100kg, tjohopp (og jeg bruker ikke reimer lengre, derfor tøysevektene, hehe)
    3x8 chins med 15kg dødvekt.
    1x8--> biceps 32kg-hantler. Avbrutt pga smerte i høyre.

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Jada joda. Uke 2 i 5x5-programmet nå. Har fått en ugrei betennelse i lange bicepshodet kjenner jeg, og den stråler smerte i forsiden av skulderen. Veldig plagsomt, og forårsaker svekkelse i bicepsløft, chins og fronthev og noe i benk. I dag klarte jeg å ta kontroll over egoet og treningslysten min og kutte ut biceps da jeg kjente smerten. Hurra for meg. Fortsatt lette vekter ellers:

5x5 markløft 100kg, tjohopp (og jeg bruker ikke reimer lengre, derfor tøysevektene, hehe)
    Er du voldsomt sterk i biceps i forhold til rygg? Høyde og vekt på deg?

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23

Sterk i biceps bra at du driter i reimene! TIps for å øke grepsstyrke tren på markløft med en manual, enhånds og hold så lenge du klarer.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sterk i biceps bra at du driter i reimene! TIps for å øke grepsstyrke tren på markløft med en manual, enhånds og hold så lenge du klarer.
    Et par andre tips:

*Static hold rett etter siste reppen i markløft
    *Markløft med 4, 3 eller 2 fingre (per hånd)
    *Static hold etter avløft (fra rack) av tyngre vekt enn du marker
    *En gysare: Bruk vekten du greier 12 reps med i stangroing, og kjør: Stangroing 12 reps, (uten å slippe stanga) gå rett over i: markløft 12 reps, gå rett over i: shrugs 12 reps, gå rett over i: static hold

H

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman. Vis post
    Et par andre tips:

*Static hold rett etter siste reppen i markløft
    *Markløft med 4, 3 eller 2 fingre (per hånd)
    *Static hold etter avløft (fra rack) av tyngre vekt enn du marker
    *En gysare: Bruk vekten du greier 12 reps med i stangroing, og kjør: Stangroing 12 reps, (uten å slippe stanga) gå rett over i: markløft 12 reps, gå rett over i: shrugs 12 reps, gå rett over i: static hold

H
    Har prøvd 1 og 3 men ikke nr 2 og 4. skal jeg prøve en gang kjekt!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er du voldsomt sterk i biceps i forhold til rygg? Høyde og vekt på deg?

H
    Markløftet mitt er på ingen måte begrenset av ryggen.. kun grepet, og deretter låret, om jeg går dypt.. Med reimer klarer jeg ca 170. Har ikke testet 1RM i stående roing, men gjør jeg det helt strikt med reimer er 10x110 rimelig enkelt. Tar hangups med en arm, og bicepscurler hårfint 85kg på stang . Sistnevnte er kanskje ikke et teknisk lærebokeksempel, men den går i det minste opp uten at det ser helt for jævlig ut .
    191 høy, 90kg i dag.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    SYnes du har en jævlig bra form til å være så høy som du er, sjelden man ser folk på 1.90 som er såppas grove
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    06-2005
    Markløftet mitt er på ingen måte begrenset av ryggen.. kun grepet, og deretter låret, om jeg går dypt.. Med reimer klarer jeg ca 170. Har ikke testet 1RM i stående roing, men gjør jeg det helt strikt med reimer er 10x110 rimelig enkelt. Tar hangups med en arm, og bicepscurler hårfint 85kg på stang . Sistnevnte er kanskje ikke et teknisk lærebokeksempel, men den går i det minste opp uten at det ser helt for jævlig ut .
    191 høy, 90kg i dag.
    Absolutt grei ryggstyrke likevel da. Hangups med en arm er en målsetting i løpet av neste år. Får enda ikke haka helt over der, mangler 10-15cm...

Er det mangel på bein som gjør at vi veier det samme? (Er 180 høy jeg da, men noe svakere enn deg i det meste utenom mark og bein).

H

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hvordan får dere til en arms hangups? sterke jævler
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    SYnes du har en jævlig bra form til å være så høy som du er, sjelden man ser folk på 1.90 som er såppas grove
    Det der var før kyssesyken, mind you. Uansett er fasong uvesentlig. Det er kraft som betyr noe. Dette vet du alt om .

