+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: 2 bicepsspm

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

2 bicepsspm

Strekker dere armen helt ut når dere trener biceps, eller lar dere det være en liten knekk i albueleddet i "startposisjon"?

Bruker dere bicepsbelte? Har brukt det noen ganger, og føler jeg kan løfte mere med det, samt at det tar bedre på biceps.

Medlem supaboy har en flott utstråling supaboy sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    24
    Jepp! Strekker ut armen helt ja. Virker best på meg i hvert fall
    Men ellers da, så har jeg aldri hørt om biceps-belte...hehe
    Veien til suksess er en stige. Man klatrer ikke opp med hendene i lomma :)

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    jeg strekker helt ut når jeg trener biceps. bicepsbelte har jeg aldri prøvd men har lyst til å prøve

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member nit har slått av rykte
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Jo mer strekk en muskel får jo bedre vokser den.

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    sånt har jeg IKKE peiling på.

men.
    jeg liker å strekke helt ut når jeg trener med lette vekter og tusen reppitisjoner. men skal jeg trene HEAVY. så har jeg en liten knekk der nede. blir uansett TUNGT (-;

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Om jeg strekker helt ut eller ikke har mer med hvordan øvelse jeg utfører på bicep..
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Medlem tbhc har slått av rykte
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tjalala
    Strekker dere armen helt ut når dere trener biceps, eller lar dere det være en liten knekk i albueleddet i "startposisjon"?

Bruker dere bicepsbelte? Har brukt det noen ganger, og føler jeg kan løfte mere med det, samt at det tar bedre på biceps.

du vil nok få best resultat ved å strekke ut musklen fullt i start posisjon. Samtidig kan du godt kjöre 21s for å få en skikkelig pump i musklen. Men max muskeltilvekst får du nok av å kjöre så tungt du klarer (med riktig teknikk- har sett mange svaie rygger på stående biceps curl og det resulterer dessverre ikke i större muskler....) og hvor musklen blir strekt ut helt mellom hver repetisjon. Bicepsbelte- det har jeg aldri hört om....

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Ved full strekk vil man vel også få full vandring på muskelen så joda. bicepsbelte funker forsåvidt men det er fremdeles lett og jukse med det. kjør noe alla spidercurl i steden eller en bicepscurl konsentrasjons maskin om du har tilgang. er verre å jukse med de to.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Yohimbine hcl (lipoderm-y og yohimburn)
    By HITFrank in forum Kosthold
    Svar: 28
    Nyeste innlegg: 15-02-10, 21:48
  2. Oppskrifter
    By NK in forum Kosthold
    Svar: 95
    Nyeste innlegg: 07-02-05, 20:23
  3. Doggcrapp ,,,ikke hørt om han Hmm
    By NK in forum Trening
    Svar: 23
    Nyeste innlegg: 22-07-03, 16:00
  4. Hviledager