+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: 10 ting som ødelegger fremgangen din. Del1

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23

10 ting som ødelegger fremgangen din. Del1

Veldig mange kunne fått ekstremt mer ut av det de gjør på gymmet om de bare hadde brukt litt mer tid på å lese ang trening istedet for å drømme om hvor de vil være. Man ser det hele tiden på gymmene, folk vil være på topp idag, men vil ikke legge inn arbeidet for imorgen.

1; Du spiser for lite. En veldig enkel og grei ting som veldig mange feiler på Jeg snakket nylig med en på gymmet som var frustrert over hvorfor han ikke ble noe større. Vel spiser du nok spurte jeg? Det kunne han fortelle meg at det gjorde han. Men etter en stund endte det opp med at denne karen på 75kg inntok kun rundt 2400kcals daglig. SPIS! Drit i om du legger på deg noen kg fett. Det hører med om du vil bli stor.

2. Teknikk. Ja teknikk, hvor ofte ser man ikke jungelapene herje kaos inne på gymmet som samer på vidda. Ikke kan de benke, ikke kan de presse over hodet og ikke faen vet de hva bøy og mark er. Vil du bli stor og sterk, finn noen som er stor og sterk og få dem til å lære deg øvelsene korrekt. Satsinstruktører o.s.v teller ikke.

3. Miljø. Tren i ett miljø som er produktivt for deg. Om du skal konkurrere i styrkeløft, omgi deg med styrkeløftere på trening. Skal du bli bygger, oppsøk byggere i ditt område å trene med. Det er ingenting magisk, men når man setter x antall sterke, dedikerte personer i samme rom som vil det samme. Blir atmosfæren en helt annen enn å speile seg alene med husmødrene på elixia.

4. Velg de rette øvelsene for dine mål. De fleste trener det de liker og ikke det de burde trene. De fleste vil bli sterke i benk men står stille veldig lenge. Spør man dem lenge nok om hva som virkelig får benken til å ta av kan de f.eks si smalbenk. Vel hvor mye har du trent det i det siste og hvor mye har den økt? Velger du øvelser som går på svakhetene dine eller unngår du ting du ikke liker?
    Forskjellen på en atlet og en GOD atlet, er at den gode atleten trener det han suger i på tross av hva han liker/ikke liker.

5. Om du vil bli stor eller sterk er det generellt 4 øvelser du bør inkludere, og det er bøy, benk, mark og en press over hodet i en eller annen form. Nei, legextensions er ikke et godt substitutt for f.eks frontbøy, bøy, lunges osv.

Del2 kommer
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    ser bra ut dette! venter på del 2 nå

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    6. Vær mentalt forberedt på det du skal gjøre. Har du med deg mobilen på gymmet? ser du på den? Sender sms og ringer? Diskuterer du religion og politikk når du er på gymmet? Snakker du om hva du gjorde i fylla før du skal kjøre ett sett? vel, det får deg ukonsentrert og fjerner fokus fra det du skal gjøre. Skal du komme deg noe sted må du nå de små målene for dagen for å nå de store ved enden av året. Og det krever at man er tilstede mentalt.

7. Planlegg, gjennomfør, noter og evaluer. Ha en plan, helst en langsiktig en på hva du skal gjøre. Følg den planen og noter treninger, hva som funker, ikke funker og hva som kanskje gjorde at du bommet på en pers. Dette er essensiellt for når man skal sette opp en ny plan, da har du en lang detaljert liste over hva som funket og hva som var bortkastet tid. Da vet du hva du skal beholde og fjerne.

8. Ha høy aggressiv musikk på som får deg i sonen. Om du må ha på deg ipod, så fint, gjør det. Men dette er ganske viktig. Hører på du på avslappende musikk vil du mest sannsynlig ikke være like aggressiv som du bør være. Og med aggressiv mener jeg ikke å brøle på hver eneste rep på hvert eneste sett.

9. Behold assistanseøvelser lenge nok til å vite om de funker eller ikke. Variasjon er vel og bra. Men behold øvelsene lenge nok til å vite om de gir deg noe eller ikke. Roterer du støtteøvelser for ofte vil du ikke vite hvordan du ligger ann eller om du blir sterkere.

10. Gi respekt der det fortjenes, om noen som er sterkere eller kan mere enn deg prøver å vise deg noe. Så hold kjeft og HØR.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Er dette Dante på norsk?

