+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: 120 kg i strakemarkløft?

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22

120 kg i strakemarkløft?

ER det mulig for en 16-17 åring å trene med 120kg i strake markløft??
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Det er mulig... Men, er det smart? I mine øyne er det ikke det, marken min ligger idag på godt over 200kg, men jeg holder ALDRI strake bein på løft over 100kg.

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Det er mulig... Men, er det smart? I mine øyne er det ikke det, marken min ligger idag på godt over 200kg, men jeg holder ALDRI strake bein på løft over 100kg.

En kompis gikk til en muskelterapaut(eller noe sånt) og han ga kompisen et program som sønnen hadde fulgt i to år, og han sa at sønnen trente med 120kg i strakemark. Bare lurte på om dette var muligjumping
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Få se programmet da

burde vell være fullt mulig, jeg trente med 110 i strake mark når jeg kjørte dc
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Som sagt det er mulig, men en muskelterapeut som lar sin 16 år gamle sønn trene med 120kg i strake mark(i min verden tilsvarer dette fulle sett på 10-12reps++) Ville jeg ikke ofre ei krone.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    programmet er et 4 splitt. De fem første ukene er det 10-12 reps, så 2 uker med 8-10, og så 4-6 før det begynner på an igjen.
    Programmet skulle kjøres med 80%, altså ikke til faliour

Mandag: Rygg, bicep
    3xmarkløft
    3xnedtrekkforan
    3xnedtrekk bak
    3x foroverbøyd roing
    3x bicep

Tirsdag: Bryst, tricep
    3xbenkpress
    3x skrå flyers
    3x brede dips
    3x Tricep