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det der var før kyssesyken, mind you. Uansett er fasong uvesentlig. Det er kraft som betyr noe. Dette vet du alt om .
    Vel, rå form uansett. Kraft har du nok av, selv om man ikke synes det selv
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Absolutt grei ryggstyrke likevel da. Hangups med en arm er en målsetting i løpet av neste år. Får enda ikke haka helt over der, mangler 10-15cm...

Er det mangel på bein som gjør at vi veier det samme? (Er 180 høy jeg da, men noe svakere enn deg i det meste utenom mark og bein).

H
    Jeg har nesten 0 bein. De er så godt som fraværende etter skiveutglidingen for 1,5 år siden.. har ikke kunnet ta knebøy, og har akkurat begynt igjen med vekter omkring pinlige 100kg. Får fortsatt hodepine av det, men den er forbigående. Har bare 55cm midt på låret nå. Leggene og underarmene står det enda verre til med .

Ble medlem
    06-2005
    Har bare 55cm midt på låret nå. Leggene og underarmene står det enda verre til med .
    Old school det da. Overkroppen virker bare enda større med tannpirkerbein.

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Old school det da. Overkroppen virker bare enda større med tannpirkerbein.
    Beina mine er praktiske når jeg skal kjøpe bukser . (men ikke for big boy, innvender ham, som har for store lår for vanlige butikker.. må gå i type: XXL/mammabutikk..)

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg er ikke helt fornøyd med Bill Starrs 5x5 i sin opprinnelige form. For det første vil jeg adoptere Dietmar Wolff sitt prinsipp om at overtrening kommer av overbruk av faste nervebaner, og kan unngås i høy grad med små variasjoner som grep, derav dagen med benk med mellombredt grep. Følgelig akter jeg ikke å redusere intensiteten til nærmest 0 i hvileuken, men simpelthen gå over til alternative øvelser etter hvor jeg sliter, feks smalbenk om det er lockout som tar meg i benk.
    Rep-range på denne uken har jeg ikke drøftet med meg selv, men vurderer å gjøre det til ca 5 på første serie, og deretter droppe et par ganger.
    Min erfaring er dessuten at jeg ikke klarer å stimulere til optimal hypertrofi uten droppsett og total failure fra tid til annen. Jeg vil derfor runde av uke 4 med dette siden uke 5 likevel er for hvile og overtrening ikke blir et tema. Planen for de første 4 ukene er dermed rimelig klar:

Uke1:

man: bøy:5x5x82 benk: (5x)76,82,88,94,100 ro: (5x)68,74,79,85,90

ons: mark:5x5x90 skulderpr.:5x5x(2x)34 chins:3x8@+10kg bicepscurl: 2x8x(2x)30

fre: bøy: (5x)67,72,77,82,87 benk:5x5x92 ro: 5x5x82 dip 2x8x@+35kg fransk 15x50

Uke2:

man: bøy:5x5x92 benk: (5x)86,92,99,105,115 ro: (5x)77,83,89,95,102

ons: mark:5x5x100 skldrprs.:5x5x(2x)36 chins:3x8@+15kg bicpscurl:2x8x(2x)32
    (biceps stoppet pga betennelse)

fre: bøy: (5x)75,80,87,92,100 benk:5x5x105 ro: 5x5x95 dip 2x8x@+40kg fransk 10x52

Uke3:

man: bøy:5x5x102 benk: (5x)95,102,(4x)110,(3x)118,125+RP ro: (5x)85,92,100,105,112
    (Estimerer 8reps+RP@125, har satt vektsatsene litt for lavt)

ons: mark:5x5x110 skldrprs.:5x5x(2x)38 chins:3x8@+20kg bicpscurl:2x8x(2x)32

fre:bøy: (5x)85,90,97,102,110 benk:5x5x115 ro: 5x5x105 dip 2x8x@+45kg fransk 10x55

Uke4:

man: bøy:5x5x107 benk: (5x)100,107,(3x)115,(3x)122,132+RP+dropsett@110-til-Fail. ro: (5x)90,97,105,110,117

ons: mark:5x5x117 skldrprs.:5x5x(2x)38 chins:3x8@+20kg bicpscurl:2x8x(2x)34

fre: bøy: (5x)90,95,102,110,115 benk:5x5x122 ro: 5x5x110 dip 2x8x@+50kg fransk 10x57

Uke5 (deload/variasjon):

Dersom failure på benk er på lockout vil jeg bruke smalbenk og smale dips primært, og hvis jeg feiler på bryst vil jeg ta incline flyes og tung decline benk i smith. Kanskje hver sin dag. For tidlig å spekulere i det.
    Sist endret av vio; 20-10-06 kl 02:12

Medlem Avsluttet konto har en flott utstråling Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25

H
    leste faktisk for litt siden at bare 1 av ca 5000 i Norge klarer å ta hangups.. Noe uspesifisert statistikk, men uansett ett morsomt tall.. Bare å stå på grabbar
    Jay Cutler as president

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Hvorfor ikke ta beinpress istedenfor bøy, er vel bedre for ryggen det?

