+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: 104-105 cm rundt rompa

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002

104-105 cm rundt rompa

hehe

jeg mener selv det er litt mye, da jeg ikke er stort mer rundt brystet....er ikke veldig feit...

kan eventuelt kutte ut og gå dypt i beinpressen.....? men da tar det jo dårlig på låra også ?

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Tror ikke jeg har like stor rompe som deg, men samme problem. Vet ikke hva jeg skal gjøre, klarer ikke å gå dypere på knebøy.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    jo dypere du går jo større rompe får du da

forenklet sagt

Medlem bowler is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2003
    For å ta det første først. Har du samme mål rundt rompa som rundt brystet har du antageligvis litt vel mye fett på kroppen. Dette må trenes bort med kardio trening og ett godt kosthold, det kan du lese mye om her.

Du får større rumpe av dype knebøy, men dette er jo iallefall en fast "stjert", noe som damene liker veldig godt.... :P

Har dere trøbbel med å komme ned under 90 grader i bøyen, gjøres det enkelt ved å sette hælene på 1,25 kg. skiver. Press deg lengre og lengre ned og du er i bunn etter en 5--6 treninger. Husk å ha trykket på hælene når du trener, ikke kjør frem knea!

Strake markløft er også en god øvelse for sterten, men den går mest på lårbiceps.

Lykke til!

Superior newbie Tori is a jewel in the rough Tori is a jewel in the rough Tori is a jewel in the rough Tori is a jewel in the rough Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    Utfall m/stang river i rompa hvis det blir gjort riktig
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

Ble medlem
    12-2002
    jeg er ikke feit jeg har store gluteus muskler

hoho

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    haha, bare det at du har måla omkretsen på ræva di syns jeg er morsomt.

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    ja, enig, MrMuscle men lårcurls/quadriceps-trening strammer vel litt inn på skinka det også?!
    push harder - lift more

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    haha, bare det at du har måla omkretsen på ræva di syns jeg er morsomt.

Ble medlem
    12-2002
    hehe

Medlem bowler is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2003
    For å si det sånn, når du skriver at du er det samme rundt rævva som brystet så rimer ikke det helt....Hvis ikke du er skøyteløper... :P

Å måle seg er jo helt flott det! Det er ikke bare speilet som teller vet du mrmuscle, selv om jeg antar at du bruker det rimelig aktivt... Det er kanskje like latterlig det? :??:

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.