hehe
jeg mener selv det er litt mye, da jeg ikke er stort mer rundt brystet....er ikke veldig feit...
kan eventuelt kutte ut og gå dypt i beinpressen.....? men da tar det jo dårlig på låra også ?
hehe
jeg mener selv det er litt mye, da jeg ikke er stort mer rundt brystet....er ikke veldig feit...
kan eventuelt kutte ut og gå dypt i beinpressen.....? men da tar det jo dårlig på låra også ?
Tror ikke jeg har like stor rompe som deg, men samme problem. Vet ikke hva jeg skal gjøre, klarer ikke å gå dypere på knebøy.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
jo dypere du går jo større rompe får du da
forenklet sagt
For å ta det første først. Har du samme mål rundt rompa som rundt brystet har du antageligvis litt vel mye fett på kroppen. Dette må trenes bort med kardio trening og ett godt kosthold, det kan du lese mye om her.
Du får større rumpe av dype knebøy, men dette er jo iallefall en fast "stjert", noe som damene liker veldig godt.... :P
Har dere trøbbel med å komme ned under 90 grader i bøyen, gjøres det enkelt ved å sette hælene på 1,25 kg. skiver. Press deg lengre og lengre ned og du er i bunn etter en 5--6 treninger. Husk å ha trykket på hælene når du trener, ikke kjør frem knea!
Strake markløft er også en god øvelse for sterten, men den går mest på lårbiceps.
Lykke til!
Utfall m/stang river i rompa hvis det blir gjort riktig![]()
haha, bare det at du har måla omkretsen på ræva di syns jeg er morsomt.
ja, enig, MrMuscle
men lårcurls/quadriceps-trening strammer vel litt inn på skinka det også?!
push harder - lift more
For å si det sånn, når du skriver at du er det samme rundt rævva som brystet så rimer ikke det helt....Hvis ikke du er skøyteløper... :P
Å måle seg er jo helt flott det! Det er ikke bare speilet som teller vet du mrmuscle, selv om jeg antar at du bruker det rimelig aktivt... Det er kanskje like latterlig det? :??: