+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: 20-25 reps?

Kliss nytt medlem Ole12345 is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003

20-25 reps?

Jeg trente grunnleggende 15 repetisjons sturketrening i ca. 3 mnd. før jeg begynte på vekter ( 6-11 reps, noen ganger enda mindre). Dette var tydeligvis altor lite grunntrening. Min rygg er medfødt skjev, og dette merka jeg da jeg skada ryggen for en uke siden. Nå har jeg blitt anbefalt å trene ett års tid med 20-25 reps med lette vekter, og å ta hele kroppen på same dag, tre ganger i uka. Men er ikke dette forferdelig lang tid?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skader tar lang tid å hele. Dette er lav intensitet trening. Der du ikke skal løfte det du makter, men bare jobbe med å styrke musklene og muskelfestene rundt der du skadet deg.

Medlem massoldier is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002
    Trenger egentlig ikke å være en dårlig ting. Ved å trene med så høye reps vil du bygge større kapillærtetthet i musklene dine. Dette vil du kunne dra ekstrem fordel av når du senere går tilbake til "generell" styrke trening. Det er bevist i studier at man får store fordeler ved å ha stor anaerob utholdenhet når man tar opp styrketrening

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    enig med gutta her... pga skadene, vil du ha behov for lav intensitetstrening for å styrke skade-området og gjenoppta generell styrke... senere kan du fokusere mer på å bygge ny styrke.
    push harder - lift more

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.