+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: 2-splitt ala RYP - comments wanted..

Bronse Member STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29

2-splitt ala RYP - comments wanted..

Er lei av RYP, etter å ha kjørt gjennom fire ganger. Å øke litt hver gang er på mange av øvelsene dessuten vanskelig ettersom gymet har noe begrenset utstyr. Har hatt RYP-øvelsene i bakhodet når jeg skrev ned følgende 2-splittprogram, tenkte å kjøre 2x12 på alle sammen, og heller bruke dagsformen ved økning. Er dette en altfor enkel løsning?

Har funnet ut at jeg ikke klarer å trene skikkelig uten noe håndfast, tenkte noe i følgende retning:
    --

Mandag + fredag:

Knepress (maskin)
    Leggpress (maskin)
    Bakside lår (maskin)
    Strake markløft
    Benkpress
    Crossover (bryst)

(Har dårlig kne, og har hatt en "ulykke" med knebøy tidligere, derfor trener jeg beina in woman style)
    --

Onsdag + lørdag/søndag:
    Nedtrekk stang
    Skulderpress hantler (Arnold)
    Militærpress
    Biceps manualer
    Biceps stang (prekestol)
    Franskpress
    ---

Mage kjører jeg etter hver økt, før intervalltrening.

Er det best å kjøre militærpress stående ettersom skulderpress med hantler utføres sittende?

Takker for kommentarer, saklige og usaklige innspill
    Have a good one :)

Bronse Member STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    b.u.m.p

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Hvor mange øvelser på hver gruppe?

Skal begynne med noe lignende til uka.. Men selv skal jeg ha flere sett og repper.

Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Kan du legge ut ditt program?

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    al&#224; RYP er vel mer al&#224; HST som er 15 - 10 - 5 reps?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.