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Er dette Dante på norsk?
    Nei, det der er Animal
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    fy faen! kan ikke gi nok karman en gang! dette her er den beste posten fp har sett på mange mnd om kanskje faktiskt til og med år! denne her tror jeg det er mange både her inne og ellers som har MEGET GODT av å lese
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Sier bare:

"Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til $userinfo[username] igjen."

Veldig bra Animal!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Bronse Member Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Hall of Fame?

Tillegg til lista:
    Kontinuitet... Veldig mange tar seg for mange og for lange pauser fordi de "ikke har tid". Det gjør kanskje ikke noe når man driver å dasser rundt på et moderat nivå men skal man presse seg høgt opp på det man selv er i stand til så blir det for skrallt.

Gjelder nokk ikke så mange her inne. Men på gym generelt så er det mange som har stagnert pga. dette. (intill ett år siden gjaldt det meg ogs&#229.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    det er nok flere til og med her som sliter med det du beskriver her desverre!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Veldig mange kunne fått ekstremt mer ut av det de gjør på gymmet om de bare hadde brukt litt mer tid på å lese ang trening istedet for å drømme om hvor de vil være. Man ser det hele tiden på gymmene, folk vil være på topp idag, men vil ikke legge inn arbeidet for imorgen.

1; Du spiser for lite. En veldig enkel og grei ting som veldig mange feiler på Jeg snakket nylig med en på gymmet som var frustrert over hvorfor han ikke ble noe større. Vel spiser du nok spurte jeg? Det kunne han fortelle meg at det gjorde han. Men etter en stund endte det opp med at denne karen på 75kg inntok kun rundt 2400kcals daglig. SPIS! Drit i om du legger på deg noen kg fett. Det hører med om du vil bli stor.

2. Teknikk. Ja teknikk, hvor ofte ser man ikke jungelapene herje kaos inne på gymmet som samer på vidda. Ikke kan de benke, ikke kan de presse over hodet og ikke faen vet de hva bøy og mark er. Vil du bli stor og sterk, finn noen som er stor og sterk og få dem til å lære deg øvelsene korrekt. Satsinstruktører o.s.v teller ikke.

3. Miljø. Tren i ett miljø som er produktivt for deg. Om du skal konkurrere i styrkeløft, omgi deg med styrkeløftere på trening. Skal du bli bygger, oppsøk byggere i ditt område å trene med. Det er ingenting magisk, men når man setter x antall sterke, dedikerte personer i samme rom som vil det samme. Blir atmosfæren en helt annen enn å speile seg alene med husmødrene på elixia.

4. Velg de rette øvelsene for dine mål. De fleste trener det de liker og ikke det de burde trene. De fleste vil bli sterke i benk men står stille veldig lenge. Spør man dem lenge nok om hva som virkelig får benken til å ta av kan de f.eks si smalbenk. Vel hvor mye har du trent det i det siste og hvor mye har den økt? Velger du øvelser som går på svakhetene dine eller unngår du ting du ikke liker?
    Forskjellen på en atlet og en GOD atlet, er at den gode atleten trener det han suger i på tross av hva han liker/ikke liker.

5. Om du vil bli stor eller sterk er det generellt 4 øvelser du bør inkludere, og det er bøy, benk, mark og en press over hodet i en eller annen form. Nei, legextensions er ikke et godt substitutt for f.eks frontbøy, bøy, lunges osv.

Del2 kommer
    Sitat Opprinnelig skrevet av Royb Vis post
    Hall of Fame?

Tillegg til lista:
    Kontinuitet... Veldig mange tar seg for mange og for lange pauser fordi de "ikke har tid". Det gjør kanskje ikke noe når man driver å dasser rundt på et moderat nivå men skal man presse seg høgt opp på det man selv er i stand til så blir det for skrallt.

Gjelder nokk ikke så mange her inne. Men på gym generelt så er det mange som har stagnert pga. dette. (intill ett år siden gjaldt det meg også).
    Ser den, det har kun med motivasjon å gjøre. Jeg tar kun pauser når jeg bestemmer meg for "hvileuker" eller hvis det virkelig er krise osv.
    Når jeg kommer hjem fra jobb, sliten og ødelagt drar jeg fortsatt på trening selv om jeg vet at etter trening er det egentlig bare en kjapp middag, dusj og så rett i seng.

Jeg slapper faktisk av på trening, syns det er deilig å koble av når jeg trener med litt god musikk på øret.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.