Strekker dere armen helt ut når dere trener biceps, eller lar dere det være en liten knekk i albueleddet i "startposisjon"?
Bruker dere bicepsbelte? Har brukt det noen ganger, og føler jeg kan løfte mere med det, samt at det tar bedre på biceps.

Strekker dere armen helt ut når dere trener biceps, eller lar dere det være en liten knekk i albueleddet i "startposisjon"?
Bruker dere bicepsbelte? Har brukt det noen ganger, og føler jeg kan løfte mere med det, samt at det tar bedre på biceps.
Jepp! Strekker ut armen helt ja. Virker best på meg i hvert fall![]()
Men ellers da, så har jeg aldri hørt om biceps-belte...hehe
Veien til suksess er en stige. Man klatrer ikke opp med hendene i lomma :)
jeg strekker helt ut når jeg trener biceps. bicepsbelte har jeg aldri prøvd men har lyst til å prøve![]()
Jo mer strekk en muskel får jo bedre vokser den.
sånt har jeg IKKE peiling på.
men.
jeg liker å strekke helt ut når jeg trener med lette vekter og tusen reppitisjoner. men skal jeg trene HEAVY. så har jeg en liten knekk der nede. blir uansett TUNGT (-;
Om jeg strekker helt ut eller ikke har mer med hvordan øvelse jeg utfører på bicep..
!burger: !burger: !burger: !burger:
Opprinnelig skrevet av Tjalala
du vil nok få best resultat ved å strekke ut musklen fullt i start posisjon. Samtidig kan du godt kjöre 21s for å få en skikkelig pump i musklen. Men max muskeltilvekst får du nok av å kjöre så tungt du klarer (med riktig teknikk- har sett mange svaie rygger på stående biceps curl og det resulterer dessverre ikke i större muskler....) og hvor musklen blir strekt ut helt mellom hver repetisjon. Bicepsbelte- det har jeg aldri hört om....

Ved full strekk vil man vel også få full vandring på muskelen så joda. bicepsbelte funker forsåvidt men det er fremdeles lett og jukse med det. kjør noe alla spidercurl i steden eller en bicepscurl konsentrasjons maskin om du har tilgang. er verre å jukse med de to.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!