Og btw, den literen med tropisk jus, jus er like ille eller tom verre enn brus for tennene, er som å drikke batterisyre. Så det er kanskje ikke så lurt å supe på det gjennom hele dagen, da bør du hvertfall skylle og "nøytralisere" kjeften med vann etter at du har drukket jusen..
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Beina mine er praktiske når jeg skal kjøpe bukser . (men ikke for big boy, innvender ham, som har for store lår for vanlige butikker.. må gå i type: XXL/mammabutikk..)
    ...type dyrt faenskap kalt Hans H.

TEAM BODYTECH

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy Vis post
    ...type dyrt faenskap kalt Hans H.
    er vel lår\midje ration som er problemet med tanke på bukser og ikke det at bukser som er vie nok er problemet..Sier ikke at lårene til Even er små men det finnes folk med mye større som fint finner bukser.. men de har gjerne en midje som også passer til de "normale" buksene
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    er vel lår\midje ration som er problemet med tanke på bukser og ikke det at bukser som er vie nok er problemet..Sier ikke at lårene til Even er små men det finnes folk med mye større som fint finner bukser.. men de har gjerne en midje som også passer til de "normale" buksene
    bukseseler er løsningen
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    bukseseler er løsningen
    Neinei! Lëderhosen!
    Vedlagte bilder
    ...I simply am not there.

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Første steg inn i Arilds verden..

Hadde en slitsom økt i natt. Det var rebusløp for odontologene, og vinneren av klassetrinnene ble utropt av fjerdeklassingene. Følgelig gjelder det å imponere dem på ethvert tenkelig vis og gjøre som de sier.
    Først skulle et bord bæres rundt haukelandshallen (400m kanskje). Mann som jeg er tok jeg den 'clean/snatch' over hodet og bærte den alene. Fikk melkesyre og det svidde ganske stygt allerede etter 200m. Men vi fikk ekstrapoeng i form av 1p: Bicepsbonus, 1p: ekstrem kraft, 1p: Fin kropp (fra en kvinnelig dommer).
    Neste post var på fisketorget kl.23, hvor vi skulle pusse sko med tannkost. Her ble en bajas i klassen utfordret om 1 poeng til å ta 30 armhevninger. Han klarte 11. Jeg tilbød meg kvitt eller dobbelt om jeg kunne skulderpresse jentene vannrett stående. De trodde jeg flippet og godtok. Det endte i suksess etter om lag 10 jenteløft over hodet, og i dag klarer jeg ikke å løfte armene. Ikke pga gangsperr, men føles som jeg er helt tom for sukker eller noe. Får melkesyre i armene bare av å løfte dem til siden 1 gang. Tror jeg holder på å bli syk kanskje.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    hahah
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    hahah
    Det er ikke så lett å løfte jenter som en skulle tro, om du tar dem vannrett. Selv om de bare veier 50-60kg så er de slappe som potetsekker i beste fall, og noen av dem hviner og basker og vrir seg som mark. Vanskelig å holde.
    Sist endret av vio; 21-10-06 kl 15:23

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det er ikke så lett å løfte jenter som en skulle tro, om du tar dem vannrett. Selv om de bare veier 50-60kg så er de slappe som potetsekker i beste fall, og noen av dem hviner og basker og vrir seg som mark. Vanskelig å holde.
    Hehe, har fått denne utfordringen selv et par ganger enda verre er det hvis de har skikkelig feite lår, umulig å få tak på! hørtes ut som en begivenhetsrik dag dajumping
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hehe det hender jeg løfter litt rundt på dama dersom jeg ikke gidder dra på gymmet i blant. Det funker fint å legge henne over skuldrene og ta knebøy, ligge på rygg og løfte brystpress, og foroverbøyd roing.

Ble medlem
    06-2005
    Jeg har 25 reps med dama vannrett i knestående militærpress, samt 1 rep i enhåndspress. (Hun veier 47-48kg, 156cm høy).

H

+ Svar på tråd
Side 1 av 89 1 2 3 4 5 11 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.